مرحلهٔ یکچهارم نهایی، گروه سوم، سدانهای میان سایز پرفورمنس، دوئل دوم
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس AMG GT63 و بامو M8 گرن کوپه
مجموع آراء: ۲۰۴۲
آراء مرسدس: ۱۱۲۰
آراء بامو: ۹۲۲
پیروز دوئل: مرسدس AMG GT63 با کسب ۵۵ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
بامو M8 گرن کوپه | مرسدس AMG GT63 |
مرسدس AMG GT63 | |
بامو M5 | کادیلاک CT6-V |
؟ | |
مرسدس E63 AMG | کادیلاک CT5-V بلکوینگ |
؟ |
بامو M5
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارباز: ۸.۵ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
چکیده: نسل کنونی M5 با وجود استفاده از سامانهٔ چهارچرخ محرک و گیربکس اتوماتیک، بازگشتی به ریشههای این نام بزرگ است. البته شاید این دیگر مثل نسلهای اولیه یک سدان اسپرت خالص نباشد اما این نسل از تکنولوژی برای افزایش لذت رانندگی استفاده کرده است. اعداد و ارقام پرفورمنس M5 چشمگیرتر از قبل هستند اما این سدان آلمانی چیز فراتر از اعداد روی کاغذ است. درمجموع، نسل کنونی این ماشین خودروی بسیار بهتری برای رانندگی نسبت به نسل قبلی است و این چیزی است که از سال ۲۰۰۰ نمیشد در مورد M5 گفت.
کادیلاک CT6-V
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸
پلتفرم: امگا جنرال موتورز
امتیاز از کارباز: ۸.۴ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
چکیده: به CT6-V نمیتوان ایرادات زیادی وارد کرد. در هر نوع مسیری، مشکلات جاده توسط سیستمهای خودرو کنترل میشود و CT6-V سریعاً خود را تنظیم میکند تا راحتترین سواری ممکن را فراهم کند. به همین دلیل، سواری خودرو راحت و درعینحال مناسب برای یک سدان لوکس عملکردی است. علاوه بر این، سرعت گرفتن، صدا و سواری CT6-V در مسیرهای خشن هم عالی است. فرمان این ماشین سبک اما دقیق است و سیستم صوتی آن با ۳۴ بلندگو صدایی عالی دارد. حتی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی CUE که قبلاً مشکلاتی داشت در جدیدترین نسخه واقعاً بهتر شده است.
مقایسهٔ مشخصات فنی
کادیلاک CT6-V | بامو M5 | |
پیشرانه | ۴.۲ لیتری V8 | ۴.۴ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۵۰ اسب بخار | ۶۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۷۰ نیوتن متر | ۷۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۸ ثانیه | ۲.۸ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۲ ثانیه | ۱۰.۹ ثانیه |
توقف از ۱۱۰ | ۴۷.۲ متر | ۴۴.۸ متر |
شتاب جانبی | ۰.۹۰ جی | ۰.۹۸ جی |
حداکثر سرعت | ۲۴۰ کیلومتر/ساعت | ۲۶۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۷۲ لیتر | ۷۶ لیتر |
وزن | ۲۰۳۲ کیلوگرم | ۱۹۴۵ کیلوگرم |
طول | ۵,۱۸۱ میلیمتر | ۴,۹۶۵ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۱۰۶ میلیمتر | ۲,۹۸۲ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۲۵ لیتر | ۵۴۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت | ۹۲,۷۹۰ دلار | ۱۰۴,۶۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
GMA
۱۴ بهمن ۱۴۰۰هر دو خودرو های بسیار خوبی هستند اما من M5 را انتخاب میکنم، طراحی کابین کادیلاک قدیمی شده ولی M5 بسیار به روزتره
A ... She just reminds Me of love ... A
۱۴ بهمن ۱۴۰۰این دوتا اصلا رقیب نیستن..بی ام و سدان اسپرت هست ولی کادیلاک لوکس..
کجای دنیا سدان اسپرت با سدان لوکس رقیبه؟
یه بابایی که ماشین دوست داره
۱۴ بهمن ۱۴۰۰احسنت به شما به نکته خوبی اشاره کردی ، چون از اول از سالیان بسیار دور این دوتا بهم ربطی نداشتن ، متاسفانه ملت با خودن کاغذ و بالا پایین کردن اعداد و اینا فک میکنن ماشین بازن در صورتی که این اعداد هرچی هم که باشن خیابون که محل مسابقه نیست
همین مقایسه های بی جا و بی منطق بود که باعث بهم خوردن نظم طراحی تو دنیا شد و شخصیت واقعی خودرو آمریکایی از بین رقت
الان که همه ماشین ها شبیه هم شدن و مصرفی
مگرنه کی واقعا کادیلاک رو با بی ام وه مقایسه میکنه ؟؟؟؟
hssn
۱۴ بهمن ۱۴۰۰چرا بلک وینگ اینجا استفاده نشد؟
رقابت بلک وینگ و با M5C بنظرم بهتر بود…
انتخاب CT6-V خیلی انتخاب عجیبی بود واقعا
Sina10
۱۴ بهمن ۱۴۰۰بلک وینگ به E63 خورده
جناب ایکس
۱۴ بهمن ۱۴۰۰بی ام و ام۵ با اختلاف کم
ممد ژانگولر
۱۴ بهمن ۱۴۰۰bmw قورت میده کادیلاکو از همه نظر
کیفیت ساخت مثال زدنیش مثل سیلی میمونه
بقیشم که بماند
کادیلاک کاملا لوکس طراحی شده و راحته
اما bmw لوکسو وحشیه
رای من وحشیه
ارش
۱۴ بهمن ۱۴۰۰بی ام و خیلی بهتره .
Aboalfazl demon
۱۴ بهمن ۱۴۰۰دوئل فینال ایشالله ct5v و m5
GMA
۱۴ بهمن ۱۴۰۰شایدم یه پای فینال AMG GT63 باشه، هنوز معلوم نیست
دايان
۱۴ بهمن ۱۴۰۰شاید نه،قطعا
GMA
۱۴ بهمن ۱۴۰۰AMG GT63 سری اول دوئل های پدال بدون هر گونه دردسری اول شد و از همه بیشتر رای آورد ولی الان چند تا رقیب قدرتمند و جدید اومدن که ممکنه کارش را سخت کنن
B.A.E Systems
۱۴ بهمن ۱۴۰۰اگه CT5 V بود انتخابم میشد CT5 V ولی CT6 V اون روح CT5 رو نداره پس انتخابم قاتل سوپر اسپرت ها M5 هست
MOHAMMAD.n.r
۱۴ بهمن ۱۴۰۰عاشق فیس جلوی کادیلاک هستم. شکیل، سنگین، با وقار و…
ولی به ب ام و رای دادم چون در اغلب ایتم ها برتری داره
آرش
۱۴ بهمن ۱۴۰۰قطعا m5
حالا دلیلش
شما داخل کابین کادیلاک رو ببین
تقریبا (از نظر شکلی و رنگی) شبیه آزرا های قبل 2009 هست
منظورم کپی نیست
منظورم مود اون زمانه
خیلی طراحی بیرونش خوبه ولی داخلش نه
ارین صاحب جمعی
۱۴ بهمن ۱۴۰۰اوه اوه چه جنگی بشه آلمان امریکا یا قمر بنی هاشم بریزید سر امریکایی جاست جرمن پاور خیلی جیگر این m5 🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
ارین صاحب جمعی
۱۴ بهمن ۱۴۰۰اگه بخوایم از لحظ مهندسی بگیم الان تفاوت قیمت ۱۲ هزار دلاره که این ۱۲ هزار دلاره بالاخره باید توسط بی ام و یک جوری پوشش داده بشه که شده تورک کمتر ولی شتاب بیشتر ترمز قوی تر متریال به شدت بهتر موتور قوی تر و از همه مهمتر لذت رانندگی بیمر و یک ماشین لوکس ولی وحشی و یک رنگ خیلی جذاب
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۴ بهمن ۱۴۰۰خب خب…
اینحا من انتخابم بی ام و هست
چون نزدیک ۱ و ۳ دهم ثانیه توی ۱/۴ مایل سریعتره ترمز بهتری هم داره
کیفیت و لوکس بودن و فضای بهتری هم داره…
در کل بگیری بهتره به نظرم
ولی خب گرونترم هست…
میتونه یه عیب باشه براش چون ۱۲ هزار دلارم کم نیست ولی توی لین رنج تا حدی یخیلی ریزی کمتر به چشم میاد… ولی به هر حال بی ام و بهتره
mohamadreza83
۱۴ بهمن ۱۴۰۰متأسفانه بعضی از مشخصات نوشته شده دقیق نیست ..
از جمله اینکه شتاب صفر تا صد ام ۵ رو ۲.۸ نوشتین که درسته توی آزمایش کار اند درایور ۲.۹ ثبت کرده ؛ اما عدد اعلامی خود کمپانی ب ام و ۳.۳ ثانیه هست …. که خب این اصل توی کادیلاک رعایت نشده و دقیقا عدد اعلامی کارخونه توی جدول درج شده …. ( یا باید اطلاعات جفت خودروها طبق اعداد و ارقام اعلامی کمپانی سازنده باشه ؛ یا هم اینکه بهترین اعدادی که هر دو تا ماشین ثبت کردن رو بنویسید تا مقایسه عادلانه تر بشه )
بگذریم ..
صحبت از انجین ۴.۲ لیتری جی ام شد که اتفاقا چند تا پست قبلی هم در موردش مطلب گذاشته بودن که از نظر من تحت سیاست های ماری بارا این انجین یکی از مظلوم ترین انجین های تاریخ جی ام هس که کلی هزینه برای تحقیق و توسعه اش شده اما دست آخر هیچ و پوچ … ( تازه کم کم میخوان عرضه محدودش رو شروع کنن ) ؛ هر چند که حماقت های جی ام در طول تاریخ حیاتش با توجه به امکانات و چیزایی که در دسترس خودش داشته ؛ توی یه لیست جا نمیشه و این هم یکی دیگه از اوناس )
بنظرم بهتره یکم در مورد این موتور که واقعا هم معرکه هس باهم صحبت کنیم :
این انجین که از سری انجین های بلک وینگ هست و توی نمایشگاه نیویورک سال ۲۰۱۸ روی همین سدان اسپرت ct6 معرفی شد و بهطور اختصاصی برای کادیلاک توسعه پیدا کرده بود .(قبل از معرفی این انجین در ۲۰۱۸ انجین های V8 فقط توی دو تا ماشین کادیلاک یعنی اسکالید و CTS-V پیدا میشد. هردو تای این ماشین ها به انجین های عمومی جنرال موتورز مجهز هستن که توی ماشین های دیگه جی ام مثل شورلت سیلورادو و کوروت Z06 هم استفده میشد؛ اما این انجین اختصاصی برا کادیلاک بود )
همونطور که بالاتر هم گفتم این انجین انحصاری برای کادیلاک هستش تا اونجایی که مدیر برنامه های بلک وینگ کادیلک دربارش گفته که به غیر از قسمتهای غیرمکانیکی مثل سنسور موقعیت میللنگ ؛ هیچ یک از قطعات و پارت های اون با انجین های دیگه جی ام مشترک نیست …
توی این موتور دو تا توربوشارژر با سایز های برابر و عین همدیگه استفاده شده (به همین خاطر هم بلکوینگ یه انجین توئین توربو است ن بایتوربو) بین دو بلوک سیلندر ( بلوک وی شکل )قرار گرفتن و تا ۲۰ psi بوست هوا رو به داخل محفظه احتراق تزریق میکنن …
این ترکیب انجین و توربوشارژر هایی که بالاتر گفتم بهش Hot Vee میگن ( البته کادیلاک اولین کمپانی لوکس نیست که از این آرایش استفاده میکنه ؛ بلکه سالیان سال هس که بیمر و آ ام گ هم از ابن آرایش استفاده میکنند )که اگه بخوایم با ترکیب سنتی که توربوشارژرها توی خارج از موتور قرار میگیرند مقایسش کنیم ، ابعاد و اندازه جمعوجورتر و کوچیک تر و تأخیر توربوی کمتری دارد ( که همین ابعاد کوچیک تر باعث میشع جا دادن انجین توی محفظه موتور راحت تر و امکان نصب انیجن توی ارتفاع پایین تر و بخش عقب تر فراهم بشه که در نهایت منجر به تقسیم وزن بهتر بین اکسل های جلو و عقب و هندلینگ بهتر میشه ) دلیل کاهش لگ هم اینه که گازهای خروجی اگزوز دیگه یه مسافت طولانی رو طی نمیکنند تا توربینهای توربوشارژرها را بگردونن … ( البته این ترکیب در کنار همه مزایاش عیوبی هم داره که میشه به اینجاد گرما و حراریت و در نتیجه اصطکاک بیشتر و در آخر استهلاک و خرابی های بیشتر و قابلیت اطمینان پایین تر موتور میشه که به وضوح این مورد رو میشه توی انجین های ۸ سسلندر ب ام و دید )
همه انجین های بلک وینگ بهصورت دستساز توسط یکی از شش متخصص این انجین ها سر هم بندی میشه که امضاش روی یه پلاک در اینترکولر سمت شاگرد نصب میشه …
نکته قابل توجه در باره این انجین این هس که توی دور ۲ هزار rpm؛ انجین ۹۰ درصد از گشتاور خودش یعنی حدود ۷۶۵ نیوتن متر رو در دسترس راننده قرار میده که خب یعنی برای دستیابی به حداکثر پرفورمنس انجین خیلی لازم نیس دورموتور بالا بره که صد در صد استهلاک هم کاهش میده ..
.
.
.
.
اما با همه این اوصاف رأی من بنا به علاقه شخصی و فلسفه خودروسازی که دوسش دارم ؛ بیمر خواهد بود …
امیر دهقان
۱۴ بهمن ۱۴۰۰مشخصات کادیلاک هم همون اعداد اعلامی سازنده نیست و از اعداد آزمایشی کار اند درایور استفاده کردیم
https://www.caranddriver.com/reviews/a28593850/2020-cadillac-ct6-v-drive/
mohamadreza83
۱۴ بهمن ۱۴۰۰بله امیر عزیز
اشتباه از من بود
ممنون بابت اطلاع رسانیت
موفق باشی❤️
R@m!n
۱۴ بهمن ۱۴۰۰خیلی عالی بود محمدرضای عزیز چقدر لذت بخشه تماشای این کامنتا بر عکس چند تا نوجون بیکار.
CT6 و این موتور فدای حماقت های بی پایانه جی ام شدن.
mohamadreza83
۱۴ بهمن ۱۴۰۰مخلصیم رامین جان
خدا شاهده فقط به عشق بچه های با اطلاعات و باتجربه و با دانش فنی و خودرویی بالا مثل خودت و چند تا از دوستان دیگه میام پدال و کامنت میزارم ..
در مورد اون نوجوان هایی هم که گفتی ؛ متأسفانه کاری از دست ما بر نمیاد و چاره ای جز این نداریم که نسبت به اینجور مسائل بی تفاوت باشیم ؛ چند باری هم که خودت تذکر دادی اما خب …
بقیشو هم نمیگم که خودت بهتر میدونی …
اما در مورد اشتباهات جی ام هم که گفتم میشه یه کتاب نوشت ؛ که همونجور هم که خودت اشاره کردی از CT6 بگیر تا این موتور و مورد های بسیار دیگه …
A ... She just reminds Me of love ... A
۱۴ بهمن ۱۴۰۰از نظر شما هم که هرکی نظر فوق کارشناسی نداره میشه نوجوان😃
TOM KRISTENSEN
۱۴ بهمن ۱۴۰۰دنبال شر میگردیا
seyedjavadrouhani-mercedesbenz
۱۴ بهمن ۱۴۰۰کاملا موافقم باهاتون ، این موتور زیر دست مری بارا نتونست اونطور که باید و شاید خودنمایی کنه و به چند محصول خلاصه شد ، در مورد بقیه مطلبتونم . فوق العاده مفید بود
mohamadreza83
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ممنونم جواد عزیز❤️
AMIN (M.A.S)
۱۴ بهمن ۱۴۰۰به به اقا محمدرضا عجب کامنت نابی عالی بود
مساله قرار گرفتن توربو در مابین بلاک ها یا همون Hot vee که اولین بار هم توسط بی ام و روی انجین N63 پیاده شد مزیت های زیادی ایجاد میکنه
اما خنک کاری رو سخت تر میکنه و ریسک اسیب به توربو ها در اثر گرمای زیادم افزایش میده همونطور که اقا محمدرضا به طور مفصل فرمودند
بی ام و برای N63و نسخه پرفورمنسش S63 (همین 4.4لیتری) یه سیستم خنک کننده پیچیده رو طراحی کرد که تحت شرایط مختلف کارایی داشته باشه
اول خنک کننده هوای ورودی به انجین به عنوان سیستم دما پایین کار میکنه
خنک کننده مرکزی کنار کولر موجود سمت گلگیر چپ با پمپ اب مکانیکی که به عنوان سیستم دما بالا کار میکنن
یه پمپ الکتریکی هم اختصاصی طراحی شده تا یه مدت بعد از خاموش شدن انجین توربو هارو خنک کنه
دمای واسکازین و روغن موتور هم توسط خنک کننده های مخصوص خودشون کنترل میشن
برای جلوگیری از مختل شدن روغن کاری انجین مخصوصا زمانی که شتاب جانبی زیادی داره به ماشین وارد میشه یه مخزن اضافه جلوی مخزن روغن اصلی گذاشته تا درمواقع لازم با مکش شدید تر واردکار بشه
در کل با وجود استهلاک قابل توجه اما به نظرم این انجین S63 چیز عجیبیه و واقعا مهندسی بالایی داره
mohamadreza83
۱۴ بهمن ۱۴۰۰درود امین عزیز
اطلاعات تکمیلیت در مورد سیستم Hot vee فوق العاده عااااالی بود که شخصا هیچی د موردشون نمیدونستم …
همین نوآوری ها هستن که واقعا ب ام و رو بهترین انجین ساز کردن ….
ولی متأسفانه همونطور هم که خودت تمام و کمال توضیحش دادی همین سیستم گرمای زیادی تولید میکنه که در نهایت پیچیدگی بیشتری ایجاد میکنه ( همون سیستم پمپ الکتریکی مخصوص خنک کاری توربوها و …. که خودت کامل گفتی ) که میتونه واقعا توی خرابی و مستهلک شدن زودهنگام موتور های رده بالا و پرفورمنس بیمر موثر باشه …
کافر مقدس
۱۴ بهمن ۱۴۰۰رقیب ام 5 میشه بلک وینگ . قیاس این دو یکم غیر منطقی هست
ارقام شتاب بی ام و اشتباهه کمی . شتاب ش3.2 هست ولی خوب کلا اختلاف سگمنت ها خیلی ناچیزه. تو همه سگمنت ها اختلاف ها خیلی ناچیز شده کلا . تفاوت های اصلی رو امروز قیمت ها ایجاد میکنن که اونم قیمت های رقابتی هست . خلاصه خروجی رقابت سالم میشه همین . اونا دنبال توسعه خودرو و صنعت خودرو . ولی دعواهای سطحی ش میمونه برای کامنت های پدال و علاقه مندان به پوتک ساختن از کشور سازنده
خوده سایت بی ام و هم اشاره کرده
The 2022 BMW M5 Sedan has a 0-60 mph time of just 3.2 seconds.
https://www.bmwusa.com/vehicles/m-models/m5-sedan/overview.html
یک مطلب رو در چند منبع مختلف چک کنید . تو این نوع مطالب پدال شتاب و ارقام و قیمت اشتباه زیاد هست. البته قیاس خودروهایی که رقیب هم نیستن هم زیاد هست. . عین همین مورد . از همه بدتر درگ ها . درگ استیشن با سدان و….
امیر دهقان
۱۴ بهمن ۱۴۰۰منبع ما برای مشخصات خودروها در دوئلها همیشه سایت کار اند درایور بوده نه اعداد اعلامی سازندهها
Sina10
۱۴ بهمن ۱۴۰۰پدال اطلاعات رسمی بامو رو ثبت نکرده چون بطرز عجیبی نسبت به واقعیت نامعتبرن ، مخصوصا شتاب صفر تا صد
R@m!n
۱۴ بهمن ۱۴۰۰بعضی مواقع منطق دوستانه ادمین واقعا خنده داره و عجیبه. البته درسته این دوئل ها جنبه فان و طرفداری داره اما رعایت کردن این مسائل ابتدایی کار سختی نیست.
CT6 رقیب S-CLASS و یه سدان فول سایز هست نه مید سایز. نمی دونم تفکیک این دو کلاس چقدر سخته !!
امیر دهقان
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ارادت
بله حق با شما است از لحاظ کلاسبندی CT6 رقیب S کلاس هست اما از لحاظ قیمت همسطح سدانهای میان سایزه
کلاً سدانهای جدید کادیلاک ماهیت دوگانهای دارن، یعنی هر سه مدل CT4 و CT5 و CT6 بترتیب کامپکت، میان سایز و فول سایز هستند اما از لحاظ قیمت همسطح رقبای سابکامپکت، کامپکت و میان سایز قرار میگیرن
به همین دلیل مثلاً دیدیم CT4 با وجودی که همکلاس سری 3 و C کلاس هست اما توسط کار اند درایور با سری 2 گرن کوپه و A کلاس سدان مقایسه شده یا CT5 با جنسیس G70 مقایسه شده درحالیکه همکلاس G80 محسوب میشه
اینجا هم همین موضوع مطرح هست، بنظر شما CT6-V با قیمت 90 هزار دلاری میتونه مثلاً با S63 با قیمت 150 هزار دلاری مقایسه بشه؟
به همین دلیل و از اونجایی که تو این سری از دوئلها کلاً گروه سدانهای فول سایز لوکس نداشتیم، تصمیم بر این شد که CT6-V هم در همین گرون سدانهای میان سایز قرار بگیره
R@m!n
۱۴ بهمن ۱۴۰۰موضوع رعایت کلاس بندی هست. بله کاملا درسته که CT6 از لحاظ متریال و تکنولوژی اصلا توان رقابت با S-CLASS رو نداره ولی دلیل نمیشه بیاریمش یه کلاس پایین تر.
یه موضوع دیگه هم که هست مقایسه های کارانددرایو و موتورترند بعضا اشتباهه و منطقی پشتش نیست و در خیلی موارد حرفا و مقالاته خودشونو چند ماهه بعد نقض می کنن.
در کل قدردان زحماتتون هستیم و این نظرات و انتقادها برای بالا بردن کیفیت تنها سایته تخصصی خودرو ایران هست.
Jdm باز
۱۴ بهمن ۱۴۰۰انتخابم بی ام و هستش
اول بخاطر اسب بخار بیشتر ( البته تو گشتاور کادیلاک بهتره)
کابین زیبا تر و بروز تر
کیفیت ساخت المان
شتاب بهتر
البته کادیلاک هم برتری هایی داره مثل مصرف سوخت کمتر ولی بازم انتخابم m5 هست
amir
۱۴ بهمن ۱۴۰۰فقط m5 و تمام
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۴ بهمن ۱۴۰۰متاسفانه پدال در راستای طرفداری از بیمر و آلمانی باز هم شاهکار کرد.این ماشین 5.2 متر هست فول سایزه.نکته بعدی شتاب ام5 هست که خود کمپانی 3.2 اعلام کرده.کار اند درایو یک یا دو بار تو بهترین شرایط یا بدترین شرایط تست میگیره.پس لطف کنید مشخصات واقعی رو بزارید.مورد بعدی اینکه ct6 سیستم پیشرفته تعلیق ابداعی خودش رو اولین بار رو کرده اولین سیستم صوتی با بیشترین بلندگو.اولین آینه عقب مجهز به دوربین دنیا.سوپر کروز اولین تو کلاس خودش تو دنیا.در کنار فرمان گیری چرخهای عقب.نکته بعدی.این سدان روی پلتفرم امگا قرار گرفته که یکی از بهترین پلتفرمهای دف عقب دنیاست.قرار بر این بود که ct4 با ابعاد c کلاس رقیب a کلاس باشه.ct5 با ابعاد e کلاس رقیب cکلاس باشه.ct6 با ابعاد نزدیک به sکلاس رقیب eکلاس باشه و مورد بعدی قرار بود یه سدان با ابعاد مشابه رولز رویس گوست رقیب s کلاس باشه.یعنی سدانهای کدیلاک قرار بود کار بزرگی بکنن طرف پول سدان دف جلو a کلاس رو داره ولی میبینه ct4 دف عقب میتونه بخره.خلاصه این روند تو شاسی بلندها هم به همین شکل بود که احمقی مثل ماری بارل همه چیو خراب کرد.در حالی که پلتفرم و انجین انحصاری کدیلاک ساخته شده بود و ct6 هم عرضه شده بود.یه دفعه همه اینا رو گذاشت کنار.الان هم تمام این برنامها قراره با الکتریکی جایگزین بشه ولی تا عملی شدن فاصله زیاده نمونش کدیلاک لیریک که هنوز عرضه نشده و سدان فول سایز سلستیک هن هنوز ساخته نشده.
seyedjavadrouhani-mercedesbenz
۱۴ بهمن ۱۴۰۰مدیرعامل فوق العاده مهمه ، نمونش گوردون موری ، عشق ماشین ، فوق العاده آدم دوست داشتنی و میبینی که ماشیناش دقیقا همون چیزین که یه ماشین باز رویاشو داره و شرکتش با دو محصول خودشو تو قلب همه جا کرد ، مدیرعامل جیپ همینطور ، مدیرعامل شرکتایی مثل فراری ، کونیگزگ ، ریمک همینطور ، اما اگر مدیرعامل ماشین باز نباشه و فقط عشق سود کردن باشه کارهایی صورت میگیره که از نظر یه ماشین باز فاجعن ولی در بازار سود ده هستن ، مثل جلوپنجره بی ام و ، نابود کردن خودروهای محبوب سنتی مثل کامارو
Hamid
۱۴ بهمن ۱۴۰۰خب اگه اینو مینداختن با اس کلاس که پودر میشد کادیلاک!!!!
Sina10
۱۴ بهمن ۱۴۰۰مشخصات واقعی؟
اگه منظورتون عدد رسمی بامو هست توی خیلی تست هایی که انجام شده M5 از عدد رسمی سریعتر رفته
عدد رسمی بامو اگه بخواین حساب کنید عددی دروغین محسوب میشه . حتی با عدد رسمی هم CT6 به M5 نمیرسه
و همچنین شرایط هم برای همه خودرو ها یکسانه پس پدال از کسی طرفداری نکرده ، برای هر خودرویی که اطلاعات قرار داده شده اکثرا شرایط یکسان بوده
درباره CT5 هم اگه مثلا عدد رسمیو قرار میدادن بعضیا چراعدد رسمی گذاشتین این ماشین خیلی سریعتر از اینا میره ، پدال دشمن امریکایی هاست!!!
و اگه عدد تست های دیگه رو قرار میدادن تازه تشکر هم میکردن!
Sina10
۱۴ بهمن ۱۴۰۰حرف مدیرعامل شد
ماری بارا پول و سود و محیط زیست ( در ظاهر) براش در درجه اول اهمیته
سری V کادیلاک توانایی برای مقابله با M و AMG رو تا حدی داشت ولی همون تا حدی رو هم بدست نیاورد!
تا همین ct4 و ct5 بلک وینگ بالاخره وضع رو کمی عوض کرد
کافر مقدس
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ولی چیزی که خیلی از مخاطب ها دقت نمیکنن گارانتی ماشین هاست . GM اصولا گارانتی های خوبی میده 6سال در این مورد ولی بی ام و یکم همیشه گارانتی هاش کمتر بوده . یکی از فاکتور هاست که گویا کار اند درایو کلا روش مانور نمیده . آئودی و فولکس هم گارانتی شون بیشتره از بی ام و
گارانتی در غرب واقعا گارانتیه . عین اینجا نیست مدیران خودرو و شتر خودرو و.. باشه . هیوندا گارانتی انجین رو برده رو 10 سال !!!! گارانتی های سپر تا سپر هم معمولا 4تا6سال هست بستگی به کمپانی
https://www.motor1.com/reviews/395471/best-new-car-warranty/
Philipp
۱۴ بهمن ۱۴۰۰از نظر من گارانتی بیشتر برای خودروهای برقی ملاکه
وگرنه بنزینی هارو حتما توی یوتیوب یا اینستا دیدید که یک ب ام و سری ۵ له و لورده میخرن با قیمت ۱۰۰۰ دلار که اصلا راه نمیره
با ۱۰ هزاردلار طبق سلیقه خودشون بازسازیش میکنن از روز اولش بهتر میشه
۱۰ هزاردلارم برای کسی که همچین ماشینی میخره پول زیادی نیست
amirmohammad
۱۴ بهمن ۱۴۰۰کادیلاک بیش از حد سنگین هست
طراحی کابین هم جالب نیست بنظرم
Philipp
۱۴ بهمن ۱۴۰۰چون یه کلاس بالاتره از لحاظ سایز S-class سری ۷ و G90 رقیبش میشن ولی کابینش نسبت به اونا افتضاحه برا همین اینجا اومده
Porsche 911
۱۴ بهمن ۱۴۰۰انتخابم ب ام و M5 هست
خیلی ماشین فوق العاده هست تو این نسل و بعد فیس لیفت شاهکار شد
نکته ای که دوستان آمریکایی فن میگن اشتباهه
نسخه بلک وینگ اگه میومد باید نسخه کامپیتیشن M5 حاضر میشد
دقت کنید این نسخه عادی M5 هست و اینجا انتخاب ct6-V کاملا درسته
Sina10
۱۴ بهمن ۱۴۰۰یه سری دوستان دارن میگن چرا بلک وینگ نیومده
اولا M5 چه دوستان متصعب خوششون نیاد چه خوششون بیاد ، همین الان از بهترین سدان های بازار و تاریخه
اگه تو این مرحله بخوره به CT5 بلک وینگ ، عملا دو تا از بهترین سدان های بازار همین مرحله حذف میشن
بلک وینگ به ماشین دیگه ای خورده که متاسفانه E63S هست! اونم شرایط مشابهی با M5 داره
حرف این شد که کدوم بهتره ، جدول خودش مشخصه ، نیازه به توضیحات اضافی نیست ، M5 رای دادم
Mehrdad
۱۶ بهمن ۱۴۰۰کادیلاک جوادانه ای بی تکرار♡
هیچ گاه برند بی ام دبیلو رو با کادیلاک مقایسه نکنید
چون دنیاشون باهم فرق میکنه