بالاخره بعد از گذشت یکسال از معرفی سری۶ گرن کوپه حال بی ام و نخستین جزئیات از نسخه M آن را نیز منتشر کرده است؛ خودرویی که قرارست از تابستان ۲۰۱۳ با قیمت پایه ای ۱۸۲,۸۰۰ یورو (معادل تقریبی دلار) ابتدا در آلمان و سپس در ایالات متحده (با تغییر قیمت) راهی بازار شود . . .
همانند اکثر ام پاورها مدل جدید M6 گرن کوپه نیز شامل کیت بدنه ای با سپرهای جدید و بزرگترشدن ورودی هوای آنها، رکاب های جانبی، دیفیوزر و همچنین دارای سقفی است که از کامپوزت کربن به همراه پلاستیک تقویت شده شکل گرفته؛ بهره گیری از چهار خروجی اگزوز، رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی M، بهبود سیستم تعلیق، استفاده از دیفرانسیل الکترونیکی M و همچنین دیسک های کربن/سرامیکی (البته بصورت سفارشی) نیز از دیگر مشخصه های این سدان اسپرت هستند.
در کابین با آنکه تغییرات اندکی صورت گرفته اما بازهم دیدن صفحات روشن در تریم درب ها، چرم های Merino برای صندلی ها، چرم آلکانترا برای پوشش سقف و فرمان اسپرت M و … همچنان نیز احساس رضایت کافی به خریدارانش را می دهد؛ مشتریان می توانند از مواردی مانند سیستم برقی برای تنظیم صندلی های حافظه دار، سیستم پخش Bang & Olufsen و همچنین GPS هم بصورت سفارشی استفاده کنند.
M6 گرن کوپه در زیر کاپوت خود به یک پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 با توربوهای دوقلو مجهز شده که ۵۶۰ اسب بخار قدرت به همراه ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور را توسط گیربکس هفت سرعته دوکلاچه M در اختیار چرخ های عقبی خودرو قرار می دهد. شتاب صفرتاصد آن ۴.۲ ثانیه و حداکثر سرعتش به صورت الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتر برساعت محدود شده که البته با سفارش پکیج M Driver می توان آن را تا مرز ۳۰۵ کیلومتر برساعت نیز افزایش داد. همچنین مصرف ترکیبی آن ۹.۹ لیتر و میزان آلایندگی ناشی از تولید CO2 نیز در هر کیلومتر معادل ۲۳۲ گرم اعلام شده است.
ahmad
۲۳ آذر ۱۳۹۱فقط مرسدس بنز
slr722
۳ دی ۱۳۹۱حالم گرفته شد…
فقط به خاطراینکه چرا چرا باید اتاق 6 چهار در بشه…
اتاق 6 دوست داشتنی به دلیل کوپه بودن نه سدان بودن
bmw داره گند میزنه…
hesan
۲۵ بهمن ۱۳۹۱سری 6 از نسل اولش تا الان فوق العاده بوده.bmw
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴ایم مدلش خیلی قشنگه
JAGUAR
۲۳ آذر ۱۳۹۱شاهکاره.من اگه از نزدیک ببینمش ایست قلبی میکنم.
amir
۲۳ آذر ۱۳۹۱وااای چه فرمونش باحاله آدم بادیدن عکسش دلش می خواد لمسش کنه و البته باش رانندگی کنه….
ولی به نظر من m6 کوپه اسپرت تر و باحال ترهhttp://www.netcarshow.com/bmw/2013-m6_coupe/800×600/wallpaper_03.htm
هادی مرتضوی
۲۳ آذر ۱۳۹۱دم نادر فقیه زاده گرم با طراحیش…دست خوش…پرچمو بالا برده…
میثم
۲۳ آذر ۱۳۹۱چه فایده؟لگن مونتاژکنهای داخلی پرچم کردن تو گ*!!!
فاتحه….
slr722
۲۳ آذر ۱۳۹۱bmw تازگی ها بیشعور شده.
اتاق 6 معروف به دو در بودن و کوپه بودن.
حالا چرا سدان اتاق 6 هم اورده من نمیدونم…
میثم
۲۳ آذر ۱۳۹۱برای آسایش و راحتی خانواده بدبخت ایرانی که جز لگن چیزی سوار نمیشن!!!
نیما
۲۴ آذر ۱۳۹۱بیشتر به یک اثر هنری با جزییات بالا شبیه هست تا یک خودرو
در بازار رقابتی امروز برای موفقیت بایدسلیقه داشت نیاز رو فهمید جزییات رو زیبا تزیین کرد
امين اصل
۲۴ آذر ۱۳۹۱10/10
سالاره
رهام
۲۵ آذر ۱۳۹۱ماشین قشنگیه باید دید رقیباش چیکار میکنند.
ninja
۲۵ آذر ۱۳۹۱من که با پورشه هم عوضش نمی کنم.
سلام
۲۵ آذر ۱۳۹۱لطفاً نام این خودرو درست بنویسید. ب ام و.
سالار
۲۸ دی ۱۳۹۱سلام.به این میگن مهندسی المانی.نمره نمیشه داد.
ممد
۱۳ بهمن ۱۳۹۱هرکی هر چی میخواد بگه من که دوسش دارم
محمد
۹ اسفند ۱۳۹۱کی میشه ما سوارت بشیم
عبد
۹ فروردین ۱۳۹۲هیچ وقت بنز تو خوابشم نمیتونه بی ام و بشه.
مازیار
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲بازم یک شاهکار دیگه از بی ام و
علی
۲۰ آبان ۱۳۹۲واقعا یک سرو گردن از cls و پانامرا و s7 بالاتره
از هر نظر.
علی عقیلی
۹ دی ۱۳۹۲سلام
حتی بنز cls 550 هم بهترشه
چه برسه به c500 جدید
این که بازم طراحیه بیرون و داخلش مثل همیشه و مثل بقیه ی مدلای بی ام و هم تکراریه
!!!!!
……. .
ناهید
۲۳ شهریور ۱۳۹۴حرف نداره.بی نظیره……..