بی ام وهیوندای

تمجید مدیران M بی ام و از فناوری‌های هیوندای آیونیک 5 N

رئیس بخش M ب‌ام‌و گفته است به شبیه‌ساز تعویض دنده و صدای موتور آیونیک ۵ N علاقه دارد و خودروهای الکتریکی ب‌ام‌و هم در آینده به چنین ویژگی‌هایی نیاز خواهند داشت.

خودروی تمام الکتریکی ب‌ام‌و M در راه است. بخش M این شرکت قبلاً اعلام کرده است که در حال کار روی یک پروتوتایپ چهار موتوره است و راه‌های ممکن برای حفظ خشم بهترین خودروهای M را در عصر برق و باطری بررسی می‌کند. همچنین ب‌ام‌و M مشغول محک زدن پیشتازان کنونی این بخش است و مهندسان باواریا پورشه‌های تایکان و تسلاهای مدل S را اوراق کرده‌اند تا ببینند در آن‌ها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند.

بااین‌حال، وقتی از مدیرعامل ب‌ام‌و M «فرانک ون میل» پرسیده شد آیا به هیوندای آیونیک ۵ N که از شبیه‌سازی تعویض دنده، حالت دریفت و صدای مصنوعی موتور بهره می‌برد توجهی دارد یا نه، پاسخ او با لبخندی بزرگ این بوده است:

من از طرز فکر آن‌ها خوشم می‌آید. ما هم همین‌طور فکر می‌کنیم. شما باید در خودرو بازخورد داشته باشید. اگر در پیست هستید، وقت ندارید به سرعت‌سنج یا دورسنج نگاه کنید. هنگام مسابقه اگر برای نگاه کردن به صفحه آمپر وقت بگذارید دو خودرو از شما سبقت خواهند گرفت؛ بنابراین، باید راهی برای اینکه بفهمید در چه دنده‌ای هستید داشته باشید و همین‌طور راهی برای احساس دور موتور. در یک خودروی تمام الکتریکی با یک دنده و بدون صدا و احساس، شما نمی‌دانید با چه سرعتی در حال حرکت هستید. شما باید بدون آنکه مجبور باشید به سرعت‌سنج نگاه کنید، ارتباطی با مغز راننده برقرار کنید؛ بنابراین، فکر می‌کنم کاری که هیوندای با شبیه‌سازی دنده و صدا انجام داد، راه‌حل مناسبی است. ما به چنین چیزی در خودروهای پرفورمنس خود نیاز داریم.

ون میل می‌گوید نگران نیست که صداهای خودروهای M الکتریکی مصنوعی احساس شود زیرا هر صدایی همیشه با حرکات و اقدامات راننده مطابقت خواهد داشت:

ما صدای مصنوعی سوپراسپرت یا سفینهٔ فضایی درست نمی‌کنیم. من فکر نمی‌کنم صدای هیوندای شبیه یک خودروی WRC واقعی باشد ولی طرز فکر آن‌ها را دوست دارم

ون میل در مورد افزودن شبیه‌سازی تعویض دنده به خودروهای M بدون گیربکس آینده نیز گفته است:

ما چندین سال است که روی این موضوع کار می‌کنیم و فکر می‌کنم رویکردهای جالبی برای این مشکل داریم.

«دریک هاکر» رئیس توسعهٔ ب‌ام‌و M و دست راست فرانک ون میل هم افزوده است:

من فکر می‌کنم بسیار مهم است که ما بعد جدیدی از یک خودروی اسپرت جذاب را بسازیم نه یک پلی‌استیشن. باید مراقب باشیم که ویژگی‌های زیادی اضافه نکنیم.

