منهارت از پروژه جدید خود که بر پایه بیامو M5 CS شکل گرفته رونمایی کرد. همانطور که میدانید ابر سدان های معدودی میتوانند در برابر این محصول باواریا قد علم کنند و M5 CS حتی در حالت استاندارد نیز پاسخگوی بسیاری از خریداران خواهد بود اما منهارت معتقد است هنوز هم جا برای بهتر شدن این ابر سدان وجود خواهد داشت.
همانند اکثر پروژههایی که توسط منهارت معرفی شدهاند، این تیونر جادوی خود را ابتدا روی پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بیامو بکار برده است. این پیشرانه در حالت استاندارد ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد اما منهارت با استفاده از قطعاتی همچون ورودی فیبر کربنی و واحد کنترل MHtronik خروجی این نیروگاه آهنین را به ۷۸۸ اسب بخار و گشتاور آن را به ۹۳۵ نیوتون متر رساندهاند. این تیونر مشهور همچنین یک سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ با کنترل سوپاپ و چهار خروجی اگزوز ۱۰۰ میلیمتری را با طرح فیبر کربنی در نظر گرفته است. خریداران بیامو M5 CS منهارت همچنین میتوانند خروجیهای اگزوز مسابقهای بدون مبدلهای کاتالیتیک را سفارش دهند.
ترمزهای بیامو M5 CS منهارت تغییری نسبت به نسخه استاندارد ندارد اما مشتریان میتوانند سفارش بهبود آنها را نیز بدهند. به این موارد باید فنرهای پیچشی نسخه ۴ شرکت KW را نیز اضافه کرد که نه تنها روی بهبود هندلینگ تأثیر دارند بلکه باعث کاهش ارتفاع خودرو و مخوفتر شدن آن میشوند. تکمیل کننده تغییرات این ابر سدان آلمانی هم رینگهای نقرهای و خاکستری مات با ابعاد ۲۱ اینچی هستند. اگرچه این رینگها بهصورت استاندارد طرح نقرهای و خاکستری مات را دارند اما مشتریان میتوانند رنگ آنها را مطابق سلیقه خود سفارش دهند. منهارت همچنین نوارها و نوشتههای تزئینی روی بدنه و کفپوشهای خاص خودش را هم ارائه میکند. نظر شما درباره این ابر سدان تقویت شده چیست؟ آیا نسخه استوک را دوست دارید یا پروژه منهارت بهتر از کار درآمده است؟
احمدرضا
۶ آذر ۱۴۰۱نسخه استوک
shayan1renault
۶ آذر ۱۴۰۱وای عاشقشم همون طراحی اصیل وعالی بی ام و
Reza Waffen SS
۶ آذر ۱۴۰۱به نظرم M5 CS خودش به خودیه خود غوله نیازی به تیون نیست
مهران
۶ آذر ۱۴۰۱یکی از بهترینای بی ام و
رنگشم خیلی زیباست👌
مهران
۶ آذر ۱۴۰۱نسخه ی بدون تیون تا الان خیلی از غولارو له کرده. پورشه توربو اس و تایکان و حتی با مشخصاتی که داره لامبو هورکان و…
این نسخه تیون شده خیلی حرفا میتونه داشته باشه واقعا👌
این یک BMW است…
Taha Malek
۶ آذر ۱۴۰۱عمرا بتونه توربو اس رو بزنه
مهران
۶ آذر ۱۴۰۱ویدئو این درگ هست بزن گوگل
Taha Malek
۷ آذر ۱۴۰۱https://youtu.be/PhAygU-6OD8
Just toyota
۶ آذر ۱۴۰۱این خودش تو حالت استوک ، صفر تا صد رو تو ۲/۹ ثانیه میزنه دیگه این نسخه تیون چه هیولایی میشه 😱
❤BMW❤
۶ آذر ۱۴۰۱صفر تا صد اعلام کمپانی ۲/۹ هست
میتونه تا ۲/۵ هم بزنه
ولی دیگه منهارت عجب کاری کرده باهاش
واییی
خیلی وحشتناکه واسه رقبا
فکر کنید با این تو خیابون گازو تخته کنید و با غرش پیشرانه همه …
مجتبی .
۶ آذر ۱۴۰۱دوستی بود میگفت اینجور وقتا پیرهنمو میندازم روی شلوارم😉
مهران
۶ آذر ۱۴۰۱البته غیر رسمی ۲/۸ و ۲/۶ هم زده که معتبره و همینجا پستش فکر کنم باشه..
hamidreza
۶ آذر ۱۴۰۱این تو نسخه استوکش یه ابر سدان هست ولی با این دیگه چی بشه خدا میدونه و صاحبش…
امیرحسین
۶ آذر ۱۴۰۱منهارت ب کم قانع نیس لعنتی جذاب
انگار ک ب هیولا علاقه زیادی داره
اما یه چیزی که مهارت باعث میشه آدم علاقه مند ب تیونش بشه اینه ک خیلی نسبت به بقیه ساده تر کار میکنه که من ب شخصه علاقمندم به سادگی اما حس و حال نو
و اینکه تیونر های ژاپنی رو خیلی دوست دارم کیت های جذابی میسازن
خواهش از پدال دارم ک سری به تیونر های ژاپنی هم بزنه
حافظ
۶ آذر ۱۴۰۱مگه حق ما نیست اینها وارد ایرانم بشوند خدایا ما چه گناهی کردیم ایرانم آرزوست
امیرحسین
۶ آذر ۱۴۰۱خیلی ماشین کاملیه
مجتبی .
۶ آذر ۱۴۰۱این ماشین استوکش هم عالیه ولی جادوی منهارت رونمیشه دوست نداشت.