پکیج تازه حداکثر سرعت M5 تورینگ را به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت میرساند.
بسیاری باور دارند که بیامو دیرتر از آنچه انتظارش را میرفت از استیشن M5 رونمایی کرد؛ با این وجود این شرکت مونیخی همچنان به محصول سنگینوزن و اسپرت خود ایمان دارد و تلاش میکند تا آن را به بهترین شکل ممکن به دست مشتریان برساند. مدیران بیامو در راستای رسیدن به هدف یادشده، بهتازگی از پکیج M پرفورمنس برای M5 تورینگ رونمایی کردهاند تا استیشن G99 را به سطحی تازه برسانند. همانطور که خبر عرضه بیامو M5 G90 پیش از معرفی رسمی تنها با یک تصویر اعلام شد، تنها یک تصویر رسمی از این استیشن اسپرت موجود است تا طرفداران خریداران بالقوه بتوانند دیدی مناسب از محصول موردانتظارشان داشته باشند.
مقالات مرتبط:
- معرفی بی ام و M5 تورینگ، بازگشت استیشن پس از ۲۴ سال
- مقایسه بی ام و i5 تورینگ و مرسدس بنز کلاس E استیت: آیا استیشنها زندهاند؟
پکیح M پرفورمنس ویژگیهای مشابهی را در اختیار مالکان M5 تورینگ قرار میدهد؛ بنابراین خریداران میتوانند از میان قطعات فیبرکربنی گوناگون، موارد دلخواه را انتخاب کرده و روی خودروشان تعبیه کنند. ازجمله قطعات در دسترس خریداران این پکیج میتوان به اسپلیتر دوبخشی جلو، گلگیرهای فیبرکربنی جانبی و تیغههای جانبی سپر عقب اشاره کرد که نشان از بهبودی جزئی اما فراگیر دارد.
علاقهمندان میتوانند در صورت تمایل از برچسب سیاهرنگ اسپرت هم در نمای جانبی استفاده کنند تا خودروی خود را از نمونههای عادی تمایز دهند. رینگهای موجود در تصویر تنها مختص این خودرو نیستند اما بیامو وعده داده که خریداران پکیج M پرفورمنس از رینگهای تازه آلیاژی بهرهمند شوند. هر چند هنوز تصاویر بخش عقب خورو منتشر نشده است اما میتوان انتظار داشت که میزبان یک اسپویلر سقفی فیبرکربنی و در باک سوخت از جنس مواد خاص باشد.
این پکیج که هم برای نسخه سدان و هم برای استشین عرضه میشود، به خریداران M5 اجازه میدهد تا از دوختهای متنوع درون کابین و موکتی تازه هم بهرهمند شوند. داشبورد نمونههای مجهز به این پکیج از چرم ناپا پوشیده میشود و برند M در جایجای آن حک خواهد شد.
نسل تازه بیامو M تورینگ پس از ۲۴ سال غیبت به بازار عرضه شده و قرار است برای نخستینبار با قیمت هنگفت ۱۲۱ هزار دلار در بازار ایالاتمتحده هم به فروش برسد. این خودرو که سومین نسل از استیشنهای سری ۵ به شمار میرود، حدود ۲.۵ تن وزن دارد اما بهلطف مهندسی دقیق بیامو از توزیع وزن ۵۰:۵۰ در جلو و عقب سود میبرد. همین مسئله باعث شده تا بسیاری روی عملکرد مناسب آن حساب باز کنند.
پیشرانه نسل تازه M5 تورینگ را یک واحد ۴.۴ لیتری تویین توربوی V8 تشکیل میدهد که توان تولید ۷۲۷ اسب بخار قدرت و ۱,۰۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو با وجود وزن بالای بدنه میتواند کمی دیرتر از M5 سدان و درعرض ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. استیشن تازهوارد اما قدرتمند بیامو پس از ۱۱.۱ ثانیه از مرز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت عبور میکند؛ نسخه مجهز به پکیج M پرفورمنس شتابگیری را تا ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت ادامه میدهد. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ آیا برای عرضه یک استیشن قدرتمند کمی دیر نشده است؟
BlackWing
۱ شهریور ۱۴۰۳چارجر جدید و این M5 گل سرسبد محصولات سنگین وزن
پیام۲
۱ شهریور ۱۴۰۳و زشت
جرمی کلارکسون
۱ شهریور ۱۴۰۳خوک های چاق بی صدا
Taha Ayoobi
۱ شهریور ۱۴۰۳چارجر ولی شبیه خوک نیست
جرمی کلارکسون
۱ شهریور ۱۴۰۳داش میدونم فن دوجی ولی قبول کن گند زد به اسم چارجر دیگه
car lover
۱ شهریور ۱۴۰۳این چارجر قیافه خوبی داره قیافش شبیه نسلهای قبلیش اما موتور نه
Taha Ayoobi
۲ شهریور ۱۴۰۳جرمی قبلا هم گفتم چندبار، خواستن از نسل 2 الهام بگیرن، ولی بد در اومده، اصلا معلوم نیست چیه جلوش.
خیلی باریکه و نازکه، البته که باید عکسای واقعیش بیاد ببینیم ولی خب واقعا خیلی بی فکر کار کردن، قاعدتا اینم به اون تاوارز مزخرف ربط داره که اصلا جایگاه برند هارو نمیدونه.
اصلا دلیلی نداشت چلنجر و انجین همی رو حذف کنن🤦🏻♂️
باید دید چی میشه ولی من خودم به شخصه هم از ام 5 جدید خوشم میاد هم چارجر جدید.
ام 5 نسل قبلش قیافه اش سوسولی بود الان این با ابهت شده ولی از جلو شبیه خوکه، چارجر هم که بعد از سال 2000 زبان طراحی خودشو به صورت مدرن پیدا کرده بود و هیچ دلیلی نداشت که اینجوری کنن.
درکل اینارو گفتم که بگم درسته چارجر دگرگون شد ولی شبیه خوک نیست😂
هرچی باشه خوک نیست چون هیچ جوره شبیه خوک نیست.
جرمی کلارکسون
۲ شهریور ۱۴۰۳بله طاها جان حق با توعه بنظرم صبر کنیم چارجر جدید بیاد ببینیم چه کردن دیگه داریم میریم سمت آینده دیر یا زود همه برقی میشن
Taha Ayoobi
۲ شهریور ۱۴۰۳آره حتی همین ام 5 هم باید عکسای شخصیش بیاد اون موقع معلوم میشه چیه واقعا.
HELLO.BROTHERS
۱ شهریور ۱۴۰۳وزنه برداران سنگین وزن،هم وزن لندکروزه.
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱ شهریور ۱۴۰۳طرفداران بیمر بگن ببینم نظرتونه.من همچین حال نکردم.من میگم کاش نسخه غیر هیبرید هم عرضه میکرد ولی ظاهرش یه جوریه
Gdm
۱ شهریور ۱۴۰۳کابین : لالیگا
بیرون : لیگ برتر خلیج فارس
Karen
۱ شهریور ۱۴۰۳با اینکه با طراحی جدید بی ام و حال نمی کنم
ولی سری ۵ رو خوشم اومده
🇰🇷
۱ شهریور ۱۴۰۳الکی الکی خوشگل بنظر میرسهها
froG-driVer
۲ شهریور ۱۴۰۳اگه ماشین جدیدی بود(مثل xm) خیلی هم طراحی خوبی داشت.
من به شخصه الآنم نمیگم طراحی بدی داره ولی ## زده شده توی طراحی اتاق قبلش.
JDM سابق
۱ شهریور ۱۴۰۳اتاق F90 به اون زیبایی
رفتن سمت G90/G99!!!
کلا آلمانیا تو بخش طراحی به طور کلی گند زدن
فقط محصولات فولکس واگن تونستن یه مقدار طراحی بهتری داشته باشن
JaMsHiD_R1988
۱ شهریور ۱۴۰۳میتونست با همین طراحی بهتر باشه فقط با رعایت تناسبات
Hosein005
۱ شهریور ۱۴۰۳معرفی خوک بی سر و پا
من از نزدیک ندیدم ولی تو عکس که شبیه خوکه
کلا همشون این جدیدا خوک شدن
به جز نسل قبل همین ام ۵ و نسل های قبل
حالا جالبه فقط قیافش هم شبیه خوک نیست
وزنش هم تاپاله مستقیما از ژن خوک 😂
در ادامه
ولی درسته خوکه اما ..
واقعا یک خوک مدرنه !!
یجورایی انگار شیر خودش رو تغییر نسل داده
ولی جنسیتش هم خوکی شده طی این فرایند
به دست زامبی های بی ام و
Hosein005
۱ شهریور ۱۴۰۳دقیقا یاد فیلم پرندگان خشمگین افتادم که اون خوکا تکنولوژی داشتن هرچند خوک بودند
پیشرفت یک خودروی با اصالت و تغییر نسل
ولی این وسط اتفاقایی افتاد که همه چیزو بهم ریخت
مثل این فیلم تخیلیا
و این فرزند عجیب و البته فرزندان عجیب بی ام و هر روز و هر روز مثل زامبی گسترش پیدا کردند
به راستی در این کارخانه چه اتفاقی افتاده است …
همیشه مثلا تو این فیلما وقتی قراره یه انقلاب به وجود بیاد یهو اون چیزه خرابکاری میشه
اینم داستان باواریا وقتی انقلابی در آن رخ داد
انصافا خوک جذاب و مدرن و قشنگیه
پر آپشن و خواستنی 😂🕶
پیام۲
۱ شهریور ۱۴۰۳ولی اونا سبز بودن
این سیاه سفیده
Amir
۱ شهریور ۱۴۰۳اکثر کاربرا فقط چون میخوان توی جَوی که اتفاق افتاده(طراحی های جدید بی ام و زشته)قرار بگیرن هر مدلی که معرفی میشه بی دلیل میان و میگن زشته!
اما ن M5 جدید و ن سری هفت جدید واقعا ماشین های زشتی نیستن
و در آخر بهتون پیشنهاد میکنم برای پی بردن به زیبا بودن یا نبودن یک خودرو صرفا با تصویر هایی که توی پدال منتشر میشه قضاوت نکین و تصاویر خودرو ها و از داخل پیج های خارجی اینستاگرامدنبال کنید
Taha Ayoobi
۱ شهریور ۱۴۰۳من از ام 5 جدید خوشم میاد ولی سری 7 زشته
froG-driVer
۲ شهریور ۱۴۰۳من برعکس
car lover
۱ شهریور ۱۴۰۳این سری 7 جدید رو از نزدیک دیدم و انقدر زشت بود حالم بهم خورد
Bentley
۱ شهریور ۱۴۰۳این از سدانش خیلی جذاب تره مخصوصا با این رنگ
جرمی کلارکسون
۱ شهریور ۱۴۰۳بی ام و که دیگه کلا برقی شد 💔
ماشین های آلمانی که امسال اومدن و خوشم اومد آئودی RS4 بود اصالتش حفظ شده
پورشه ۹۱۱ فوق العادس ولی مشکلش اینه که ریچارد هموند و جیمز می دارن
مرسدس جی کلاس برقی کرد دیگه نمیدونم برابوس میخاد روش چیکار کنه
Taha Ayoobi
۱ شهریور ۱۴۰۳از جلو شبیه خوکه ولی خوشگله
car lover
۱ شهریور ۱۴۰۳جلوپنجرش شبیه شوفاژ خونه ماست. وزنش هم که اندازه کامیونه
Taha Ayoobi
۲ شهریور ۱۴۰۳وزنش که ماشالا…
من نمیدونم وقتی با این وزن صفر تا صدو تو 3.4 میزنه، اگه کمتر بود چی میشد؟
car lover
۲ شهریور ۱۴۰۳وقتی نسل جدید یه ماشینی معرفی میشه ادم انتظار تغییرات داره. تغییرات از لحاظ پرفورمنس، وزن، گیربکس، ایرودینامیک، طراحی بهتر، اپشن بیشتر. این بی ام و از نسل قبلیش کندتر شده زشت تر شده سنگین تره شده و کاملا با معنی نسخه جدید تناقض داره. فقط روی کاغذ قدرتش زیاده. همون موتور قبلی بدون هیچ باتری راحت 700 اسب رو میداد.
M power
۲ شهریور ۱۴۰۳جذاب لعنتی!!!
حسین خوانساری
۳ شهریور ۱۴۰۳تو این بازار خراب جهانی ، اکثر کمپانی های مطرح افت فروش تجربه کردن اما واقعا مرحبا به ب ام و که همچنان داره میتازه خصوصا اینکه در خودروهای هیبرید و برقی از تسلا جلو افتاد تو اروپا و با توجه به فروش پایین تر بنز اس کلاس بی ام و سری ۷ و ۸ رو با آمار بالاتر و رشد مثبت ، همچنان داره پیشتازی میکنه حتی فروش خودروهای آئودی هم پایین اومده …..همینا نشون میده بی ام و داره مسیر درستی رو میره