نسل آیندهٔ بامو M5 از قوای محرکهٔ V8 پلاگینهیبریدی شاسیبلند XM استفاده میکند که حدود ۸۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.
نسل کنونی بامو M5 یکی از چشمگیرترین سدانهای بازار محسوب میشود ولی عمر آن به پایان رسیده و بامو در حال توسعهٔ نسل بعدی است که هماکنون در حال آزمایش در نوربرگرینگ دیده شده است. این پروتوتایپ آزمایشی پوششهای استتاری کمتری نسبت به نمونههایی که قبلاً دیده بودیم دارد و نمای نسبتاً خوبی از طراحی بیرونی جدید خودرو را نشان میدهد.
در جلوی M5 شاهد چراغهای جدید و ورودی هوای تهاجمی بزرگی در سپر هستیم ولی هرچند جلوپنجره بزرگتر شده اما خوشبختانه بامو در این خودرو سراغ جلوپنجرهٔ عظیم M3 نرفته است. تشخیص تغییرات عقب خودرو سختتر است ولی بدون شک شاهد چراغهای جدیدی با گرافیک LED متفاوتی خواهیم بود. فرم سپر عقب نیز با نسل کنونی تفاوت دارد. بامو همچنین در داخل M5 جدید هم تغییرات بزرگی را رقم خواهد زد که ویژگیهای محصولات جدیدی مثل سری ۷ را خواهد داشت. همچنین ازآنجاییکه این یک محصول M است، باید انتظار دیدن صندلیهای جلوی اسپرت، تودوزی منحصربهفرد و غربیلک فرمان خاص را داشته باشیم.
با وجود همهٔ این تغییرات، چیزی که بیشتر طرفداران را هیجانزده خواهد کرد زیر کاپوت خواهد بود. همهٔ نشانهها حاکی از آن است که نسل جدید M5 از همان قوای محرکهٔ هیبریدی شاسیبلند XM استفاده خواهد کرد که از یک پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. این قوای محرکه در نسخهٔ پرچمدار لیبل رد 748 اسب بخار قدرت تولید میکند ولی ممکن است این عدد در M5 حتی بیشتر و حدود ۸۰۰ اسب بخار باشد. در این صورت، سدان پرفورمنس باواریاییها قدرت کافی برای رقابت با مرسدس AMG GT63 S E Performance را خواهد داشت که از ۸۴۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره میبرد.
مجید
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲معمولاً اول نسل جدید معرفی می شد
بعد پرچمدار
خدا کنه خیلی سنگین نباشه
Siyavash
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲منم همین فکرو میکنم…فکر نکنم به این زودی ها نسخه هایه m جدید پدیدار بشن
new reventon
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲هنوز مدلای 10 سال پیش این ماشین که تو دبی با 13 هزار دلار میشه خرید، سلطان ماشینای ایرانن
واقعا کی باید دیدمون نسبت به ایرانی بودنمون عوض بشه تا شاید تغعیر کنیم و ببینیم واقعا به کجا رسیدیم. جا اینکه با آشغال ترین خودروهای چینی پز بدیم.
بیایید خیابونای ایران رو با افغانستان مقایسه کنید، ببینید تفاوتی میبینین؟
اونجا ماشینای دهه نود ژاپنی وجود داره اینجا ماشینای دهه نود فرانسوی! خیابونا و کثیفی شهرا ام که تفاوتی نداره
امین
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ا حرفهای پوپولیستی بدرد اینستا میخوره.
ظاهرا هیچ اطلاعاتی از وضعیت کشور همسایه نداری.
که خیابانها و شهرهای ایران با اونجا یکسان میدانی!
اوضاع اقتصادی ایران خیلی خرابه ، اما لطفا سطح پدال بیش از این پایین نیارید.
حمید
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲با وزن بالای دو تن، هیچ لذتی توی پیست نخواهد داشت !
mrb-bap
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲بهبه 😍😍😍 اگه قیافشو زیاد تغیر نداده باشن خیلی خوب از آب درمیاد
MAJking2
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲چراغ جلو الهام گرفته از موش هست
Abcdefg
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲…
کلا با حیوانات مشکل دارین نه؟ اون یکی که جلوپنجرش خدکیه اینم چشاش موشیه
پراید شما خوبه که از جعبه دستمال کاغذی الهام گرفته شده
HR3
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲M3 و M5 و s کلاس و 911 اعتبار خودروسازی آلمان
Abcdefg
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲X6 و پانامرا هم اضافه کن
Daruosh
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲آقا e63 s مشخصاتش معرفی نشده؟
Tesla
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲بعید میدونم ۸۰۰ اسب قدرت داشته باشه ، چون قراره از همون موتور xm لیبل رد استفاده کنه که این سیستم برای شاسی بلند فضایی باواریایی ها حداکثر ۷۴۱ اسب قدرت و ۱۰۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکنه ، از نظر من نسل جدید m5 هم همین حدودا قدرت داره و قرار نیست به رقابت با gt63 e performance بره ، چون gt63 رقیب m8 هست نه m5 و در کلاس بالاتری قرار میگیره ( رقیب این m5 ، نسل جدید e63s خواهد بود )
Tesla
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲بر طبق اعلام رسمی bmw ( که فک کنم سال پیش خبرش اعلام شد ) : برند m پرفورمنس از سال ۲۰۲۵ به بعد فقط خودرو الکتریکی تولید میکنه ، این نسل جدید m5 قرار ۲۰۲۴ به بازار بیاد ، پس میشه نتیجه گرفت : m5 حاضر در تصاویر بالا ، قراره آخرین خودرو پرفورمنس bmw باشه که به پیشرانه درونسوز مجهز میشه و محصولات آینده m تماما الکتریکی خواهند بود 😍😍⚡️⚡️⚡️🚀
HamiD
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲الان شما از این قضیه خوشحالی؟!
Dariush
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲چراغش میشه نقطه ضعف طراحیش حالا میبینم
سبک چراغ به بنز سری a میخوره
Rerace777
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲چراغ جلوش به سری ۵ ۲۰۰۳-۲۰۱۰ شبیه هست به نظرم.
حسین کاظمی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲قیافش زیاد قشنگ نیس