مرحلهٔ نهایی، گروه پانزدهم، شاسیبلندهای کامپکت پرفورمنس
در فینال جذاب سری رقابتها یا همان دوئلهای خودرویی پدال، با گذر از گروههای هاچبکها، سدانها و خودروهای اسپرت و سوپراسپرت به آخرین دسته یعنی شاسیبلندها رسیدهایم. این دسته با گروه شاسیبلندهای کامپکت پرفورمنس آغاز میشود که در مرحلهٔ مقدماتی آن شش خودرو شامل جگوار F-Pace SVT، مازراتی گریکاله تروفئو، آلفارومئو استلویو کوادریفولیو، مرسدس GLC63 AMG، پورشه ماکان GTS و بامو X3 M باهم به رقابت پرداختند. از بین این کراساوورهای اسپرت، مرسدس و بامو توانستند خود را به فینال برسانند تا در این مرحله شاهد یک رقابت جذاب و سنتی بین اشتوتگارت و باواریا باشیم. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ قبلی هم بین بامو X3 M و پورشه ماکان GTS برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
نتیجهٔ دوئل قبلی بین بامو X3 M و پورشه ماکان GTS
مجموع آراء: ۱۳۹۲
آراء بامو: ۸۰۳
آراء پورشه: ۵۸۹
پیروز دوئل: بامو X3 M با کسب ۵۸ درصد از کل آراء
مرسدس GLC63 AMG
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷
پلتفرم: MRA مرسدس
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵۱,۸۰۵ دستگاه
فروش ۹ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵۵,۵۱۵ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۷۴,۹۴۹ دستگاه
فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۵۵,۲۲۵ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۷ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۹ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۲ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۱ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
تایم در پیست هوکنهایم: ۲:۰۰.۹
تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۷.۱
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V8 قدرتمند در دو سطح قدرت مختلف، پویایی بالای رانندگی، هندلینگ چابک، کابین زیبا و باکیفیت، فضای زیاد برای سرنشینان
نقاط منفی: فضای بار بهاندازهٔ رقبای اصلی نیست، صدای لاستیکها در سرعتهای بالا وارد کابین میشود، سواری سفت روی مسیرهای ناهموار
چکیده: دیگر کراساوورهای پرفورمنس ممکن است کاربردیتر باشند اما مرسدس GLC63 با پرفورمنس چشمگیر خود علاقهمندان به رانندگی را تحت تأثیر قرار میدهد
بامو X3 M
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۷۵,۸۵۸ دستگاه
فروش ۹ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵۱,۱۰۴ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۸۱,۴۶۶ دستگاه
فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۵۵,۶۷۳ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۳ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۴ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۰ درصد
سیستمهای ایمنی: ۵۸ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
تایم در پیست هوکنهایم: ۲:۰۰.۴
تایم در پیست زاکسنرینگ: ۱:۳۷.۱
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شتابی که برخی از خودروهای اسپرت را شرمنده میکند، کاربردیتر از تمام سدانهای بامو، چابکی حیرتانگیز برای یک شاسیبلند
نقاط منفی: سواری خشک، تنظیمات بیش از حد حالات رانندگی، به صرفهجویی در مصرف سوخت توجهی ندارد، قدرتی که در برخی مواقع بیش از حد نیاز است
