برای پاسخ به این سوال که چگونه میتوان یک بیامو مدرن را برای مسابقه در پیست آماده کرد، بهتر است این ویدئو را تماشا کنید.
به تازگی رسانه بیامو در یک ویدئو، یک دستگاه M3 تورینگ را با رنگ «سیاه یخزده» به نمایش درآورده و پس از آماده کردن موتور، تایرها و ترمزهای این خودروی استیشن، به سراغ آمادهکردن آن برای حضور در پیست مسابقه رفته است و بینندهها را قدمبهقدم با خود همراه کرده است. بالاخره مرسدس AMG C63 استیت در محدوده قیمتی خود رقیبی بهجز M3 تورینگ ندارد و بیامو هم میخواهد در برابر رقیب دیرینه خود عرض اندام کند.
این ویدئو که در کشور جمهوری چک ضبط شده به مالکان استیشنهای بیامو توصیه میکند که پیش از ارجاع خودروشان به نمایندگی برای سرویس ۲ هزار کیلومتری، فشار زیادی را به آن وارد نکنند؛ پس شرکت عملا توصیه میکند، کسانی که کمتر از ۲ هزار کیلومتر سوار M3 تورینگ محبوبشان شدهاند از انجام کارهای سنگین در پیست صرف نظر کنند. بیامو امیدوار است که رانندگان بررسی سلامت، تنظیم و فشار لاستیکها را در اولویت کارهایشان قرار دهند.
این شرکت همچنین فشار پیشنهادیاش را ۲.۳ تا ۲.۷ بار اعلام میکند. همچنین بهتر است مالکان مدلهایی که از تجهیزات M استفاده میکنند یا به ترمزهای کربنسرامیکی مجهز شدهاند، پوشش گردگیر خنککن ترمز را که در جلو طاق چرخ قرار دارد، بردارند. این کار خنکسازی را بهبود میبخشد که امری ضروری برای مسابقه و فشار آوردن به خودرو در پیست محسوب میشود.
بیامو M3 تورینگ موجود در این ویدئو به صندلیهای مسابقهای نیز مجهز شده که خود از آپشن استراحتگاه یا بالشتک جداشونده سر سود میبرند. مالکان با استفاده از یک پیچ مخصوص میتوانند آنها را در جای خود تعبیه کرده یا بردارند تا فضای کافی برای کلاه ایمنی وجود داشته باشد. با تمام شدن کارتان در پیست، میتوانید بالشتک را سر جایش برگردانده و به حالت رانندگی معمولی و روزمره باز گردید.
بیامو در این ویدئو به مشتریانش توصیه میکند که پس از استفاده زیاد از ترمزها، خودرو را متوقف نکنند و بهجای آن و به منظور خنک کردن ترمزها به حرکت آهسته ادامه دهند. مالکان باید پس از اتمام رویداد خودرویی خود نیز دوباره وضعیت تایرها را وارسی کنند تا از مخاطرات خرابی تایر در جاده جلوگیری شود. همچنین پوشش ذرات حاصل از ترمز نیز باید سرجایش برگردانده شود.
R@min
۸ اسفند ۱۴۰۱این موضوع خیلی مهمی هست و خیلی فروم ها دیدم کسانی که ماشین پرفورمنس می خرن حداقل تا ۱۵۰۰ کیلومتر کارکرد به ماشین فشار نیارن یا از لانچ کنترل استفاده نکنن.
Amiro
۸ اسفند ۱۴۰۱شاید باورتون نشه ولی این مشکل لانچ رو من توی لامبورگینی اونتادور اولتیمیت دیدم توی نسخه صفر کیلومترش.
🤍♥️🤍
R@min
۸ اسفند ۱۴۰۱بزرگترین خطر منفجر شدن موتوره.
R@min
۸ اسفند ۱۴۰۱یه فعل می گن رو جا انداختم 😄
aMiRsHaYaN
۸ اسفند ۱۴۰۱توی متن یه غلط املایی وجود داره به جای صندلی نوشتید صدنلی
اگه میشه تصحیحش کنید
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۸ اسفند ۱۴۰۱ممنون از توجه شما تصحیح شد
❤BMW❤
۸ اسفند ۱۴۰۱زیبایی اش دیوونه کننده اس
GERMANY
۹ اسفند ۱۴۰۱جای این کارا یه دونه هایپر کار بده بیرون خسته شدیم از بس ماشین اسپرت دادی بیرونو توسط سوپر اسپورتا تحقیر شدی سرعت ماشیناتم که فقط تا ۲۰۰ تا مثل ادم راه میره بعد ۲۰۰ تا انگار پیکان میخواد شتاب بگیره