خریداران بیامو iX با پرداخت ۳۴۰۰ دلار از سیستم صوتی سطح بالای باورز اند ویلکینز بهرهمند میشوند. این تجهیز، یکی از پیشرفتهترین نمونهها در نوع خود است.
بیامو علاوه بر سیستم صوتی باورز اند ویلکینز (Bowers & Wilkins) دو مجموعهی دیگر با نام های فای و تاپ های فای هارمن کاردون را ارائه میکند اما باورز اند ویلکینز در سطح بالاتر محسوب میشود. این سیستم صوتی برای اولین بار در محصولات بیامو از ۳۰ بلندگو استفاده میکند که شامل ۱۷ بلندگوی میدرنج ۲۱ وات، ۴ بلندگوی باس ۲۵۰ واتی، ۵ توییتر ۲۵ واتی و ۴ شیکر صوتی چهاربعدی است. بلندگوهای موردبحث با هنرمندی تمام در بخشهای مختلف کابین نصب شدهاند تا ارائه کیفیت صدای استثنایی را تضمین کنند.
سیستم صوتی باورز اند ویلکینز بیامو iX با سیستمعامل ۸ این خودروساز همراه میشود و دارای ۴ حالت صدایی مختلف و آپشن های شخصیسازی زیاد است. هر بلندگوی باس این سیستم بهطور جداگانه پیامهای صوتی را از طریق مسیر ویژه صوتی دریافت میکند و خروجی صوتی مشترک نیز باعث فعال شدن بلندگوهای میدرنج و توییترها میشود. توییترها میتوانند بهصورت موازی با بلندگوهای میدرنج ارتباط داشته باشند و به دلیل شعاع کوچکتر در مقایسه با بلندگوهای باس امکان نوسان آنها با سرعت بالاتری وجود دارد.
صندلیهای جلوی iX از دو ویژگی خاص یعنی بلندگوهای نصب شده در پشتسریها و شیکرهای صوتی چهاربعدی سود میبرند. این بلندگوها با ایجاد تجربه شنیداری منحصربهفردی برای تمامی سرنشینان خواهند شد. همچنین پوشش داخلی سقف خودرو نیز برای اولین بار پذیرای بلندگوهای میدرنج اضافی شده است. چهار شیکر صوتی چهاربعدی نصب شده در صندلیهای جلو به آهنرباهای فابریک مجهز هستند و حتی با وجود صدای کم سیستم صوتی نیز تجربهای خاص را ارائه میکنند. در ردیف دوم صندلیها بلندگوهای پشتسریها جای خود را به نمونههای نصب شده در ستون D دادهاند. دو بلندگوی باس مرکزی در زیر صندلیهای جلو وجود دارند و ساب ووفرها نیز زیر صندلی عقب نصب شدهاند.
با استفاده از اصل هوای آزاد، ساب ووفرهای عقب رزونانس زیر کف خودرو را به حداکثر میرسانند تا تجربه شنیداری بینظیری ایجاد شود. بلندگوهای میدرنج و باس نیز با متریال پیشرفتهای تولید میشوند تا صداهای شفاف و باکیفیتی را تولید کنند. بلندگوهای های رنج باورز اند ویلکینز از پوشش ویژهای سود میبرند تا فرکانسها را به چیزی فراتر از محدوده شنیداری انسان منتقل کنند و وضوح صدای بسیار خوبی را ارائه نمایند. در کل باید گفت ویژگیهای این سیستم صوتی مبلغ ۳۴۰۰ دلار پرداختی را کاملاً توجیه میکنند.
خوب
۲۸ مرداد ۱۴۰۲بهترین وضعیتو بعد از تویوتا و هوندا بی ام وه داره
کارش درسته
عالی
دیجی
۲۸ مرداد ۱۴۰۲بعد تولید کنندهای خودرو تو کشورمون یه پخش چینی با چارتا بلندگو داغون جزو اپشن خودرو حساب میکنن
jaghori
۲۸ مرداد ۱۴۰۲کیفیت صوت را نمی شود با توصیف متنی به خواننده منتقل کرد. باید شنید و بعد فهمید که کیفیت چگونه است.
18:45
۲۸ مرداد ۱۴۰۲باه باه ب ام و کارش همیشه درسته.
ممنون از آقا شاهین عزیز🙏🙏🌹
راستش آقا شاهین میخواستم مطلبی رو به شما بگم، میدونم اینجا اصلا جاش نیست، ولی دیگه مکان دیگه ای نداشتم شرمنده…
والله همون جور که هم شما و هم بچه های خوب مخاطبین پدال(تو تلگرام) میدونین من بالغ بر 8ماهه که یهو از جمعتون رفتم بیرون و همگی شوکه شدین! واقعا حلالم کنین چون همونجور که میدونین اصلا تو مرام من این خصلت نیست که بدون خداحافظی از پیش شما برم ولی اتفاقات خیلی عجیب و سختی برام افتاده بود که منو از زندگی منحل کرده بود!! تا جایی که به کل حتی از دنیای خودرو هم اومدم بیرون و زندگیم و یکسری آدم شیطان صفت نابود کرده بودن…
دوران بسیار سختی بود، یچیزی شبیه این فیلمای سینمایی که واسه کمتر آدمی پیش میاد ولی بدلایلی نمیتونم بگم شرمنده. ولی خلاصه با توکل بر خدا و صد البته اعتقاد به ائمه (که به وضوح دیدم) اوضاعم کاملا درست شده.
سرت و درد نیارم آقا شاهین و خودم و معرفی میکنم: حسین هستم، حسین قنبری!
بی زحمت پیام منو حتی اگه شده اسکرین شات بگیر و بذار تو کانال برا بچه ها که دلم براشون یذره شده…
حمید رضا، بنیامین، رضاrs، احسان، آقای دهقان (ادمین)، مهدی مرسدس فن، عمو، تمامی دوستانی که اسمشون حسین بود و خیلیای دیگه سلام گرم برسون.
نمیخوام جبران مافات براتون کنم چون اصلا نمیشه، ولی میدونم خیلیا هنوزم تو ذهنشون منو دارن و فراموش نمیکنن و شاید خیال میکردن که من مُردم. بخصوص بنی و حمیدرضای عزیزم که همیشه به یادشون بودم… ممنون که تحمل کردین و خوندین بازم بابت همه چیز شرمنده 🙏🌹🌹
شاهین
۲۸ مرداد ۱۴۰۲سلام حسین جان خیلی مخلصم دوست عزیز
ان شالله هرجا هستی موفق و موید باشی 🌷♥️
18:45
۲۸ مرداد ۱۴۰۲عزیزی آقا شاهین خیلی بزرگواری🙏🌹🌹❤️
_[TROFEO]_
۱۷ شهریور ۱۴۰۲حاج حسیییییییییییییییییین
چرا رفتی
اوکی رفتی ولی چرا راه ارتباطی نذاشتی:(
حسین دهمرد
۲۸ مرداد ۱۴۰۲اون ساب زیر صندلی رو کسی تجربه ای داشته؟ از ساب رو تاقچه یا تو صندوق بهتر جواب میده؟
رضا
۲۹ مرداد ۱۴۰۲من از کسی که کار سیستم میکرد پرسیدم نظرش این بود که باکس صدای بهتری داره تا نصب زیر صندلی. به دلیل حجم محدودی که زیر صندلی وجود داره، درایور نمیتونه با حداکثر تواناییش کار کنه.
علی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲اقا رضا اقا رضا رضا جااااان
این دوست سیستمی شما از نزدیک این سیستم صوتی که روی این bmw هست رو دیده ؟مقایسه کرده؟
یا اینک کارش در حد پژو پرایده
مهرداد
۳۰ مرداد ۱۴۰۲سلام دوست عزیز ساب زیر صندلی با ساب طاقچه یا صندوق کاملا متفاوت هستش اگر دنبال بیس یا ویبره هستید اصلا سراغ این مدل نرید
حمید
۲۹ مرداد ۱۴۰۲کارشون درسته
امید به روزای خوب خودرو سازی یا واردات به کشورم
البته بعداز اینها
ایرانی حقش بیشتر از این حرفها ست
حسین
۳ شهریور ۱۴۰۲چرا فکر میکنی، لیاقتمون بیشتر از این آشغالا ست؟
پرهام
۲۹ مرداد ۱۴۰۲هیچ ماشینی بی ام و نمیشه
هیچ بی ام و ای بنز نمیشه
حالا هی بی ام و زور بزنه بنز نمیشه که
18:45
۲۹ مرداد ۱۴۰۲این مطلب سیستم صوتی چه ربطی به مقایسه با مرسدس داشت واقعا؟!
بی زحمت کمتر نسبت به ب ام و جبهه بگیرین، مگه وقتی از مرسدس مطلب چاپ میشه ب ام و فن ها به شما مرسدس فن ها حمله میکنن؟!
ب ام و همیشه فوق العاده ظاهر شده و کمبودی نسبت به هیچ برندی نداره و وصله های خنده دار نزنین بهش!!