به دلیل ترس از عقب افتادن از رقبا در زمینه ی خودروهای الکتریکی، بامو در حال استفاده از تاکتیکهای تکاندهنده و شوکه کننده برای ترساندن کارکنان خود است.
بلومبرگ گزارش داده که در مراسم اخیر کمپانی که در نزدیکی مونیخ برگزار شده، این برند آلمانی تصاویری از ایلان ماسک و مرسدسهای الکتریکی، پورشه و جگوار را نشان داده و اعلام کرده که:
ما در بطن یک حملهی الکتریکی هستیم. این موضوع باید خیلی جدی گرفته شود.
در سه ماه گذشته، بامو ۱۴ هزار مهندس، مدیر کارخانه و بازاریاب را به مراسمهایی فرستاده که برای آماده کردن آنها برای آیندهی حملونقل و بحث دربارهی همهچیز، از باتریها گرفته تا برنامههای اشتراک خودرویی و حسگرهای لیزری طراحی شدهاند.
همهی این موضوعات به خاطر فشارهایی است که از سوی مدیرعامل شرکت هارالد کروگر وارد میشود. او میخواهد بامو در زمینهی توسعهی تکنولوژیهای بیشتر و خودروهای پیشرفتهتر از رقبا عقب نیفتد.
یکی از مدیران رده بالای بامو گفته است:
یا ما بخشی از این تغییر جهت بازار خواهیم بود و یا اینکه بازار بدون ما رو به جلو حرکت خواهد کرد.
در سال ۲۰۱۳ بامو با معرفی هاچبک i3 و مدل اسپورت i8 در سال بعد از آن موجهایی را ایجاد کرد. هرچند از آن زمان تاکنون این برند از نظر مدلهای الکتریکی پشت سر رقبا قرار گرفته و تلاش دارد تا سال ۲۰۲۰ تنها دو خودروی الکتریکی جدید معرفی نماید.
آرش آمار
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶EV cars 2016 :
http://up.vbiran.ir/uploads/36022149372280412396_EV%20cars%202016.png
آریا
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶سرعت پیشرفت خیلی بالاس.
پیشرفت آهسته خودش یه پسرفته
Saied
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶سیاست سایپا رو میخواد پیاده کنه.