با آنکه نسل جدید سری۳ بیامو نیز رونمایی شده اما هنوز مدلهای M3 آن وارد بازارهای جهانی نشدهاند؛ از اینرو آخرین مدل M3 را میتوان اتاقهای E90/92/93 به شمار آورد که از سال ۲۰۰۷ تاکنون در خط تولید قرار داشتهاند. اما جیپاور بازهم یک مرحله به عقب رفته تا دستی بر اتاقهای E46 بیامو M3 بکشد . . .
E46 از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ تولید میشد و در دو نوع کوپه و کانورتیبل در اختیار مشتریان قرار میگرفت. جیپاور با نصب یک سوپرشارژر ASA T1-518 قدرت خروجی پیشرانه ۳.۲ لیتری خطی آنرا دگرگون ساخته بطوریکه این خودرو قادر به تولید ۴۵۰ اسببخار قدرت در دور ۷۰۰۰ و همچنین ۴۶۰ نیوتنمتر در دور ۵۵۰۰ است.
در حالیکه قدرت و گشتاور این خودرو به ترتیب ۱۰۷ و ۹۵ واحد بیش از مدل استاندارد آن است، حداکثر سرعت آن نیز به مرز ۳۰۰ کیلومتر برساعت و شتاب صفرتا دویست نیز ۱۴.۷ ثانیه رسیده است. قیمت کیت تقویتی موتور ۷,۰۰۰ یورو اعلام شده است.
محمدعلی
۱۱ خرداد ۱۳۹۱اوس کریم دمت گرم یه دونه از این رو برام بفرست خواهشا این ایران خودرو و سایپا رو هم برای برو بچ صاف کن بعد یه استادیوم بزن تا حداقل مردم حال کنن تا اینکه حالسشون گرفته بشه
مصطفی
۲۰ خرداد ۱۳۹۱الهی آمین
AventadorSV
۲۰ شهریور ۱۳۹۱من وأین ماشین چهار سال فاصله سنی داریم وبه نظر من کمبود قدرت داشت ولی حالااز جی پاور ممنونم که این ماشین را از یک حیوون به حیولا تبدیل کرده!!!!!!!!!!
امیر
۱۳ شهریور ۱۳۹۲واقعا ثشنگه.من از M3 E46 خیلی خوشم میاد.ولی قدرت 450 و شتاب 14/7 خیلی خیلی خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ضد حاله.خیلی.
E 36
۷ بهمن ۱۳۹۳صفر تا 200 رو گفته 14/7 ثانیه ها !!!!
.....
۷ فروردین ۱۳۹۸0تا 200
14 ثانیه
بعد اونوقت پژوه 0 تا 100
12 ثانیه
200 تا 5 دیقه
رسول
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱شتاب صفر تا ۲۰۰ هست