بی ام وشورلت

درگ جذاب بی ام و M4 چهارچرخ محرک با شورلت کوروت استینگری

کوروت استینگری و ب‌ام‌و M4 از لحاظ قدرت و قیمت تقریباً در یک سطح هستند اما یکی موتور وسط محرک عقب است و دیگری موتور جلوی چهارچرخ محرک است.

در نگاه اول شاید یک سوپراسپرت موتور وسط و یک کوپهٔ چهارچرخ محرک ارتباطی باهم نداشته باشند اما دو ماشینی که اینجا می‌بینیم، از لحاظ قدرت و قیمت تقریباً در یک سطح قرار دارند. در یک سمت میدان، شورلت کوروت قرار دارد که این روزها بیشتر نسخهٔ Z06 آن را در درگ‌ها می‌بینیم اما استینگری پایه هم که در اینجا حضور دارد حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت. این نسخه از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی استفاده می‌کند که در حالت عادی ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما با سفارش پکیج ۶,۳۴۵ دلاری Z51، این ارقام به ۴۹۵ اسب بخار و ۶۳۷ نیوتن متر افزایش میابد.

نیروی این موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود تا وزن ۱۶۵۵ کیلوگرمی خودرو را حرکت دهد. کوروت C8 با پکیج Z51 یعنی مثل چیزی که در اینجا داریم، ظرف تنها ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. قیمت این خودرو از ۷۰ هزار دلار آغاز می‌شود که با پکیج مذکور به حدود ۷۶ هزار دلار می‌رسد؛ اما با همین حدود قیمت، خودروی دیگری هم می‌توان خرید که شتاب ۲.۸ ثانیه‌ای دارد. این ماشین ب‌ام‌و M4 کامپتیشن xDrive است.

زیر کاپوت این کوپهٔ سریع آلمانی پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی آشنای ب‌ام‌و قرار گرفته است که ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برخلاف کوروت اما در اینجا نیروی موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود که در درگ از حالت سکون برتری مهمی خواهد بود. البته ب‌ام‌و با وزن ۱۷۷۰ کیلوگرم، حدود ۱۲۰ کیلوگرم از کوروت سنگین‌تر است و با قیمت پایهٔ ۸۷ هزار دلار در نسخهٔ xDrive، از رقیب آمریکایی گران‌تر است.

بین دو خودرو ابتدا مسابقات رولینگ برگزار می‌شود که هردو مسابقه با پیروزی M4 به پایان می‌رسد. سپس نوبت به درگ از حالت سکون می‌رسد. در اولین درگ، ب‌ام‌و به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک، کوروت را کاملاً پشت سر گذاشت ولی در درگ دوم، ب‌ام‌و در حالت محرک عقب قرار گرفت و حالا رقابت بسیار نزدیک و جذاب‌تری را شاهد هستیم. در این درگ، کوروت که به لطف کشش بهتر روی چرخ‌های عقب شروع بهتری دارد، نهایتاً با اختلاف جزئی پیروز می‌شود.

مقایسه مشخصات فنی

 

ب‌ام‌و M4 کامپتیشن

شورلت کوروت C8

پیشرانه ۳ لیتری I6 توئین توربو ۶.۲ لیتری V8
قدرت ۵۱۰ اسب بخار ۴۹۵ اسب بخار
گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر ۶۳۷ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب
وزن ۱۷۷۰ کیلوگرم ۱۶۵۵ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۸ ثانیه ۲.۸ ثانیه
قیمت ۸۷,۲۹۵ دلار ۷۶,۳۴۰ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۹ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. R@min

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2050 ديدگاه)

    تفاوت عملکرد 400 متر فقط در یک محور اضافه هست همین !

    موافقم 16
    مخالفم 63
    1. Dark Knight

      ۱۸ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (580 ديدگاه)

      نه میدونی اختلافشون چیه ؟ تجربه ثابت کرده وقتی یه آلمانی شتاب محصولش رو ۳/۵ ثانیه اعلام میکنه تو مطمئن باش تو واقعیت یه چیزی حدود ۳ تایم میزنه و رو آسفالت چسبنده درگ زیر ۳ ثانیه ولی از اونطرف یه آمریکایی وقتی میگه ۲/۸ ثانیه تو مطمئن باش در واقعیت حدود ۴ میزنه تازه اگه راننده خیلی خوب باشه و رو drag strip هم نهایتا ۳/۵ ثبت کنه ربطی هم به دو دیف یا تک دیف نداره چون مثلا m3 هم نسخه تک دیفرانسیل داره ولی اگه تست شتابش تو اتوبان رو ببینی متوجه میشی که دقیق همون اعداد رو میزنه که کمپانی گفته بدون اینکه نیاز به e85 یا آسفالت درگ داشته باشه

      موافقم 77
      مخالفم 22
      1. corvette

        ۱۸ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (370 ديدگاه)

        آقا دارک نایت شما اینجا چند موضوع رو در نظر نگرفتی
        اولا اینجا یک ماشین تک دف . جلو یک ماشین دو دف هست
        دوما . اینجا نسخه پایه کوروت . در برابر نسخه پرچمدار سری ۴ هست
        ( پرچمدار ها فقط شامل قدرت بیشتر نیستن بلکه ادوات دیگه هم دارن )
        سوما . اون پیست درگ و سوخت e85 و این حرفا
        شاید به ماشین های داج مربوط باشه
        ولی این وصله ها به هیچ وجه به کوروت c8 نمچسبه
        این ماشین توسط ۴ مجله معتبر چه استینگری اون چه z06 اون به شتاب اعلامی کارخونه دست پیدا کردن . پس اگر کسی نمیتونه بزنه . مشکل ماشینی نیست . مشکل شخص رانندس

        نکته بعدی این که در مورد کوروت ها نمیدونی . احتمال زیاد این ماشین نو هست
        و کوروت های نو تا ۵۰۰ مایل .
        ئی سی یو اونا قفل هست و یه جورایی محدودیت شتاب و سرعت دارن

        قبل از اینکه با توپ پر بیایم و حرف بزنیم . نکات رو در نظر بگیریم .
        چه تو پیست چه درگ . چه موتور اسپرت .
        این ماشین نه تنها m4
        بلکه رقیب مستقیمش یعنی z06 در برابر 911 gt3 رو
        مغلوب کرده

        و این حرف رو شما نمیخوای قبول کنی . چون انگار مهندسی آلمانی واست تابو شده
        و فکر میکنی هیچ ماشینی نمیتونه بزنه
        .در صورتی که کوروت در شهر و موتور اسپرت خلاف این رو ثابت کرده
        تو پیست هم تا الان هر پیستی که ام ۴ یا ۹۱۱ بودن و z06
        کوروت سریعتر بوده . نمونش ویرجینیا آمریکا یا مگنی کورس فرانسه

        هر وقت خواستی راجب کوروت حرف بزنی
        به یاد بیار این ماشین ۹ بار در ۲۰ سال
        فاتح ۲۴ ساعته لمانز شده

        موافقم 23
        مخالفم 49
        1. Gdm

          ۱۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (113 ديدگاه)

          آقا کوروت شما هم چند موضوع رو در نظر نگرفتی
          نسخه پرچمدار M4 احتمالا csl باشه نه کامپتیشن و اصولا مقایسه این دوتا اشتباهه چون کوروت موتو وسطه
          صفر تا صد جفتشون ۲.۸ عه ولی تو درگ اول m4 تو افق ها محو شد و کوروت رو تنها گذاشت:/ پس این وصله ها به کوروت هم میچسبه
          با استدلال نسخه پایه و پرچمدار رقیب مستقیم z06 میشه gt2 rs که که فقط تو جهان موازی میتونه باهاش رقابت کنه…
          همون لمانز هم رکوردار دفعات قهرمانیش دست پورش هست
          مهندسی آلمانی تابو نیست فقط تو اکثر زمینه ها برتره..هر طرف رو نگاه میکنی دست آلمان هاست…نوربرینگ ، لمانز ، رالی ، رکورد اکثر پیست های دنیا(تقریبا همشون)

          موافقم 51
          مخالفم 13
        2. فرشاد

          ۱۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (932 ديدگاه)

          داداش گف صفرتاصد جفتشون یه رقمه اما تو عمل فاصله شون در حد خط تولیدشون هس

          کوروت کی تونسته تایمGT2RSرو بزنه؟
          راستی تایم کوروت تو نوربرگرینگ چنده؟
          اصلا چرا تو جهنم سبز تایم نمیزنن؟

          حاجی نمیدونی اسم لمانزو جلو پورشه بیاری ندیدی باختی؟
          9بار با 19بار جای مقایسه داره؟

          موافقم 39
          مخالفم 8
        3. Kf

          ۱۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (524 ديدگاه)

          همش میگی M4 چهار چرخ متحرکه درست ولی کوروت هم موتور عقبه
          همینقدر بسه دیگ

          موافقم 26
          مخالفم 1
      2. R@min

        ۱۸ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (2050 ديدگاه)

        تجربه ای که از سر کم ترین درکی از خودرو باشه پشیزی ارزش نداره مشخصه از این کامنت ! ماشین تک دیفرانسیل فرقی با دو دیفرانسیل نداره !!! قشنگ سطح سواد این بچه های جدید فاجعس.

        لااقل چیزی نمی دونی جای داستان گفتن همین ویدیو ببین تست کوروت چهارچرخ ببین چرا انقدر اصرار دارین بگین هیچی نمی فهمین از ماشین. یکی این یکی دیگم بود چند روز پیش میگفت دوام موتور فراری از موتور پوشراد بیشتره :)))) جمع اوراق جمعه.

        موافقم 17
        مخالفم 45
    2. حسن

      ۱۸ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2082 ديدگاه)

      یه درگ ساختگی با حقه بازی از چند نفر ب ام و فن متقلب
      تایم بگیر ببین چقد مضحک و مزخرفه یه مطلب جعلی با 27 تا کامنت برای هیچی

      موافقم 5
      مخالفم 31
      1. محمدهادی

        ۲۰ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (2406 ديدگاه)

        وااااه،بیمر باز زد پاچوند مدعیان جهانی رو
        آقا میگن هنوز این سوال که بیمر چی تو باک ماشیناش میریزه که با وجود وزن بیشتر همیشه برنده ست رو هنوز کسی نتونسته کاملا توضیح بده!
        خخخ
        فککن این بی ام و اگر موتور وسط بود چه موجود ترسناک تری میشد!
        ضمنا کوروت فقط نسخه Z06ش

        موافقم 15
        مخالفم 1
        1. عارف رضاییان

          ۲۱ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (158 ديدگاه)

          رازش اینه که بی ام و خیلی به موتورش فشار میاره و استهلاک وهزینه بیشتر از همه خودروها برای صاحبش داره

          موافقم 3
          مخالفم 1
  2. Tesla

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    M4 لایک👍
    کوروت دیس لایک👎

    موافقم 88
    مخالفم 34
  3. LAMBORGHINI

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (194 ديدگاه)

    BMW انتخابم

    موافقم 45
    مخالفم 14
  4. corvette

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (370 ديدگاه)

    جالب میشد اگر کوروت c8 یه نسخه گرند اسپرت داشت . که همین استینگری بود ولی ۴ چرخ محرک

    ولی خب قید این رو زدن و ئی ری رو دادن
    به نظرم راجب ئی ری میشد بیشتر صبر کرد
    ئی ری انگار یه موش آزمایشگاهی شد و کوروت یه چیزایی رو رو اون شاسی تست کرد

    در کل هر دو خودرو شایسته هستن
    هم m4 هم استینگری

    موافقم 15
    مخالفم 7
    1. سینا

      ۳۰ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اقای کاربر کوروت نمی خوام به کوروت بی احترامی کنم .مدلهای جدیدش رو کار ندارم و قطعا خیلی بهتر شده اما یکی دو مورد مدلهای قدیمی دهه هفتادیشو که توی ایران نشستم واقعا واقعا ماشین غیر استاندارد و مزخرفیه . دید ماشین افتضاحه . از اون طرف دو متر هم کاپوت داره دیگه هیچی . یعنی رانندگی با بنز کامیون911 از اون کوروت بهتر بود . بدنه اش هم اگر اشتباه نکنم فایبر گلاس بود . در نتیجه شما انتظار داری با اون موتورحجیم 6 …. 7 هزار سی سی با اون بدنه سبک توی خط مستقیم سرعت خوبی نداشته باشه؟ تنها حسنش قیافه خوشگلش بود اما کارایی صفر . چون بخاطر عدم تسلط ( با اینکه رانندش قد بلند بود ) اصلا نمی شد باهاش تند رانندگی کرد . خلاصه ماشین قابل احترامیه به شرطی که شما با ماشین اروپایی مقایسش نکنی

  5. AMIRHOSSE IN GERMANY

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    هر دو خودرو دوس داشتنی هستند……….M4 خانوادگی تر هست و برای مسافرت طولانی عالیه……….کوروت جوون پسند هست ……..گیربکس و توربو بی ام و باعث برتریش شد.

    موافقم 18
    مخالفم 2
  6. Reza Waffen SS

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    جونم چه میکنه این BMW

    موافقم 47
    مخالفم 6
  7. Gdm

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (113 ديدگاه)

    خدایی شورلت چطوری حساب کرده ۰تا۱۰۰ استینگری شده ۲.۸ … M4 با سیستم چهار چرخ متحرک و رول اوت ۳۰ سانت ۲.۸ میزنه!بدون رول اوت ی چی بین ۲.۹ تا ۳… بعد استینگری با موتور ضعیفتر بدون چهارچرخ متحرک و توربو ۲.۸ میزنه؟!
    آمریکایی ها همینن دیگه..یکیشون بلند میشه میگه کوپه دو تنی زدم صفر تا صدش ۱.۶۶ عه..اون یکی بلند میشه میگه پیکاپ سه تنی زدم ۹۱۱ توربو اس رو میزنه

    موافقم 38
    مخالفم 11
    1. R@min

      ۱۸ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2050 ديدگاه)

      https://www.youtube.com/watch?v=hfnbUWLDlMg

      از کنار برو کسی بهت نزنه.

      موافقم 5
      مخالفم 39
      1. Gdm

        ۱۸ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (113 ديدگاه)

        باشه قبول کوروت ۲.۸ میزنه
        اینجا هم احتمالا m4 زیر ۲.۵ زده که اونجوری تو درگ اول کوروت رو ضایع کرد…نه نه نه راننده کوروت اینجا ناشی بود:)))
        صحبت فنی دارید بفرمایید خوشحال میشم ، با منبع موثق

        موافقم 37
        مخالفم 4
        1. R@min

          ۱۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (2050 ديدگاه)

          تو درگ اول ماشین رو حالت چهار چرخ محرک بود با توربو و بیشتر از 70 اسب (قدرت واقعی طبق معمول همه محصولات بیمر) که کاملا طبیعی هم هست درگ دوم ماشین موتور جلو تک دیفرانسیل هم انتقال قدرت ضعیف تری داره. راننده ای ناشی نیست هر چند جفتشون 2 3 دهم ثانیه تایم بهتر هم دارن حالا یا مسیر سرد بود یا لاستیک ها کهنه از وضعیت سلامتشون که اطلاعاتی نداد ! اینجام هیچ کدومشون 2.8 نزدن بهترین حالت بین 3 تا 4 ثانیه بود که از تایم درگ مشخصه.

          400 متر معیار پرفورمنس نیست صرفا عامل اول و آخرش چسبندگی و وزنه خیلی ساده هست نه مهندسی جرمن کارزه نه آمریکن کارز ! تکنولوژی چهارچرخ محصولات آلمانی و آمریکایی برای 400 متر هست بلکه برای رانندگی بهتر تو جاده و شرایط بارانی و برفی هست. اینو شما و دوستاتون بفهمین و قبول کنین زندگی هم براتون شیرین تر میشه.

          موافقم 2
          مخالفم 25
        2. حسن

          ۱۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (2082 ديدگاه)

          اصلا این درگ مال کدوم مجله معتبری هست که بهش استناد میکنی یکی این معتبره یکی واتسون
          اگه منظور اینه کوروت 2.8 نمیزنه که هیچ حرفی نمیشه زد حالا اینا شاید 5 بزنن
          اما ب ام و شاید 2 بزنه کسی نارحت میشه به نظرت یا میگن نزده مساله اینه باید هر تایمی میزنن نشون بدن
          معلومه وقتی با خودرو که تو خیابان 2.7 هم زده بالای 3.2 بزنی راننده داغونه چه چیز فنی بگه
          شایدم به قول شما ب ام و زیر 2.5 زده که باید گفت عالی بوده

          موافقم 4
          مخالفم 25
        3. حسن

          ۱۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (2082 ديدگاه)

          اینجا کوروت یه بار تایم 16.48 زد
          بار دوم تایم 19.26
          قطعا راننده حرفه ای بود در حد ورشتپن

          موافقم 5
          مخالفم 21
        4. Gdm

          ۱۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (113 ديدگاه)

