مرحلهٔ نیمهنهایی، گروه بیستویکم، شاسیبلندهای فول سایز لوکس، دوئل آخر
دوئلهای این گروه در مرحلهٔ نیمهنهایی
نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور
مجموع آراء: ۱۴۵۷
آراء کادیلاک: ۹۸۱
آراء لینکلن: ۴۷۶
پیروز دوئل: کادیلاک اسکالید با کسب ۶۷ درصد از کل آراء
بامو X7
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۸
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۳,۰۴۶ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۴,۱۶۸ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۴,۹۴۰ دستگاه
فروش هفت ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲,۷۴۷ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: سواری بسیار نرم و راحت، پیشرانههای نرم و قدرتمند حتی در نسخهٔ پایه، شتاب خوب با هر پیشرانهای، کابین لوکس و باکیفیت و مثل کتابخانه ساکت، تکنولوژیهای پیشرفته، رانندگی لذتبخش، پرفورمنس چشمگیر در نسخهٔ آلپینا
نقاط منفی: کابین کوچکتر از رقبا با فضای محدود در ردیف سوم صندلیها، بادیرول خیلی زیاد خصوصاً در پیچها، طراحی بحثبرانگیز پس از فیسلیفت، تا شدن برقی صندلیها خیلی کُند انجام میشود
چکیده: با وجود محدودیت فضا در داخل، X7 یک شاسیبلند بزرگ و مجلل با پیشرانههای دلپذیر است و با اینکه بزرگترین محصول بامو محسوب میشود اما همچنان رانندگی راضیکنندهای دارد
رنجروور
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۲۱
پلتفرم: MLA-Flex جگوار-لندروور
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۸,۶۱۵ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵,۶۵۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۷,۳۸۰ دستگاه
فروش هفت ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۳,۴۹۱ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی زیبا و چشمنواز، کابین باشکوه و مجلل، پیشرانههای قدرتمند و نرم با نسخهٔ هیبریدی کممصرف، فرمان گیری چرخهای عقب، ارائهٔ نسخه سه ردیفه، گزینههای فراوان برای تریمهای داخلی، سواری نرم و راحت
نقاط منفی: قیمت پایهٔ ششرقمی، فضای سر تنگ در صندلیهای ردیف سوم، بادیرول زیاد، ارائهٔ نسخهٔ پلاگینهیبریدی فقط در تیپ پایه، آپشنهای گرانقیمت، نیاز به اثبات قابلیت اطمینان دارد
چکیده: نسل جدید رنجروور خودرویی زیبا، شیک، مجلل و بهطورکلی تمام چیزی است که یک شاسیبلند لوکس پرچمدار باید باشد
مقایسهٔ مشخصات فنی
رنجروور P530 | بامو X7 M60i | |
پیشرانه | ۴.۴ لیتری V8 | ۴.۴ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۳۰ اسب بخار | ۵۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۵۰ نیوتن متر | ۷۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۲ ثانیه | ۴.۲ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۷ ثانیه | ۱۲.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۲۶۵ گرم/کیلومتر | ۲۹۰ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۸۳ لیتر |
وزن | ۲۵۱۰ کیلوگرم | ۲۵۷۰ کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | ۳۷۰۰ کیلوگرم | ۲۷۰۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۰۵۲ میلیمتر | ۵,۱۷۱ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۹۸ میلیمتر | ۳,۱۰۴ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۷۲۵ لیتر (پنجنفره) | ۳۴۰ لیتر (هفتنفره) |
ظرفیت سرنشین | ۴ یا ۵ یا ۷ نفر | ۶ یا ۷ نفر |
قیمت | ۱۲۴,۲۷۵ دلار | ۱۰۴,۰۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
MC20
۲۵ شهریور ۱۴۰۱https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/03/29/16/3EBE491100000578-0-image-a-53_1490800720300.jpg ……………….. https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/03/29/16/3EBE491700000578-0-image-a-50_1490800711847.jpg ………… https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/03/29/16/3EBE492600000578-0-image-a-51_1490800714411.jpg …………………. https://www.thedrive.com/content/2017/03/screen-shot-2017-03-29-at-4-19-14-pm.png?auto=webp&optimize=high&quality=70&width=1920 …………………………………
MC20
۲۵ شهریور ۱۴۰۱به به … دیسا رو بگردم … ترور شخصیت هرکسی یا هر چیزی تلخه و ناجوانمردانه ولی متاسفانه هنوز هم اتفاق می افته حتی در کشورهای به اصطلاح مهد دموکراسی … اینم بگم من با این نیت این کامنت رو نگذاشتم { خودم عاشق ایووک هستم } … خودمم وقتی این عکس ها رو دیدم ناراحت شدم … ولی تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها … امیدوارم روزی برسه که دیگه کسی نتونه یک ماشین ایتالیایی زیبا و یک ماشین انگلیسی پر غرور و اصیل رو به غیر قابل اعتماد بودن متهم کنه … اون روز دیگه ما هم همه جا سرمون بالاست …
Royal Driver UK 70
۲۵ شهریور ۱۴۰۱اینا مال قدیمه، شاید لندرور و جگوار تو سال ۲۰۱۸ دیسلایک زیادی بخاطر خرج بالا و غیرقابل اعتماد بودن خوردن اما خیلیها دوست دارن این ماشینارو. الان هم دارن رو مشکلات رو حل میکنن ولی هنوز خیلیا فکر میکنن رنج روور قابل اعتماد نیست.
مانی
۲۶ شهریور ۱۴۰۱من با شک و تردید به رنجرور رای دادم
مهمترین دلیل این بود که دیدم موتور بیمر روشه
و کلی عیب و ایراد رنجروری رو کم میکنه
بی خیال اسم
۲۵ شهریور ۱۴۰۱انتخاب سختیه
بیشتر فکر کنم انتخاب در اینجا به ظاهر هست
آخه هردوتا مشخصات فنی یکی هست
بچه ها انجین هاشون مشترک نیست؟
محمد
۲۵ شهریور ۱۴۰۱مشترکه
بی خیال اسم
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ممنون
Reza Waffen SS
۲۵ شهریور ۱۴۰۱رنجروور انتخابم
پارسا
۲۵ شهریور ۱۴۰۱معمولا به بی ام و رای میدم ولی این رنجروور خیلی خوشگله چه عقب چه جلو چه داخل از بی ام و بهتره
AmirAli
۲۵ شهریور ۱۴۰۱رنجرور 😍
سوشیانت
۲۵ شهریور ۱۴۰۱هر دو عالین ولی انتخابم بی ام و چون موتورش ساخت خودشه
فريد
۲۵ شهریور ۱۴۰۱رنج
meysam
۲۵ شهریور ۱۴۰۱BMW اگه اون ابروی بالای چراغا رو نداشت و چراغای اصلی رو کمی میکشید بالاتر خیلی عالی میشد
بهراد
۲۵ شهریور ۱۴۰۱یک ماشین با قیافه های مختلف. انتخاب سختیه من خودم ظاهر X7 رو بیشتر میپسندم ولی رنجرور مصرف سوختش بهتره و حجم صندوقش بهتره. بشخصه با توجه به قیمت X7 انتخابم ولی رنجرورم خیلی خوبه.
Pedram7
۲۵ شهریور ۱۴۰۱شاید باورتون نشع ولی من از نسل جدید هردو خیلی از قبل بیشتر خوشم میاد
مخصوصا x7
ARMAN سابق
۲۵ شهریور ۱۴۰۱از بین این دو تا رنجروور به عنوان به اس یووی لوکس خیلی گزینه لوکس تری هستش
هر وقت اینو میبینم واقعا یه ماشین لوکس برام تداعی میشه
مازیار
۲۵ شهریور ۱۴۰۱همیشه گفتم که رنجروور _ خصوصا مدل SV _ تنها عضو کلاس مختص خودش هست (یه جورایی مثل جی واگن) و مقایسه اش با ماشینهای دیگه خیلی کامل درست و منصفانه نیست
Si
۲۵ شهریور ۱۴۰۱خدایی سخته من که رای نمیدم
Royal Driver UK 70
۲۵ شهریور ۱۴۰۱قلعه بریتانیایی! چهره خوش قواره.اشرافی با اصالت👍💪
امین
۲۵ شهریور ۱۴۰۱قطعا رنجرور
Sobhan
۲۵ شهریور ۱۴۰۱با طراحی قبلی بی ام و بیشتر حال میکردم 🙌اگه مدل قبلی بود صد درصد به اون رای میدادم ولی اینجا رنجرور برای من با کلاس تر و شیک تر بنظر میرسه و بیشتر باهاش حال میکنم
علی
۲۵ شهریور ۱۴۰۱چشم بسته میگم رنجروور ،
JDM lover
۲۵ شهریور ۱۴۰۱رنجروور انتخابمه
فینال رنجروور و اسکالید میفتن به هم انتخاب سخت میشه
A.A.S
۲۵ شهریور ۱۴۰۱فنی که یکسانه رنجروور شیک و اشرافی تره اینجا انتخابم رنجروور
Reza
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ب ام و 👍👏
Clean energy (سلام فرمانده)
۲۵ شهریور ۱۴۰۱مشخصات فنی که یکیه
رنجرور هم با توجه به بررسی ها و چیزایی که میگن ، رنجرور یه چیز متفاوت از بقیه اس، حسش متفاوته
واقعا یه چیز عجیبیه این
SRT
۲۵ شهریور ۱۴۰۱رنجروور عالی نواخته
ماکان
۲۵ شهریور ۱۴۰۱سلام . من X7 را انتخاب می کنم .
Erfan
۲۵ شهریور ۱۴۰۱خیلی جالبه برای رنجروور قیمت پایه ۶رقمی جز معایب حساب شده اما برای x7قیمت پایه ۶رقمی جز معایب حساب نشده؟
و عجیبه که هر دو یه موتور یکسان دارند و وزن تقریبا برابر ماشین ها اما مصرف سوخت و آلایندگی x7بیشتره.
به هر حال x7از نمای عقب جذاب و با نمای جلوی خودش هرچی خوبه داره رو خراب میکنه و با این طراحی قافیه رو در زیبایی به حریفش میبازه.
امیر دهقان
۲۵ شهریور ۱۴۰۱قیمت پایه X7 با موتور شش سیلندر از حدود 79 هزار دلار شروع میشه اما قیمت پایه رنجروور با موتور شش سیلندر از حدود 106 هزارتا
مصرف بهتر رنجروور هم بنظر میاد بخاطر آئرودینامیک بهتر باشه چون ضریب درگ رنجروور 0.30 و بامو 0.36 هست
مهدی
۲۵ شهریور ۱۴۰۱در کل بهترین و جذابترین خودروی این گروه بدون شک رنجروور هست
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۵ شهریور ۱۴۰۱رنجرور همه جوره بهتر هست و در خودرو های لوکس باید از نظر اپشن هم مقایسه بشه که رنجرور اینجا هم برگ برنده داره
Porsche
۲۵ شهریور ۱۴۰۱هر دو خوب هستن
اما من رنجروور رو انتخاب میکنم
بسیار زیبا و اشرافی
Saman
۲۵ شهریور ۱۴۰۱BMW کاملا برتر. قابلیت اطمینان و کیفیت کلی رنجروور برابر با خودروهای ایتالیائی بی کیفیت از قبیل فیات و مزراتیست.
England
۲۷ شهریور ۱۴۰۱جوک زیبایی بود ممنون از نظرت😆
پدرام
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ب ام و با این دیزاین قشنگ 3 چهار سال دیگه دمده میشه اما رنجروور با این استایل 15 سال دیگه هم ببینی اش جذابه
یوسف
۲۷ شهریور ۱۴۰۱این یادتون باشه روی فرغون هم میشه موتور جت گذاشت اما طراحی رو نمیشه زیاد دست کاری کرد