چکیده: بیامو X3 M قدرت و شتابی دارد که میتواند خریداران معمولی شاسیبلندها را بترساند اما کسانی که دنبال هیجان و آدرنالین هستند را به وجود میآورد
مقایسهٔ مشخصات فنی
مرسدس GLC63 S | بامو X3 M کامپتیشن | |
پیشرانه | ۴.۰ لیتری V8 | ۳.۰ لیتری I6 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۱۰ اسب بخار | ۵۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۰۰ نیوتن متر | ۶۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۴ ثانیه | ۳.۳ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۹ ثانیه | ۱۱.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۸۰ کیلومتر/ساعت | ۲۶۰ کیلومتر/ساعت |
توقف از ۱۱۰ | ۴۸.۴ متر | ۴۴.۵ متر |
شتاب جانبی | ۰.۸۸ جی | ۰.۹۷ جی |
مصرف سوخت | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۶۶ لیتر | ۶۵ لیتر |
وزن | ۲۰۶۶ کیلوگرم | ۲۰۶۵ کیلوگرم |
طول | ۴,۶۷۸ میلیمتر | ۴,۷۲۹ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۸۷۲ میلیمتر | ۲,۸۶۵ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۵۶۵ لیتر | ۵۵۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت | ۸۵,۹۵۰ دلار | ۸۲,۳۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
❤BMW❤
۲۰ بهمن ۱۴۰۱تا الان ،
بیامو ۱۰۰ درصد ،
بنز ۰ درصد
😆
❤BMW❤
۲۰ بهمن ۱۴۰۱دلیلش هم معلومه ،
شتاب بهتر ، ۴۰۰ متر بهتر ،توقف یهتر ،شتاب جانبی بیشتر ،وزن کمتر (البته فقط یه کیلو ) ،و قیمت بهتر
تازه اینا روی کاغده و از نظر طراحی هم سلیقه ای هستش و من هم داخلی و هم خارجی ، بیامو رو ترجیح میدم
TESLA
۲۰ بهمن ۱۴۰۱در عوض ایمنی بنز و امتیازاتی که از کارانددرایور و اتواکسپرس گرفته ، یه سر و گردن بالاتر هست
مانی
۲۲ بهمن ۱۴۰۱یه سوال
چجوری وقتی هم شتاب بیمر بهتره و هم شتاب جانبی قابل تحملش و ترمزش
تایم ۲ تأ ماشین تو پیست یکیه؟مگه میشه مگه داریم؟
زیاد به اعداد اعلامی توجه نکن تو این کلاس مرسدس بیمر رو قورت داده داره هضم میکنه
Alan.r
۲۰ بهمن ۱۴۰۱جناب BMW اولا که از نظر پرفورمنس یکسانن (یه تایم پیست نگاه کن شتاب به درد جرز لای در میخوره) دوما بنز از نظر ایمنی ، حجم صندوق و مصرف سوخت برتری داره (با وجود دو سیلندر بیشتر)
اختلاف قیمت هم که بسیار ناچیزه و تو این رنج قیمتی این مقدار اختلاف مهم نیست
دوما وزن کمتر (به میزان یک کیلو🤦🏻♂️) حییییییچ تاثیری نداره با توجه به تحلیل شما چون پراید از سری هفت سبکتره پس صد درصد ماشین یهتریه
در آخر یه توصیه دوستانه : عینک تعصب رو از رو چشمت بردار
❤BMW❤
۲۰ بهمن ۱۴۰۱من چیزایی رو که توی جدول نوشته بود رو گفتم ،
وزن رو فاکتور میگریم
و باید بگم این دوستان هستن که چون بنز شناخته تر شده و قدیمی تر هست توی ایران ،
با هر چیزی ، به بنز رای میدن ،
حالا خودتون میدونید
❤BMW❤
۲۰ بهمن ۱۴۰۱توی پیست هم که بیامو سریع تره ، پس چی میخوای ؟
به خاطر فقط ۱۵ لیتر بیشتر صندوق که توی این سگمنت خیلی مهم نیس و مصرف یه لیتر کمتر ،
خب ، شما دلیلتون میتونه ایمنی باشه که ایمنی بیامو لم خوبه ولی خب شما دنبال ایمنی بیشتر هستید ،
Alan.r
۲۰ بهمن ۱۴۰۱تو این سگمنت نیم ثانیه سریعتر بودن در پیست اهمیت چندانی نداره
RENAULT5
۲۲ بهمن ۱۴۰۱اقایان پس نتیجه گرفتیم تو این سگمنت هیچی مهم نیست
امیررضا
۲۰ بهمن ۱۴۰۱الان بیامو با فاصله عقبه، ملت بنزپرست همیشه در صحنه این دوئل فینال بین بیامو و بنز رو هم به نفع بنز تموم میکنن داداش.
محمدرضا
۲۰ بهمن ۱۴۰۱بله ولی مصرفش ۱۴٪ بیشتره
من یه ۸ سیلندر با مصرف کمتر به یه ۶ سیلندر بابت این شتاب نا چیز ترجیح میدم.
از مهندسی مرسدس برات بگم که با طول کم تر فاصله محوری بیشتر و صندوق بار بزرگ تر داره
هر دو عالین و مرسدس همیشه برای استفاده روزمره بهتر بوده و ب ام و برای استفاده پیست
Peyman.JDM
۲۰ بهمن ۱۴۰۱اما الان چهل تا رای عقبه 🔥😂
Reza Waffen SS
۲۰ بهمن ۱۴۰۱بامو X3 M انتخابم
رضا
۲۱ بهمن ۱۴۰۱سلام به همه وقت بخیر
آقا بنده نمیخوام تعصبی پیش برم
و در حقیقت قبول دارم که در برابر غولِ صنعت آلمان بنده حقیر کوچکتر از آنم که بخوام نظرم را ثبت کنم
ولی خوب…..
به نظر حقیر از لحاظ ایمنی و…. هر دو در یک سطح هستند اما آنچه که مردم یا نمیدانند یا نمیخواهند در مورد آن بحث کنند شکل ظاهری این دو خودرو هستش
نظر همه عزیزان سلیقهای و مورد احترام هستش!
اما دوستان اینو قبول کنید که در شاسی بلند ها همیشه طراحی بنز غلط بوده اما طراحی بی ام و بی نظیر بوده.
نمیدونم چرا وقتی به بنزی شاسی بلند نگاه میکنم همیشه یادِ شلوار کردی می افتم،
آخه حیف نباشه این همه تکنیک قالب بشه در ظاهری به این زشتی؟
پس چه بهتر که کارخانه بنز یا سدان تولید کند یا کمپرسی و خاور و مینی بوس و….، و از این به بعد وقت خودشو برای طراحی شاسی بلند ها به هدر ندهد
Hadi
۲۰ بهمن ۱۴۰۱V8 توربوی مرسدس رو به ب ام و ترجیح میدم…
TESLA
۲۰ بهمن ۱۴۰۱به وضوح معلومه که مرسدس انتخاب خیلی بهتریه : هم طراحی زیبا تری داره ، هم ایمنی بالا تری داره و هم گشتاور و تاپ اسپید بهتری داره ( البته قیمتش هم بیشتر هست ولی خب برای بنز میارزه )
مانی
۲۲ بهمن ۱۴۰۱جالبیش به اینه بیمر ۲سال بعد مرسدس اومده تو بازار که مرسدس رو شکست بده
اما نتونست،حالا فکر کن نسل جدید مرسدس که تازه اومده با این بیمر وامونده چیکار میکنه
TESLA
۲۰ بهمن ۱۴۰۱the best or nothing 😎😎💪💪💪🚀🚀
GMA
۲۰ بهمن ۱۴۰۱به خاطر طراحی زیباتر و موتور خیلی بهتر V8،انتخابم بنز
Ehsan
۲۰ بهمن ۱۴۰۱Glc
Alan.r
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ظاهر که امری سلیقهایه ولی من بنز رو ترجیح میدم کابین هم که صد درصد بنز از نظر ایمنی و مصرف سوخت و حجم صندوق هم برتری با بنزه پرفورمنس و قیمتشون هم که تقریبا یکسانه
پس صد درصد بنز
نویدی
۲۰ بهمن ۱۴۰۱دقیقا مواردی که فرمودی یکسانه، برتری با بی ام وس.
برتری بنز هم همون صندوقشه و مصرف سوخت.
بنز هیچوقت با سری 5 و سری X بی ام و نتونسته رقابت کنه.
مانی
۲۲ بهمن ۱۴۰۱سریهای ٔGL مرسدس معمولا از سری X بیمر بهتره
سری ۵ هم که شما میگی چون زیادی چسبیدی بهM5 اینجوری میبینی در صورتی که بیشتر فروش مال مدلهای ۴ سیلندر و کمتر ۶ سیلندر هست که بنز سرتره
fordglx2008
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ب ام اسپرت تره ولی بنز یه خورده متفاوته یه حس اطمینان بیشتری به سرنشینان تزریق میکنه هردو عالی
پیام
۲۰ بهمن ۱۴۰۱جالبه بی ام و با موتور شش سیلندر و وزن بیشتر تایمش تو پیست از بنز V8 بهتره
محمدرضا
۲۰ بهمن ۱۴۰۱وزنشون که دقیقا مساویه ولی glc اگر میخواست مصرفی حدود ۱۵ لیتر داشته باشه خیلی سریع تر از x3 بود
ARMAN سابق
۲۰ بهمن ۱۴۰۱بنز به دلیل موتور V8
S
۲۰ بهمن ۱۴۰۱صد در صد مرسدس بنز چون از همه لحاظ بهتره
نویدی
۲۰ بهمن ۱۴۰۱از همه لحاظ رو خوب اومدی😉
معلومه که خیلی با دقت مقاله رو خوندی
S
۲۱ بهمن ۱۴۰۱فکر کنم شما خیلی با دقت خوندی که عملکرد بهتر بنز نمیبینی برو یبار دیگه جدول مقایسه رو بخون امتیازشون بخون بعد بیا این زیر کامنت بزار. بنز هم گشتاورش بالاتره هم تاپ اسپیدش بالاتره هم امکاناتش بالاتر هم امتیازش بالاتره هم کابینش بروز تر و قشنگتره بستت بود همین یا هنوز قانع نشدی؟؟؟ البته تو اینو گفتی منم جوابتو دادم مگه نه ماشینای suv برا سرعت و شتاب نیستن بیشتر برا راحتی هستن که بنز با اختلاف راحتره ولی تو عملکردم بهتره و در آخر یکم تعصب بزار کنار…
BMW
۲۱ بهمن ۱۴۰۱عه چه جالب!
به همه نکته ها اشاره کردی بجز
شتاب😂😂😂
عمو “S” بنظرت شتاب اصصلا چیز مهمی نیست؟😂😂
درضمن تحمل شتاب جانبی هم بی ام و سرتره
پس معلوم شد خیلیم مقاله رو بادقت نخودنده بودی
نویدی
۲۱ بهمن ۱۴۰۱آمار فروش،شتابگیری،تایم پیست،اسب بخار مشابه با دو سیلندر کمتر،شتاب جانبی،ترمزگیری قویتر،قیمت کمتر،ظاهر بروزتر و زیباتر
اینا همه برتریهای x3 هست.
شا عملکرد رو توی چی میبینی؟
اینجا بنز از نظر پرفورمنس و کارایی کاملا مغلوبه.
آمار فروش جهانی رو ببین که مردم دنیا بیشتر کدومو میپسندن،اونموقع متوجه میشی کی داره از روی تعصب نظر میده.
