بخش M بامو کمپین دیجیتالی جدیدی را راهاندازی کرده و هدف آن دورهم جمع کردن مالکان و طرفداران محصولات این برند پرفورمنس مونیخی میباشد.
بامو این کمپین را “شهر M” مینامد و هدف از طراحی آن ایجاد یک پلتفرم برای طرفداران خودروهای پرفورمنس است. ویدئوهای آنلاین اورجینال در این پلتفرم منتشر خواهد شد و به عنوان یک بخش بازاریابی مطرح خواهد بود. شهر M همچنین دارای نقشهی ارتباطی خواهد بود و پستهای شبکههای اجتماعی با هشتگ #M-Town و #MNation را نشان خواهد داد.
طرفداران این برند میتوانند از وبسایت bmw-m.com بازدید و ثبتنام کنند تا نام کاربری خاص خود را دریافت نمایند. طرح شهر M همچنین برای سازماندهی رویدادهای این شرکت در سراسر جهان بکار خواهد رفت.
معاون بخش بازاریابی و فروش بامو M دراینباره اظهار داشته است: “ادامهی موفقیت داستان ارتباطی Too Much به طرفداران ما اجازه خواهد داد سطح بعدی هویت عاطفی برند ما را تجربه کنند. شهر M نشان دهندهی این است که بامو M همیشه حد نهایی طرفداری، حداکثر پرفورمنس و… را دنبال میکند.”
مهدی
۱ مهر ۱۳۹۷چه دنیایی هستش دنیایbmw
عرفان
۱ مهر ۱۳۹۷ن آقا این چ تفسیریه ک شما کردی؟!
صرفا ی تبلیغ بود
خواست بگه ما خیلی کولیم!
همین
آرین
۱ مهر ۱۳۹۷bmw کارش درسته
همیشه یه طرح داره تا خودشو سر زبونا نگه داره
به این میگن بازاریابی