هاکر اشاره کرده است که هرچند آیونیک ۵ N شبیه یک هاچ‌بک داغ به نظر می‌رسد اما درواقع ارتفاع و وزن یک کراس‌اوور را دارد. بااین‌حال، او موافق است که آیونیک خودروی بسیار جالبی است. برای علاقه‌مندان به خودرو، این اظهارات رؤسای بخش M ب‌ام‌و نکتهٔ جالبی را یادآوری می‌کند. ۱۰ سال پیش، رئیس این بخش شخصی بنام «آلبرت بیرمن» بود. وی پس از ۳۱ سال کار در ب‌ام‌و، از این شرکت آلمانی خارج شد و به هیوندای پیوست و نقش مهمی در توسعۀ بخش جذاب N داشت. حال به نظر می‌رسد همین بخش نوپای کره‌ای قرار است روی نسل بعدی خودروهای ب‌ام‌و M تأثیر بگذارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. abbas

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (270 ديدگاه)

    خب دیگ علت ب فنا رفتن بی ام و مشخص شد

    موافقم 11
    مخالفم 10
    1. پیام

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1957 ديدگاه)

      این همه دروغ پراکنی آخرش هیچه.
      یادم میاد زمانی که کارشناسا تو بررسی ماشین کره ای رو ترحیح میدادن بعضیا می گفتن هیوندای پول داده!!! وقتی فروشش رفت بالا، یه چیز دیگه گفتن!
      تعصب چشمارو کور میکنه!

      موافقم 15
      مخالفم 7
      1. amir

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2757 ديدگاه)

        صفر تاصد جی تی ار فسیل بنزینی ۲۰سال پیش ۳.۳
        صفرتاصد آیونیک ۵ ان فضاپیمابرقی پرادعا امسال ۳.۴
        دیگه حرفی باقی نمیمونه

        موافقم 11
        مخالفم 12
        1. الف.ی

          ۲ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          شما بر چه اساس دو تا خودرو رو فقط با شتاب صفر تا صد مقایسه میکنی؟

          موافقم 4
          مخالفم 1
        2. amir

          ۲ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2757 ديدگاه)

          از اونجایی که یه طهلیلگری بدون اینکه خندش بگیره داره میگه آیونیک ۵ ادامه دهنده راه جی تی آره

          موافقم 4
          مخالفم 1
      2. amir

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (2757 ديدگاه)

        فروش همه چی رو میگه که چقدر مردم انتخابش کردن
        که اختلاف تویوتا که قراره مثل سونی و نوکیا بشه با هیوندای و کیا وحشتناکه عملا ۳ برابر هیوندای یا کیا جداگانه هست!!! به کی داری هیت میدی تو؟

        موافقم 5
        مخالفم 15
      3. ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (4492 ديدگاه)

        بی ام و دیگه مثل قبل نیست

        موافقم 5
        مخالفم 5
      4. امین

        ۲ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (608 ديدگاه)

        من طرفدار یا متنفر از هیچ مارک یا ماشینی نیستم

        اما کسی میتونه از تعصب و چشمان کور صحبت کنه که خودش تعصب نداشته باشه و قطعا شامل حالت نمیشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. froG-driVer

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (384 ديدگاه)

      هیوندایی و کیا بَدَن.اینکه کنار رفت.ولی درباره آیونیک n نمی‌دونم چی بگم.آدم نه دلش میاد کلا بزارتش کنار نه دلش میاد فن پروپاقرصش بشه.کیچی سوچیا تایید کرده😑😑

      موافقم 9
      مخالفم 3
      1. پیام۲

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (201 ديدگاه)

        چیزی که ایرانو نابود کرد تعصبه
        نیازیم نیست هی روی بد بودن هیوندای پافشاری کنین
        ماشین بدی نیست
        نسبت به بقیه برقیا باحال‌تره

        موافقم 4
        مخالفم 1
  2. پیام

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1957 ديدگاه)

    دیگه نبینم اسم جی تی آر بیاد! خوب بود ولی برای قدیما!!! خدایش بیامرزد

    موافقم 5
    مخالفم 16
    1. JaMsHiD-R1988

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1687 ديدگاه)