          رامین جان درسته فلسفه چهار چرخ متحرک چسبندگی بهتر روی مسیر برفی و بارانی هست ولی قبول کن بخشی از دلیل همه گیر شدنش تأثیر خیلی خوبی عه که رو شتاب داره وگرنه چه دلیلی داشت بزارنش رو کوپه های اسپرت و سنگینشون کنن؟حرفم هم چیز دیگه ایه فقط تو کتم نمیره این موضوع . چطوری ی ماشین ۴۰۰ اسبی دیف عقب شتابش از ماشین های ۶۰۰ اسبی چهارچرخ متحرک بهتره؟ انگار ی جای کار میلنگه، قبول نداری؟
          امیدوارم تایم هایی که دوستان اشاره میکنن مثل لینکی که شما دادی تایم گیریش با زمانسنج کیلومترشمار خود ماشین نبوده باشه…

          موافقم 10
        5. R@min

          ۱۹ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (2050 ديدگاه)

          Gdm

          بخشی نه تمام فلسفلش برای این شرایط جوی هست که کشورهای اروپایی و آسیایی نیاز بیشتری به محصولات چهارچرخ دارن !

          موضوع بعدی هم گفتم انتقال قدرت تو ماشین موتور وسط خیلی بهتره چون مرکز ثقل پایین تره و توزیع وزن که به عقب متمایل هست فشار بیشتری به چرخ ها وارد میشه و چسبندگی بهتری ایجاد میکنه و همه موتور جلوها در حالت تک دیفرانسیل بخش زیادی از قدرت اولیه رو هرز میدن این نه مهندسی نه جادو این فیزیکه ! بیمر و فورد و داج و… هم نداره. اینکه می دیدین پورشه یا هر ماشین موتور وسطی با قدرت کمتر از نمونه موتور جلو سریع تر بوده مهندسی نوین و پیشگامش نیست به خاطر این موضوع پیش پا افتاده هست.

          موافقم 1
          مخالفم 9
      2. آلمانی باز

        ۱۸ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (205 ديدگاه)

        منبعت زمانسنج پشت آمپر خود کوروت عه😐

        موافقم 13
        مخالفم 1
        1. کارلوس کاستاندا

          ۱۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (104 ديدگاه)

          دانلودش کن اون تیکه را کات کن تایمر بذار روش
          ***

          موافقم 2
          مخالفم 12
    2. blackwing

      ۱۸ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (1301 ديدگاه)

      تو یوتوب سرچ کنی یه کلیپ میاد که یکی از یوتوبرها با کوروت C8 پایه خودش که فقط کیت Z51 کارخونه داشت ، چند بار شتاب ۲.۶ و ۲.۷ ثبت کرد که خودش هم مونده بود چطور ماشین ۷۰ هزار دلاری با ۴۹۵ اسب بخار تونست همچین شتابی ثبت کنه !!

      راننده خیلی مهمه ، این سم کارلیجن تمام درگ‌هاش با ضعف شدید راننده و تعویض دنده‌ها انجام میشه ، اصلاً اعتبار نداره ، درگ درست حسابی میخوای ببینی باید سری‌های Hagerty و موتور ترند رو نگاه کرد.

      موافقم 8
      مخالفم 14
  8. آلمانی باز

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (205 ديدگاه)

    تفاوت صفر تا صد۲.۸ آلمانی و آمریکایی:

    موافقم 39
    مخالفم 12
  9. سوشیانت

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    همونطور که قبلا گفتم آلمانی لات کوچه خلوته فقط وقتی راننده مهارت نداشته باشه برنده میشه ولی مهم اینه که با قیمت کمتر میتونی آمریکایی با صفرتاصد ۲.۹ سوار شی در حالی که با قیمت بیشتر میتونی یه آلمانی با صفرتاشد ۳.۵ سوار شی اینجاست که نشون میده مهندسی آمریکایی چقدر فوق العاده هست در ضمن در جواب به اونایی که هی میگن gt2 rs شورولت هم اومد c7 zr1 رو طراحی کرد با سرعت و قدرت بیشتر و نشون داد پورشه هیچی نیست

    موافقم 5
    مخالفم 45
    1. سروش

      ۲۲ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (26 ديدگاه)

      تعصب زیادی کورت کرده اونجا دارن راجب پیست صحبت میکنن چه قهرمانی لمانز باشه چه تایم نوربرگ رینگ پورشه پر افتخار ترینه و هیچ برند آمریکایی حتی به گردشم نمیرسه
      اون شورولتم با کلی قدرت بیشتر بازم تو شتاب به گرد پای gt2 rs نمیرسه

  10. حسن

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2082 ديدگاه)

    فک نکنم این درگ اهمیتی داشته باشه
    یا ب ام و زیر 2.5 زده که غیر ممکنه که اگه اینجوری بود موقع معرفی سقف اسمونا پاره میکردن
    یا کوروت بالای 3.2 زده که بازم نشون میده 4 تا اسکول دارن تست میزنن
    استینگری ثابت شده است 2.8 را که همه رو جاده باهاش زدن فیلماش هم تو اینترنت و اپارات هست
    اگه ب ام و کمتر از 2.8 زده واقعا افرین داره
    اگه کوروت با در نظر گرفتن راننده ی عادی بالای 2.9 زده باید بهشون مدال داد تشویق بشن بهتر بشن چون همین استینگری 2.68 هم با راننده حرفه ای زده تو تمام تستهای مجلات موقع معرفی هم با تست چند راننده 2.8 را زد

    موافقم 5
    مخالفم 20
  11. حسن

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2082 ديدگاه)

    اینجا کوروت یه بار تایم 16.48 زد
    بار دوم تایم 19.26
    قطعا راننده حرفه ای بود در حد ورشتپن

    موافقم 4
    مخالفم 20
    1. حسن

      ۱۸ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2082 ديدگاه)

      هر چند اقا دهقان عاشق ب ام و است
      اما حداقل خودت تایم بگیر ببین ارزش داره یه ویدئو را بذاری یا نه درسته ب ام و برده و لذت بردی اما حداقل کلاس مجله خودتون را در حد کله پزی پایین نیار
      یه فیلم که دو تا تست یک رانندش 4 ثانیه اختلاف داره را نباید بذاری ابگوشت که نیست ابش را زیاد کنی یه عده را راضی بشه
      ولی من میگم ب ام و خوبه اقا دهقان راضی باشه

      موافقم 5
      مخالفم 19
    2. حسن

      ۱۸ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2082 ديدگاه)

      مضحک و ابدوغ خیاری بودن تست کاملا معلومه
      تست اول ب ام و 4 چرخه کوروت را بهتر روندن رو 16 زد
      اونجا که ب ام و 2 چرخ شد کوروت لش شد 20 تا زد چرا برا اینکه اختلاف کم باشه انگار کوروت دو چرخ شد نه ب ام و
      نذارید اینا را خودتون و برند مورد علاقتون را مضحکه نکنید
      نتیجه میگیریم اگه این اتول المانی کوروت را بزنه باید در شورلت را تخته کرد

      موافقم 4
      مخالفم 22
  12. Mobin

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    برنده برای بچه ها بی ام و هستش ولی هر جور حساب کردم کوروت با یه آجر روی پدال گاز عملکرد بهتری از این راننده داشت

    موافقم 4
    مخالفم 11
  13. JDM سابق

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (707 ديدگاه)

    سیستم لانچ کوروت یکسری تنظیمات داره که باید انجام بشه اگر این تنظیمات اعمال بشن راننده تو 80 درصد مواقع شتاب 2.8 تا2.9 رو نسخه استینگری میزنه، کانال یوتیوبی برینک آف اسپید کاملاً درباره سیستم لانچ و تنظیماتش ویدیو گذاشته و اموزش داده، هر ماشینی سیستم لانچ مخصوص خودشو ولی درکل ماشینی که AWD باشه ترکشن بهتری ارائه میده اینجا واقعا آماتورگونانه درگ برگذار شد

    موافقم 4
    مخالفم 4
  14. کارلوس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (104 ديدگاه)

    تقلب و جعل سند و دروغ از ویژگیهای بارز اروپایی و اروپایی فنه اینجا که دیگه فنای ب ام و انقد داغن که نمیبینن نوع حرکت خودرو نشون میده مث همیشه در حال تقلبن
    احمد باقری کجایی که حرفات طلا بودن درست گفتی سواد نمیخواد چشم میخواد یعنی اینم نیمیبینید

    موافقم 2
    مخالفم 18
  15. ابوالفضل

    ۱۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    نسخه پایه کوروت مقابل بهترین نسخه m4
    آخه این درسته ؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 9
    1. مهران

      ۱۹ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (605 ديدگاه)

      بهترین نسخه m4 این نیست.اگه بود که دیگ هیچی

      موافقم 8
      مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا