انرژی موتور اسپورت (ENERGY MOTOR SPORT)، تیونر ژاپنی، با تغییراتی که در i8 اعمال کرده توانسته این خودروی آلمانی را به شکل یک خودروی فضایی در بیاورد. این تلاش میتواند بازارگرمی جالبی برای i8 باشد. EMS i8 جدید را بهعنوان نسخهٔ سایبری معرفی کرده است.
در تیونینگ i8 از پوشش کروم مات استفاده شده سهم بسزایی در بهبود ظاهر این خودروی اسپورت داشته است. با توجه به درهای بال مانند، در نگاه اول که با این خودرو مواجه میشوید بلافاصله یاد فیلمهای تخیلی هالیوود با این تفاوت که i8 فقط به کمک رینگهای ۱۸ اینچی BBS و تایرهای پیرلی P Zero حرکت میکند. استفاده از کیت یکدست EVO و ایجاد تغییراتی در سپر خودرو و نمای عقب این تفاوت را برجستهتر میکند. البته i8 استاندارد هم حس یک خودروی ماورایی را القا میکرد اما در i8 جدید این حس به شکل خاصتری بروز پیدا کرده است. با توجه به اینکه در قسمت مکانیکی خودرو هیچ تغییری صورت نگرفته است این سؤال پیش میآید آیا ظاهر جدید برای i8 واقعاً مناسب است یا نه؟منبع: motor1
اشکان
۲۸ آذر ۱۳۹۴یواش یواش داریم وارد عصری میشیم که قبلا فقط تو فیلم های تخیلی میدیدیم…..واقعا یه شاهکار طراحیه که حداقل 100 سال از طراحان ما جلو ترن…..اصلا ما طراح داریم???!!!!!!!!
Danial
۲۸ آذر ۱۳۹۴دوست گرامی داریم خوبش رو هم داریم فقط متاسفانه طراحان ما یا پارتی ندارن یا خانواده شهید نیستن که توی مراکز مخصوص بتونن فعالیت کنن در نهایت اگر هم روزی به اون محل مخصوص دست پیدا کنن انقدر مدیر بالای سرشون هست که تا 1000 سال دیگه هم نمیتونه طراحی که دلش میخواد رو پیاده سازی کنه من به شخصه الان تو شرکتی کار میکنم به همراه همکارم که 5 تا مدیر بالای سرمونه که هیچ کدوم دانششون درحد ما نیست درسته وایسادن رو سمون که مثلاً ما توش نکنیم اما به حدی دانششون کمه که امروز همکارم رفته دور دور با دوست دخترش به اینا گفته میرم ماموریت و اینا هم فک کردن زرنگن…
ببین مشکل اینکه از پاییه خرابیم از پاییه…
reza
۲۸ آذر ۱۳۹۴شما پینین فارینا…وقتی هر طرحی ارایه می دیو پس میزنن…وقتی می گن این اشقالاییو که الان تولید می کنیم مردم می خرن…وقتی می گن طرحت مقرون به صرفه نیس!!!!!…طراح نداریم؟؟
ali ayat
۲۸ آذر ۱۳۹۴اینقدر این ماشین جدید هست و سیستم موتور و برقیش پیشرفته هست که هیچ کس نمیتونه قدرت اونو به راحتی با گذاشتن دوتا توربوشارژ یا سوپر شارژ یا تعویض کیت و دست کاری ecuتغییر بده
Rouzbeh
۲۸ آذر ۱۳۹۴این لامصب خودش تیون شده کارخونس . دست کاری کردنش خیلی سخته مخصوصا ظاهرش . دمش گرم
احمد باقری
۲۸ آذر ۱۳۹۴ماشین باحالیه.
آرین
۲۸ آذر ۱۳۹۴سلام
معمولا اهل نظر دادن نیستم، به طور کلی تصاویر بیش از متون برام اهمیت دارن. نزدیک به دو ساله که روزی پنج شش بار از سایتتان بازدید می کنم. بنظرم رمز موفقیت سایتتون محتوا، دسترسی مناسب و خلوص نوشتار و تعامل با مخاطبانتونه. خیالتون راحت، مخاطب چیزای بیشتری نیز متوجه میشه.
چند وقتی که دسترسی به محتواتون به خصوص تصاویر و لینکها محدود شده که کمی واسم آزار دهنده شده، دلیل اونو کپی دونستید. به نظرم هر کی پندار بدی داره، کارشو انجام میده حالا به حذف جاوااسکریپت یا با عضو شدن در پدال و ….
به هر حال امیدوارم مانند هر وبسایت خبری خوب اولویت اولتون سهولت هواداراتون به دسترسی به اطلاعات مناسب باشه تا جلوگیری از فعالیت برخی افراد سودجو!
از زحمتی که برای این سایت می کشید، تشکر میکنم. و میدونم چقدر سخته که یک سایت به تعداد بازدیدکنندگانش اضافه کنه. اما بدونید به راحتی هم میتونه در این دنیای رقابت از دست بدشون.
با سپاس
shahab
۲۹ آذر ۱۳۹۴i8یه شاهکار دیگه از بی ام وست که 30سال دیگه هم عظمتش رو از دست نمیده
دمشون گرم با این طراحیاشون
ملت همیشه در صحنه باز هم حماسه آفرینی خواهند کرد و رد 3روز گاری های باد کرده ی ویران خودرو رو خواهند کرد
amir
۴ دی ۱۳۹۴بسیار عالیست، واقعا یه شاهکاره وجالبتر اینه که ژاپنی ها اومدند واین خودرو تیون شده رو بازم بهش حسابی حال داده اند واین کارهرکسی نیست. توی ایران پره از استعداد ولی کسی نیست ازشون حمایت کنه، اونهایی هم که کاره ای هستند چیزی حالیشون نیست و مشکل اینجاست که هر کس درجای واقعی خودش قرار نداره.
پوریا
۱۳ تیر ۱۳۹۵این ماشین دیگه خیلی اسپرته