      نه تو خودت دنبال دردسر هستی

      موافقم 12
      مخالفم 4
      1. پیام

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1957 ديدگاه)

        جمشید فیلمتون سوخته. پیدا هم نمیشه. دیگه اون دوره تموم شد.دوره سونی شدن نزدیکه

        موافقم 2
        مخالفم 12
        1. JaMsHiD-R1988

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1687 ديدگاه)

          کسی که تنها امیدش برای بالا رفتن برند مورد علاقه اش برقیه معلومه میاد چرت و پرت میگه . هیچوقت صنعت خودروی اروپا و ژاپن قرار نیست به بلای پلاستیکی شدن کره دچار بشن

          موافقم 6
          مخالفم 1
    2. Peyman.JDM

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (69 ديدگاه)

      ماشینی که سوپر اسپرت سازی رو متحول کرده قرار نیست با ماشینی که چارتا جایزه برده مقایسه بشه پیام جان اون بالاتر از این حرفاست

      موافقم 13
      مخالفم 5
      1. پیام

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1957 ديدگاه)

        پیمان از نظر من ماشینای دیگه سومر اسپرت سازی رو متحول کردن. یه اصلاحیه رو نظر اون کارشناسایی میزنم که میگن جی تی آر متحول کرده! نه جی تی آر متحول نکرد! برندای آمریکایی و اروپایی متحول کردن. تا زمانی که بوگاتی و پروجکت وان وداس اس سی تواترا و … هستن جی تی آر چه کاره هست!!!! بره دوغش رو بخوره. اون کارشناس شیفته جی تی آر بوده.

        موافقم 4
        مخالفم 11
        1. amir

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2757 ديدگاه)

          متعصبی که میگی بیمر موتورش آشغاله
          موتور مک لارن اف یک که هایپرکار مدرن رو تعریف کرد و ۳۸۶ کیلومتر تاپ اسپید داشت چی بود؟ افرین ۶.۱ لیتری بی ام و !!!

          موافقم 9
          مخالفم 4
        2. amir

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (2757 ديدگاه)

          فقط یه بی سواد میتونه ارزش بوگاتی ۴ ۵ میلیون دلاری رو اون قدر پایین بیاره که با ماشین ۷۰ هزاردلاری مقایسه کنه بگه ازش بهتر بود
          جی تی آر حکم کروت سی ۸ الانو داشت که با قیمت کمتر گنده ها رو شرمنده میکرد برقی هم نبود

          موافقم 11
          مخالفم 0
        3. B

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (510 ديدگاه)

          داداش بی ام به هرجاش گیر بدی موتورشو دیگه نباید گیر بدی چندین جایزه بین المللی برده با موتوراش چندوقت پیشم کار شد پستش البته ۲ تا پست بود یکی
          موتور هایی که چندبار بهترین شدن یکی
          خودروسازانی که بیشترین جایزه بهترین موتور سالو بردن

          موافقم 9
          مخالفم 0
        4. پیام

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1957 ديدگاه)

          من کی گفتم بیمر آشغال هست! 😂😂😂 گفتم بی ام و نتونسته یه خودرو کامل بزنه! موتور ماشین حساب نیست! باید پکیج کامل باشه مثل پروجکت وان.
          فقط شتاب مهم نیست! اینکه ۴۰۰ سال یه طراحی بزنی و ایمنی ماشینت تو تصادف مثل بوگاتی و … نباشه مهمه! اصلا ظاهرش شبیه سوپر اسپرت نبود. الانم که داره متوقف میشه.

