بی ام ونیسان

دوئل نیسان Z و بی‌ام‌و سری 2

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه هشتم، کوپه‌های کامپکت، دوئل آخر

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین آئودی TT و پورشه ۷۱۸

مجموع آراء: ۱۰۳۲

آراء پورشه: ۷۳۳

آراء آئودی: ۲۹۹

پیروز دوئل: پورشه ۷۱۸ با کسب ۷۱ درصد از کل آراء

نیسان Z

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۲۱

پلت‌فرم: FM نیسان

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانهٔ V6 توئین توربوی روان و قدرتمند، ارائهٔ گیربکس دستی، سواری راحت، طراحی بیرونی رتروی جذاب، قیمت پایۀ ۴۰ هزار دلاری

نقاط منفی: کابین تنگ، احساس مبهم فرمان، وزن سنگین‌تر از 370Z، استفاده از پلت‌فرم قدیمی، فقدان دیفرانسیل لغزش محدود در نسخهٔ پایه، متریال داخلی ناامیدکننده

چکیده: نیسان یک Z جدید را برای دوران مدرن ساخته است و آن را با عناصر رتروی فراوانی که ادای احترام کاملی به تاریخچهٔ خودروهای اسپرت این برند محسوب می‌شود کامل کرده است

ب‌ام‌و سری ۲

تاریخ معرفی: جولای ۲۰۲۱

پلت‌فرم: CLAR بی‌ام‌و

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: شتاب بسیار سریع در نسخهٔ شش سیلندر، سواری و هندلینگی حتی بهتر از نسل قبلی، بهبود تنظیم شاسی، ارائه در نسخه‌های محرک عقب و چهارچرخ محرک، ارزش بالا در قبال پرفورمنس

نقاط منفی: فقدان گیربکس دستی، فقدان نسخهٔ کابریولت، صندلی‌های عقب کوچک‌تر از نسل قبلی، تعلیق بیش از حد سفت، صندلی‌های ناراحت

چکیده: نسل جدید بی‌ام‌و سری ۲ کوپه برخی از ویژگی‌های مطلوب نسل قبلی خود را از دست داده است اما آن را با پرفورمنس بهتر و ظاهر جسورانه‌تر جبران می‌کند

مقایسهٔ مشخصات فنی

ب‌ام‌و M240i

نیسان Z پرفورمنس

پیشرانه ۳.۰ لیتری I6 ۳.۰ لیتری V6
تنفس توربو توئین توربو
ردلاین ۷,۰۰۰ rpm ۷,۰۰۰ rpm
قدرت ۳۸۲ اسب بخار ۴۰۰ اسب بخار
گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر ۴۷۵ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۶ ثانیه ۴.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۱ ثانیه ۱۲.۳ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۶.۶ متر ۵۰.۶ متر
حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
شتاب جانبی ۰.۹۸ جی ۰.۹۳ جی
وزن ۱۷۵۳ کیلوگرم ۱۵۹۰ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۳ به ۴۷ جلو/عقب ۵۷ به ۴۳ جلو/عقب
فاصلهٔ محوری ۲,۷۴۰ میلی‌متر ۲,۵۵۰ میلی‌متر
طول ۴,۵۵۷ میلی‌متر ۴,۳۷۹ میلی‌متر
مصرف سوخت ۹.۰ لیتر ترکیبی ۱۱.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۵۲ لیتر ۶۲ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۲ نفر
حجم صندوق بار ۴۰۰ لیتر ۲۰۰ لیتر
قیمت ۵۰,۸۹۵ دلار ۵۱,۰۱۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. T

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (351 ديدگاه)

    نیسان خیلی زیباست

    موافقم 34
    مخالفم 12
    1. فورد

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (885 ديدگاه)

      از نیسان z توقع بیشتری داشتیم حداقل تو بحث فنی

      موافقم 17
      مخالفم 5
      1. Carbonado Aventador

        ۲ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (4498 ديدگاه)

        ماشینای ژاپنی مثل امتحان های جزوه باز میمونه…
        .
        مالک میتونه بسته به نیاز و برداشت خودش از ماشینی که مبخواد ؛ بره برای مثبت هزار اسب بخار قدرت…

        ولی بی ام و چی؟
        اونم سری ۲ !!

        انتخاب من قطعا نیسان z با یه کیت بدنه افترمارکتی به سلیقه خودم و با یه ریمپ و یه تغیرات کوچولو بین ۵۵۰ تا ۶۵۰ اسب قدرت..

        اون وقته که میگم سری ۲ مرتکب نشدم😂

        موافقم 25
        مخالفم 13
  2. T

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (351 ديدگاه)

    رای من نیسان

    موافقم 32
    مخالفم 17
  3. مسعود

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    البته که بی ام و 💪

    موافقم 32
    مخالفم 29
    1. محمد هادی

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2483 ديدگاه)

      درسته نیسان زد بعنوان یک ژاپنی اصیل نونوار شده فوق العاده قلب منو شاد میکنه
      اما سلطان،چکارکنم که بی ام و اونطرف میدونه!
      ناچارم ❤️حضرت پرفورمنس و اسپرتی های آلمان❤️ رو انتخاب کنم
      اما قطعا انتخاب دومم نیسان زد زیبا و اصیل خواهد بود

  4. مجتبی .

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1218 ديدگاه)

    طراحی بیرونی نیسان ولی باقی موارد بی ام و

    موافقم 24
    مخالفم 2
  5. Hadi

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    حقیقتش بی ام و تو همه مشخصات
    فنی بهتر بود ولی اگه ظاهر برای کسی مهم باشه نیسان قشنگتر و پر ابهت تره، من کلا این سگمنتو دوست ندارم چون کاربردی نیست ماشیناش فقط بدرد بچه پولدارا میخوره که دور دور کنن تو خیابون

    موافقم 15
    مخالفم 20
    1. JDM lover

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (882 ديدگاه)

      بچه پولدار که بی ام و سری دو نمیخره
      میره amg gt میخره ، سری هشت میخره و….
      اینا اتفاقا قیمتشون مناسبه و خیلی زیاد نیس

      موافقم 21
      مخالفم 2
  6. Reza Waffen SS

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (5344 ديدگاه)

    نیسان Z انتخابم

    موافقم 23
    مخالفم 15
  7. علی

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (836 ديدگاه)

    با احترام به بی ام و ، نیسان انتخابمه

    موافقم 15
    مخالفم 9
  8. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1328 ديدگاه)

    حقیقتا مشخصات قشنگ مشخصه بی ام و سر تره!
    اما شاید بشه گفت نیسان زی ماشین فان تری هست…
    اما بی ام و انتخابمه

    موافقم 16
    مخالفم 3
  9. Mohammad.2005

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    با اینکه به نیسان z رای دادم . اما این دوئل منو خیلی مطمئن تر از قبل کرد که آلمانی ها اصلا پول برند نمی گیرن و الانم با وجود برتری های فاحش بی ام دبلیو و صد البته وجهه بهتر برند ، قیمتش با نیسان یکیه . ( گفتم که شاید مورد توجه آمریکایی فن ها و چینی فن ها قرار بگیره که اینقدر سر این موضوع مزخرف قیمت کله ما رو نخورن و تو دنیای ماشین بازی اکثر مواقع عشق تعیین کننده ست نه بودجه !!!)

    موافقم 11
    مخالفم 2
  10. آرین

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (442 ديدگاه)

    ماشین‌های بدقلق راننده‌های بهتری میسازن.
    انتخابم زِد.

    موافقم 11
    مخالفم 5
    1. محمد هادی

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2483 ديدگاه)

      اینو خوب اومدی

      موافقم 2
      مخالفم 2
  11. Mad.z.Max

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1856 ديدگاه)

    بچه ها مشخصات انجین رو ببینین، به وزن خودروها هم دقت کنین، بعد مصرف سوختا رو هم نگا کنین.
    الحق که ب ام و انجین ساز قدریه…

    موافقم 21
    مخالفم 4
    1. R@min

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2101 ديدگاه)

      در اینکه بی ام و موتورساز قدریه شکی نیست اما صرفا موتور عامل تعیین کننده نیست. تکنولوژی توربوهای بی ام و هم کمک شایانی به موتور می کنه‌‌.

      موافقم 11
      مخالفم 1
      1. Carbonado Aventador

        ۲ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (4498 ديدگاه)

        ایکاش رو قابلیت اطمینان انجین هاشم انقدر مانور میداد..

        موافقم 8
        مخالفم 8
        1. R@min

          ۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (2101 ديدگاه)

          به هر حال تو هیچ حوزه ای نمیشه همه چی رو با هم داشت. البته که دوام موتورهای بی ام و خیلی بهتر از ۱۰ ۱۵ سال پیش شده اما یه موتور پرفورمنس پیچیده میونه خوبی با دوام نداره.

        2. Elemento

          ۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (11527 ديدگاه)

          واسه اینکه مصرف بنزین موتور ماشینت از 12 (نیسان) به 9 (بیمر) برسه (در حجم موتور کاملا مساوی) با وجود 200 کیلو وزن بیشتر و سیستم چهار چرخ متحرک (بی ام و) گشتاور بیشتری هم داشته باشی باید به تکنولوژی خیلی بالایی دسترسی داشته باشی.
          هر چقدر تکنولوژی پیشرفته تر باشه حساسیت دستگاه هم بیشتره.
          قیاس مع الفارق میکنم ولی مشخصه اصتهلاک و خربی یک فرغون از یک هواپیما کمتره
          نمیگم نیسان فرغونه؛ منظورم چیز دیگه س

          موافقم 7
          مخالفم 6
        3. Elemento

          ۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (11527 ديدگاه)

          *خرابی
          *استهلاک
          شرمنده

          موافقم 5
          مخالفم 4
    2. محمد هادی

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2483 ديدگاه)

      بارها عنوان کردم که

      من یک ❤️❤️BMW❤️❤️ باز قههااااارم

  12. M.Kkarimi

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (861 ديدگاه)

    خداوکیلی بی ام و رای بیشتری اورد ؟!؟!؟
    :/

    موافقم 12
    مخالفم 8
  13. دکتر ع

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (335 ديدگاه)

    ب م و سری ۲ از نظر لذت رانندگی نمونه نداره، رای من ب م و
    هر چند نیسان هم کاملا قابل احترام و عالی هست

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. datsun

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (3954 ديدگاه)

      لذت رانندگی اسپورت کوپه فقط دیفرانسیل عقب

      موافقم 12
      مخالفم 3
      1. seyedjavad.mercedesbenz

        ۲ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (523 ديدگاه)

        چون سری ۲ روی پلتفرم دف عقب توسعه پیداکرده ذاتا دف عقبه ، فکر کنم حتی بشه کاری کرد که بیشتر نیرو به محور عقب انتقال پیدا کنه

        موافقم 3
        مخالفم 6
      2. محمد هادی

        ۲ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (2483 ديدگاه)

        خداییش نیسان هم چیز فوق جذذذابی رو روانه میدون کرده امسال
        من مطمئنم نسخه نیسمو این ماشین قلب خا رو به لرزه در خواهد آورد
        دوستان نکته جالب اینجاست که
        این مشخصات طلایی و بارز بی ام و در مقابل رقیبیه که نیسانه ها
        نیسانی که خودش از بزرگان معتبر در ساخت موتور در ژاپنه
        من خودم عاشق ماشیناشم همیشه
        خیلی بیشتر از تویوتا دوسشدارم

      3. Porsche

        ۳ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1217 ديدگاه)

        در بین اینها بهترینشون از نظر من کیمن هست
        البته نه نسخه های پایه
        با یکم خرج بیشتر
        نسخه GTS کیمن یه پک کاملا درایوینگ و جذابه
        یه اسپورت کوپه ساخت پورشه با طراحی زیبا
        موتور 4 لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی گیربکس دستی و دیفرانسیل عقب
        خیلی پک هیجان انگیزی هست
        اما داخل این دوئل
        من انتخابم ب ام و هست
        که از لحاظ موتوری یکی از بهترین 6 سیلندر های جهان رو داره

        موافقم 1
        مخالفم 1
  14. @

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (57 ديدگاه)

    بی ام و واقعا در اینجا بهتر عملکرده
    ترمز بهتر
    شتاب و مسافت ۴۰۰ متر بهتر
    ظرفیت سرنشین ۴ نفر
    مصرف سوخت کمتر
    قیمت کمتر چیزی که اینجا گفته قیمت تست شده
    و نیسان فقط حداکثر سرعتش بیشتره که بخاطر قدرت بیشترش هست
    ظاهر هم سلیقه هست
    فقط نمی دونم چزا امتیاز کار اند درایو واسه نیسان زد بیشتر بوده
    به شخصه خودمم شرکت های مورد علاقم تو ژاپن هوندا و نیسان هست
    با احترام به نیسان زد
    من بی ام و سری دو رو انتخاب می کنم در این مقایسه
    ولی به شخصه نیسان زد نسل قبل رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 13
    مخالفم 3
  15. AmirAli

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (79 ديدگاه)

    نیسان

    موافقم 6
    مخالفم 6
  16. پدرام

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (781 ديدگاه)

    ب ام و تو این مدل طراحی اش یکم افت کرده اما همچنان در مقابل نیسان z جدید خیلی جذاب تره پرفورمنس بالاتری هم می ده

    موافقم 5
    مخالفم 4
    1. phonix

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      نسل قبلش شاهکار بود
      یکی این یکی ام فور

      موافقم 5
      مخالفم 2
  17. كارevol

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    قطعا سری ۲
    برند لوکس و کاملا برتر
    فنی خیلی بهتر،طراحی نیسان یکم بهتره ولی بیمر یه چیز دیگس

    موافقم 6
    مخالفم 13
  18. JDM lover

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (882 ديدگاه)

    میدونم که بی ام و برتری داره ولی من علاقه بیشتری به نیسان زد دارم مخصوصا که طراحیش خیلی زیبا هست
    رای من z هست

    موافقم 7
    مخالفم 6
  19. سام

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (21 ديدگاه)

    ظاهر ماشین باید از نزدیک دید و قیاس کرد طراحی آلمانی ها از تمام زوایا هماهنگ هست

    موافقم 6
    مخالفم 1
  20. سام

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (21 ديدگاه)

    تو درگ وزن و مصرف خیلی مهم هست فک کنین نیسان ۱۶۰کیلو سنگین تر از بی ام و بشه یعنی ۳۲۰کیلو وزنش بیشتر بشه
    و مصرف سوخت بی ام و دو لیتر کمتره حالا مصرف سوخت نیسان دو لیتر کمتر از بی ام و بشه یعنی مصرف سوختش چهار لیتر کمتر بشه
    نتیجه درگ تصور کنید!!!

    موافقم 2
    مخالفم 2
  21. R@min

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2101 ديدگاه)

    نیسان سر این ماشین خیلی هزینه نکرد و قطعات نسل قبل رو بروزرسانی نسبتا جزئی کرد با اینحال مشخصات راضی کننده هست و طراحی هم جذاب مخصوصا کسانی که از نزدیک دیدن بشدت تعریف کردن.

    درسته بی ام و سرتره اما انتخاب من نیسان هست.

    موافقم 6
    مخالفم 8
  22. Payfast

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (798 ديدگاه)

    اگه m4 gts بود بدون خوندن هیچی bmw انتخابم بود ولی الان با توجه و خوندن متن bmw

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. Carbonado Aventador

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (4498 ديدگاه)

      اگه m4 gts میومد وسط..
      .
      اونطرفم GTR nismo Track pack میومد وسط..
      اونوقت بازم بی ام و حرفی برا گفتن نداشت
      .
      هیچ عقل سلیمی z رو با m4gts رو در رو نمیکنه

      موافقم 10
      مخالفم 3
      1. Payfast

        ۲ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (798 ديدگاه)

        حالا اگه میگفتم پورش gt2 rs چی میاوردی؟ gtr alfa omega?

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. Carbonado Aventador

          ۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (4498 ديدگاه)

          داری میگی پورشه..

          از قدیم گفتن:
          خودرو ساز یعنی پورشه‌ و فراری

          موافقم 2
          مخالفم 2
      2. @

        ۲ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (57 ديدگاه)

        BMW M5 cs(ملقب به قاتل سوپراسپورت ها):سلام جناب✋😅

        موافقم 10
        1. Payfast

          ۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (798 ديدگاه)

          پراید و مایلر (ملقب به قاتل بشریت): بیا برو تو مدرسه

        2. آلمان مهد صنعت خودرو

          ۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (12 ديدگاه)

          BMW M5cs خودش یه سوپر ماشینه لامسب 😅صفر تا صدش ۲.۸ لامسب نابود میکنه

      3. Porsche

        ۳ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1217 ديدگاه)

        در حال حاضر نیسان در هیچ مبحثی در حد ب ام و نیست
        در گذشته شاید چه بسا بهتر بوده ولی در حال حاضر هیچ رقیبی برای محصولات پرفورمنس ب ام و نداره

  23. رامتین

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3253 ديدگاه)

    سری 2 جدا از بحث ظاهر واقعا عالیه. نسخه 240i در حد m2 نسل قبل هست. امیدوارم m2 با ظاهر جذاب امسال ارایه بشه. ما همسایمون 220i داره. حدود 184 اسب هست. یه بار سوار شدم. گیربکس بینظیر بود. شتاب گیری بسیار بهتر از النترا که دلیلش گیربکس خوبشه. البته از نظر نرمی زیاد جالب نیست.

    موافقم 7
    مخالفم 1
  24. phonix

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1877 ديدگاه)

    اگه براتون مهمه صندلی ریدف عقب داشته باشه بخواین باهاش کار روزانه انجام بدید البته با زد هم میشه ولی اینجاا بی ام وه بهتر عمل کرده و کابین بهتری هم داره
    اما اگه دنبال رانندگی هستید یه نیسان زد دف عقب با قطعات افترمارکت فراوان باید انتخاب شما باشه
    به نظرم جا داره شرکت های ژاپن ی به بخ شخودرو های اسپرت چهار نفره برگردن تنها رقیب خوب بن زو بیمر در این مقایسه ها از ژاپن هوندا سیویکه که اونم خیلی موتور قوی ای نداره و بیشتر پیست محور و رانندگی محوره تا درگ محور

    موافقم 1
    مخالفم 1
  25. Yasin

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (259 ديدگاه)

    ب‌ام‌و انتخابم

    موافقم 8
    مخالفم 2
  26. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (712 ديدگاه)

    سری 2

    موافقم 6
    مخالفم 1
  27. Farzad

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (160 ديدگاه)

    ماشین فقط ژاپنی

    موافقم 3
    مخالفم 8
  28. Elemento

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (11527 ديدگاه)

    از نظر زیبایی بخوام ماشینای این کلاس رو مربت کنم اول 718 بعد آئودی جان بعدش نیسان و آخر هم بی ام و
    مهندسی بی ام و هیچ شکی و ایرادی بهش نیست ولی یه جوری حالم از طراحی های جدیدش به هم میخوره که نمیتونم براتون توصیف کنم.
    نمیدونم کدوم شیر پاک نخورده ای تو دپارتمان طراحی بی ام و چنین گندی به ظاهر سری 3 و سری 2 زده. ای خدا خیرت نده هر کی هستی. انگار همشون برای سلیقه ی شرق آسیایی طراحی میشن

    موافقم 4
    مخالفم 7
  29. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    من به اصیل باوریایی ری میدم

    موافقم 8
    مخالفم 6
    1. datsun

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (3954 ديدگاه)

      یه جوری میگی اصیل انگار نیسان همین دیروز تأسیس شده نیسان اولین خودروش رو ۱۹۱۱ تولید کرد بیمر اولین ماشینش رو ۱۹۲۸ تولید کرد نیسان زد هم پنجاه دو سال قدمت داره.

      موافقم 11
      مخالفم 2
      1. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

        ۲ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (526 ديدگاه)

        میدونم میخواستم فاز بدم

        موافقم 3
        مخالفم 2
  30. Alireza.w

    ۲ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    ازلحاظ کیفیت و دوام ماشین فقط ژاپنی. ماشینهای سوسول آلمانی اصلا قابل قیاس نیستند با ماشینهای ژاپنی

    موافقم 5
    مخالفم 10
    1. phonix

      ۲ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      مگه میخوای باهاش مسافر بکشی رفیق ماشین اسپرته

      1. Payfast

        ۲ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (798 ديدگاه)

        از اونجای که ژاپن تو بحث سوپر اسپورت و اسپورت بد از آلمان خوردن(اگه gtr رو فاکتور بگیریم) (مخصوصا پورشه) ژاپن فن ها هم سعی در این دارن که در مورد اسپورت و سوپر اسپورت کمتر حرف بزنن

        موافقم 4
        مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا