اخیراً طراحان خوشذوق دنیای خودرو رندرهای دیجیتالی بیامو M3/M4 را با الهام از کانسپت جنجالی نئو کلاس منتشر کردهاند.
قطعاً شما نیز طراحیهای جدید بیامو را دیدهاید. به نظر میرسد تیمهای جداگانهای در این خودروساز روی محصولات جدید کار کردهاند و سپس مدیران ارشد کمپانی ایدههای خود را مستقیماً روی این خودروها اعمال نمودهاند. حداقل از نظر ما چنین فرایندی در حال رخ دادن است. برای مثال به M2 نگاه کنید که شبیه خودروهای حاضر در کنسولهای بازی قدیمی به نظر میرسد.
گزینه دیگر میتواند بیامو iX باشد که طراحی جنجالبرانگیز آن موافقان و مخالفان بسیاری دارد. مدلهای اسپرت M3 و M4 هم داستان خودشان را دارند چراکه جلوپنجرههای بزرگ و عمودی آنها تا ماهها نقل محافل خودرویی بودهاند. به این لیست میتوانیم سری ۵، سری ۷ و یا X7 فیس لیفت را اضافه کنیم که شاید اندکی بهتر از مدلهای یاد شده باشند. آیا خودروهای دیگری هم وجود دارند؟ بله میتوانیم XM با قدرت بسیار زیاد خود و همچنین نسل جدید X2 را نام ببریم که حتی جرات رقابت با تسلا مدل Y را هم ندارد.
در همین اثنا میتوانیم به سری محصولات نئو کلاس بپردازیم که هویت برند بیامو را تا حد امکان کم رنگ کردهاند. گاهی اوقات فکر میکنیم طراحان بیامو باید حد میانه را بین ایدههای دیوانهوار خود و یک طراحی ایده آل حفظ کنند. اینجا میخواهیم مثالی را ارائه نماییم که حاصل تلاشهای طراحان دنیای خودرو هستند. اخیراً طراحی به نام مراد باسته رندرهایی از M3 و M4 شکل گرفته بر اساس پلتفرم نئو کلاس را منتشر کرده است. او عناصر طراحی محصولات کنونی را با جزئیات ویژن نئو کلاس ترکیب نموده و حاصل کار نیز محصولاتی پذیرفتنی بوده است. او حتی ایدههای جدیدی همچون جلوپنجره جدید با پانل LED را در نظر میگیرد. در بخش عقب رندرهای منتشر شده میتوانیم چراغهای LED کوچک و شیکی را مشاهده کنیم. از نظر قوای محرکه اگرچه اطلاعات چندانی در دست نیست اما نبود ورودیهای هوای جلو و خروجیهای اگزوز نشان میدهند این طراح شایعاتی درباره استفاده از قوای محرکه برقی در M3 و M4 را شنیده است. نظر شما درباره این رندرها چیست؟
امیرحسین
۱۳ آبان ۱۴۰۲سلام آقای احمد زاده سوال دارم چرا سری ۳ باید چهار درب باشه؟
شاهین
۱۳ آبان ۱۴۰۲سلام وقت بخیر
پس چند درب باشه دوست عزیزم؟
امیرحسین
۱۳ آبان ۱۴۰۲دو درب در دو نوع کوپه و کروک چراغ جلو تمام گرد اگزوز هم تکی باشه معلومه خودتم عاشق ای ۴۶ هستی درست میگم؟
شاهین
۱۳ آبان ۱۴۰۲خب دو دربش همون سری ۴ هست دوست خوبم.
بله دوران E46 و امثالهم دیگه هیچوقت تکرار نمیشه متاسفانه.
۱۳ آبان ۱۴۰۲عاح
🤡
۱۳ آبان ۱۴۰۲خداحافظ بی ام و دوست داشتنی
مهدی
۱۳ آبان ۱۴۰۲من که خیلی خوشم اومد عالیست
قنداقی
۱۳ آبان ۱۴۰۲عجب ترگل ورگلیه اوه اوه اوه اوه اوه
ابوالفضل
۱۳ آبان ۱۴۰۲کانسپت های ملت تو فضای مجازی متعهد تر از طراح های خود شرکت هست
𝐀𝐥𝐢
۱۳ آبان ۱۴۰۲نئو کلاس قراره بکل گند بزنه به بی ام وه
amir
۱۳ آبان ۱۴۰۲بیمر کوشته شد با این طرح(تر )هاش
Enzo Ferrari 2008
۱۳ آبان ۱۴۰۲چی بگم ولی چرا این شکلی
Puriya
۱۳ آبان ۱۴۰۲باز افتاد در کوی غم ها گذرم😞
amir
۱۴ آبان ۱۴۰۲هرچه میگفتی باطل بود باطل بود( نویه کلاس) من هرچه گفتم همه از دل بود همه از دل بود( تر زدی بیمر جان)
❤BMW❤
۱۳ آبان ۱۴۰۲آیا این کباب تابه ای نیست ؟
به قول یه بنده خدایی مث یه غورباقه اس که با کفگیر زدی تو سرش 😂😔
amir
۱۴ آبان ۱۴۰۲۴ صبح کرکر خندم بلند شد
خدا خیرت بده
90s culture
۱۳ آبان ۱۴۰۲اگه این طرح ها رو یه خودروساز آسیایی می زد، می گفتم عجب پیشرفت جالبی در طراحی….!
ولی در مورد بی ام و…..(!)
Matim
۱۳ آبان ۱۴۰۲از بقل خوبه ولی جلو عقب ناموسا افتضاح شده
محمدهادی
۱۴ آبان ۱۴۰۲وقتی یک طراح شخصی میتونه این استخراجو از طرح نئوکلاس داشته باشه خب پس انتظارات از تیم تخصصی بی ام و خیلی باید بالاتر باشه
امیررضا
۱۴ آبان ۱۴۰۲خداوکیلی طراحیش خیلی خوبه