شرکت کارلکس دیزاین به عنوان متخصص ارتقای کابین خودروها از نسخه رستومود بیامو سری ۶ کلاسیک رونمایی کرد.
بیامو سری ۶ بین سالهای ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۹ تولید شد و به عنوان یک کوپه گرند تورینگ با دماغهای طویل و تیز، استایل جذاب و به یاد ماندنی مطرح شد. نتیجه چنین طرحی تولید خودرویی شیک و جذاب است و حالا شرکت کارلکس دیزاین دست روی سری ۶ کلاسیک گذاشته و کابین آن را بسیار لوکستر کرده است. کارلکس میگوید هفت دستگاه از خودروی موردبحث را تولید میکند.
اولین مدل تکمیل شده بیامو 635CSi 1986 با بدنه مشکی و رینگهای چند پره است که در تصاویر دیده میشود. کارلکس به استایل ظاهری این کوپه شیک دست نزده و تنها برخی نشانهای روی بدنه را تغییر داده است. تنها تغییر فنی خودرو هم به سیستم تعلیق بازنگری شده مربوط میشود. اگرچه این شرکت به تغییرات رخ داده اشاره نکرده اما میگوید سیستم تعلیق سری ۶ کلاسیک اسپرت و درعینحال نرم است.
خودروی بیامو 635CSi در اروپا با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری تولید شد و قدرت آن بسته به نصب یا عدم نصب مبدل کاتالیتیک به ۱۸۲ یا ۲۱۵ اسب بخار رسید. خودروی موردبحث ما نیرو را از طریق گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک راهی چرخها میکند؛ اما وقتی وارد کابین شوید اوج هنرنمایی کارلکس را مشاهده خواهید کرد. این شرکت از فرایند ویژهای برای تولید چرم قهوهای استفاده کرده تا به این ترتیب ظاهر و احساس طبیعی بودن را القا کند. چرم اعلای کارلکس در بخشهایی همچون صندلیها، کنسول مرکزی، داشبورد، پانل دربها و… بکار رفته است.
اگرچه فریم صندلیها نسبت به نسخه اصلی خودرو تغییری نکرده اما کارلکس برای فوم صندلیها از نمونههای بهتر و جمع و جورتر استفاده کرده است. این برند ادعا میکند صندلیهای بیامو سری ۶ کلاسیک ارگونومی بهتری نسبت به قبل دارند. کارلکس همچنین از رادیو Blaupunkt Bremen SQR 46 که ظاهری کلاسیک دارد اما در واقع از ارتباط USB سود میبرد استفاده کرده است. این سیستم همچنین از بلوتوث پشتیبانی میکند. شایان ذکر است برای تکمیل هر دستگاه از سری ۶ کارلکس دیزاین به ۱۲۰۰ ساعت زمان نیاز است و بخش زیادی از آن نیز صرف تولید چرم یاد شده میشود.
۰۰۹۸سامورایی
۲۱ آبان ۱۴۰۲من خیلی خوشم اومد داخل کابینش عالی شده و حالت مافیایی پیدا کرده.
NAVID۰۰۹۸
۲۱ آبان ۱۴۰۲یه جوری شده !
نه میشه گفت خوبه ! نه میشه گفت بدِ !
مهران
۲۱ آبان ۱۴۰۲زیباااااآ🥺
دوتا خودرو بخوام تو پارکینگ داشته باشم هفته ای یه دور باهاش بزنم یکیش همینه اون یکی cls500
Tesla
۲۱ آبان ۱۴۰۲پدال جان carwow یه درگ فوق العاده جذاب بین تسلا پلد کبیر و ۹۱۱ توربو ۱۰۰۰ اسبی که میگن سریع ترین ۹۱۱ انگلیس هست و ب ام و ۱۰۰۰ اسبی برگزار کرده ، ویدئو رو بذارین تا رو سوزش فسیل فن بخندیم 🤣🤣⚡️⚡️⚡️🇺🇸🇺🇸💪
۲۳ آبان ۱۴۰۲هرهر
فرشاد
۲۱ آبان ۱۴۰۲اعجوبه بود واسه الانش دیک کلمه ای ندارم
آقا ماشالا
۲۱ آبان ۱۴۰۲اروپایی الکی گرون . دو بار گاز بدی میفته به روغن سوزی . بیمر اسطوره ی روغن سوزی و نشت روغن
فقط امریکن کارز .
𝐀𝐥𝐢
۲۱ آبان ۱۴۰۲به به طلای ناب👌👌👌
Enzo Ferrari 2008
۲۱ آبان ۱۴۰۲چه بدنه ای چه صندلی همش زیبا شده
NAVID۰۰۹۸
۲۱ آبان ۱۴۰۲برداشتن صفحه کیلومتر هم چرم چسبوندن !!!!!
اگر همین کار رو سایپا میکرد ، تمامِ ژورنالیستایِ خودرویی خودرو تا یکسال سوژه میکردن !
ab0lf4zl
۲۱ آبان ۱۴۰۲واقعا جذابه
Viper
۲۱ آبان ۱۴۰۲خیلی خیلی جذاب شده❤️❤️
gholii
۲۱ آبان ۱۴۰۲لامصب بوی چرم گاویش از توی عکس میره درون ریه آدم و حس خوب اواخر قرن بیستم یعنی زمانی که دنیا هنوز قشنگ بود رو تداعی میکنه.
کاوه
۲۲ آبان ۱۴۰۲لامصب عکس دیزاین داخلی اش رو که باز کردم عملا کیفیت از توی عکس میپاشه بیرون!!!!!!چقدر استادانه و هنرمندانه است دیزاین داهلی.چه چرم معرکه ای.این فقط عکسشو تصور کن این ماشین ات باشه و هر روز بشینی روی این صندلی ها و این کیفیت تاپ رو هر روز ببینی و لمس کنی😍😍😍
BMW
۲۷ آبان ۱۴۰۲لامصب جذاب