سرانجام پس از سالها حضور در کمپانی مرسدس بنز، دتر زچه از این شرکت خداحافظی میکند ولی موضوع جالب اینکه رقیب همیشگی این خودروساز یعنی بامو در ویدئویی جالب از زحمات او تشکر نمود.
این ویدئو که مثلاً روز آخر کاری زچه را به تصویر میکشد خداحافظی او با کارکنان مرسدس را برجسته کرده است. کارکنان مرسدس نیز دور او جمع شده و با همراهی زچه از زحماتش قدردانی کرده و او را بدرقه میکنند.
روز بازنشستگی زچه یک دور احساسی برای همهی کارکنان مرسدس و البته خود او بوده است، کسی که بیش از ۱۳ سال در سطح اول مدیریتی چنین شرکت قدرتمندی حضور داشته است.
اما پس از رسیدن به خانه و راندن S کلاس کمپانی برای آخرین بار، دتر زچه میفهمد که سرانجام از قوانین شرکت آزاد شده و میتواند از راندن خودروی مورد علاقهی خود لذت ببرد: بامو i8 رودستر!
در انتهای این ویدئوی تبلیغی کنایهآمیز، بامو از زچه برای سالهای زیادی که الهامبخش رقابت کمپانیها بوده تشکر کرده است.
همان طور که قبلاً در پدال خواندهاید مرد سبیلوی دایملر پس از سالها سکانداری مرسدس و دایملر جای خود را به اولا کالنیوس داده است.
BMW
۳ خرداد ۱۳۹۸من نگران فولکس واگنم میترسم با اتحادی که فورد خواهنش بود باعث ورشکستگی فولکس بشه مثل کرایسلر که همونطور که تو متن خوندید نزدیک بوده پرفروش ترین لوکس ساز جهان رو به زیر بکشه به هر حال به خیر گذشت و پرفروش ترین لوکس ساز جهان و پدر خودروسازی و پادشاه فعلی فرمول یک همچنان به موفقیتش ادامه میده……
hossin
۳ خرداد ۱۳۹۸خخخخخ
فورد خواهانش هست؟؟؟
فکر کنم در جریان این نباشی که فولکس برای ساخت محصولات تجاری بخصوص پلتفرم وانت اومده التماس فورد رو کرده که پلتفرم رنجر رو بهش بده فورد تا روی نسل جدید اماروک استفاده کنه
البته طبیعی هم هست که نخوایی این موضوع رو بصورت واقعیت بازگو کنی چون به ضررت تموم میشه
البته پدر لوکس سازی جهان هم که این روزها با شراکت جیلی تونسته سرپا باشه و محصولاتش رو عرضه کنه
BMW
۳ خرداد ۱۳۹۸من که همچین فکری نمیکنم چون پرفروش ترین خودروساز جهان نیازی به کمک فوردی که برای بقا ۷هزار نفرو اخراج میکنه و از بازار سدان ها میاد بیرون نداره….این فورد که واسه آینده که خودروهای الکتریکی هست دست به دامان فولکس شده همونطور که میدونید فولکس واگن هزینه های سنگین تحقیق توسعه برای خودروهای برقی می پردازه که فورد توانایش رو نداره….تا جایی من میدونم فولکس پیکاپ داره پس علم ساختش رو هم داره این فوردِ که پول کم آورده و دست به دامان پرفروشترین خودروساز جهان شده تا درآینده برقی شدن خودروها محو نشه.?
hossin
۳ خرداد ۱۳۹۸اگه درست خونده باشی که نخوندی
فورد برای ((کم کردن بروکراسی اداری 7 هزار نفر رو اخراج کرد و کاهش هزینه ها ))
مثل قضیه شراکت فورد و فولکس که درست نخوندی مقالش رو اخراج 7 هزار نفری فورد هم نخوندی که چی به چیه
البته فولکس هم برای پرداخت جریمه میلیاردی دیزل گیت عده ای از کارکنانش رو اخراج کرد و حتی میخواست دوکاتی رو هم بفروشه که دیگه انجامش نداد ولی کارکنانش رو اخراج کرد
MOHAMMAD.DEMON
۳ خرداد ۱۳۹۸( من که همچین فکری نمیکنم )
فکر شما مهم نیست مهم
مهم واقعیت ماجراست ( فولکس بار ها خودش اعلام کرده حتی در ارشیو هم باید باشه مطلبش ) که به پلتفرم رنجر نیاز داره
فورد همین الانش داره پیکاپ الکتریکی خودش رو تست میکنه
سرمایه گذاری هم روی رویوران کرده
چند ماه پیش اعلام کردن تا سال 2023 حدود 21 محصول بری به بازار میفرستن با برند های لینکلن و فورد
این فورد هست که به فولکس نیازی نداره
فولکس با ماشین های الکتریکی ایندش رقیب محصولات فعلی تسلا هم نیست دوست عزیز
MOHAMMAD.DEMON
۳ خرداد ۱۳۹۸اره مثلا هیچ کس نمیدونه فلکس در به در دنبال پلتفرم رنجر هستش
فقط فلکس باید مواظب باشه انفلانزای پلتفرم های تجاری فورد رو نگیره
hossin
۳ خرداد ۱۳۹۸محمد جان
بعضی ها فراموش کردن فولکس 2 ساله در به در دنبال شراکت با فورد در بخش ماشینهای تجاری هستش و بارها اعلام کرده که به پلتفرم رنجر ((نیاز)) دارن
به هر حال خدای محصولات تجاری فورده و فروش سری اف این رو ثابت کرده و به همین جهت هم فولکس میخواد با فورد شراکت کنه که البته فورد هنوز جواب قطعی نداده
hossin
۳ خرداد ۱۳۹۸بزرگ ترین اتفاقات بدی که میتونست برای دایملر بیوفته تو دوران همین مدیریت بود
1. واگذاری بیشترین سهام دایملر به جیلی و حق رای داشتن جیلی در امور داخلی شرکت
2. فروش 50 درصد سهام اسمارت به جیلی
3. جمع اوری بعضی از محصولات بنز در امریکا
Seyed.AMG
۳ خرداد ۱۳۹۸این فقط دیدگاه شماست . این اتفاقات هیچ نکته منفی نداره ، شما نمیتونی اقای زتچه رو زیر سوال ببری …
hossin
۳ خرداد ۱۳۹۸سید ای ام جی
این دیدگاه من نیستش
اتفاقاتی که از 4 سال پیش افتاده این رو ثابت کرده
افت طراحی های بنز که حتی طرفدارهاش هم اعتراف کردن
در بخش ماشینهای الکتریکی بسیار دیر تر عملکرد
سهامشون رو بعد از 130 سال به کشوری ثانی فروختن(( چین))
فروش اسمارت از 2014 به بعد کاهش شدید در امریکا پیدا کرد و مجبور به فروختنش به جیلی چین شدن
اینها اتفاقاتی هست که رخ داده و نمیشه انکارشون کرد
Seyed.AMG
۳ خرداد ۱۳۹۸فقط اسمارت کمی مشکل بوجود اورد ، باقی موارد اصلا مهم نیستند …
hossin
۳ خرداد ۱۳۹۸پس نگو اینها دیدگاه منه بگو اره این اتفاقات رخ داده ولی من باهاشون موافق نیستم
زود نیاید واقعیت رو نهی کنید
در ضمن افت طراحی بنز چیزه مهمی نیست؟؟؟؟
یا فروشش به شرکتی غبره المانی؟؟؟؟
نمیدونم برای طرفدارهای بنز چی مهمه چون این 2 موارد خودش از اصلی ترین دلایل برای طرفدارهای یه خودروسازه
Seyed.AMG
۳ خرداد ۱۳۹۸من نگفتم این اتفاقات رخ نداده گفتم از دید شما اینها مشکل محسوب میشه .
فقط طراحی gle جدید و فیسلیفت CLS میتونست بهتر باشه ، طراحی بقیه مدل ها خیلی هم جذاب . فروش سهام به جیلی خیلی بهتر از اینکه به رقبای المانی بفروشی و خیلی از شرکت های امریکایی و … تولید بعضی مدل ها رو متوقف کردن این اصلا موضوع مهمی نیست.
نجات دادن مرسدس بعد از اون همکاری فاجعه امیز ارزش خیلی ببشتری داره که یه سری مشکلات کوچیک مثل ورشکستگی اسمارت زتچه رو زیر سوال ببره . چند برابر این مشکلات واسه شرکت های آمریکایی و سایرین هم اتفاق افتاده ( امنیت پایین و کیفیت پایین و پرفورمنس پایین و …. ) این ها همه واقعیت ، حالا شما بیا صورت مسئله رو پاک کن و بحث فروش بالا و فراوانی عکس های موستانگ تو اینستاگرام رو مطرح کن . البته همه اینایی که گفتم باعث نمیشه بیام زیر هر مطلبی بیانشون کنم و برند های آمریکایی رو بکوبونم و ذره ای تو علاقم تاثیر بذاره ، اما شما و بعضی دوستانتوت شورش رو در آوردید
Mad.z.Max
۳ خرداد ۱۳۹۸یکسری قالب های نوشتاری وجود داره در متن های نوشته شده توسط هر فرد، که فارغ از اینکه اون فرد بخواد خودش رو کس دیگه جا بزنه، واقعیت رو نشون میده..
درمورد این اکانت حسین، و محمد دیمن، شما از لفظ خاص “در به در” با هر دو اکانت استفاده کردین، همینطور برای پر رنگ کردن بعضی کلمات، اونها رو توی دوتا پرانتز گذاشتین (( به این صورت)).
من قطع به یقین مطمئن دست کم این دو اکانت برای یک نفره! خیلی گذری چشمم به این موضوع افتاد. چیزی که فکر میکردم فقط اون شخصی که با ده ها اکانت میاد (ماسکوبیچ) انجامش میده. ولی متاسفانه توی طرفدارای آمریکایی هم هست.
نکنید..
کوروش
۳ خرداد ۱۳۹۸پلت فرم تجاری برای بزرگ ترین خودرو ساز جهان خیلی حیاتی نیست اما بازا. بزرگ برای یک وانت ساز که شرف ورشکستگی هست موضوع مهمی هست فولکس به اندازه قدمت فورد مدل موفق سال داره که لینکلن حتی نزدیکش هم نمی تواند بشود چه برسه به برندی که سدان هاش حتی در حد تاکسی هم نبودند مجبور شد همه شان را بازنشته کند
MOHAMMAD.DEMON
۳ خرداد ۱۳۹۸اره مثلا خود فلکس نمیدونه حیاتی هست یا نه که در به در دنبال پلتفرم تجاری فورد هستش ( بعد شما میدونی )
بازار بزرگ منظورت اروپا بود ( اروپایی که پرفروش ترین ماشینش برابر هست با پرفروش ترین ماشین برند کیا در امریکا )
شما خودت کشف کردی فورد در حال ورشکستگی هست ؟؟ یا کسی کمکت کرد
قدمت فورد 30 سال بیشتر از فلکس هست
قیمت فورد جی تی به تنهایی 10 برابر گرون ترین ماشین برند فلکس واگن هست
موفقیت پیکاپ های فورد هم ( پر فروش ترین خودروی تاریخ )
به تنهایی برابر هست با کل هاچ بک های تاریخ فلکس
اعتبار موستانگ هم ( محبوب ترین خودروی تاریخ ) برابر هست با کل مدل هایی که فلکس تا حالا ساخته
MOHAMMAD.DEMON
۴ خرداد ۱۳۹۸اینجا میخوام جواب
(( Mad.z.Max ))
در مورد اینکه من حسین یا کس دیگه ای نیستم رو بدم
من اکانت قبلیم ( mohammad.usa ) بود با ارم قرمز دیمن
سه سال هم در سایت پدال فعالیت دارم
همه المانی دوستان هم بهم ارادت کامل دارن و منو میشناسن
هیچ کس هم منو با هیچ کس دیگه ای اشتباه نمیگیره
در تعجم شما چطور منو کس دیگه ای خطاب میکنی
بنده اکانت دیگه هم ندارم
Mad.z.Max
۷ خرداد ۱۳۹۸تعداد دیسلایک ها نشون میده کسی ارادت نداره به اون صورت که.. :(
NAVID۰۰۹۸
۳ خرداد ۱۳۹۸این ویدیو فقط نشاندهنده یک چیز هست .
و اون قدرت بِلامنازه بنز و خودروسازی آلمان که حرف اول را میزند و بقیه خودروهای آلمانی برای دومی ها میجنگند در مقابل بنز .
اصلاً هدفم بد بودن رقیبهای بنز نیست ، اما بدون شَک بنز پرچمداری خودروسازی جهانه .
این تبلیغ یک جورایی حَسرت به دل بودن بی ام و را نشان میده که دوست داره همیشه در کنار بنز باشه و دیده بشه ولی همیشه در مقام دومی و پشت بنز در حرکته .
گذشت زمان از روی خودروها و گذشته آنها ، نشانه ارزشمندی اون خودرو و شرکت هست ، چیزی که در فراری و بنز به راحتی دیده میشه و در دیگران مثل bmw کمتر.
F22RAPTOR
۳ خرداد ۱۳۹۸آقای BMW نظرت در مورد اتحاد فورد و وولکس
یکی از نابخردانه ترین کم سنو سال ترین وتاسف بار ترین کامنتی بود،که در عین بی سوادی میشد از یه کاربر تو پدال دید،
واقعا واست متاسفم
Ahmadreza 2002
۳ خرداد ۱۳۹۸بیایین همین اتفاق رو برای ایران خودرو و سایپا به تصویر بکشیم
خب مدیر عامل ایران خودرو تو اخرین روز کاریش با کارکنان وداع میکنه و در حالی که پشت سرش اب میریزن و اسفند دود میکنن سوار دنا«لوکس ترین محصول ایران خودرو» میشه و در خونش پیاده میشه
سپس با یه نیسان ابی «تنها مدل دو در رقیب سر سختش سایپا» میره دور دور و دربند یه قلیونی میکشه و در این لحظه احساس برانگیز لوگوی سایپا مطمعن پدیدار میشه
چقدر جالب میشه خصوصا مقایسه صدای طبیعی نیسان با صدای مصنوعیه ب ام و?
F22RAPTOR
۳ خرداد ۱۳۹۸ایده جالبیه ها
Seyed.AMG
۳ خرداد ۱۳۹۸من نمیدونم چرا این شرکت با همه لاس میزنه ؟؟
تا حالا ندیدم مرسدس یا شرکت های دیگه بهش تیکه بندازن ولی این همه رو مسخره میکنه واقعا این کار درسته ؟؟ ??
البته یک جنبه داستان این که مرسدس هیچوقت به ماشین های بی ام و نزدیک نمیشه تا باهاش ویدئو بسازه اما بی ام و تو این ویدئو از S کلاس استفاده کرده و دیتر زتچه تا sls هست به i8 نگاهم نمیکنه .
محمد
۳ خرداد ۱۳۹۸حالا که جناب زچه به i8 نگاه هم میکنه دوست عزیز
Seyed.AMG
۳ خرداد ۱۳۹۸خیلی ممنونم ازتون لطیفه خیلی باحالی بود ، کلی خندیدم …
Seyed.AMG
۳ خرداد ۱۳۹۸شما و اون آقایی که کامنت گذاشتن و پاک شد فقط به قسمت دوم جمله توجه کردید ، چون واسه موضوع اصلی جوابی ندارید که بدید .
