در دنیای بی ام و، خودروی پایه معنی متفاوتی دارد. در دنیای بزرگ منهارت چنین سطحی اصلاً تعریف نشده است! برای مثال به سری ۱ اشاره میکنیم که ژرمنها آن را خودروی پایه خود میدانند اما اگر شما این هاچبک داغ را محصولی پایه بنامید احتمالاً با برخورد شدید منهارت روبرو خواهید شد!
چیزی که مشاهده میکنید منهارت MH1 350 نامیده میشود. پایه و اساس کار بی ام و M135i xDrive بوده است که حتی در حالت استاندارد نیز با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۳۰۶ اسب بخاریاش حرفهای زیادی برای گفتن دارد. منهارت برای این خودرو تغییراتی همچون ورودی هوای جدید و سیستم اگزوز جدید را در نظر گرفته است. همچنین تغییراتی در مدیریت پیشرانه صورت گرفته است تا در نهایت قدرت ۳۵۰ اسب بخاری به دست آید.
علاوه بر افزایش قدرت ارتفاع سیستم تعلیق نیز چند میلیمتری کاهش یافته است و در این بخش از فنرهای H&R استفاده شده است. رینگهای ۲۰ اینچی منهارت GTS نیز با لاستیکهای پهنی همراه شده است. ترمزها نیز بهتر شدهاند. از نظر بصری باید به کیت بدنه جدید این خودرو اشاره کرد. هرچه باشد با محصولی از منهارت روبرو هستیم و تغییرات ظاهری نیز شامل دیفیوزر عقب بزرگ و اسپویلر جلوی گیرا هستند. رکابهای جانبی جدید، اسپویلر سقفی و متریال مشکی براق نیز جزو دیگر موارد مهم هستند.
بخشهایی همچون جلوپنجره، آینهها و رینگها ظاهری تیره به خود گرفتهاند و همین موضوع درباره تریم ها و حتی خروجی اگزوزها نیز صدق میکند. نوارهای جانبی به رنگ خاکستری تیره نیز تضاد بصری خوبی را ایجاد میکنند. تریم نقرهای را نیز میتوان در اطراف ورودیهای هوای بخش جلو دید. بالای جلوپنجره نیز نشان منهارت خودنمایی میکند.
اگرچه ظاهر این خودرو ارتقا یافته است اما در کابین به جزو کفپوشهای جدید چیز دیگری دیده نمیشود. منهارت قیمت MH1 350 را اعلام نکرده است و آن را در آمریکا نیز عرضه نمیکند چراکه کلاً سری ۱ هم در این کشور حضور ندارد.
زیزیگولو
۱۲ فروردین ۱۴۰۱تیونینگ در اصل به تقویت اصولی و مهندسی شده موتورو گیربکس و افزایش ویژگیای زیبایی ظاهری ماشین بصورت اصولی گفته میشه ولی متاسفانه تو ایران تیونینگ تبدیل شده به پاین آووردن غیر اصولی ارتفاع ماشینو نصب سر اگزوزای خَرَکی و زشت و یه سری دستکاریهای غیر فنی و غیر اصولی تو موتورو گیربکس توسط یه سری افرادی که هیچ تجربه ای از تیونینگ اصولی ماشین ندارن و اصلاً نمیدونن تیونینگ یعنی چی!!! والا بخدا اینا اسمش تیونینگ نیستش!!!
ARMAN
۱۲ فروردین ۱۴۰۱کاش ب ام و M1 هاچ بک میزد
NAVID۰۰۹۸
۱۲ فروردین ۱۴۰۱میزنه ، دیر یا زود داره اما سوخت و سوز خیر !
BMW
۱۲ فروردین ۱۴۰۱این ماشین رو من می خوام
Jdm باز
۱۲ فروردین ۱۴۰۱بی ام و نمیدونم چرا m1 رو درست نمیکنه
میتونه یه رقیب عالی برای a45 بشه
امیرشایان فرازی
۱۲ فروردین ۱۴۰۱میدونم دیس میخورم ولی من خیلی از ظاهر سری یک جدید خوشم نمیاد نسل قبلیش خوشگل تر بود
امیرسالار
۱۲ فروردین ۱۴۰۱ولی بازم گلف جی تی ای برنده رقابت توی فروش میشه