تیونینگ و ارتقای خودرویی همچون بی ام و X6 M کامپتیشن یا بسیار خوب از آب در خواهد آمد و یا اینکه اصلاً باب میل نخواهد بود. معمولاً تیونرهایی همچون منصوری در این کار زیادهروی میکنند درحالیکه برخی شرکتها از اعمال تغییرات ظاهری متعدد خودداری کرده و تنها روی پرفورمنس تمرکز میکنند؛ اما فکر میکنیم این بی ام و X6 M کارلکس دیزاین روی یک خط میانه حرکت کرده و نتیجه نیز لذتبخش به نظر میرسد.
کارلکس دیزاین به خاطر ارتقای قابلتوجه کابین خودروهای لوکس شناخته میشود و به همین خاطر این پروژه را معرفی کرده است. آنچه روی صندلیها، تونل گیربکس، کنسول مرکزی، دستهدنده، فرمان و بخش اعظم داشبورد خودنمایی میکند چرم نارنجی روشن بوده که طبق گفته کارلکس همان چرم رنگی عرضه شده برای مشتریان محصولات لامبورگینی است. مکمل چرم نارنجیرنگ نیز عناصر و دوخت های آبی رنگ به ویژه روی صندلیها هستند. این تیونر همچنین از آلکانترا روی ستونها و پوشش داخلی سقف استفاده کرده تا سوپر شاسیبلند بی ام و بیش از پیش لوکس احساس شود. به تمامی این موارد باید تریم فیبر کربن، قطعات آلومینیومی و دکمههای پلاستیکی مشکی را نیز اضافه کرد.
البته کارلکس دیزاین روی بدنه X6 M نیز کار کرده و برجستهترین تغییر این بخش کیت بدنه متمایز است که شامل قطعات فیبر کربنی همچون تریم اطراف ورودیهای هوا، جلوپنجره کلیوی شکل و نمای عقب خواهد بود. این شرکت همچنین اسپلیتر جلو، رکابهای جانبی و اسپویلر لبهای عقب را در نظر میگیرد. عناصر نارنجی متنوعی هم دیده میشوند که شامل دیفیوزر عقب، اسپویلر لبهای و اسپلیتر جلو هستند. تمامی این عناصر رنگی تضاد زیبایی با رنگ بدنه آبی تیره ایجاد کردهاند. کارلکس تغییری در پرفورمنس این شاسیبلند ایجاد نمیکند و بنابراین پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی ام و همچنان قدرت ۶۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید میکند.
Reza Waffen SS
۷ تیر ۱۴۰۱مثل همیشه شیک و جذاب
Erfan
۷ تیر ۱۴۰۱ترکیب آبی نارنجی رو دوست ندارم.به نظرم رنگ نارنجی داخل و خط های نارنجی خارج بیشتر برای جلب توجه تا زیبایی ماشین.
در ضمن با این حد نارنجی بودن داخل کابین هم کابین خیلی زود خسته کننده میشه هم فکر کنم برای رانندگی طولانی خسته کننده باشه برای چشم
احمدرضا
۷ تیر ۱۴۰۱توی ترکیب رنگ ها
به نظر من سیاه با زرد
و سفید با آبی عالیه
TML BN
۷ تیر ۱۴۰۱نه سیاه با قرمز
و زرد و آبی
سفید مشکی هم که عالیه و شیک و ساده است مثل دیفندر
TML BN
۷ تیر ۱۴۰۱البته زرد نه با این آبی با آبی های روشن تر
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۴۰۱چقدر باسلیقه دیزاین شده ، بَهبَه .
حالا اگر منصوری بود کاری میکرد که فکر کنی اصغر پلنگ کنار جوب دیزاینش کرده !
یادم میاد زمانی که نسل اول این خودرو رونمایی شد و چندی بعد به ایران آوردنش ، چه غوغایی به پا کرد تا اینکه جرمیکلارکسون با تست و بررسیش یه تنه آبی شد به روی آتش و غوغاها را دود کرد رفت هوا !
نمیدونم چرا هر مدل بنزی که میبینم سرم را میچرخونم ولی bmw از هر مدلی میبینم برایم عادی به حساب میاد مثل باقی خودروها و دیگر تازگی نداره ، البته با کمی ارفاق هنوز عاشق طراحی سری ۵ و ۶ سال ۲۰۰۷ هستم ولی مقایسشون کنید با بنزهای اون زمان که به نظر من الانش از اون موقعشون هم جذابتر به نظر میرسند !
M
۱۷ مهر ۱۴۰۲بنز های چراغ دوتا گرد رو میگی؟
اونا کابوس های بچگی من بودن شب خواب میدیدم خودمو خیس میکردم
خیلی زشت بودن چی بود اونا
Nima
۷ تیر ۱۴۰۱من همیشه کاراى کارلکس دیزاین رو دوست داشتم.
به خصوص جى کلاساش
فرامرز
۷ تیر ۱۴۰۱در نگاه اول خیلی زیباست اما اینجور رنگها خیلی زود از چشم میوفتن و موندگار نیستن
آرش
۱۳ تیر ۱۴۰۱قیمت هم میگفتید خوب بود