فقط خواستم بگم این مزه پراکنی تون اصلا خنده دار نیست
محمد
۳ خرداد ۱۳۹۸دوست عزیزم خیلی جدی گرفتید این بحثها رو
.
اما در مورد قسمت اول، توی دنیا این کارها تبلیغ ناخواسته میشه واسه خود شرکت
چون همه جا خبرش پخش میشه بدون نیاز به هزینه دادن واسه تبلیغ
.
این یه تکنیکه هوشمنده دنیای تبلیغاته و بنز هم اتفاقا خوبه که استفاده کنه
اوجش رو هم تو بازار آمریکا و طعنهها پدسی و کوکاکولا میشه دید
.
و در این مورد هم باید بگم که خیلی از پیشرفتهای بزرگ دنیای خودرو هم حاصل نبوغ بنز و بیمر
و از دل رقابت این دو بیرون اومده!
و دنیا ممنون و مدیونه
هم به بنز
هم به بیمر
برای رقابتشون و توجهشون به بازار و مشتری و نوآوری
.
و اینکه اون قسمت آخر رو خود مقاله میگه ایشون خودش i8 رودستر داره
این بحثها هم بیشتر کَلکَلهای خودروییه مثل دنیای فوتبال نه به قصد خاصی
اما اگه شما رو دلخور میکنه که من عذر میخوام ازتون
و منم قطعا احترام میزارم به کمپانی باکیفیت بنز
Seyed.AMG
۳ خرداد ۱۳۹۸خواهش میکنم شما بزرگوارید . بله حرف شما درسته تند رفتم شرمنده .
اما همون جور که خودتون گفتید این کل کل دو طرفه ست ، ولی نه تنها مرسدس بلکه آئودی و پورشه و فولکس هیچوقت از این تبلیغ ها نکرده اما بی ام و به همشون تیکه میندازه
ایمان
۳ خرداد ۱۳۹۸عاشق رقابت این دو برند بزرگ و پرطرفدار هستم
بهترین رقابت دنیایِ خودرو بین Benz و BMW هست
" Swedish Arrogant Tiger"
۳ خرداد ۱۳۹۸بهترین و بزرگترین…
Ahmadreza 2002
۳ خرداد ۱۳۹۸البته بهترین که ن
بهترین همونی بود ک بالا اشاره کردم
Ferrari Fxx K Evo
۳ خرداد ۱۳۹۸این بیشتر تبلیغ مرسدس هست با بی ام و ?
Mohsen
۴ خرداد ۱۳۹۸بنزو با خاک یکسان کرد مدیر بنزم میدونس بی ام و عشقه بعد از آزادی ازبنز اینو لو داد تو کلیپ ??
mazda-MX5
۳ خرداد ۱۳۹۸حیف از مرسدس که مثل ولوو داره میوفته دست چینی ها
Mohsen
۴ خرداد ۱۳۹۸بنزیا مدیرتونم میدونس بی ام و بهتره خودتونو گول نزنید این کلیپ واقعیتو نشون داد بنز تا موقعی خوب بود که بی ام و نبود مثه نوکیا و آیفون ???
peyman
۴ خرداد ۱۳۹۸دوستان این فقط یک تیزر تبلیغاتی از سمت بی ام و هست و اون شخص دکتر زتچه نیست و یک هنر پیشه هست.از سایت پدال بعیده…………..
سردبیر
۴ خرداد ۱۳۹۸درود. پیمان جان در اینجا هم نگفتیم که فرد داخل تیزر خود دکتر زچه هست. هم ذکر شده که تبلیغ هست هم تاکید بر کنایه دار بودن آن شده. خود دکتر زچه هم اونقدر روی برند خودش متعصب هست که حتی تصور این آگهی هم خنده داره. بعلاوه اینکه مجددا طبق متن به هیئت مدیره بر می گرده.
ارادت