البته نظر و سلیقه شما برادر عزیز محترمه🌹
S
۲۱ بهمن ۱۴۰۱عمو bmw الان شما شتاب 3.4 3.3 خیلی فرق میدونی اونم تو کلاس suv؟؟؟ بعد خیلی جالبه تو گشتاور و قدرت موتور تاپ اسپید بنز نمیبینی که بالاتره؟؟؟ میخیا اینسری خواستی مقاله بخونی حتما یه عینک بزن که بتونی درست بخونی
سپهر
۲۰ بهمن ۱۴۰۱چقدر خوبه این آلمان
BMW
۲۱ بهمن ۱۴۰۱“S” جان
نظرت درمورد شتاب ۴۰۰ متر و قدرت ترمز گیری و فاکتور قیمت چیه؟😂😂😂
فککنم توهم به این عینک کمی احتیاج داری ها
ضمنا در خصوص هندلینگ و فاکتور تحمل شتاب حانبی هم چیزی نگفتی…
شتاب صفرتا صد هم خیلی نررم ازکنارش بی تفاوت عبور کردی و شرایط بهتر BMW رو بی اهمیت جلوه دادی!
بنظرت اگه شرایط برعکس بود نمیومدی همون اختلاف یک دهم در صفرتا صد رو با فرمول های پیچیده دنیای فیزیک ترکیب کنی و از بنز برای ما یک هیولا بسازی؟!!🤔🤔
بنظرم ازون عششقست بنزای تیری عمو “S”
من از جفتشونم خوشم میاد،ولی بنظرم نماینده بی ام و کمی ماشین کاربردی تریه
کمی
S
۲۱ بهمن ۱۴۰۱نه نمیومدم بگم چون که ماشینای شاسی بلند اصلا برا سرعت و شتاب نیستن اگه خیلی به سرعت و شتاب علاقه داری چند مدل از سوپر اسپرت ها و هایپر کارای بنز بگم که کلن این بحث تموم شه بره ولی در کل نظرت محترم دوست عزیز. الان تو اینجا هم فقط یک دهم شتاب bmw بیشتر که اونم با گشتاور و قدرت بالاتر V8 مرسدس جبران میشه یعنی مطمعن باش تو سرعت 100 به بالا برتری با بنز البته بازم. میگم تو کلاس suv کسی به سرعت شتاب نگاه نمیکنه بیشتر به ایمنی و کارایی نگاه میکنن.
مهران
۲۱ بهمن ۱۴۰۱عزیز دل شما میخ رو فرو کنی تو سنگ خیلی راحتره تا اینکه با کسایی صحبت کنی که تعصب و بچه بازیشون نتایج رو خراب میکنه.خیلیا هستن اینجا.نمیدونم تازه اومدی یا قدیمی هستی اما حتما دستت اومده یا میاد کیا چطور نظر میدن و دیگه وقتتو صرف خوندنشون نمیکنی.تنها بدیش اینه دوئل ها رو خراب میکنن…
TCL
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ماشین آلمانی بد که نداریم
این دو ماشین هم که محشرن
ولی با تمام احترامی که برای بنز قائلم
بی ام وه رو انتخاب میکنم
هر چند بنزم خیلی عالیه
نویدی
۲۰ بهمن ۱۴۰۱تنها برتری glc نسبت به x3 ،مصرف سوختشه😂
آمار فروش و قیمت و مشخصات فنی و پرفورمنس و هندلینگ و … ،همه چیز بیانگر برتری قاطع bmw x3 کامپتیشنه.
رقیب قبلی رفیق بعدی
۲۰ بهمن ۱۴۰۱حفاظت از بزرگسالان فقط ۹۷ درصد ،. خاک بر سرت بنز ،. سواری خشک و بنزین را زیاد مصرف می کند ،. خاک بر سرت بی ام و ،. سمند این ایرادا رو نداره ،. چه برسه به بقیه ،. ولش کن ،. پاشم برم ببینم بورس کالا چی گذاشته ،. اگه کوئیک شیشه برقی گذاشته باشه نمی خرم ، چون پولم نمی رسه ،. ولی اگه شیشه دستی بذاره می خرم ، چون شیش ملیون ارزونتر از فولشه .
Hadi
۲۰ بهمن ۱۴۰۱بنز برای کسی خوبه که زیاد سوار ماشین میشه و زیاد هندلینگ و لذت سواری ماشین براش مهم نیست
طراحی کابینم بی ام و خیلی سرتر و زیباتره
دریچه های هوای گرد منو یاد ال نود رانا پراید میندازه
از لحاظ نمای بیرونی هم تقریبا 5 سالی بی ام و بروزتره
کلی بخام بگم
تا سن 40 سال بی ام و
40 به بعد هم بنز خوبه
مهران
۲۰ بهمن ۱۴۰۱کابین بی ام و حس و حال بهتری میده و همچنین طراحی بیرونش حداقل برای من.جز گشتاور همه جوره سر تره با موتور ۶ سیلندر.واقعا تعصب خراب میکنه نتایج دوئل رو.
واقعا اگه بنز بهتر بود انتخاب میکردم.
البته که نظر هر کس درسته برای خودش و قابل احترام.
مانی
۲۴ بهمن ۱۴۰۱رلزرویس و بنتلی هم دریچشون گرده!!!!
Taha Malek
۲۰ بهمن ۱۴۰۱به بی ام و رای دادم بخاطر کابین قدیمی مرسدس که نیاز شدید به فیس لیفت داره
GMA
۲۰ بهمن ۱۴۰۱اینم یه قدم فراتر از فیس لیفت، دیگه چی میخوای؟
https://www.pedal.ir/mercedes-benz/new-2023-mercedes-benz-glc/
safa
۲۰ بهمن ۱۴۰۱« این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ »
نمیدونم چرا بعضی ها از اینکه بقیه نظرشون متفاوته ناراحت میشن و میخوان ثابت کنن خودروی نظر خودشون بهتره ؟
نمیشه که همه بنز دوست داشته باشن یا همه بی ام و بخوان، یا هر برند دیگه ای..
همین تفاوت سلیقه هاست که باعث تنوع بازار و ایجاد رقابت تولید محصولات جذاب تر میشه، همینطور باعث میشه تو خیابونا همه ماشینا یه شکل نباشن..
مهران
۲۰ بهمن ۱۴۰۱درست میگی اما اگه از ۸۰ درصد کسایی که زدن بنز بپرسی چرا جوابشون فقط اینه:
چون بنزه…
اینم برمیگرده به عقبه ی بنز تو ایران.کاش حداقل سلیقه ای رای بدن
من تو این دوئل هم سلیقه ای و هم برتری و روی کاغد و البته تستهایی که دیدم نظرم بی ام و هست و تو همه ی نمونه ها کابین بی ام و برام جذابتره و حس بهتری داره.
البته دوست داشتیم نویسنده ها و عوامل سایت هم شرکت کنن و نظرشونو بدن تو همه ی مقایسه ها و دوئل ها
Mahan
۲۰ بهمن ۱۴۰۱داداش خودت هم حتما عینک تعصبتو بردان به گفته خودت که توو همه بخشا بنز رو بهتر گفتی که اولا توو موتور بی ام و ۵۱۰ اسب رو توو شیش سیلندر درآورده ولی بنز توو هشت سیلندر این یه برتری بی ام و توو شتاب و صفر تا صد و عملکرد گیربکس بی ام و بهتره توو ترمز ها هم بی ام و بهتره بنز هم توو ظرفیت باک . مصرف سوخت و ایمنی بهتره در کل توو بعصی جاها بی ام و بهتره توو بعصی جاها بنز تمام!
مجتبی .
۲۱ بهمن ۱۴۰۱منم بااحترام به بنز،به بی ام و رای دادم اما برتری هیچکدوم مطلق نیست وبرمیگرده به علایق افراد وحیف که ما فقط باید تماشا کنیم.
homayoun
۲۳ بهمن ۱۴۰۱این نسل Glc 63s با موتور هشت سیلندرش اعجوبه ای بود که دیگه تکرار نمیشه متاسفانه و قطعا لیاقت اینو داره که تاج پادشاهی این کلاس رو بر سر بزاره