مرحلهٔ مقدماتی، گروه کوپههای اسپرت، دوئل سوم
نتایج دوئل قبلی بین فورد موستانگ و لکسس RC
مجموع آراء: ۱۳۲۹
آراء فورد: ۸۹۱
آراء لکسس: ۴۳۸
پیروز دوئل: فورد موستانگ با کسب ۶۷ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
شورلت کامارو | نیسان GT-R |
شورلت کامارو | |
فورد موستانگ | لکسوس RC |
فورد موستانگ | |
دوج چلنجر | بیامو سری ۴ |
؟ |
دوج چلنجر
تاریخ معرفی: نمایشگاه شیکاگو ۲۰۰۸
پلتفرم: LA کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰
امتیاز از موتور ترند: ۸.۱ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵۴,۳۱۴ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۱,۱۲۵ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
تایم در پیست Figure-8 موتورترند: ۰:۲۴.۷۰ (نسخهٔ هلکت معمولی ۷۰۷ اسب بخاری)
نقاط مثبت: پیشرانههای V8 عالی با قدرت رشکبرانگیز در نسخهٔ هلکت، کابین بزرگ و راحت با صندلیهای عقب جادارتر از کامارو و موستانگ، سواری راحت، ارائهٔ نسخهٔ چهارچرخ محرک، صدای جذاب، ظاهر با اصالت
نقاط منفی: مصرف سوخت بالا، هندلینگی بسیار ضعیفتر از موستانگ و کامارو، سن بالای خود را نشان میدهد، کیفیت ضعیف متریال داخلی، رتبهٔ ایمنی متوسط، فقدان ترمز اضطراری خودکار
چکیده: چلنجر هنوز هم خودرویی جذاب و مناسب برای استفادههای روزمره است اما رانندگی آن نسبت به رقبای چابکتر بسیار متفاوت است. نسخهٔ هلکت نیز زیر کاپوت خود یک راکتور هستهای ۸۰۰ اسب بخاری دارد که حتی اگر نتوان از همهٔ آن قدرت استفاده کرد اما بهخودیخود جذاب است
بیامو سری ۴
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۲۰
پلتفرم: CLAR بیامو
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از موتور ترند: ۸.۷ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۲,۹۳۷ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۷,۳۷۹ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست Figure-8 موتورترند: ۰:۲۳.۴۰ (نسخهٔ M4 معمولی ۴۸۰ اسب بخاری)
نقاط مثبت: پیشرانههای توربوشارژ قدرتمند، مصرف سوخت مناسب، کابین زیبا، موتور و گیربکس فوقالعاده در نسخهٔ M4، ارائهٔ نسخهٔ چهارچرخ محرک، شخصیت رانندگی عالی، سیستمهای ایمنی فعال فراوان
نقاط منفی: صندوق بار کوچک، صندلیهای جلوی ناراحت، صندلیهای عقب تنگ، طراحی بحثبرانگیز دماغه، تنظیمات بیشازحد رانندگی، ابعاد بزرگتر و وزن بیشتر نسبت به نسل قبلی، صفحه آمپر دیجیتالی ناخوشایند
چکیده: هرچند سری ۴ از کابین لوکس و پیشرانههای قدرتمندی که از یک بیامو دودر میخواهیم برخوردار است اما هندلینگ لذتبخشی که انتظار میرفت را ارائه نمیکند ولی بااینوجود، قوای محرکهٔ عالی و پرفورمنس چشمگیر در نسخهٔ M4، آن را به یک کوپهٔ اسپرت مطلوب تبدیل کردهاند
مقایسهٔ مشخصات فنی
چلنجر هلکت ردآی | بامو M4 کامپتیشن | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 | ۳.۰ لیتری I6 |
تنفس | سوپرشارژ | توئین توربو |
قدرت | ۷۹۷ اسب بخار | ۵۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۹۶۰ نیوتن متر | ۶۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۷ ثانیه | ۳.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۸ ثانیه | ۱۱.۶ ثانیه |
توقف از ۱۱۰ | ۴۶.۳ متر | ۴۴.۵ متر |
شتاب جانبی | ۰.۹۵ جی | ۱.۰۳ جی |
حداکثر سرعت | ۳۲۵ کیلومتر/ساعت | ۲۹۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی | ۱۲.۴ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۷۰ لیتر | ۶۰ لیتر |
وزن | ۲۰۴۷ کیلوگرم | ۱۷۶۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۰۱۶ میلیمتر | ۴,۸۰۳ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۵۱ میلیمتر | ۲,۸۵۷ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۵۵ لیتر | ۳۴۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۴ نفر |
قیمت | ۸۲,۷۲۵ دلار | ۷۵,۸۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
حامد
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱با اینکه عشق خودروهای آلمانی دارم ولی بخاطر اینکه اخیرا بی ام طراحی خودرهاشو غیر معقول کرده از جمله این مدل متاسفانه به دوج رای میدم
Amard
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱یک خودروی لوکس و اسپرت با اسب بخار کمتر شتاب بهتری داره از لحاظ پتلفرم قطعا بروزتر و ایمنتر و کابینش هم لوکس به علاوه مصرف سوخت کمتر بعد شما میگی طرفدار بی ام دبلیو هستی طرفدارنمایی بیشتر تازه قیمتی هم ام 4 ارزونتر
کافر مقدس
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱من که هیچکدوم رو نمیخرم در عوض میرم شلبی میخرم
تصور کن یک آمریکایی یا یک اروپایی هستم توچیکار داری نشستم ایران تو اینترنت تز میدم
911 the porsche
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱تو چیکار قیافه داری بحث بحث فنیه پدر جانه من ، چرا همه شما گیر دادید به فیس ماشین. عاقا، پرفورمنس مهمه شاید بد باشه شکلش ولی بحث ظاهر نیست بحث فنی و کیفیته!
Reza Waffen SS
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱با احترام به بی ام و انتخابم داج چلنجر
ali(chevynova)
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به اصالت رای میدم که خوب منظورم چلنجره
reza-srt
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱خیلی خوشم میاد تو با نگاه کردن بهش میشه تا سال ۶۹ میلادی رفت.
aliveman1989
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱دوج هلکت ماشینیه ک وقتی خریدیش و حتی سوپراسپرت ها و ماسل کار ها برقی شدن ازینکه این دیو وحشی رو توی پارکینگت داریش و بهش نگاه میکنی لبخند میزنی
سامان اذری
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱سلام به همه دوستان
قشنگ میدونم که الان بین امریکایی بازها و المانی بازها کلی بحث میشه که بیمر بهتره یا داج
موقعی که ایران بودم و فیس بوک رو بورس بود یه گروه داشتیم به نام ماشین بازها که هر هفته جمعه تو شهر ما یه پیست بود و چون منطقه ازاد هست اکثر ماستنگ و کامارو ها میومدن برا دریفت و مسابقه دادن همه جمعی که تو گروه داشتیم هم میرفتیم پیست و عکس و فیلم میگرفتیم برا گذاشتن تو پیج خودمون
تو گروه هم همه جوره ادم داشتیم من ژاپنی بود چندتا امریکایی باز خفن و متعصب و المانی باز و…. داشتیم
برا کل کل یه روز یکی درگ نیسان grt رو با چلنجر میذاشت که ببین نیسان چجوری میبره
یکی بی ام و با کامارو یکی کوروت با بنز و…
یه بار یه نظر سنجی گذاشتیم
که طرفدار کدوم مدل از کدوم برند هستید با علت کامنت کنید
یه دوستی داشتیم به نام بهروز که میدونستیم دیوانه چلنجر بود
اومد نوشت من یه چلنجر میخوام سرعتش هم از پیکان سریعتر نباشه ولی چلنجر باشه
اون حرفش واقعا به دلم نشت
همگی دیدیم که وقتی میخوان شتاب یه ماشین رو بگیرن چیکار میکنن
میبرن یه پیست که کف پیست اونقدر چسبنده هست که ادم نمیتونه روش راه بره
لاستیک های مخصوص بنزین و مکمل های مخصوص و هزار تا چیز دیگه
خب
الان مگه قراره ما ماشین بخریم که با این و اون درگ بذاریم ؟
مهم عشق کردن با ماشینه
مهم اینه که وقتی در پارکینگ رو باز میکنی اون چیزی رو ببینی که مثل پسر خودته و بهش همه جوره عشق کنیم .
شرمنده سرتون رو درد اوردم
این خاطره رو گفتم که به علایق هم دیگه احترام بذاریم
من خودم ژاپنی بازم ولی هر ماشینی که خوب باشه رو دوس دارم
و هیچوقت به کسی توهین نکردم که ماشینی که تو دوس داری اشغاله یا نه
سهند
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱تو تبریز هستید؟
سامان اذری
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱تبریزی هستم ولی ۵ ساله رفتم استانبول اونجا زندگی میکنم
سهند
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱من هم متولد تبریز هستم ولی تو آذربایجان غربی زندگی میکنم
یاشاسین آذربایجان 🤘
misha
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱گُل بگیرن اون دهنتو🌹
ممد ژانگولر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱داداشا دقت کنن از نظر کیفیت ساخت و سواری و هندلینگ و الخصوص طراحی داخل و بروز بودن و همچنین قیمت ۱۰۰٪ حق با سلطان بی ام و هستش .
اما میرسیم به رای گیری با توجه به فاکتور ❤️ من به دوج رای دادم با اینکه میدونم حق با بی ام و است
بزن دست قشنگرو 😂
مهراد
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ممد ژانگولر
به سیبیلت قسم که رای تو رو قبول دارم لعنتی ❤
ممد ژانگولر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱یدونه ایی داداش مهرداد . 🙏
SRT
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱عشق چلنجر خیلی بالاتر ازین حرفاس🔥
ارش
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا بی ام و بهتره سریعتر و ایمن تر
Swedish Arrogant Tiger
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱چلنجر ،هرچند همچنان معتقدم ام4 گزینه بهتر و پک کامل تریه اما با طراحی سر جلو نمیشه کنار اومد.
Carlover
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱فکر نمیکردم ایمنی دوج متوسط باشه!
طبق مشخصات،نمرات و بخصوص نقاط مثبت و منفی، سری ۴ برتری داره،حیف طراحیش خوب نیست و دوج طراحیش بهتره
پیام
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به عنوان طرفدار بی ام و به دوج رای دادم مگه میشه به چلنجر نه گفته حتی به قول جرمی اگه یه پای ادمم بخوره باز مهم نیست باز عاشقشم
GMA
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱تا وقتی ماستنگ هست نمیشه به اینها فکر کرد!
دوج دیگه فسیل شده واقعا (بعضی ها از این ویژگی به عنوان اصالت نام میبرند!) و BMW هم از نظر من بسیار زشته پس هیچ کدومش رو انتخاب نمیکنم
mehran911
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱نتایج این دوئلهاو…اهمیت خاصی حداقل برای من نداشته و نداره
اما در کل هیچ دلیل منطقی برای انتخاب دوج وجود نداره فقط لازمه کمی وارد جزئیات بشید تا متوجه داستان بشید
.
تنها دلیلی که میتونه برای انتخاب وجود داشته باشه علاقه است که صد البته همین فاکتور هم در خیلی از موارد میتونه کافی باشه
Aboalfazl demon
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱بله اقا مهران راست میگین
من خودم میدونم m4 از چلنجر بهتره
اما من به چلنجر رای دادم چون اصن اینو ماشینو میبینم احساساتی میشم
R@m!n
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱چیزی که خیلی جالبه تو این نسل سری 4 نزدیک شدن به ماسل کارها هست و تاثیر گیری ازشون مخصوصا ماستنگ هست البته این قضیه زمان معرفی نسل شش ماستنگ برعکس بود و اگر در این ماشین رو کنار هم قرار بدیم می بینیم چقدر شبیه هم هستن. این مسئله باعث شد سری 4 شخصیت کاملا متمایز نسبت به سری 3 و 5 بگیره و این تصمیم بسیار هوشمندانه ای بود و فروش خوبشم مهر تاییدی بر این قضیه هست.
بنظرم دیگه نباید به سری 4 گفت یه کوپه لوکس واقعا واژه ماسل کار بهش میاد.
mehran911
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱قطعا این اتفاقی بود که به هر حال باید رخ می داد سری چهار از زمان ورودش به بازار این انتقاد بهش وارد بود و باید به این سمت سوق پیدا می کرد هر چند به شخصه خیلی دوستش ندارم اما فارغ از طراحی موفق عمل کرد
در مجموع حرفی که سری 4 و ماستنگ در این کلاس زدن در کل ی حرف جدید بود
به عنوان مثال ماستنگ رو در نظر بگیری فرم بدنه زاویه ستون ها و فاصله اوورهنگ های عقب و جلو و ارتفاع جلوپنجره و.. نسبت به نسل چهارم تغییر کرده هر چند قطعا ریشه هایی از این نسل رو در نسل های قبلی مثل سوم هم میشه دید اما تغییرات نسبت به نسل چهارم کاملا محسوس هستن
شاید اگه انتخاب با خودم بود ساختار کلی و دوستداشتنی نسل چهار ماستنگ رو حفظ می کردم داستان آلایندگی پیشرانه های با حجم پایین و فرآیند هیبریدی الکتریکی شدن و اثر گذاریش روی طراحی اون حسی از دیدنش دست می داد رو حداقل از من گرفت
همیشه گفتم ماستنگ ی فلسفه است امیدوارم فورد برنامه جدی برای الکتریکی شدنش در نظر داشته باشه هر چند شاید ماستنگ + الکتریکی چندان جالب به نظر نرسه اما حداقل از زنده بودن اسم این اسطوره و موفقیتش لذت می بریم
R@m!n
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱فعلا که تا ۲۰۳۰ با موتور احتراقی ادامه داره اما خب این قضیه برای تمام محصولات نامی اجتنابناپذیر هست.
امیدوارم تلاش های پورشه و تویوتا و فورد و… برای حفظ موتورهای احتراقی نتیجه بده.
محمدرضا
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱شما با منطق تصمیم میگیرید.
ما با احساسمون.
AMIN (M.A.S)
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظر شخصیم اینکه دلیل برای انتخاب وجود داره یا نه اول به این بستگی داره که ببینیم هدف ساخت چی بوده
سری 4 و چلنجر از بیخ باهم تفاوت دارن و حتی از نظر ابعادم مشابه نیستن
درسته سری 4 دهه ها مدرن تره اما اینکه چلنجر هیچی واسه ارائه نداره هم نیست دیگه
تو بسیاری از موارد هنوز هم مثل روز های اول توانا و قدرتمند هست (البته این قدیمی بودنشو اصلا توجیه نمیکنه)
به نظرم سری8 اونم فقط به خاطر ابعاد نزدیک تر و موتور 8 سیلندر رقیب بهتری واسه هلکت بود
که البته یادمه هلکت در دوئل حذفش کرده بود!
aminbikar
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱من بی ام و ام ۴ رو رو از نزدیک دیدم و دیدم واقعا بهتر از قدیمی هاست
امیر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱همه چی به کنار
فقط آمار فروش ، اونم با قیمت بیشتر!!
ملت امریکا جنس شناس هستن!
ارین صاحب جمعی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱کیفیت توی داج قشنگ یک چینی میرنه بپذیرید
AMIN (M.A.S)
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱نمیدونم این چه داستانی هست که هرکی میرسه اول به کابین چلنجر/چارجر ایراد میگیره
من به شخصه ندیدم جایی بگن مشکل کیفیتی اینو به کامارو میگن
وقتی میگه کابین هلکت نقطه ضعفشه یعنی مثلا انتظار داشته ماشین 80 هزار تایی کیفیتش از نسخه 30هزار دلاری بیشتر باشه
نمیخوام بگم خواسته نابجاییه اما باید یادتون باشه پول بیشتر رو شما به پاورترین قدرتمند تر میدید
علت اینکه همچین چیزایی رو درباره اسپرت های المانی و … نمیگن اینه که نسخه های پایه اونا در رده های بالاتر قیمتی حاضرن و بالاتربودنم خب باعث میشه تجهیزات استاندارد بیشتر و کابین باکیفیت تر بده به شما
در کل اقا ارین و سایر دوستان در جبهه ها نباشید
بسته به سلیقه ها و دیدگاهاتون انتخاب کنید از همه جا یا حتی سبک های مختلف
نه اینکه هرچی تولید فلان کشوره چون فقط پرچم اون کشور روشه پس اون خوبه بقیه هیچی
اینطوری جدا از بحث های بی فایده فقط خودتونو از سبک های دیگه متد های دیگه یا حتی لذت های رانندگی محروم کردید
imanenzo
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱انتخاب سختیه،عقل میگه ب ام و ولی دل میگه چلنجر.انتخاب چلنجر
viper2
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱از لحاظ منطقی بخوایم بگیم شاید بی ام و بهتر باشه
ولی حجم موتور دوج بیشتره و هیچ چیز هم جای حجم موتور رو نمیتونه بگیر . قال کارول شلبی 😁
صدای دوج بهتره خیلیییییییمممم بهتره
چلنجر عضلانی تره خیلییییی هم عضلانی تره
چلنجر اصالتش بیشتره خیلی هم بیشتره
چلنجر تیون پذیر تره خیلی خیلی هم تیون پذیر تره
چلنجر با دوام تره خیلی هم با دوام تره
و در کل اینجا بین دوتا ماشین تاپ فقط عشق حکم میکنه کدوم رو انتخاب کنی
چلنجر قیافش به تیزی کش های کف شهر میخوره ولی بی ام و از این بچه خونگیای مثبت و از این حرفا
انتخاب من چلنجر
بهروز
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱اگر میخوای یک ساعت شاد باشی مست کن
اگر میخوای یک سال شاد باشی ازدواج کن
اگر میخوای یک عمر شاد باشی ماشین آمریکایی بخر …
اصالت ، قلچماق ، دوام ، ابهت ، زیبایی ، عضلانی ( ماسل کار )
دوستان آلمانی باز فریب سیاست مصرف گرایی ژمن ها رو نخورید ماشین آلمانی تاریخ مصرف داره ولی آمریکایی هر چه کلاسیک تر با ارزش تر و گران تر
ارین صاحب جمعی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱یعنی تو خالی ترین حرف ممکن مال شماست اگه به مصرف گرایی یه پیام دارم برای کادیلاک ct6 به عنوان رقیب کلاس اس بنز چون از لحاظ سایز کاملا تو یک سگمنتن
بهروز
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا خودت متوجه شدی چی گفتی ؟ از نظر کیفیت و پایبند به تکنولوژی تعریف شده آلمان مخصوصا بی ام و ، بجز جلو پنجره بی ام چیزی برای گفتن نداره ، اما یه دوج ۱۹۷۰ رو ببین و یه دوج ۲۰۲۲ رو ببین بعد متوجه میشی چی میگم ،
البته مرسدس کمی مجزاست از این فریبکاری بازار . اصالت رو فقط در ماشین آمریکایی میشه لمس کرد . با احترام به همه سلیقه ها
پدرام
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظرم وقتشه طراحی کابین چلنچر رو تغییر بدن طراحی بیرونی حساسیت طرفداران رو داره و باید خیلی هواشمندانه انجام بشه اما طراحی کابین می تونه تغییر کنه و البته کیفیت بهتری هم داشته باشه
R@m!n
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱چلنجر دیگه به این بدی هام که میگن نیست البته موتور ترند هست و نقدهای سینوسی و آبدوخیاریش. کیفیت ساخت و سواری خیییییییلی پیشرفت کرده و اتفاقا خیلی از مالکین دلیل خریدشون از موتور هشت سیلندر و ظاهر به سواری نرم، کابین جادار و کیفیت ساخت خوب تغییر کرده.
Clean energy (صیانت!)
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱خیلی جالبه😅
همه گفتن چلنجر
ولی بی ام و بیشتر رای گرفته😐😂
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱پدال چقدر با حاله قیمت نسخه پایه ام4 رو زده با مشخصات کامپتیشن.در ضمن تایم چلنجر تو 400 متر 10.4 هست نه 11.8.نسخه 485 اسبی چلنجر هم 400 متر رو تو 11.5 میزنه.انتخاب من هم چلنجر به خاطر انجبن قدرت صدا ظاهر وحشی داخل بسیار جادار عقب 3 نفر راحت جا میشن.قیمت مناسب.و اینکه یه چلنجره
امیر دهقان
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱https://www.caranddriver.com/bmw/m4/specs/2022/bmw_m4_bmw-m4-coupe_2022/423411
https://www.caranddriver.com/dodge/challenger-srt-srt-hellcat
AMIR / ARMI
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱تو همین دو تا لینکی هم که دادید هم نوشته
برای بی ام و m4 کامپتشن PRICE STARTING AT 75.895
برای چارجر srt هلکت هم نوشته PRICE STARTING AT 78.425
شما پکیج واید بادی رو قیمتش حساب کردید اصلا تو جدول هم ننوشتید
باشه اینم مینویسیم کنار بقیه
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱دوست عزیز همیشه با آمریکاییها مشکل داشتید اینم روش.خوب نوشته چلنجر هلکت 707 اسبی قیمت 65 چوب.در ضمن اشتباه از شماست مشخصات کامپتیشن رو زدبد با قیمت ام4 480 اسبی.حالا برید تایمهای هلکت ردای رو ببینید که 10.4 هست.حالا فکر میکنی تقلب کنید رکورد سریعترین تولبد سری تاریخ رو از چلنجر میگیرن میدن به ام4 پیزوری
فرامرز
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به عنوان طرفدار ب ام و به چلنجر رای دادم و فاز روشن فکری گرفتم مثلا بقیه هیچی حالیشون نیست. خوب لامصب مگه بده طرفدار چلنجر باشی و بهش رای بدی. منم طرفدار ب ام و هستم و به نظرم رای به ب ام و منطقی تره. هر ماشینی دوست داری به اون رای بده
محمدرضا
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱این دوئل فقط مناسب فینال بود😅
ارین صاحب جمعی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱قدرت مهندسی آلمان همینه ۳ لیتر ۳.۶ صفتر تا صد ۶.۲ لیتر ۳.۷ صفر تا صد با چی بحث میکنید نمیدونم🤣🤣🤣🤣
viper2
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱داداش تو دوام موتور چلنجر رو با m4 مقایسه میکنی؟ اخه مگه این چه تکنولوژی پیشرفته ای هست که مثلا امریکایی ها نتونن بهش برسن . ماشین امریکایی و مخصوصا موتوراشون به دوام بالا معروفن . چونکه از حجم بالا قدرت کمتری میگیرن و این باعث میشه دوام افزایش پیدا کنه .
همین المانی که اینقدر سنگشو به سینه میزنید تو لیست با دوام ترین موتور های جهان یه موتور هم نداره . فقط مال امریکا و ژاپنه . امریکا اگر از حجم بالا قدرت کمتر میگیره . در عوض کلی میتونی تقویتش کنی . مثلا همین بیوک . موتورش ۵۷۰۰ هست که ۱۹۰ اسب داره که بخوایم حساب کنیم موتور بنز دانشجویی اگر ۵۷۰۰ بود خیلی قدرت بیشتری داشت چون اون چهار سیلندر ۲ لیتره و ۱۳۵ اسب و ۲۰۰ نیوتون متر گشتاور داره حالا فرض کن بنز ۵۷۰۰ میزد . خیلی خیلی بیشتر از بیوک قدرت داشت . ولی شما ه نگاه کنید موتور بنز چقدر تیون پذیره . اصلا کی تا حالا موتور بنز دانشجویی رو تقویت کرده ؟؟ ولی بیوک چی؟ شما یکم خمره اگزوزش رو تغییر بدی ۵ اسب بهش اضافه میشه و تنفس طبیعی میشه تا ۶۰۰ اسب ازش گرفت .
کلا ماشین امریکاایی مثل یه برگ سفیده و تیونر میتونه روی اون برگ یه خط بکشه و یکم تیون کنه یا میتونه کلش رو سیاه کنه که دیگه میره بالا ۴ هزار اسب .
شما یه ماشین المانی برای من بیار به اندازه امریکایی دوام داشته باشه یه ماشین المانی برای من بیار به اندازه امریکایی جا دار باشه یه دونه برای من بیار که به اندازه امریکایی تیون پذیر باشه
مطمعن باش اگر المانی اونقدر خوب بود که شما فکر میکنین تو منطقه ازاد به جای چلنجر و کامارو و موستانگ . بی ام و میدیدی . اره الان میگید بی ام و گرونه . خب اونایی که تو منقطه ازاد زندگی میکنن هم میتونن بی ام و لو اپشن بخرن که قیمتش از امریکایی ها ارزون تر در میاد .
موقعی که امریکا داشت ماشین میزد که تو خیابونا همه چشا رو به خودش خیره میکرد المان هنوز داشت روی کولر بی ام و ۲۰۰۲ کار میکرد .
والا به خدا
طرف میاد کامارو مدل ۷۴ روتقویت میکنه پورشه رومیگیره ولی اخه کدوم ادمی میاد بی ام و ۲۰۰۲ رو به اون اندازه تقویت کنه؟
اصلا تا حالا ماشین امریکایی دیدی؟ تا حالا دیدی گاز خوردنش
؟؟؟؟
گاز خوردن امریکایی دیدی تا الان؟ اصلا دستت به دستگیره امریکایی خورده تا الان؟
شما برین از تمامی پدربزرگ ها و ریش سفید ها که تو زمان شاه زندگی میکردن بپرس ماشین امریکاییی بهتره یا المانی؟ صد در صددددد بهت میگه امریکایی رو با المانی مقایسه نکن
شما برین بسوزین که بی ام و های ۲۰۱۴ دارن از پونتیاک قدیمی میخورن .
خدایی میشه بگی چی شد که اینقدر به ماشین المانی علاقه دارین؟ اخه نه ماشین نرمیه . نه ماشین با موتور پر قدرتیه نه پر حجمه نه دوام داره محکم هم نیست ؟( اینو میتونید روی بنز دانشجویی و بیوک ببینید . بیوک خیلی محکم تره)
وسلام اقا امریکایی بهتره
Clean energy (صیانت!)
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱😂😂😂😂😂😂
کلا فاز فنای متعصب همینه
تو دنیای خودشون سیر میکنن
viper2
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱از پدربزرگت پرسیدی؟ المانی بهتره یا امریکایی؟ بنز یا کادیلاک؟ شورلت یا بی ام و ؟ شورلت ایمپالا یا بنز؟ اینا رو پرسیدی؟
Clean energy (صیانت!)
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱متاسفانه هیچکدوم در قید حیات نیستن😅😂
ولی از عموم خیلی سال ها پیش پرسیدم…
جواب باحالی داد بهم
گفت صگ جون میخوای آمریکایی و ژلپنی ولی اگه ابهت اسم و رسم لوکس بودن میخوای آلمانی… ولی گفت من خودم آمریکایی دوس دارم
منم آمریکایی دوس دارم
همه برندا رو دوس دارم، ولی فنای تعصبی باعث میشن آدم از همه شون متنفر بشه
سهند
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱بیا پایین
Jdm باز
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱صدای ناله سوپرشارژر چلنجر دل ادمو میبره نمیتونم ازش دل بکنم
behn00d
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱با تمام احترام به به BMW ولی واقعا دوج
behn00d
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱با تمام احترام به BMW ولی واقعا دوج
sam
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱کامنت های پدال شده کودکستان
میانگین سنی طرفداران دوج هم ک زیر ۱۵
seyedjavad.mercedesbenz
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱مطمئن باش حالا همین دوستانی که دارن خودشونو ج.ر میدن که نظرشونو تحمیلی کنن میان لایکت میکنن ، پدال مگه نرفتی زیر دست زومیت ؟ والا اون سایتا خیلی محدود تر کردن کاربرارو ( از زومجی بگیر تا خود زومیت ) فضای سایتشونم خیلی بهتر شده ، تا حدی که هرکی میخواد حرفی غیر مرتبط با پست بزنه اول مینوسه …….اسپم:
والا اگر محدود تر کنی آدمایی که واقعا اومدن ماشینارو دنبال کنن باهاش مشکلی ندارن ، اونایی که اومدن عقده گشایی ناراحت میشن که دیگه نمیتونن هر چی با هر لحنی خواستن بگن ، بگن
Aboalfazl demon
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱داداش
طرفدارای دوج زیر ۱۵ سال
خو چرا وقتی سلیقشونه
به خاطر تو بگن بی ام و
آقا سلیقش هستش
تو چیکار داری
چقد طرز فکرت دیکتاتوریه
viper2
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱خیلی جالبه از بچه های زیر ۱۵ سال بپرسی ماشین مورد علاقت چیه میگن بنز بی ام و لامبورگینی و …. من خودم تا حالا ندیدم بچه ها بگن ما دوج و شورلت دوست داریم . تازه یه بارم یه ۱۳ ساله بود میگفت دیمن ۱۰۰۰ اسب داره😂😂😂😂
AMG GT R
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱بیمر بنظرم انتخاب عقلانی تری هست ولی اگه من باشم و می خواستم یه ماشین در حدود ۸۰ هزار دلار بخرم
کادیلاک CTS V 2019 می خریدم