بامو iX از نظر بسیاری خودروی چندان چشمگیری نیست. با این فرض که زیبایی، امری سلیقهای و غیر نسبی است اما میتوان تصور کرد که با پیکرهبندی اسپرت تری زیر سایه M پرفورمنس بامو، چهره آن بسیار پویاتر و البته جذاب شود.
بامو تاکنون درباره نسخه احتمالی M از کراساوور الکتریکی iX سخنی نگفته اما یک نسخه M از i4 چراغ سبز دریافت کرده و این بدان معناست که خواهناخواه نشان M به تمام خانواده الکتریکیهای بامو نیز خواهد رسید.
حرکت بازار به سمت الکتریکیها باعث میشود تا در آینده مدلهای اسپرتی چون AMG و آئودی اسپرت نیز در قامت خودروهای تمام الکتریکی پدیدار شوند. در این میان نقش و حضور M بامو میتواند چشمگیرتر باشد. با توجه به این احتمال قوی، X-Tomi یک رندر تخیلی از iX نسخه M Sport طراحی کرده است.
سپر جلو در این طرح، تغییر کرده و عناصر مشکی رنگی چون جلوپنجره، قاب آینهها و قاب پنجرهها خشونت آن را بیشتر کردهاند. چرخها نیز بزرگتر شده و ارتفاع سواری کاهش یافته است.
عملکرد چنین خودرویی بیشتر اهمیت دارد. بامو iX معمولی از باتریهای ۱۰۰ کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی با قدرت مجموع ۴۹۶ اسب بخار سود میبرد که شعاع حرکتی حداکثر ۶۰۰ کیلومتر را برای آن به ارمغان میآورد. شتاب صفر تا صد این نسخه کمتر از ۵ ثانیه است که برای یک SUV در این ابعاد عالیست. اما انتظار داریم نسخه M پاور iX از قدرتی بالای ۶۵۰ اسب بخار و شتاب زیر ۴ ثانیهای برخوردار باشد. این ارقام تقریباً با X5 M با موتور ۴.۴ لیتری V8 توربو با قدرت ۶۰۰ اسب بخار و شتاب ۳.۹ ثانیه برابری میکنند.
هنوز برای اینکه چنین خودرویی را ببینیم زود است اما معرفی خودرویی با این مشخصات توسط باواریایی ها ما را متعجب نخواهد کرد.
Benz
۱۷ دی ۱۳۹۹بیاد عالی میشه از Xi ساده جذابتره
MOHAMMAD.n.r
۱۷ دی ۱۳۹۹تا الان با جلو پنجره ب ام و مشکلی نداشتم. روی سری ۴ و ماشین های بزرگ زیاد بد به نظر نمیرسید.
ولی روی این ابعاد کوچک خیلی تو چشم میزنه و زیادی هست. شاید یکم زمان بگذره چشمام عادت کنن.
917
۱۷ دی ۱۳۹۹آنچنان کوچک هم نیست!!! ابعادش در حد x5 ولی به نظرم این شکل جلوپنجره باعث شده ماشین کوچک به نظر بیاد
Hadi
۱۷ دی ۱۳۹۹مدل M میتونه فروشش رو بیشتر کنه…
ولی من x5m رو بهش ترجیح میدم هر چند که اینم خیلی بی نظیره ?
زیزیگولو
۱۷ دی ۱۳۹۹این دیگه اصلاً بی ام و نیستش و باید یه اسم دیگه بزارن روش!!! این چیه آخه؟؟؟
R@m!n
۱۷ دی ۱۳۹۹اومده چشو درست کنه ابرو کور کرده
R@m!n
۱۷ دی ۱۳۹۹یکی منو جمع کنه چی گفتم ??? برعکس بود
MAHDI
۱۷ دی ۱۳۹۹کابینش فوقالعاده جذابه.
پدال جان درگ پورشه کیمن GT4 و تویوتا سوپرا که مجله car magazine انجام داده رو بزار?
ツSAMURAIツ
۱۷ دی ۱۳۹۹اصلا نمیتونم باهاش کنار بیام
ولی کابینش قشنگه
Ahmedreza2002
۱۷ دی ۱۳۹۹کابینش به جز اون فرمون کج و کوله
واقعا چه کاریه
Sina
۱۷ دی ۱۳۹۹وقتی روی سری ۴ اومد ابعاد جلوپنجره رو میشد به هر سختی که شده یکم قبول کرد و حداقل بهش نگاه کرد ولی وقتی که روی این iX اومد از افتضاح هم بدتر شده
هر چند این رندر اوضاعش رو خیلی بهتر کرده و بازهم زیبا نیست
این جلوپنجره روی هر ماشینی زشته
کراس اوور
سدان
کوپه
کانورتیبل
و واقعا طراح iX هیچ سر رشته ای تو طراحی خودرو نداشته
چراغاش بی نهایت و بیش از اندازه ساده هستن
نباید خودمون رو با این حرف که بهش عادت میکنیم فریب بدیم
این iX با اینکه خیلی وقته اومده تقریبا همه باهاش مخالفن
امیررضا
۱۷ دی ۱۳۹۹طرفدار بیامو هستم و اون جلوپنجره رو سری چهار و ام۳ و ام۴ بد نبود مخصوصاً با رنگ مشکی جذاب میشد ولی خیلی نامتوازن بودن تو ix هست. اصلا یچیز داغونه
Abbas.Lambo
۱۷ دی ۱۳۹۹زشتی که زشت تر شد،ولی کابینش رو دوست دارم،یجوریایی شبیه دی اس شده
Ãbţìň
۱۷ دی ۱۳۹۹از نظر امکانات و طراحی داخلی خیلی عالیه اما توی طراحی بیرونی مخصوصا اون رندره….
باید بگم یکی از بدترکیب ترین طرحیه که تابحال دیدم،همون اولی بهتر بود به نسبت این،خدایی این چیه!!؟!
مهرداد كمال
۱۷ دی ۱۳۹۹انگار از جلو تصادف کرده
خدایی دیگه با هر متر و معیاری بده طراحیش
Aryan kia
۱۸ دی ۱۳۹۹یعنی واقعا ری…استارت کردین با این طراحی هاتون???
بی ام و برند موردعلاقه من نیست اما واقعا حیفه از اون طراحی های اسپرت و زیبا داره ماشینای زشت میسازه
داره رسما خودزنی میکنه