          موافقم 1
          مخالفم 10
        5. B2

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (177 ديدگاه)

          از کی تا حالا تو میتونی به کارشناسا اصلاحیه بزنی یا زیر سوال ببری ؟ اونم مقاله ای راجع به GTR که فراتر از درک یه کره فنه
          تو حتی سگمنت ها و چار مدل ماشین رو نمیشناسی . اون از ضعف پرفرومنس بنز که گفتی وزن بیشتر یعنی ایمنی ! اون از نشناختن بی‌ام‌و ، و هزاران دستاورد دیگه ت که همش موجوده
          نظر دادن راجع به خودرو ، نیاز به دانش و شناخت و تجربه و مطالعه داره که تو هیچ کدوم رو نداری

          موافقم 6
          مخالفم 2
        6. JaMsHiD-R1988

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1687 ديدگاه)

          پیام موقعی متن راجع کره باشه که جایزه گرفته درود بر نویسنده اما اگر تعریف از ژاپن باشه باید شما اصلاحش کنی
          فکر کنم رفتی ژاپن یه بلا ملایی سرت اومده چون اینقدر تنفر طبیعی نیست
          بعدش ستون اصلاحیه های جهان ، میای زیر مقاله برترین موتور های جهان به بی ام و تیکه میندازی
          بعدشم میگی نتونسته ماشین کامل بزنه؟
          حتما هیوندا تونسته . هیچی از ماشین و دنیای ماشین سر در نمیاری مثل تمام بی سواد های دیگه که سری پنج رو با آریزو جی تی مقایسه میکنن
          بعدشم اسم پروجکت وان رو میاری؟
          فکر کردی دنیا فقط تو مرسدس خلاصه میشه؟ جالبه بدونی دودوتا عقب مونده سهامش با ارزش تر از مرسدس هست و لکسوس تا توان دهه نود میلادی با اولین محصولش مرسدس رو جوری به چالش کشید که مرسدس خودشو به آب و آتیش زد
          بعدش آقای غلط املایی . پروجکت نیست . پراجکت درسته .

          موافقم 3
          مخالفم 0
        7. Peyman.JDM

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (69 ديدگاه)

          پیام جان چشمتو به روی واقعیت نبند
          همه میدونن که نیسان موقع معرفی این ماشین توفان کرد تو سال ۲۰۰۷ و اصلا چیزی نیست که بگی الکی اومده بالا و حتی الان با اینکه مال ۱۷ سال پیشه پا به پای خیلیا می‌ره
          و این فقط مال این نسل نیست بلکه تنسلای قبلیش هم مثل r32 رکورد زدن
          R32 موقع معرفی رکورد نوربرگ رو زد همینطور r35
          زدن رکورد برندی مثل پورشه اصلا کار ساده ای نیست:)
          پس الکی اسم ایونیک رو نیار کنارش
          نمیگم ایونیک و کره بده ولی در حد جی تی ار اصلا نیست

          موافقم 4
          مخالفم 0
        8. Peyman.JDM

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (69 ديدگاه)

          همینطور رکوردش از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ پایدار بود و کسی نتونست بگیرتش
          از موتورشم که نگم….

          موافقم 4
          مخالفم 0
        9. پیام۲

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (201 ديدگاه)

          آخه تو پشت گوشی توی یه کشور که برای یه دلار آمریکه باید بیشتر از ۶۰ هزار تا پول کشورتو بدی و فن ماشینای برقی‌ای چرا باید درباره ماشینی که سوپر اسپرت سازی رو متحول کرده نظر بدی؟
          اصلا وقتی جی تی آر معرفی شد تو بدنیا نیومده بودی!
          تو تو عمرت بالاتر از کیا سراتو ندیدی بعد داری درباره بیمر حرف میزنی؟

          موافقم 1
          مخالفم 1
    3. JaMsHiD-R1988

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1687 ديدگاه)

      پیام بی ام و فرمول جی تی آر رو دنبال می‌کنه ! موتور شش سیلندر توربو تمام چرخ محرک
      جی تی آر تنها ماشین ترنس اکسل هست که سیستم تمام چرخ محرک مکانیکی داره

      موافقم 6
      مخالفم 4
    4. کسرا

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (107 ديدگاه)

      داری به گودزیلا توهین میکنی؟
      کل صنعت خودرو تو GTR خلاصه میشه

      موافقم 5
      مخالفم 8
    5. ...

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (59 ديدگاه)

      درسته درست عزیز یک چون جی تی آر افسانس نباید کنار چهارتا هیوندای و کیا اسمش بیاد و دو خوشحال میشم یک سوپر اسپرت کره ای بهم معرفی کنید🙂

      موافقم 9
      مخالفم 2
    6. car lover

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      افسانه ها هرگز نمیمرن

      موافقم 7
      مخالفم 4
    7. Taha Ayoobi

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2248 ديدگاه)

      پیام چرا بعد از حرف های درست خودت یه چیزی میگی خراب میکنی خودتو.

      الان توی همین مقاله حرف های درستی زدی ولی چرا یه چیزی میگی که برگرده سر نقطه اول؟

      موافقم 3
      مخالفم 0
    8. amir

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2757 ديدگاه)

      فقط تو دعا کن نسل جدیدش نیاد

      موافقم 2
      مخالفم 1
    9. amir

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2757 ديدگاه)

      نگران جی تی آر نباش بعد ۲۰ سال هنوزم اسمش میاد و تا الان تولیدم میشده
      نگران آیونیک باش که دو روز دیگه قراره مثل جنسیس کوچه جی هفتاد استینگر کیا کادنزا فراموش بشه!!!

      موافقم 4
      مخالفم 3
    10. datsun

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3625 ديدگاه)

      پنجاه سال دیگه هم به تکنولوژی GTR نمیرسن کره ی ها

      موافقم 5
      مخالفم 5
  3. arvin44

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    فعلا برین طراحی هاتونو درست کنین

    موافقم 10
    مخالفم 3
  4. Kktoos

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (115 ديدگاه)

    متن کجا اما تیتر کجا متن کاه و تیتر از اون کاه کوه ساخته طرفداران بزرگ ایونیک؟ الان بفهمن این از حرفاشون برداشت شده پراشون میریزه هرچند ایونیک ماشین خوبیه من بی طرفم اما عجیب بود

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. امیر دهقان

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (704 ديدگاه)

      والا این تیتریه که تاپ گیر زده
      The bosses of BMW’s M Division are big fans of Hyundai’s Ioniq 5 N

      https://www.topgear.com/car-news/electric/bosses-bmws-m-division-are-big-fans-hyundais-ioniq-5-n

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. پیام

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1957 ديدگاه)

        آقای دهقان شما اگه خود مطلب انگلیسی هم بذارید یه تعداد میگن پدال همینجوری زده و تقلب کرده!!! شما اگه بنویسی ماشین ژاپنی بهترین هست میگن دقیقا این درسته.

        موافقم 6
        مخالفم 11
        1. JaMsHiD-R1988

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (1687 ديدگاه)

          نه خیر
          پدال تقلب نکرده و نمیکنه
          مجلات خارجی پولشون توی این تایتل ها هست
          چقدر یه فرد می‌تونه بی سواد باشه نمیدونم

          موافقم 8
          مخالفم 1
      2. جرمی کلارکسون

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (546 ديدگاه)

        نه این امکان نداره این امکان نداره
        دیگه مطمعن شدم تو ماتریکسم
        طراحی پارس خودمون اصالتش از طراحی های جدید بی ام و بیشتره 😭😭😭😭

        موافقم 3
        مخالفم 6
  5. Amirreza.M

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (292 ديدگاه)

    سری آیونیک رو دوست دارم طراحی های جالبی دارن نمیگم همه پسندن اما خب من خوشم میاد
    سری N هم عملکرد جالبی دارن هیوندای داره سعی میکنه تو خودروهای الکتریکی پرفورمنس جایی برای خودش پیدا کنه

    موافقم 8
    مخالفم 0
  6. ممد ژانگولر

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (3799 ديدگاه)

    فروتنی به این میگن👏 . حالا اگه انگلیسی بود عصا قورت میداد با ی ژست خاصی میگفت همه دنیا از ما تقلید میکنن و خودروهای ما رو دست نداره.
    فرق گوجه فرنگی اعلا کیلویی ۳۰۰۰۰تومان با گوجه فرنگی گندیده کیلویی ۱۰۰۰۰تومان اینجا مشخص میشه.

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. JaMsHiD-R1988

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1687 ديدگاه)

      پایین آوردن وجهه با همکاری خیلی فرق داره . بیمر در حدی نیست بخواد اسمش هیوندا کنارش بیاد چه برسه به اینکه بخوان چیزی از هیوندا یاد بگیرن ! من نمیدونم چرا این افراد از بی ام و نمیرن !
      طرز تفکر هیوندا هم جالب نیست ! موقعی کره ای ها عقده دارن که ماشینشون شبیه به ماشین درون سوز باشه این طرز تفکر اصلا نباید برای یه شرکت که بیشترین جایزه های موتور های درون سوز رو داره جذاب و جالب باشه !

      موافقم 2
      مخالفم 5
      1. ممد ژانگولر

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (3799 ديدگاه)

        داداش جمشید اینا همش نشان دهنده برقراری توازن بین کشورهای شرقی و آسیایی با غربی و اروپاییه . آلمانیا اینو فهمیدن و پذیرفتن . دنیا مال چندتا برند خاص دیگه نیست . باید بپذیرن که ممرو لولو برد .
        تا دیروز اونوریا میخوردن حالا نوبتی هم باشه نوبت اینوریاست .
        در همش رو ی پاشنه نمیچرخه .هر کی زحمت بیشتر بکشه و جنمشو ثابت کنه امتیاز میگیره . به همین راحتی 🙌

        موافقم 2
        مخالفم 2
  7. دیا

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (122 ديدگاه)

    دوستان کسی میدونه اولین شبیه سازی صدا و گیربکس مال کدوم ماشین هستش ؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. JaMsHiD-R1988

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1687 ديدگاه)

      شبیه ساز صدا که توی ماشین های بنزینی هم هست ولی شبیه ساز تعویض دنده رو تویوتا ساخته

      موافقم 4
      مخالفم 4
  8. JaMsHiD-R1988

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1687 ديدگاه)

    آشغال تر از ماشینای بی ام و سازندگان و رؤسای ماشینای بی ام و هستن .
    تبریک میگم . بی ام و تبدیل شده به آشغال ترین و پولی ترین کمپانی بعد از کره و چین

    موافقم 7
    مخالفم 9
    1. FY

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (290 ديدگاه)

      همسن کم مونده شما بی ام و رو آشغال خطاب کنی …. دوران ژاپن تموم شد …… هیوندا داره فرمانروایی میکنه🤔

      موافقم 2
      مخالفم 10
      1. JaMsHiD-R1988

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1687 ديدگاه)

        نه تو خودت مشکل داری
        اسمی از تویوتا بردم؟
        دنبال جر و بحث و کلکلی؟
        باشه هیوندا داره فرمانروایی می‌کنه
        بی ام و هم عالیه . از تخفیف های اون غزمیت XM معلومه چقدر ماشیناش عالیه

        موافقم 3
        مخالفم 1
      2. JaMsHiD-R1988

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1687 ديدگاه)

        نه تنها من بلکه تمام خونواده ام بی ام و های جدید رو آشغال خطاب میکنند
        دوستان ، نزدیکانم و حتی آدم های سایت های مختلف ایرانی و خارجی بی ام و های جدید رو آشغال خطاب میکنن آقای پیام

        موافقم 2
        مخالفم 3
        1. FY

          ۱ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          از نظر شما هیچی بهتر از اون ژاپنی هایی که میلیارد میلیارد دارن جریمه میشن و و ماشیناشون بخاطر مشکل زیاد داره تولیدشان متوقف میشه نیست ….. درحالی که هیوندا و کیا دارن روزانه افتخار آفرینی می کنن🤔

          موافقم 1
          مخالفم 4
      3. JaMsHiD-R1988

        ۱ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1687 ديدگاه)

        بدبخت من اروپایی بازم پروفایلم آلپین هست
        بعدا بر چه اساس میای میگی هیچی رو بالاتر از ژاپن نمی‌بینی
        ببین منو با خودت یکی نکن که فکر کردی بالا تر از کره فقط مرسدس هست و بقیه همشون پایین کره هستن آقای پیام

        موافقم 3
        مخالفم 0
    2. amir

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2757 ديدگاه)

      بی ام و سال های اخیر با این وضع طراحی و عملکرد وجه برندشو خیلی اورده پایین

      موافقم 2
      مخالفم 2
  9. KAIZEN

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (3625 ديدگاه)

    بعنوان یه ژاپنی فن میگم دم هیوندای گرم
    وقتی بخش M بی‌ام‌و، شرکتی که تویوتا برای احیای سوپرا باهاش همکاری کرده، همچین نظری در مورد هیوندای داره، دیگه حرفای الکی زدن و تخریب کردن بی پایه و اساس واقعا بچه سال بودن و متعصب بودن طرف رو نشون میده
    بپذیریم که در همیشه رو یه پاشنه نمی‌چرخه
    هیوندای یه زمان از میتسوبیشی مونور می‌گرفت. الان میتسوبیشی کجاست و هیوندای کجا

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. JaMsHiD-R1988

      ۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1687 ديدگاه)

      هیوندا عقده کرده ماشین درون سوز بزنه قدرتش اندازه N5 باشه اومده صدای موتور درون سوز روش گذاشته
      بعدا چه دلیلی داره یه شرکت که بیشترین جوایز موتور های درون سوز رو داره از یه شرکت که کاملا بی پایه و اساس هست درس بگیره؟
      مدیر ها و روسای بی ام و هم در حد طراحی ماشینای جدید بی ام و هست . چون معلومه کی این طرح هارو تایید می‌کنه
      تعصب نیست حقیقته هیوندا از دیوار هم بالا بره نمیتونه مثل بیمر ماشین اسپرت و پرفورمنس بزنه
      هیچ دلیلی هم نداره جز پول دادن . وگرنه پورشه برای طراحی و ساخت صدا برای ماشین بیشتر از هرچی تکنولوژی و استعداد و وسایل داره !
      دلیلی نمی‌بینم بجای همکاری با هموطن با یه تازه وارد که فقط باد هواست همکاری کنه مگر اینکه پول خیلی زیادی توی این همکاری باشه . ولاغیر

      موافقم 3
      مخالفم 6
  10. Taha Ayoobi

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2248 ديدگاه)

    (همچنین ب‌ام‌و M مشغول محک زدن پیشتازان کنونی این بخش است و مهندسان باواریا پورشه‌های تایکان و تسلاهای مدل S را اوراق کرده‌اند تا ببینند در آن‌ها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند.)

    اونایی که میگفتن کوروت رفته از روی موتور فراری کپی کرده تحویل بگیرن.
    توی هر کاری تحقیق و ارزیابی نیازه.
    اون لینکی هم که هی میکنید تو چشم اینو اون که موتور کوروت از روی موتور فراری کپی شده، دقیقا داره همینو میگه.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  11. ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4492 ديدگاه)

    بی ام و دیگه مثل قبل نیست
    اشغاله…

    موافقم 2
    مخالفم 3
  12. گاس فرینگ

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (136 ديدگاه)

    ولی فکر کنم i8 صدای مصنوعی انجین رو داشت ها

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. Kurosh33

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (114 ديدگاه)

    هیت کننده های هیوندایی دارن سعی میکنن بی ام وه رو هم اشغال بدوننن.
    درسته هیوندایی زیاد اشتباه داشته ولی دیگه در این حد هم بد نیست.
    اون محندسای هیوندایی گاو که نیستن حدقل میدونن چی بسازن .
    ما فعلا بریم دنا جوانان بخریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا