مرحلهٔ نهایی، گروه چهارم، سدانهای میان سایز پرفورمنس
گروه پنجم سری رقابتهای خودرویی پدال که به سدانهای میان سایز پرفورمنس اختصاص دارد، ممکن است شبیه گروه قبلی به نظر برسد زیرا نسخهٔ پرفورمنس برخی شرکتکنندگان گروه سدانهای میان سایز لوکس در این گروه هم حضور دارند. بااینحال، در اینجا شاهد حضور قویترین نسخهٔ این خودروها و همینطور رقبای دیگری مثل پورشه پانامرا و مرسدس AMG GT63 بودیم که جذابیت رقابتها را افزایش دادند. بااینحال، در مرحلهٔ فینال گروه سدانهای میان سایز پرفورمنس هم مثل گروه قبلی شاهد رقابت یک بامو سری ۵ با یک مرسدس AMG هستیم ولی در اینجا برخلاف دوئل قبلی، خبری از E کلاس نیست زیرا E63 در دوئل اول مرحلهٔ نیمهنهایی به مصاف M5 رفت و با کسب ۴۶ درصد آراء مغلوب و حذف شد. در عوض اما AMG GT63 غلبه بر کادیلاک CT5-V بلکوینگ در دوئل دوم مرحلهٔ نیمهنهایی که نتیجهٔ آن را در اینجا مشاهده میکنید، خود را به فینال رسانده تا شاید بتواند انتقام برادر خود را از سدان اسپرت باواریاییها بگیرد اما این کار هرگز آسان نخواهد بود زیرا M5 برخلاف مراحل گذشته، این بار با نسخهٔ CS به میدان آمده است.
نتیجهٔ دوئل قبلی بین کادیلاک CT5-V بلکوینگ و مرسدس AMG GT63
مجموع آراء: ۱۷۹۸
آراء مرسدس: ۱۰۷۸
آراء کادیلاک: ۷۲۰
پیروز دوئل: AMG GT63 با کسب ۶۰ درصد از کل آراء
مرسدس AMG GT63 S
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸
پلتفرم: MRA مرسدس بنز
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۴۹.۳
تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۲.۶
تایم در پیست هوکنهایم: ۱:۵۲.۳
نقاط مثبت: پرفورمنس فوقالعاده، شتاب بینظیر، استایل جذاب و چشمگیر، کابین مجلل و پر از تکنولوژیهای پیشرفته، هندلینگ عالی، صندوق بار بزرگ
نقاط منفی: چیدمان پیچیده و گیجکنندهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، قیمت بسیار گران، دشواری ورود به صندلیهای عقب، فضای سر محدود در عقب، فاقد شخصیت هیجانانگیز، سواری خشک
چکیده: مرسدس AMG GT63 S با وجود برخورداری از فضای مناسب برای سرنشینان، پرفورمنسی در حد موشک بالستیک را برای چهار نفر ارائه میکند
بامو M5
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۵۰.۳
تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۲.۴
تایم در پیست هوکنهایم: ۱:۵۲.۴
نقاط مثبت: شتابی دیوانهوار سریع، حالت محرک عقب هیجانانگیز، سواری و هندلینگ فوقالعاده، پیشرانهٔ قدرتمند، تنظیم عالی گیربکس، کیفیت بالا، کابین لوکس و راحت
نقاط منفی: فرمان بیاحساس، تنظیمات بسیار زیاد حالات رانندگی، صدای مصنوعی پیشرانه، سواری نهچندان راحت در سرعتهای پایین، درگیری راننده در دیگر محصولات M بیشتر است
چکیده: قدرت شگفتانگیز، شتاب موشک وار، هندلینگ فوقالعاده و تجهیزات فراوان، M5 را به یکی از بهترین سدانهای لوکس و اسپرت حال حاضر بازار تبدیل کرده است که واقعاً جای تحسین دارد
مقایسهٔ مشخصات فنی
بامو M5 CS | AMG GT63 S | |
پیشرانه | ۴.۴ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۶۳۵ اسب بخار | ۶۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۵۰ نیوتن متر | ۹۰۰ نیوتن متر |
ردلاین | ۷,۰۰۰ rpm | ۷,۰۰۰ rpm |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۸۲ میلیمتر | ۲,۹۵۱ میلیمتر |
طول | ۴,۹۸۸ میلیمتر | ۵,۰۶۰ میلیمتر |
دایرهٔ چرخش | ۱۲.۶ متر | ۱۲.۶ متر |
وزن خالص | ۱۸۵۸ کیلوگرم | ۲۱۲۴ کیلوگرم |
توزیع وزن | ۵۶ به ۴۴ جلو/عقب | ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب |
حجم صندوق بار | ۴۰۰ لیتر | ۴۵۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۴ نفر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۶ ثانیه | ۲.۹ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۶ ثانیه | ۱۱.۱ ثانیه |
توقف از ۱۱۰ | ۴۵.۷ متر | ۴۷.۲ متر |
شتاب جانبی | ۱.۰۲ جی | ۱.۰۳ جی |
تایم پیست Figure 8 | ۲۳.۳ ثانیه | ۲۳.۳ ثانیه |
ظرفیت باک | ۷۶ لیتر | ۶۶ لیتر |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی |
قیمت | ۱۴۳,۹۹۵ دلار | ۱۷۱,۴۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
R@min
۲۳ دی ۱۴۰۱برتری اصلی مرسدس در گیربکس سریع ترش هست و البته موتور M177 هم پاسخگویی بهتری داره.
در کل هر دو عالی هستن.
علی
۲۳ دی ۱۴۰۱پعه که این بی ام و فن ها روی آلمان فن ها را هم سفیدکردن تو تعصب بی جا !!! باباجون بنز خیلی سرتر از بی ام و است چرا رای الکی میدین!!!!
مهران
۲۳ دی ۱۴۰۱خندم میگیره به مولا😂
تعصب داره از تک تک کلمات شما میباره
HOSSEINK3
۲۳ دی ۱۴۰۱فقط اون بخش از بنز فنا ک سه چهار روز اخبار بد پشت اخبار بد براشون میاد 😂جدا از این حرفا
جفتش ماشین های واقعا خوبی هستن ولی جای جوش نداده توی این سگمنت و کلاس اونم این شماره اتاق بی ام و خیلی سر تره
محمدهادی
۲۳ دی ۱۴۰۱داش علی اینجوری که تو از موضع بنز اومدی دفاع کنی بنظرم بیشتر گل به خودی بود زدی داداش
خخخخ
یکم با منطق تر از بنز دفاع کن عزیز دل
Sadra
۲۴ دی ۱۴۰۱هر وقت مرسدس سیستم تغییر رنگ رو تو ماشیناش ابدا کرد بعد بیا اینجا گوهر افشانی کن
❤BMW❤
۲۵ دی ۱۴۰۱😆
داداش ، اصلا نمیتونه
حتی اگه کپی کنه
❤BMW❤
۲۵ دی ۱۴۰۱خنده داره 😆
محمدهادی
۲۳ دی ۱۴۰۱و بازهم باید گفت
آمار گویای همه چیز است!
S
۲۴ دی ۱۴۰۱الان دقیقا میتونین بگین آمار گویای چی هست تو اینجا؟؟؟ تایم پیست که دست amg gt هست اسب بخار و گشتاور و قدرت amg gt که بالاتر هست تازه با اینکه تو کلاس هم نیستن و amg gt ماشین سنگین تری هست. بعد شما میگی آمار گویای همه چیز هست؟؟؟ ترو قرآن این تعصبای بیخود بزارین کنار دوست عزیز. شما میتونی بگی m5 بیشتر دوست داری اون سلیقس ولی نمیتونی الکی بیای بگی m5 بهتر از amg gt هست مخصوصا تو این رقابت که همه چیه amg gt بالاتر هستش
آلمانی باز
۲۴ دی ۱۴۰۱S متوجه نمیشم چرا انقدر رو بنز تعصب داری! همیشه تو همه دوئل ها به بی ام وه فن ها میگی متعصب و معتقدی ماشین های بنز همیشه تو کلاس خودشون بهترین!هر جا هم تو استدلال آوردن کم میاری از هایپرکار های ۲ میلیون دلاری بنز مایه میزاری مثلا وقتی مقایسه بین m3 و c63s جدید بود این کامنت رو گذاشتی👇
((۳۱۵ کیلومتر الان هنر کرده؟؟؟ دوست عزیز slr مکلارن برا ۲۰ سال پیشه تاپ اسپید ۳۶۰ کیلومتره. sl 65 amg black 360 کیلومتره. SLS 360 کیلومتره amg gt 360 کیلومتره آخرشم که amg one زد این دیگه از همه اونا سریعتره بعد تو میگی M3 315 کیلومتر تاپ اسپید زده؟؟ 😂 😂 😂 همین c63 جدید میزنه لشش میندازه واقعا این تعصب از کجا میاد؟؟؟ داداش بیخیال من دیگه واقعا حرفی ندارم خوش باشی 😂👋))
تعصب رو بزار کنار از شاهکار های مهندسی دنیا لذت ببر همیشه که بنز بهترین نیست…
محمدهادی
۲۴ دی ۱۴۰۱داداش آمااااار
آمار رای مردم!!!
چرا شما بنزیا اصن نمیتونین شکست بنز رو ببینین؟؟
۵۲درصد سلطاااااان
۴۸ درصد عشقت،بنز
نکنه بازم میخوای با یه راهی آمار رای هارم به نفع بنز تغییر بدی بنزباز؟!
خخخخ
❤BMW❤
۲۵ دی ۱۴۰۱تو ، گشتاور و قدرت بیشتر رو چیکار میخوای کنی وقتی اونقدر کندی که اصلا به حساب نمیای
۴۰۰ متر هم ۰/۵ کند تره
صندوق بار هم توی این سگمنت اصلا چیز مهمی نیس چون بهکار نمیاد
بیامو با این شتاب بنز رو قورت میده
۲ متر هم زود تر توقف میکنه
باکش هم ظرفیت بالاتری داره
البته که مصرف بالاتری داره ولی اگه نسبت بگیری بیامو بهتره
اگه به زیبایی باشه که بیامو از اون بهتره
تکنولوژی بالاتری هم داره
و اینکه میگی توی یک سگمنت نیستن ،
احتمالا منظور ازین مسابقه ، قوی ترین و سریع ترین سدان های بنزینی این دو خودرو ساز بودن
Matin
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳تایم پیست دست بنزه؟😂😂
همه چی ک قدرت نیس
مهم پرفومنسه
ک صفر تا صدشون و میبینی دیگ
الکی نیا بگو بنز بهتر از بی ام وس استدلال بیار
BMW
۲۳ دی ۱۴۰۱Amg gt قطعا خودروی بهتری هست حتی تو بهترین سدان ها با عملکرد بالا ولی بی ام و m5 هم مدل فوق العادس و چیزی کم نداره انتخاب من m5 البته اگه amg gt برابوس راکت ۹۰۰ بود به بنز رای میدادم چون اون دیگه خیلی خفنه
فقط چین
۲۳ دی ۱۴۰۱پدال فوری SWM بیگ تایگر را پوشش بده من دارم عصبانی میشم از بی توجهی شما به خودرو های چینی .
Radmehr
۲۳ دی ۱۴۰۱بی توجه خواهد موند پدال زجه نزن
به خودروهای چینی داخل ایران فقط باید بی توجهی کرد
mmz2008
۲۴ دی ۱۴۰۱اینجا اکثر خبرا برای خودرو های اروپایی و آمریکایی و ژاپنی و کره ای ها است اگه دنبال خبر ماشین چینی میگردی برو یه سایت دیگه
امیرحسین
۲۳ دی ۱۴۰۱بی ام و خوبه ها فقط کاش چراغ جلو ها تمام گرد بود و رنگش آلبالویی
Alan.r
۲۳ دی ۱۴۰۱دوئل خیلی بی ربطیه GT63 یه گرند تورره و رقیب M8 محسوب میشه
ظاهر هر دوشون بسیار زیباست (البته ظاهر بیمر خشن تره) در کابین پیروزی بی چون و چرا با بنزه پرفورمنس هردوشون عالیه و با توجه به تایم پیست تقریبا یکسانن GT63 از نظر مصرف سوخت و حجم صندوق هم برتری با بنزه
پس صد درصد بنز
🇩🇪The best or no thing 🇩🇪
R@min
۲۳ دی ۱۴۰۱گرند تورر ؟؟؟
سایز هر دو یکیه و فلسفه این مدل مرسدس ارائه ترکیبی از سری E و S هست از رو هوا یه چیزی نگین دیگه.
mmz2008
۲۴ دی ۱۴۰۱مگه ترکیب e و s سی ال اس نبود؟ بعدم جی تی اسمش روشه خلاصه گرند تورر
مهران
۲۳ دی ۱۴۰۱البته نظر شخصی هست این که میگم.
شما تصویر کابین بنز و بی ام و رو بزرگ کن و خو تو بزار داخلش و تصور کن.واقعا کدوم دلنشین تر و دلبازتر هست و آرامش میده؟!
من واقعا کابین بی ام و برام لوکس تر و جذاب تره.
نمای بیرونم که گفتن نداره واقعا😍با این رنگ جذاب و رینگای جذاب تر
نظر شخصی بود دوباره بچه بازی در نیارن یه عده
Matin
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳همون ام هشت هم ازش سر تره
اتاق ام فایو هم سر تره از بنز
Car love
۲۳ دی ۱۴۰۱Benz
OM.01
۲۳ دی ۱۴۰۱دوئل فینال، مرسدس AMG GT63 یا بیامو M5؟
هیچکدوم…
porsche panamera turbo s
تمام سایت های که این ماشینا رو بررسی کردن گفتن پانامرا بهتره هم موتور ترند هم کاراند درایور هم دیگر سایت ها.البته از لحاظ پرفورمنس خیلی به هم نزدیک هستن بهتر بودن از لحاظ استفاده روزانه منظورمه.
خندم میگیره پانامرا همون دوئل اول حذف شد…
BPN
۲۳ دی ۱۴۰۱متأسفانه به خاطر تعصب شدید ایرانی ها روی بنز و بی او و هست،باور کن اون لحظه که دیدم پانامرا حذف شده یک دقیقه تو شوک بودم.مگه میشه ماشین به این خوبی حذف شه؟پرفورمنسی که پورشه پانامرا داره اصلا قابل مقایسه با این دوتا ماشین نیست.
مهران
۲۳ دی ۱۴۰۱دقیقا کجاش یکی نیست با m5?!
همه تعصب دارن و شما و بقیه نه!!
به اندازه کافی متعصب و طرفدار برای پورشه هم هست.
نظر شخصی خودم بین پانامرا و m5 خصوصا نسخهcs، ام ۵ انتخابمه حتی توی طراحی و کابین
صحبتای شما بیشتر بوی تعصب میده تا معقول بودن
ARMAN سابق
۲۳ دی ۱۴۰۱صدای مصنوعی پیشرانه
دوستان منظور از این صدای موتوره یا صدایی توسط اسپیکرها ایجاد میشه؟
Alan.r
۲۳ دی ۱۴۰۱دوستان یه سوال داشتم
تو سایت مرسدس شتاب GT 63 E performance رو ۲.۹ ثانیه اعلام کردن این شتاب با بوست الکتریکی ثبت شده یا بدون اون؟؟؟
PURIYA
۲۳ دی ۱۴۰۱سلطان بی ام و M5 به اون ۴ اسب بخار بیشتر نگاه نکنین وقتی که بیان تو میدون میبینین که M5 چجوری تاخت و تاز میکنه
Alan.r
۲۳ دی ۱۴۰۱داداش تایم پیست ها تو مقاله موجوده میشه بفرمایید تو کدومش M5 بهتر از بنز بوده؟؟
ARMAN سابق
۲۳ دی ۱۴۰۱الان این تعصب نیست؟؟؟
تو تمام تایما M5 عملکرد بهتری داشته
0 تا 100
400 متر
و…..
Alan.r
۲۳ دی ۱۴۰۱داداش صفر تا صد و چهار صد متر اهمیت چندانی نداره مهم تایم پیسته که تو تایم پیست مرسدس با اختلاف کم بهتره
آلمانی باز
۲۴ دی ۱۴۰۱تایم پیست sachsenring: تایم gt63s:1:32:59 تایم m5cs:1:32:38
تایم پیست Euro speedy Lausitz: تایم gt63s:1:32:32 تایم m5cs:1:31:88
تایم نوربرینگ هم با وجود اینکه تایم m5cs غیر رسمیه و توسط کار اند درایو تست شده بازم اختلافشون یک ثانیه هست که تو ی پیست ۷ و نیم دقیقه ای خیلی ناچیز محسوب میشه ولی خب از طرفی هم تو بعضی از پیست ها بنز سریع تر بوده(در حد صدم ثانیه) پس نمیشه گفت کدوم ماشین هندلینگ بهتره
اما بزرگترین تفاوتشون رو تو این مقاله میتونی ببینی👇
https://www.pedal.ir/bmw/amg-gt63-s-comparison-test-review/
تیکه هایی از متن..
((پس از پایان آزمایش سه خودرو نوبت به نتیجهگیری رسید و برای این کار هر سه نفر به گفتگو پرداختیم. بین این سه ماشین، همهٔ ما بامو M5 CS را ترجیح دادیم. قدرتِ پرفورمنس، هندلینگ بینقص و شور و اشتیاق این ماشین قلب همهٔ ما را تسخیر کرد؛ بنابراین، متفقالقول به این نتیجه رسیدیم که M5 CS بهترین سدان اسپرت روی کره زمین است.))
((نتایج آزمایشها پرفورمنس نشان میدهد که GT63 S تقریباً در همهٔ پارامترها بهاندازهٔ بامو سریع و توانمند است. این خودرویی واقعاً سریع با ترمزهای خیرهکننده و مهارتی لذتبخش در پیچها است اما هیچ ارتباط احساسی با راننده برقرار نمیکند. این واقعاً شرمآور است زیرا خودرویی با این توانایی نباید برای جذاب و لذتبخش بودن مشکلی داشته باشد. GT63 S اما نهتنها خودروی بیاحساسی است بلکه سرعت خود را هم پنهان میکند زیرا فاقد بازخوردی است که بتواند سرعت واقعی خود را نشان دهد.))
S
۲۴ دی ۱۴۰۱اتفاقا تعصب امثال تو دارین که میگی بی ام و بهتر از بنزه آخه آدم عاقل تو همینجا تو تایم پیستا amg gt بهتر عمل کرده چرا خودتو گول میزنی برو یبار دیگه بخون عملکردشون بغد بیا حرف الکی بزن در مورد هایپر کارام که داری حرف میزنی من اونسری به تو گفتم تو کل تاریخ مردس بنز بهتر از بی ام و بوده بهت گفتم هر وقت بی ام و تونست مثل سوپر اسپرت های بنز بزنه اونوقت میتونه رقابت کن مگه دروغ گفتم؟؟؟؟ تو همین مدلای کلاساشونم مدلای 2023 مرسدس تو عملکرد بهتر از بی ام و هستن نمونش c63 جدید ک بهتر از M3 و m4 جدیده مگه دروغههههههههه ؟؟؟ بجای بحث الکی برو یکم اطلاعاتت ببر بالا والا به خدا هرکی برا ما شده کارشناس ماشین
Matin
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳S عزیز
فشار نخور 😂😂
تایم پیست دوتاشون یکیه
توی چهارصد متر و صفر تا صد ام فایو بهتر بوده
اون c63 هم چطور حساب کردی از ام سه و ام فور بهتره؟
Daruosh
۲۳ دی ۱۴۰۱تمام مشخصات فنی ها شون یک طرف خدایی کابین gt63 رو نگاه حسی که بهت میده رو هیچ bmw بهت نمیده لوکس در کنار پرفورمنس بالا
ولی بی ام و فقط پرفورمنس داره یکم لوکس هم هست
البته این نظر من هست هرکس سلیقه ای داره
Amirreza.M
۲۳ دی ۱۴۰۱مرسدس و بی ام و قبضه کردن فینال ها رو
بی ام و
۲۳ دی ۱۴۰۱انتخابم؟
خب قطعا بی ام و
رخ رو نگاکن تو…
Sevlan
۲۳ دی ۱۴۰۱اعتقاد دارم با پرفورمنس و شتابی که بی ام و داره قدرت و گشتاورش حداقل 20%کمتر از قدرت و گشتاور واقعی اعلام شده،و بنظرم این اصلا کار درستی نیست، با اینکه طرفدار خودروهای آلمانی و بخصوص بیامو هستم، این کار تقلبه که با قدرت بیشتر جوی ایجاد کنی که قدرتت برابر و در حد خودروهای دیگه سگمنته، و تو یه سر و گردن از اونا بالاتری
محمدهادی
۲۳ دی ۱۴۰۱داداش سلوان جان،این اتفاق برای بنز هم میوفته!
اساسا این اتفاق تبدیل به عادتی برای تقریبا تمام آلمانی ها شده
و بنظرم درکل فایده ش بیشتره تا ضررش
S
۲۴ دی ۱۴۰۱الان مثلا آمار اینجا خیلیم مهمه که بالا میگی 52 درصد به 48؟؟؟ من دارم به تو میگم چشم داری عقل داری برو نگاه کن رکورد پیست کدوم بهتره بعد بیا نظر بده بیمر بازززززز 😂😂😂😂 الان ملاک بهتری باید از رای تو اینجا حساب کنیم؟؟؟ اخه آدم عاقل تو نمیدونی هنوز اینجا ی سریا از رو تعصب نظر میدن؟ حالا میخاد برا بنز باشه یا بی ام و من دارم به تو میگم تو خودت ببین عملکرد جفتشون ببین کدوم قدرت بیشتر و رکورد تو پیستشون بهتره بعد بیا منطقی بگو آمار رای ولش کن اینجا اکثرا از رو تعصب نظر میدن بخاطر علاقشون ولی تو ک. میگی تعصبی نیستی خودت ببین منطقی کدوم بهترن
مهران
۲۴ دی ۱۴۰۱ترو خدا برو حرفاتو یه روز بشین بخون چقدر سفسطه هست داخلش.مدام داری میریزی بهم همه چیو هم میزنی یه چیز ناجور تحویل میدی….
واقعا میگم،شما که کارشناس هستی بهتره بوقتشم از لجاجت و بی منطقی بیای پایین.
باور کن حرفاتو میخونم خندم میگیره اینقدر سفسطه و تعصب و…داخلش
آمارم که میگی همه از تعصبشون نظر میدن و خودتو جدا میکنی از بقیه.با اندازه کافی دوستدار بنز هم هست.
دقیقا به چه دلیل قانع کننده میگی این ۵۴ درصد از تعصبی!!!!
https://www.pedal.ir/bmw/amg-gt63-s-comparison-test-review/
بنز حتی دوم نشد…تو این برسی حرفه ای
اینجا بی ام و بی برو برگرد سره همه جوره.نسخه cs هم که دیگه گفتن نداره.
بوقتشم اگه بنز بهتر باشه دلیلی نمیبینم انتخابش نکنم.من خودم همه جوره بی ام و رو دوست دارم اما تو آمار نظر درستو که فکر میکنم شخصا میدم.
ماکان
۲۳ دی ۱۴۰۱سلام . من بی ام و را انتخاب می کنم . خیلی خوب می شد اگر که شرایط برای کشور ایران جوری بود که خودروهای لوکس و پرفورمنس را هم می شد نامحدود وارد کنند .
نویدی
۲۳ دی ۱۴۰۱M5 بهترین سدان روی کره زمین.
ساخته شده فقط واسه پادشاهی.
مهران
۲۳ دی ۱۴۰۱نسخه ی cs تمام سدانارو و خیلی از سوپر اسپورت هارو زده.واقعا تحسین برانگیز هست👏
S
۲۵ دی ۱۴۰۱داداش مگه پیام بالارو من برا تو فرستادم که اومدی زیرش ریپلای میزنی؟ من اصن با تو بحثی ندارم. خنده دار حرفای تو هستش که از چیزی سر در نمیاری میای اینجا هزار تا اراجیف میگی و میری خوش اومدی دیگم زیر پیام من ریپ نزن…
Safa
۲۳ دی ۱۴۰۱هر ماشین دیگه ای بود به بی ام و رأی میدادم.
با احترام به بی ام و
ولی GT63 عشقه ♥️
مهردادکمال
۲۳ دی ۱۴۰۱میشه دو تاشون اول شن؟
اصلا نمیشه یکیشونو انتخاب کرد
مهدی
۲۳ دی ۱۴۰۱هر کدوم سیستم تعلیق بهتر و راحت تری داشته باشه هرچند من به خاطر ظاهر مرسدس رو ترجیح میدم
$MOBIN$
۲۳ دی ۱۴۰۱رفقا من با یا بی تعصب m5 رو انتخاب میکنم ولی دلیل نمیشه gt63 رو دوست نداشته باشم
(من عاشق هردوتاشم)
Reza Waffen SS
۲۳ دی ۱۴۰۱AMG GT63
رامتین
۲۳ دی ۱۴۰۱بیشک M5 گزینه بهتریه. البته تعصب روی نظر دادن موثره. اما بهرحال به مرسدس فن ها باید گفت مشخصه M5 پیروز میشه و البته شد.
امیر _ اهوازی
۲۳ دی ۱۴۰۱فقط فقط
Bmw هیچ چیزی بالادستش نیست
Lamborghini
۲۳ دی ۱۴۰۱با اینکه خودم بیشتر طرفدار بی ام و هستم تا بنز ولی این بار انصافا بنز بهتر کار کرده
.
هرچند باز میگم اگه همهی محصولات رو حساب کنیم نظرم بی ام و هستش
امیررضا
۲۳ دی ۱۴۰۱کامنتا شده یه عده فن متعصب که یا چشم بسته میگن بنز (۹۰درصد!) یا میگن بیامو (۱۰درصد…)
جدا از اینکه بنز عشقه❤️ و اوصولا مردم ایران بنز پرستن، تو این سگمنت M5 همیشه پیشتازه. خواهشاً از روی تعصب رای ندید. قبول دارم AMG GT63S بینظره، هم فوقالعاده زیباست هم قدرتمنده هم صدای محشری داره هم سواری منحصربفرد هم اینکه بنزه!!!!!! این یعنی سه هیچ جلوعه اما بیامو M5 تو سگمنتی که هست از رقبا بهتره هرچند جزئی ولی بازم بهتره.
mmz2008
۲۴ دی ۱۴۰۱خودتون دارید میگید بنز جلوتره ولی بی ام و بهتره این تعصب نیست آیا؟
مجتبی
۲۳ دی ۱۴۰۱ماکه دسترسی به هیچکدوم نداریم وداخل کشور هم تست نشدن که بگیم افرادی که سلیقه نزدیکتری به ما دارن نظرشون چی بوده وفقط باید از روی اطلاعات اعلامی وعلاقه به برند رای داد. من تواین کلاس m5رو بیشتر دوست دارم اما بنزه وپانامرا هم جواهری هستن.
rocket bunny
۲۳ دی ۱۴۰۱دوستان بیمر 260 کیلو سبکتره که خیلی زیاده کسی که به پیست علاقه داره m5 cs انتخاب بهتریه
همایون
۲۴ دی ۱۴۰۱اگه کابین رو در نظر نگیریم تو بقیه چیزها بیمر یا بهتر یا مساوی هستن خصوصا که قیمت کمتری داره ولی دلم با بنزه تعصب دارم روش اینم که پادشاه سدانهای اسپرت بنزه البته به نظرم حالا که بهترین نسخه ام فایو رو تو تقابل گذاشتید کاش نسخه هیبریدی جی تی رو هم میذاشتید که تو شتاب و قدرت عملکردی بالاتری داره
....
۲۴ دی ۱۴۰۱تایم در پیست هوکنهایم :
AMG GT63 S➡️۱:۵۲.۳
BMW M5➡️۱:۵۲.۴
.
.
.
.
و بی ام و فن هایی که چه فشاااااااااری میخورند!!!😡😡😡😡😡😡😡😡
ولی مهم نیست چون من اصالت رو انتخاب میکنم ، با افتخار AMG رو انتخاب کردم😎😎
مهران
۲۴ دی ۱۴۰۱صحبتای دوست عزیزمون در بالا:
تایم پیست sachsenring: تایم gt63s:1:32:59 تایم m5cs:1:32:38
تایم پیست Euro speedy Lausitz: تایم gt63s:1:32:32 تایم m5cs:1:31:88
تایم نوربرینگ هم با وجود اینکه تایم m5cs غیر رسمیه و توسط کار اند درایو تست شده بازم اختلافشون یک ثانیه هست که تو ی پیست ۷ و نیم دقیقه ای خیلی ناچیز محسوب میشه ولی خب از طرفی هم تو بعضی از پیست ها بنز سریع تر بوده(در حد صدم ثانیه) پس نمیشه گفت کدوم ماشین هندلینگ بهتره
اما بزرگترین تفاوتشون رو تو این مقاله میتونی ببینی👇
https://www.pedal.ir/bmw/amg-gt63-s-comparison-test-review/
تیکه هایی از متن..
((پس از پایان آزمایش سه خودرو نوبت به نتیجهگیری رسید و برای این کار هر سه نفر به گفتگو پرداختیم. بین این سه ماشین، همهٔ ما بامو M5 CS را ترجیح دادیم. قدرتِ پرفورمنس، هندلینگ بینقص و شور و اشتیاق این ماشین قلب همهٔ ما را تسخیر کرد؛ بنابراین، متفقالقول به این نتیجه رسیدیم که M5 CS بهترین سدان اسپرت روی کره زمین است.))
((نتایج آزمایشها پرفورمنس نشان میدهد که GT63 S تقریباً در همهٔ پارامترها بهاندازهٔ بامو سریع و توانمند است. این خودرویی واقعاً سریع با ترمزهای خیرهکننده و مهارتی لذتبخش در پیچها است اما هیچ ارتباط احساسی با راننده برقرار نمیکند. این واقعاً شرمآور است زیرا خودرویی با این توانایی نباید برای جذاب و لذتبخش بودن مشکلی داشته باشد. GT63 S اما نهتنها خودروی بیاحساسی است بلکه سرعت خود را هم پنهان میکند زیرا فاقد بازخوردی است که بتواند سرعت واقعی خود را نشان دهد.))
مهران
۲۴ دی ۱۴۰۱اینطور که عین تابلو سر چهار راه معلومه،شما داری فشار زیادی رو تحمل میکنی…
الان بی ام و اصالت نداره؟!
هر کس سلیقه ای داره اما بی منطقی و تعصب جا داره گوش زد بشه..
شما برید با بنزی که تو پارکینگتونه عشق کن ماهم با منطق و عقل و البته احساسمون فکر میکنیم و نظر معقولانه میدیم.
Mehdi
۲۵ دی ۱۴۰۱اینجا دیگه راحت میتونم انتخاب کنم
برای این کلاس قطعا رای من بنز
تو دوئل و کلاس قبلی به بی ام و رای دادم اینجا به بنز
چون تو اون کلاس بی ام و برتر بود و تو این کلاس بنز
هر کلاسی خودروی خودش میخواد هر چند بازم همونم سلیقه ای حتی همینجا برای من بنز صد در صد برای یکی دیگه نه بی ام و صد در صد چون بحث سلیقه است
هر چند ادم متعصب اصلا سلیقه نداره
هما
۲ بهمن ۱۴۰۱بیاین سر لگنا خودمون دعوا کنیم.دعوا سر بنز و بی ام و رو بزارین واسه خود آلمانیا .اکثرا یجور نظر میدن انگار سهامدار شرکتا هستن