بامو به توسعهی سری ۲ گرن کوپه ادامه میدهد. این خودرو که پاسخی محکم به مرسدس CLA محسوب میشود اخیراً در پشت یک کامیون حمل خودرو مشاهده شده است.
این بار تصویربرداران کنجکاو شانس دیدن بخش زیرین خودرو را نیز داشتهاند و به این وسیله تأیید شده سری ۲ گرن کوپهی جدید درست همانند سری ۱ هاچبک جدید خودرویی دیفرانسیل جلو خواهد بود. بخش عقب این خودرو فاقد اجزای محرک موردنیاز خودروهای دیفرانسیل عقب بوده و بنابراین خبرهای قدیمی دربارهی حفظ معماری دیفرانسیل عقب رد میشود.
البته که استفاده از پلتفرم مشترک سری ۱ و سری ۲ از نظر تجاری توجیهپذیر است. مدلهای قویتر سری ۲ گرن کوپه از سیستم چهار چرخ محرک استفاده خواهند کرد و ظاهراً خودرویی همچون m235i دارای پیشرانهی ۴ سیلندر بنزینی ۳۰۲ اسب بخاری خواهد بود.
این همان پیشرانهی ۲ لیتری توئین پاور توربویی است که در کراس اوور X2 M35i قدرت ۳۰۲ اسبی و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک کوپل شده است.
علیرغم پوشش استتاری کامل میتوانیم بدنهی کاملاً جدید سری ۲ گرن کوپه را تشخیص دهیم. این خودرو دارای خط شانهی بالا و نمای جلو و عقب خاص میباشد.
بخش اعظم قوای محرکهی رقیب مرسدس CLA با برادر کوچکتر یعنی بامو سری ۱ مشترک خواهد بود به این معنی که طیف گستردهای از پیشرانههای بنزینی و دیزلی را در سری ۲ گرن کوپه خواهیم دید. متأسفانه پیشرانهی ۶ سیلندر برای این خودرو ارائه نخواهد شد.
جدیدترین شایعات هم نشان میدهند نسخهی M کامل برای این خودرو در نظر گرفته نشده اما میدانیم که بخش M بامو به دنبال گسترش محصولات خود میباشد و احتمال تولید چنین خودرویی وجود دارد.
بامو در ماههای آینده سری ۲ گرن کوپه جدید را معرفی خواهد کرد و عرضهی آن نیز اواخر سال ۲۰۱۹ خواهد بود.
OMID
۱۳ دی ۱۳۹۷به نظرم بی ام و نباید دیفرانسیل جلوش میکرد
یانکی
۱۳ دی ۱۳۹۷باید چراغهایه خوفی داشته باشه.از عکس معلومه نسخه پایه هست دف جلو با لاستیک زمستونی.مطمعنن دو دف خری داره تو راه
Khosrow
۱۳ دی ۱۳۹۷زیرش چرا همچینه؟ / اون جوش دادن لوله اگزوز به منبع کار المان نیست / صفحه محافظ ی چیزی؟ / کلا زیرش المانی نیست ..
احمدرضا
۱۳ دی ۱۳۹۷ماشین که نسخه تولیدی نیست مشغول تست ماشین هستن این مسائل رو توی نسخه تولیدی حل می کنند