بی ام ومرسدس بنز

دوئل فینال، مرسدس AMG GT63 یا بی‌ام‌و M5؟

مرحلهٔ نهایی، گروه چهارم، سدان‌های میان سایز پرفورمنس

گروه پنجم سری رقابت‌های خودرویی پدال که به سدان‌های میان سایز پرفورمنس اختصاص دارد، ممکن است شبیه گروه قبلی به نظر برسد زیرا نسخهٔ پرفورمنس برخی شرکت‌کنندگان گروه سدان‌های میان سایز لوکس در این گروه هم حضور دارند. بااین‌حال، در اینجا شاهد حضور قوی‌ترین نسخهٔ این خودروها و همین‌طور رقبای دیگری مثل پورشه پانامرا و مرسدس AMG GT63 بودیم که جذابیت رقابت‌ها را افزایش دادند. بااین‌حال، در مرحلهٔ فینال گروه سدان‌های میان سایز پرفورمنس هم مثل گروه قبلی شاهد رقابت یک ب‌ام‌و سری ۵ با یک مرسدس AMG هستیم ولی در اینجا برخلاف دوئل قبلی، خبری از E کلاس نیست زیرا E63 در دوئل اول مرحلهٔ نیمه‌نهایی به مصاف M5 رفت و با کسب ۴۶ درصد آراء مغلوب و حذف شد. در عوض اما AMG GT63 غلبه بر کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ در دوئل دوم مرحلهٔ نیمه‌نهایی که نتیجهٔ آن را در اینجا مشاهده می‌کنید، خود را به فینال رسانده تا شاید بتواند انتقام برادر خود را از سدان اسپرت باواریایی‌ها بگیرد اما این کار هرگز آسان نخواهد بود زیرا M5 برخلاف مراحل گذشته، این بار با نسخهٔ CS به میدان آمده است.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ و مرسدس AMG GT63

مجموع آراء: ۱۷۹۸

آراء مرسدس: ۱۰۷۸

آراء کادیلاک: ۷۲۰

پیروز دوئل: AMG GT63 با کسب ۶۰ درصد از کل آراء

مرسدس AMG GT63 S

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸

پلت‌فرم: MRA مرسدس بنز

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۴۹.۳

تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۲.۶

تایم در پیست هوکنهایم: ۱:۵۲.۳

نقاط مثبت: پرفورمنس فوق‌العاده، شتاب بی‌نظیر، استایل جذاب و چشمگیر، کابین مجلل و پر از تکنولوژی‌های پیشرفته، هندلینگ عالی، صندوق بار بزرگ

نقاط منفی: چیدمان پیچیده و گیج‌کنندهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، قیمت بسیار گران، دشواری ورود به صندلی‌های عقب، فضای سر محدود در عقب، فاقد شخصیت هیجان‌انگیز، سواری خشک

چکیده: مرسدس AMG GT63 S با وجود برخورداری از فضای مناسب برای سرنشینان، پرفورمنسی در حد موشک بالستیک را برای چهار نفر ارائه می‌کند

ب‌ام‌و M5

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷

پلت‌فرم: CLAR ب‌ام‌و

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۵۰.۳

تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۲.۴

تایم در پیست هوکنهایم: ۱:۵۲.۴

نقاط مثبت: شتابی دیوانه‌وار سریع، حالت محرک عقب هیجان‌انگیز، سواری و هندلینگ فوق‌العاده، پیشرانهٔ قدرتمند، تنظیم عالی گیربکس، کیفیت بالا، کابین لوکس و راحت

نقاط منفی: فرمان بی‌احساس، تنظیمات بسیار زیاد حالات رانندگی، صدای مصنوعی پیشرانه، سواری نه‌چندان راحت در سرعت‌های پایین، درگیری راننده در دیگر محصولات M بیشتر است

چکیده: قدرت شگفت‌انگیز، شتاب موشک وار، هندلینگ فوق‌العاده و تجهیزات فراوان، M5 را به یکی از بهترین سدان‌های لوکس و اسپرت حال حاضر بازار تبدیل کرده است که واقعاً جای تحسین دارد

مقایسهٔ مشخصات فنی

ب‌ام‌و M5 CS

AMG GT63 S

پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۳۵ اسب بخار ۶۴۰ اسب بخار
گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر ۹۰۰ نیوتن متر
ردلاین ۷,۰۰۰ rpm ۷,۰۰۰ rpm
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
فاصلهٔ محوری ۲,۹۸۲ میلی‌متر ۲,۹۵۱ میلی‌متر
طول ۴,۹۸۸ میلی‌متر ۵,۰۶۰ میلی‌متر
دایرهٔ چرخش ۱۲.۶ متر ۱۲.۶ متر
وزن خالص ۱۸۵۸ کیلوگرم ۲۱۲۴ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۶ به ۴۴ جلو/عقب ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب
حجم صندوق بار ۴۰۰ لیتر ۴۵۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۴ نفر
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۶ ثانیه ۲.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۶ ثانیه ۱۱.۱ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۵.۷ متر ۴۷.۲ متر
شتاب جانبی ۱.۰۲ جی ۱.۰۳ جی
تایم پیست Figure 8 ۲۳.۳ ثانیه ۲۳.۳ ثانیه
ظرفیت باک ۷۶ لیتر ۶۶ لیتر
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ لیتر ترکیبی
قیمت ۱۴۳,۹۹۵ دلار ۱۷۱,۴۰۰ دلار

 این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سدان میان‌سایز پرفورمنس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. R@min

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2051 ديدگاه)

    برتری اصلی مرسدس در گیربکس سریع ترش هست و البته موتور M177 هم پاسخگویی بهتری داره.

    در کل هر دو عالی هستن.

    موافقم 103
    مخالفم 22
    1. علی

      ۲۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      پعه که این بی ام و فن ها روی آلمان فن ها را هم سفیدکردن تو تعصب بی جا !!! باباجون بنز خیلی سرتر از بی ام و است چرا رای الکی میدین!!!!

      موافقم 66
      مخالفم 182
      1. مهران

        ۲۳ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (605 ديدگاه)

        خندم میگیره به مولا😂
        تعصب داره از تک تک کلمات شما میباره

        موافقم 104
        مخالفم 11
      2. HOSSEINK3

        ۲۳ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (63 ديدگاه)

        فقط اون بخش از بنز فنا ک سه چهار روز اخبار بد پشت اخبار بد براشون میاد 😂جدا از این حرفا
        جفتش ماشین های واقعا خوبی هستن ولی جای جوش نداده توی این سگمنت و کلاس اونم این شماره اتاق بی ام و خیلی سر تره

        موافقم 59
        مخالفم 37
      3. محمدهادی

        ۲۳ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (2406 ديدگاه)

        داش علی اینجوری که تو از موضع بنز اومدی دفاع کنی بنظرم بیشتر گل به خودی بود زدی داداش
        خخخخ
        یکم با منطق تر از بنز دفاع کن عزیز دل

        موافقم 21
        مخالفم 7
      4. Sadra

        ۲۴ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        هر وقت مرسدس سیستم تغییر رنگ رو تو ماشیناش ابدا کرد بعد بیا اینجا گوهر افشانی کن

        موافقم 36
        مخالفم 17
        1. ❤BMW❤

          ۲۵ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1248 ديدگاه)

          😆
          داداش ، اصلا نمیتونه
          حتی اگه کپی کنه

          موافقم 21
          مخالفم 9
      5. ❤BMW❤

        ۲۵ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (1248 ديدگاه)

        خنده داره 😆

        موافقم 19
        مخالفم 3
    2. محمدهادی

      ۲۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (2406 ديدگاه)

      و بازهم باید گفت
      آمار گویای همه چیز است!

      موافقم 33
      مخالفم 13
      1. S

        ۲۴ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (185 ديدگاه)

        الان دقیقا میتونین بگین آمار گویای چی هست تو اینجا؟؟؟ تایم پیست که دست amg gt هست اسب بخار و گشتاور و قدرت amg gt که بالاتر هست تازه با اینکه تو کلاس هم نیستن و amg gt ماشین سنگین تری هست. بعد شما میگی آمار گویای همه چیز هست؟؟؟ ترو قرآن این تعصبای بیخود بزارین کنار دوست عزیز. شما میتونی بگی m5 بیشتر دوست داری اون سلیقس ولی نمیتونی الکی بیای بگی m5 بهتر از amg gt هست مخصوصا تو این رقابت که همه چیه amg gt بالاتر هستش

        موافقم 17
        مخالفم 41
        1. آلمانی باز

          ۲۴ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (205 ديدگاه)

          S متوجه نمیشم چرا انقدر رو بنز تعصب داری! همیشه تو همه دوئل ها به بی ام وه فن ها میگی متعصب و معتقدی ماشین های بنز همیشه تو کلاس خودشون بهترین!هر جا هم تو استدلال آوردن کم میاری از هایپرکار های ۲ میلیون دلاری بنز مایه میزاری مثلا وقتی مقایسه بین m3 و c63s جدید بود این کامنت رو گذاشتی👇
          ((۳۱۵ کیلومتر الان هنر کرده؟؟؟ دوست عزیز slr مک‌لارن برا ۲۰ سال پیشه تاپ اسپید ۳۶۰ کیلومتره. sl 65 amg black 360 کیلومتره. SLS 360 کیلومتره amg gt 360 کیلومتره آخرشم که amg one زد این دیگه از همه اونا سریعتره بعد تو میگی M3 315 کیلومتر تاپ اسپید زده؟؟ 😂 😂 😂 همین c63 جدید میزنه لشش میندازه واقعا این تعصب از کجا میاد؟؟؟ داداش بیخیال من دیگه واقعا حرفی ندارم خوش باشی 😂👋))
          تعصب رو بزار کنار از شاهکار های مهندسی دنیا لذت ببر همیشه که بنز بهترین نیست…

          موافقم 30
          مخالفم 6
        2. محمدهادی

          ۲۴ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (2406 ديدگاه)

          داداش آمااااار
          آمار رای مردم!!!
          چرا شما بنزیا اصن نمیتونین شکست بنز رو ببینین؟؟
          ۵۲درصد سلطاااااان
          ۴۸ درصد عشقت،بنز
          نکنه بازم میخوای با یه راهی آمار رای هارم به نفع بنز تغییر بدی بنزباز؟!
          خخخخ

          موافقم 27
          مخالفم 5
        3. ❤BMW❤

          ۲۵ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1248 ديدگاه)

          تو ، گشتاور و قدرت بیشتر رو چیکار میخوای کنی وقتی اونقدر کندی که اصلا به حساب نمیای
          ۴۰۰ متر هم ۰/۵ کند تره
          صندوق بار هم توی این سگمنت اصلا چیز مهمی نیس چون به‌کار نمیاد
          بی‌ام‌و با این شتاب بنز رو قورت میده
          ۲ متر هم زود تر توقف میکنه
          باکش هم ظرفیت بالاتری داره
          البته که مصرف بالاتری داره ولی اگه نسبت بگیری بی‌ام‌و بهتره
          اگه به زیبایی باشه که بی‌ام‌و از اون بهتره
          تکنولوژی بالاتری هم داره
          و اینکه میگی توی یک سگمنت نیستن ،
          احتمالا منظور ازین مسابقه ، قوی ترین و سریع ترین سدان های بنزینی این دو خودرو ساز بودن

          موافقم 21
          مخالفم 7
        4. Matin

          ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (26 ديدگاه)

          تایم پیست دست بنزه؟😂😂
          همه چی ک قدرت نیس
          مهم پرفومنسه
          ک صفر تا صدشون و میبینی دیگ
          الکی نیا بگو بنز بهتر از بی ام وس استدلال بیار

  2. BMW

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (661 ديدگاه)

    Amg gt قطعا خودروی بهتری هست حتی تو بهترین سدان ها با عملکرد بالا ولی بی ام و m5 هم مدل فوق العادس و چیزی کم نداره انتخاب من m5 البته اگه amg gt برابوس راکت ۹۰۰ بود به بنز رای میدادم چون اون دیگه خیلی خفنه

    موافقم 69
    مخالفم 27
    1. فقط چین

      ۲۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (107 ديدگاه)

      پدال فوری SWM بیگ تایگر را پوشش بده من دارم عصبانی میشم از بی توجهی شما به خودرو های چینی .

      موافقم 10
      مخالفم 89
      1. Radmehr

        ۲۳ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (541 ديدگاه)

        بی توجه خواهد موند پدال زجه نزن
        به خودروهای چینی داخل ایران فقط باید بی توجهی کرد

        موافقم 17
        مخالفم 3
      2. mmz2008

        ۲۴ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (58 ديدگاه)

        اینجا اکثر خبرا برای خودرو های اروپایی و آمریکایی و ژاپنی و کره ای ها است اگه دنبال خبر ماشین چینی میگردی برو یه سایت دیگه

  3. امیرحسین

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    بی ام و خوبه ها فقط کاش چراغ جلو ها تمام گرد بود و رنگش آلبالویی

    موافقم 5
    مخالفم 63
  4. Alan.r

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    دوئل خیلی بی ربطیه GT63 یه گرند تورره‌ و رقیب M8 محسوب میشه
    ظاهر هر دوشون بسیار زیباست (البته ظاهر بیمر خشن تره) در کابین پیروزی بی چون و چرا با بنزه پرفورمنس هردوشون عالیه و با توجه به تایم پیست تقریبا یکسانن GT63 از نظر مصرف سوخت و حجم صندوق هم برتری با بنزه
    پس صد درصد بنز
    🇩🇪The best or no thing 🇩🇪

    موافقم 57
    مخالفم 79
    1. R@min

      ۲۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (2051 ديدگاه)

      گرند تورر ؟؟؟

      سایز هر دو یکیه و فلسفه این مدل مرسدس ارائه ترکیبی از سری E و S هست از رو هوا یه چیزی نگین دیگه.

      موافقم 33
      مخالفم 8
      1. mmz2008

        ۲۴ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (58 ديدگاه)

        مگه ترکیب e و s سی ال اس نبود؟ بعدم جی تی اسمش روشه خلاصه گرند تورر

        موافقم 2
        مخالفم 2
    2. مهران

      ۲۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (605 ديدگاه)

      البته نظر شخصی هست این ‌که میگم.
      شما تصویر کابین بنز و بی ام و رو بزرگ کن و خو تو بزار داخلش و تصور کن.واقعا کدوم دلنشین تر و دلبازتر هست و آرامش میده؟!
      من واقعا کابین بی ام و برام لوکس تر و جذاب تره.
      نمای بیرونم که گفتن نداره واقعا😍با این رنگ جذاب و رینگای جذاب تر

      نظر شخصی بود دوباره بچه بازی در نیارن یه عده

      موافقم 61
      مخالفم 27
    3. Matin

      ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (26 ديدگاه)

      همون ام هشت هم ازش سر تره
      اتاق ام فایو هم سر تره از بنز

  5. Car love

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (700 ديدگاه)

    Benz

    موافقم 35
    مخالفم 60
  6. OM.01

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (546 ديدگاه)

    دوئل فینال، مرسدس AMG GT63 یا بی‌ام‌و M5؟

    هیچکدوم…
    porsche panamera turbo s

    تمام سایت های که این ماشینا رو بررسی کردن گفتن پانامرا بهتره هم موتور ترند هم کاراند درایور هم دیگر سایت ها.البته از لحاظ پرفورمنس خیلی به هم نزدیک هستن بهتر بودن از لحاظ استفاده روزانه منظورمه.

    خندم میگیره پانامرا همون دوئل اول حذف شد…

    موافقم 20
    مخالفم 73
    1. BPN

      ۲۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      متأسفانه به خاطر تعصب شدید ایرانی ها روی بنز و بی او و هست،باور کن اون لحظه که دیدم پانامرا حذف شده یک دقیقه تو شوک بودم.مگه میشه ماشین به این خوبی حذف شه؟پرفورمنسی که پورشه پانامرا داره اصلا قابل مقایسه با این دوتا ماشین نیست.

      موافقم 4
      مخالفم 41
      1. مهران

        ۲۳ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (605 ديدگاه)

        دقیقا کجاش یکی نیست با m5?!
        همه تعصب دارن و شما و بقیه نه!!
        به اندازه کافی متعصب و طرفدار برای پورشه هم هست.
        نظر شخصی خودم بین پانامرا و m5 خصوصا نسخهcs، ام ۵ انتخابمه حتی توی طراحی و کابین

        صحبتای شما بیشتر بوی تعصب میده تا معقول بودن

        موافقم 40
        مخالفم 2
  7. ARMAN سابق

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (490 ديدگاه)

    صدای مصنوعی پیشرانه
    دوستان منظور از این صدای موتوره یا صدایی توسط اسپیکرها ایجاد میشه؟

    موافقم 17
    مخالفم 2
  8. Alan.r

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    دوستان یه سوال داشتم
    تو سایت مرسدس شتاب GT 63 E performance رو ۲.۹ ثانیه اعلام کردن این شتاب با بوست الکتریکی ثبت شده یا بدون اون؟؟؟

    موافقم 15
    مخالفم 1
  9. PURIYA

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (567 ديدگاه)

    سلطان بی ام و M5 به اون ۴ اسب بخار بیشتر نگاه نکنین وقتی که بیان تو میدون میبینین که M5 چجوری تاخت و تاز میکنه

    موافقم 56
    مخالفم 31
    1. Alan.r

      ۲۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1133 ديدگاه)

      داداش تایم پیست ها تو مقاله موجوده میشه بفرمایید تو کدومش M5 بهتر از بنز بوده؟؟

      موافقم 34
      مخالفم 44
      1. ARMAN سابق

        ۲۳ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (490 ديدگاه)

        الان این تعصب نیست؟؟؟
        تو تمام تایما M5 عملکرد بهتری داشته
        0 تا 100
        400 متر
        و…..

        موافقم 46
        مخالفم 23
        1. Alan.r

          ۲۳ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1133 ديدگاه)

          داداش صفر تا صد و چهار صد متر اهمیت چندانی نداره مهم تایم پیسته که تو تایم پیست مرسدس با اختلاف کم بهتره

          موافقم 23
          مخالفم 41
      2. آلمانی باز

        ۲۴ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (205 ديدگاه)

        تایم پیست sachsenring: تایم gt63s:1:32:59 تایم m5cs:1:32:38
        تایم پیست Euro speedy Lausitz: تایم gt63s:1:32:32 تایم m5cs:1:31:88
        تایم نوربرینگ هم با وجود اینکه تایم m5cs غیر رسمیه و توسط کار اند درایو تست شده بازم اختلافشون یک ثانیه هست که تو ی پیست ۷ و نیم دقیقه ای خیلی ناچیز محسوب میشه ولی خب از طرفی هم تو بعضی از پیست ها بنز سریع تر بوده(در حد صدم ثانیه) پس نمیشه گفت کدوم ماشین هندلینگ بهتره
        اما بزرگترین تفاوتشون رو تو این مقاله میتونی ببینی👇
        https://www.pedal.ir/bmw/amg-gt63-s-comparison-test-review/
        تیکه هایی از متن..
        ((پس از پایان آزمایش سه خودرو نوبت به نتیجه‌گیری رسید و برای این کار هر سه نفر به گفتگو پرداختیم. بین این سه ماشین، همهٔ ما ب‌ام‌و M5 CS را ترجیح دادیم. قدرتِ پرفورمنس، هندلینگ بی‌نقص و شور و اشتیاق این ماشین قلب همهٔ ما را تسخیر کرد؛ بنابراین، متفق‌القول به این نتیجه رسیدیم که M5 CS بهترین سدان اسپرت روی کره زمین است.))
        ((نتایج آزمایش‌ها پرفورمنس نشان می‌دهد که GT63 S تقریباً در همهٔ پارامترها به‌اندازهٔ ب‌ام‌و سریع و توانمند است. این خودرویی واقعاً سریع با ترمزهای خیره‌کننده و مهارتی لذت‌بخش در پیچ‌ها است اما هیچ ارتباط احساسی با راننده برقرار نمی‌کند. این واقعاً شرم‌آور است زیرا خودرویی با این توانایی نباید برای جذاب و لذت‌بخش بودن مشکلی داشته باشد. GT63 S اما نه‌تنها خودروی بی‌احساسی است بلکه سرعت خود را هم پنهان می‌کند زیرا فاقد بازخوردی است که بتواند سرعت واقعی خود را نشان دهد.))

        موافقم 32
        مخالفم 1
        1. S

          ۲۴ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          اتفاقا تعصب امثال تو دارین که میگی بی ام و بهتر از بنزه آخه آدم عاقل تو همینجا تو تایم پیستا amg gt بهتر عمل کرده چرا خودتو گول میزنی برو یبار دیگه بخون عملکردشون بغد بیا حرف الکی بزن در مورد هایپر کارام که داری حرف میزنی من اونسری به تو گفتم تو کل تاریخ مردس بنز بهتر از بی ام و بوده بهت گفتم هر وقت بی ام و تونست مثل سوپر اسپرت های بنز بزنه اونوقت میتونه رقابت کن مگه دروغ گفتم؟؟؟؟ تو همین مدلای کلاساشونم مدلای 2023 مرسدس تو عملکرد بهتر از بی ام و هستن نمونش c63 جدید ک بهتر از M3 و m4 جدیده مگه دروغههههههههه ؟؟؟ بجای بحث الکی برو یکم اطلاعاتت ببر بالا والا به خدا هرکی برا ما شده کارشناس ماشین

          موافقم 5
          مخالفم 33
        2. Matin

          ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (26 ديدگاه)

          S عزیز
          فشار نخور 😂😂
          تایم پیست دوتاشون یکیه
          توی چهارصد متر و صفر تا صد ام فایو بهتر بوده
          اون c63 هم چطور حساب کردی از ام سه و ام فور بهتره؟

  10. Daruosh

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (101 ديدگاه)

    تمام مشخصات فنی ها شون یک طرف خدایی کابین gt63 رو نگاه حسی که بهت میده رو هیچ bmw بهت نمیده لوکس در کنار پرفورمنس بالا
    ولی بی ام و فقط پرفورمنس داره یکم لوکس هم هست
    البته این نظر من هست هرکس سلیقه ای داره

    موافقم 27
    مخالفم 36
  11. Amirreza.M

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (301 ديدگاه)

    مرسدس و بی ام و قبضه کردن فینال ها رو

    موافقم 21
    مخالفم 2
  12. بی ام و

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (25 ديدگاه)

    انتخابم؟
    خب قطعا بی ام و
    رخ رو نگاکن تو…

    موافقم 52
    مخالفم 16
  13. Sevlan

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (55 ديدگاه)

    اعتقاد دارم با پرفورمنس و شتابی که بی ام و داره قدرت و گشتاورش حداقل 20%کمتر از قدرت و گشتاور واقعی اعلام شده،و بنظرم این اصلا کار درستی نیست، با اینکه طرفدار خودروهای آلمانی و بخصوص بی‌ام‌و‌ هستم، این کار تقلبه که با قدرت بیشتر جوی ایجاد کنی که قدرتت برابر و در حد خودروهای دیگه سگمنته، و تو یه سر و گردن از اونا بالاتری

    موافقم 37
    مخالفم 10
    1. محمدهادی

      ۲۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (2406 ديدگاه)

      داداش سلوان جان،این اتفاق برای بنز هم میوفته!
      اساسا این اتفاق تبدیل به عادتی برای تقریبا تمام آلمانی ها شده
      و بنظرم درکل فایده ش بیشتره تا ضررش

      موافقم 2
      مخالفم 10
      1. S

        ۲۴ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (185 ديدگاه)

        الان مثلا آمار اینجا خیلیم مهمه که بالا میگی 52 درصد به 48؟؟؟ من دارم به تو میگم چشم داری عقل داری برو نگاه کن رکورد پیست کدوم بهتره بعد بیا نظر بده بیمر بازززززز 😂😂😂😂 الان ملاک بهتری باید از رای تو اینجا حساب کنیم؟؟؟ اخه آدم عاقل تو نمیدونی هنوز اینجا ی سریا از رو تعصب نظر میدن؟ حالا میخاد برا بنز باشه یا بی ام و من دارم به تو میگم تو خودت ببین عملکرد جفتشون ببین کدوم قدرت بیشتر و رکورد تو پیستشون بهتره بعد بیا منطقی بگو آمار رای ولش کن اینجا اکثرا از رو تعصب نظر میدن بخاطر علاقشون ولی تو ک. میگی تعصبی نیستی خودت ببین منطقی کدوم بهترن

        موافقم 4
        مخالفم 18
        1. مهران

          ۲۴ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (605 ديدگاه)

          ترو خدا برو حرفاتو یه روز بشین بخون چقدر سفسطه هست داخلش.مدام داری می‌ریزی بهم همه چیو هم میزنی یه چیز ناجور تحویل میدی….
          واقعا میگم،شما که کارشناس هستی بهتره بوقتشم از لجاجت و بی منطقی بیای پایین.
          باور کن حرفاتو میخونم خندم میگیره اینقدر سفسطه و تعصب و…داخلش

          آمارم که میگی همه از تعصبشون نظر میدن و خودتو جدا میکنی از بقیه.با اندازه کافی دوستدار بنز هم هست.

          دقیقا به چه دلیل قانع کننده میگی این ۵۴ درصد از تعصبی!!!!

          https://www.pedal.ir/bmw/amg-gt63-s-comparison-test-review/
          بنز حتی دوم نشد…تو این برسی حرفه ای

          اینجا بی ام و بی برو برگرد سره همه جوره.نسخه cs هم که دیگه گفتن نداره.
          بوقتشم اگه بنز بهتر باشه دلیلی نمیبینم انتخابش نکنم.من خودم همه جوره بی ام و رو دوست دارم اما تو آمار نظر درستو که فکر میکنم شخصا میدم.

          موافقم 18
          مخالفم 7
  14. ماکان

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . من بی ام و را انتخاب می کنم . خیلی خوب می شد اگر که شرایط برای کشور ایران جوری بود که خودروهای لوکس و پرفورمنس را هم می شد نامحدود وارد کنند .

    موافقم 37
    مخالفم 7
  15. نویدی

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    M5 بهترین سدان روی کره زمین.
    ساخته شده فقط واسه پادشاهی.

    موافقم 52
    مخالفم 15
    1. مهران

      ۲۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (605 ديدگاه)

      نسخه ی cs تمام سدانارو و خیلی از سوپر اسپورت هارو زده.واقعا تحسین برانگیز هست👏

      موافقم 52
      مخالفم 5
      1. S

        ۲۵ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (185 ديدگاه)

        داداش مگه پیام بالارو من برا تو فرستادم که اومدی زیرش ریپلای میزنی؟ من اصن با تو بحثی ندارم. خنده دار حرفای تو هستش که از چیزی سر در نمیاری میای اینجا هزار تا اراجیف میگی و میری خوش اومدی دیگم زیر پیام من ریپ نزن…

        موافقم 3
        مخالفم 17
  16. Safa

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (83 ديدگاه)

    هر ماشین دیگه ای بود به بی ام و رأی میدادم.
    با احترام به بی ام و
    ولی GT63 عشقه ♥️

    موافقم 36
    مخالفم 10
  17. مهردادکمال

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1982 ديدگاه)

    میشه دو تاشون اول شن؟
    اصلا نمیشه یکیشونو انتخاب کرد

    موافقم 21
    مخالفم 1
  18. مهدی

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    هر کدوم سیستم تعلیق بهتر و راحت تری داشته باشه هرچند من به خاطر ظاهر مرسدس رو ترجیح میدم

    موافقم 25
    مخالفم 40
  19. $MOBIN$

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    رفقا من با یا بی تعصب m5 رو انتخاب میکنم ولی دلیل نمیشه gt63 رو دوست نداشته باشم
    (من عاشق هردوتاشم)

    موافقم 41
  20. Reza Waffen SS

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    AMG GT63

    موافقم 20
    مخالفم 36
  21. رامتین

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (3254 ديدگاه)

    بیشک M5 گزینه بهتریه. البته تعصب روی نظر دادن موثره. اما بهرحال به مرسدس فن ها باید گفت مشخصه M5 پیروز میشه و البته شد.

    موافقم 39
    مخالفم 9
  22. امیر _ اهوازی

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (67 ديدگاه)

    فقط فقط

    Bmw هیچ چیزی بالادستش نیست

    موافقم 33
    مخالفم 5
  23. Lamborghini

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    با اینکه خودم بیشتر طرفدار بی ام و هستم تا بنز ولی این بار انصافا بنز بهتر کار کرده
    .
    هرچند باز میگم اگه همه‌ی محصولات رو حساب کنیم نظرم بی ام و هستش

    موافقم 33
    مخالفم 2
  24. امیررضا

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (301 ديدگاه)

    کامنتا شده یه عده فن متعصب که یا چشم بسته میگن بنز (۹۰درصد!) یا میگن بی‌ام‌و‌ (۱۰درصد…)
    جدا از اینکه بنز عشقه❤️ و اوصولا مردم ایران بنز پرستن، تو این سگمنت M5 همیشه پیشتازه. خواهشاً از روی تعصب رای ندید. قبول دارم AMG GT63S بینظره، هم فوق‌العاده‌ زیباست هم قدرتمنده هم صدای محشری داره هم سواری منحصربفرد هم اینکه بنزه!!!!!! این یعنی سه هیچ جلوعه اما بی‌ام‌و‌ M5 تو سگمنتی که هست از رقبا بهتره هرچند جزئی ولی بازم بهتره.

    موافقم 16
    مخالفم 6
    1. mmz2008

      ۲۴ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (58 ديدگاه)

      خودتون دارید میگید بنز جلوتره ولی بی ام و بهتره این تعصب نیست آیا؟

      مخالفم 21
  25. مجتبی

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    ماکه دسترسی به هیچکدوم نداریم وداخل کشور هم تست نشدن که بگیم افرادی که سلیقه نزدیکتری به ما دارن نظرشون چی بوده وفقط باید از روی اطلاعات اعلامی وعلاقه به برند رای داد. من تواین کلاس m5رو بیشتر دوست دارم اما بنزه وپانامرا هم جواهری هستن.

    موافقم 6
    مخالفم 2
  26. rocket bunny

    ۲۳ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    دوستان بیمر 260 کیلو سبکتره که خیلی زیاده کسی که به پیست علاقه داره m5 cs انتخاب بهتریه

    موافقم 18
    مخالفم 3
  27. همایون

    ۲۴ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (778 ديدگاه)

    اگه کابین رو در نظر نگیریم تو بقیه چیزها بیمر یا بهتر یا مساوی هستن خصوصا که قیمت کمتری داره ولی دلم با بنزه تعصب دارم روش اینم که پادشاه سدانهای اسپرت بنزه البته به نظرم حالا که بهترین نسخه ام فایو رو تو تقابل گذاشتید کاش نسخه هیبریدی جی تی رو هم میذاشتید که تو شتاب و قدرت عملکردی بالاتری داره

    موافقم 3
    مخالفم 3
  28. ....

    ۲۴ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (52 ديدگاه)

    تایم در پیست هوکنهایم :
    AMG GT63 S➡️۱:۵۲.۳
    BMW M5➡️۱:۵۲.۴
    .
    .
    .
    .
    و بی ام و فن هایی که چه فشاااااااااری میخورند!!!😡😡😡😡😡😡😡😡
    ولی مهم نیست چون من اصالت رو انتخاب میکنم ، با افتخار AMG رو انتخاب کردم😎😎

    موافقم 4
    مخالفم 27
    1. مهران

      ۲۴ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (605 ديدگاه)

      صحبتای دوست عزیزمون در بالا:

      تایم پیست sachsenring: تایم gt63s:1:32:59 تایم m5cs:1:32:38
      تایم پیست Euro speedy Lausitz: تایم gt63s:1:32:32 تایم m5cs:1:31:88
      تایم نوربرینگ هم با وجود اینکه تایم m5cs غیر رسمیه و توسط کار اند درایو تست شده بازم اختلافشون یک ثانیه هست که تو ی پیست ۷ و نیم دقیقه ای خیلی ناچیز محسوب میشه ولی خب از طرفی هم تو بعضی از پیست ها بنز سریع تر بوده(در حد صدم ثانیه) پس نمیشه گفت کدوم ماشین هندلینگ بهتره
      اما بزرگترین تفاوتشون رو تو این مقاله میتونی ببینی👇
      https://www.pedal.ir/bmw/amg-gt63-s-comparison-test-review/
      تیکه هایی از متن..
      ((پس از پایان آزمایش سه خودرو نوبت به نتیجه‌گیری رسید و برای این کار هر سه نفر به گفتگو پرداختیم. بین این سه ماشین، همهٔ ما ب‌ام‌و M5 CS را ترجیح دادیم. قدرتِ پرفورمنس، هندلینگ بی‌نقص و شور و اشتیاق این ماشین قلب همهٔ ما را تسخیر کرد؛ بنابراین، متفق‌القول به این نتیجه رسیدیم که M5 CS بهترین سدان اسپرت روی کره زمین است.))
      ((نتایج آزمایش‌ها پرفورمنس نشان می‌دهد که GT63 S تقریباً در همهٔ پارامترها به‌اندازهٔ ب‌ام‌و سریع و توانمند است. این خودرویی واقعاً سریع با ترمزهای خیره‌کننده و مهارتی لذت‌بخش در پیچ‌ها است اما هیچ ارتباط احساسی با راننده برقرار نمی‌کند. این واقعاً شرم‌آور است زیرا خودرویی با این توانایی نباید برای جذاب و لذت‌بخش بودن مشکلی داشته باشد. GT63 S اما نه‌تنها خودروی بی‌احساسی است بلکه سرعت خود را هم پنهان می‌کند زیرا فاقد بازخوردی است که بتواند سرعت واقعی خود را نشان دهد.))

      موافقم 27
      مخالفم 1
    2. مهران

      ۲۴ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (605 ديدگاه)

      اینطور که عین تابلو سر چهار راه معلومه،شما داری فشار زیادی رو تحمل میکنی…

      الان بی ام و اصالت نداره؟!
      هر کس سلیقه ای داره اما بی منطقی و تعصب جا داره گوش زد بشه..
      شما برید با بنزی که تو پارکینگتونه عشق کن ماهم با منطق و عقل و البته احساسمون فکر می‌کنیم و نظر معقولانه میدیم.

      موافقم 23
  29. Mehdi

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2362 ديدگاه)

    اینجا دیگه راحت میتونم انتخاب کنم
    برای این کلاس قطعا رای من بنز

    تو دوئل و کلاس قبلی به بی ام و رای دادم اینجا به بنز

    چون تو اون کلاس بی ام و برتر بود و تو این کلاس بنز

    هر کلاسی خودروی خودش میخواد هر چند بازم همونم سلیقه ای حتی همینجا برای من بنز صد در صد برای یکی دیگه نه بی ام و صد در صد چون بحث سلیقه است

    هر چند ادم متعصب اصلا سلیقه نداره

    موافقم 4
    مخالفم 20
  30. هما

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    بیاین سر لگنا خودمون دعوا کنیم.دعوا سر بنز و بی ام و رو بزارین واسه خود آلمانیا .اکثرا یجور نظر میدن انگار سهامدار شرکتا هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا