سه خودروی جذاب و اسپرت بیامو M2 G87 و تویوتا سوپرا و نیسان Z در مقایسه جانانه ای شرکت کردهاند تا تواناییهای یکدیگر را به رخ بکشند. به نظر شما کدام خودرو پیروز این میدان خواهد بود؟
طرفداران خودرو همواره درباره مرگ خودروهای دیفرانسیل عقب و اسپرت با گیربکسهای دستی صحبت میکنند. اگرچه بالاخره یک روز شاهد رخ دادن چنین اتفاق ناراحت کنندهای خواهیم بود اما فعلاً در بازار محصولات جذابی وجود دارند که تقریباً همگی آنها هم نظر رانندگان را به خود جلب می کنند. برای مثال میتوانیم فورد موستانگ، شورولت کامارو، مزدا MX-5، تویوتا GR86 و سه خودروی بیامو M2 G87، تویوتا سوپرا و نیسان Z را نام ببریم. سه خودروی آخری همانطور که گفتیم در مقایسه جذابی صفآرایی کردهاند.
هر سه خودرو شباهتهای زیادی دارند. برای مثال میتوانیم به پیشرانههای ۶ سیلندر، گیربکس ۶ سرعته دستی و طراحی دیفرانسیل عقب اشاره کنیم. البته تفاوتهایی هم وجود دارد. بیامو به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با ۴۵۳ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتون متر گشتاور مجهز است درحالیکه پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری تک توربوی سوپرا که آن هم توسط بیامو ساخته شده ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. نهایتاً به نیسان Z میرسیم که پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی آن ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۴ نیوتون متر گشتاور دارد.
بیامو قویترین و درعینحال سنگینترین خودروی این مسابقه است و وزن آن به فراتر از ۱۶۷۸ کیلوگرم میرسد. اگرچه نیسان Z از نظر قدرت در میانه گروه قرار میگیرد اما وزن آن فراتر از ۱۵۸۷ کیلوگرم بوده و نهایتاً باید به وزن حدود ۱۴۹۷ کیلوگرمی سوپرا اشاره کنیم. M2 همچنین تنها خودروی مسابقه با صندلیهای عقب است. به جرات میتوان گفت هر سه خودرو جذابیتهای زیادی دارند اما در یک مسابقه باید یک برنده وجود داشته باشد. مجریان برنامه سؤالات و پاسخهای جالبی را درباره این سه خودرو مطرح میکنند.
برای مثال بیامو M2 سریعترین و قویترین خودروست و جادارترین نیز به شمار میرود. البته ژرمنها گرانترین و سنگینترین خودرو را نیز ساختهاند و M2 G87 فاقد درگیر کنندگی دو خودروی دیگر است. نیسان Z ارزانترین بوده و هنوز هم راحتی بالایی دارد. اگرچه سوپرا نیز سواری هیجانانگیزی دارد اما به خاطر دینامیک تیزتر از راحتی خود کاسته است. باید اذعان کرد مشتریان معدودی بین انتخاب سه خودرو مردد خواهند بود مخصوصاً مشتریان بیامو! هر سه خودرو جذابیتهای زیادی دارند و یادآوری میکنند که چرا چنین محصولات اسپرتی را دوست داریم.
ممد ژانگولر
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲چشم بسته بی ام و ترجیح میدم . فوق العاده دوست داشتنیه . جادار ،زیبا ،قوی ، با کیفیت ، اعتبار باواریا الخصوص رنگ سفید آبی قرمزش
مردیم از خوشی
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲زیبا ؟
زیبااااااااا
Alireza
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲بی شک m2 بهترینه
مردیم از خوشی
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲کلان تو این کلاس فکر کنم با ارزش ترین انتخاب موستانگ باشه
فريد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲دیززززززززز
همگی نسل قبلیاشون
Reza Waffen SS
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲سریع بودنشون واسم مهم نیست سوپرا انتخابم 👍
Tesla
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲اوه اوه تو آلمان چه خبره ، ملت در اعتراض به تغییرات اقلیمی لباساشون رو در آوردن و کف خیابان دراز کشیدن و گفتن : تا زمانی که خواسته هاشون اجرایی نشه از جاشون تکان نمیخورن ( برای یاد آوری یکی از خواسته هاشون : ممنوعیت هر چه زودتر استفاده از سوخت های فسیلی و تحریم خرید خودرو های درونسوز ) منبع : indipendent .com 😍⚡️⚡️⚡️🌱
Mercedes-AMG PETRONAS F1 team
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲خوشحال میشم بدونم طرز فکر شما چطور هست و به چه دلیل خودروی برقی فعلی رو پاک تر از خودروی های بنزینی میدونید
Tesla
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲اولا شبکه های سوپرشارژ خودرو های الکتریکی ( مثل تسلا یا الکتریفای آمریکا ) ، متعهد شدن که بیش از ۶۰ درصد برقشون رو از منابع پاک مثل : نیرو باد یا زمین گرمایی تامین کنن و دوما مطمئن باش حتی اگه برقی ها هم برقشون رو از سوزاندن نفت هم تامین کنن باز هم از درونسوز های بی مصرف که سالانه هر کدومشون صد ها کیلوگرم دی اکسید کربن رو وارد جو میکنه ، پاک تر هستن ، خلاصه اینکه اوضاع طوری شده که بعید میدونم پیشرانه های ملعون درونسوز تا بیش تر از ۲۰۳۰ به حیاتشان ادامه بدن ، the future for us 🌱⚡️⚡️⚡️
❤BMW❤
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲وایییییی
چه خبر مهمی
اوه اوه الان غش میکنم یکی منو بگیره
برق هم به شیوه هایی تولید میشه که الان ، مقدار خیلی بالایی به زمین آسیب زیادی میرسونن
Tesla
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ای جان 😍😍 اینطور که معلومه از این روزاست که اتحادیه اروپا مهلت فروش خودرو های درونسوز رو از ۲۰۳۵ به ۲۰۳۰ ( یا حتی ۲۰۲۷ ) کاهش بده ، خودرو های درونسوز دارن نفس های آخرشون رو میکشن ، say hello to clean future 😍⚡️⚡️🌱
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲وجه اشتراک هرسه:
طراحیشون چنگی به دل نمیزنه
m-i-l-i
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲سوپرا رخ وحشی داره که هیچ کدوم از ماشینای بالا ندارن
datsun
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲نیسان زد اصیل
Amirmohammad
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲انتخاب سختیه
JDM سابق
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲خداوکیلی آدم ماشین های نسل جدید و میبینی جام میکنه
نه سوپرا به سوپرای واقعیه با این تری که تویوتا زده. یه پا بی ام و اس
نه بی ام و طراحیش به یه بی ام و اصیل میخوره بیشتر به هولدن میخوره تا بی ام و
نیسان زد هم که نسل قبلیش کجا این کجا
samurai
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲انتخابم سوپرا سفید صدفی با موتور نیسان :)))
حسن
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ب ام و اینهو ماشین معمولیه طراحیشم چنگی به دل نمیزنه سوپرا خشمگین ومردانه اس نیسان زد هم که ازهردوبهتره