بی ام و

بی ام و X6 M کارلکس دیزاین با کابین سفارشی معرفی شد

تیونینگ و ارتقای خودرویی همچون بی ام و X6 M کامپتیشن یا بسیار خوب از آب در خواهد آمد و یا اینکه اصلاً باب میل نخواهد بود. معمولاً تیونرهایی همچون منصوری در این کار زیاده‌روی می‌کنند درحالی‌که برخی شرکت‌ها از اعمال تغییرات ظاهری متعدد خودداری کرده و تنها روی پرفورمنس تمرکز می‌کنند؛ اما فکر می‌کنیم این بی ام و X6 M کارلکس دیزاین روی یک خط میانه حرکت کرده و نتیجه نیز لذت‌بخش به نظر می‌رسد.

کارلکس دیزاین به خاطر ارتقای قابل‌توجه کابین خودروهای لوکس شناخته می‌شود و به همین خاطر این پروژه را معرفی کرده است. آنچه روی صندلی‌ها، تونل گیربکس، کنسول مرکزی، دسته‌دنده، فرمان و بخش اعظم داشبورد خودنمایی می‌کند چرم نارنجی روشن بوده که طبق گفته کارلکس همان چرم رنگی عرضه شده برای مشتریان محصولات لامبورگینی است. مکمل چرم نارنجی‌رنگ نیز عناصر و دوخت های آبی رنگ به ویژه روی صندلی‌ها هستند. این تیونر همچنین از آلکانترا روی ستون‌ها و پوشش داخلی سقف استفاده کرده تا سوپر شاسی‌بلند بی ام و بیش از پیش لوکس احساس شود. به تمامی این موارد باید تریم فیبر کربن، قطعات آلومینیومی و دکمه‌های پلاستیکی مشکی را نیز اضافه کرد.

البته کارلکس دیزاین روی بدنه X6 M نیز کار کرده و برجسته‌ترین تغییر این بخش کیت بدنه متمایز است که شامل قطعات فیبر کربنی همچون تریم اطراف ورودی‌های هوا، جلوپنجره کلیوی شکل و نمای عقب خواهد بود. این شرکت همچنین اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر لبه‌ای عقب را در نظر می‌گیرد. عناصر نارنجی متنوعی هم دیده می‌شوند که شامل دیفیوزر عقب، اسپویلر لبه‌ای و اسپلیتر جلو هستند. تمامی این عناصر رنگی تضاد زیبایی با رنگ بدنه آبی تیره ایجاد کرده‌اند. کارلکس تغییری در پرفورمنس این شاسی‌بلند ایجاد نمی‌کند و بنابراین پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی ام و همچنان قدرت ۶۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    مثل همیشه شیک و جذاب

    موافقم 29
    مخالفم 5
  2. Erfan

    ۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (536 ديدگاه)

    ترکیب آبی نارنجی رو دوست ندارم.به نظرم رنگ نارنجی داخل و خط های نارنجی خارج بیشتر برای جلب توجه تا زیبایی ماشین.
    در ضمن با این حد نارنجی بودن داخل کابین هم کابین خیلی زود خسته کننده میشه هم فکر کنم برای رانندگی طولانی خسته کننده باشه برای چشم

    موافقم 21
    مخالفم 3
    1. احمدرضا

      ۷ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (877 ديدگاه)

      توی ترکیب رنگ ها
      به نظر من سیاه با زرد
      و سفید با آبی عالیه

      موافقم 8
      مخالفم 6
      1. TML BN

        ۷ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1059 ديدگاه)

        نه سیاه با قرمز
        و زرد و آبی
        سفید مشکی هم که عالیه و شیک و ساده است مثل دیفندر

        موافقم 10
        مخالفم 1
        1. TML BN

          ۷ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1059 ديدگاه)

          البته زرد نه با این آبی با آبی های روشن تر

          موافقم 6
          مخالفم 1
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    چقدر باسلیقه دیزاین شده ، بَه‌بَه .
    حالا اگر منصوری بود کاری میکرد که فکر کنی اصغر پلنگ کنار جوب دیزاینش کرده !

    یادم میاد زمانی که نسل اول این خودرو رونمایی شد و چندی بعد به ایران آوردنش ، چه غوغایی به پا کرد تا اینکه جرمی‌کلارکسون با تست و بررسیش یه تنه آبی شد به روی آتش و غوغاها را دود کرد رفت هوا !

    نمیدونم چرا هر مدل بنزی که میبینم سرم را میچرخونم ولی bmw از هر مدلی میبینم برایم عادی به حساب میاد مثل باقی خودروها و دیگر تازگی نداره ، البته با کمی ارفاق هنوز عاشق طراحی سری ۵ و ۶ سال ۲۰۰۷ هستم ولی مقایسشون کنید با بنزهای اون زمان که به نظر من الانش از اون موقعشون هم جذابتر به نظر میرسند !

    موافقم 14
    مخالفم 14
    1. M

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (722 ديدگاه)

      بنز های چراغ دوتا گرد رو میگی؟
      اونا کابوس های بچگی من بودن شب خواب می‌دیدم خودمو خیس میکردم
      خیلی زشت بودن چی بود اونا

  4. Nima

    ۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    من همیشه کاراى کارلکس دیزاین رو دوست داشتم.
    به خصوص جى کلاساش

    موافقم 2
    مخالفم 4
  5. فرامرز

    ۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (257 ديدگاه)

    در نگاه اول خیلی زیباست اما اینجور رنگها خیلی زود از چشم میوفتن و موندگار نیستن

    موافقم 3
    مخالفم 1
  6. آرش

    ۱۳ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمت هم میگفتید خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا