موستانگ شلبی GT500 محرک عقب با ۷۶۰ اسب بخار قدرت در مسابقهٔ U-Drag به مصاف بامو M8 کامپتیشن ۶۲۵ اسب بخاری چهارچرخ محرک رفته است.
فورد موستانگ شلبی GT500 و بامو M8 کامپتیشن نشان میدهند که راههای مختلفی برای طراحی و ساخت یک کوپهٔ اسپرت قدرتمند وجود دارد. حال این دو ماشین در مسابقهٔ U-Drag به مصاف هم رفتهاند تا ببینیم کدامیک پرفورمنس بهتری دارد. در این مسابقه، خودروها ابتدا مثل یک درگ سنتی، مسافت ۴۰۰ متر را طی میکنند اما در انتهای مسیر باید سرعت خود را کم کنند، دور بزنند و به خط شروع برگردند؛ بنابراین، U-Drag شتاب، ترمز، پیچیدن و سرعت خروج از پیچ خودروها را در زمان بسیار کمی آزمایش میکند.
این دو خودرو هردو پر از اسب بخار هستند. زیر کاپوت بامو یک پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو با ۶۲۵ قرار گرفته که نیروی خود را به هر چهارچرخ تحویل میدهد درحالیکه شلبی ۷۶۰ اسب بخار قدرت دارد اما فقط به چرخهای عقب منتقل میشود. اختلاف وزن بین دو خودرو نیز زیر ۷۰ کیلوگرم است و بنابراین روی کاغذ موستانگ از لحاظ نسبت قدرت به وزن برتری دارد. بااینحال، روی آسفالت شرایط فرق میکند زیرا لانچ کنترل بامو از سامانهٔ چهارچرخ محرک برای ایجاد حداکثر کشش و چسبندگی استفاده میکند و به همین دلیل، M8 در مسابقهٔ اول ظرف ۳.۱ و در مسابقه دوم در ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه این اعداد برای شلبی به ترتیب ۴.۱ و ۳.۸ ثانیه هستند.
در ادامه اما وقتی کوپهٔ آمریکایی روی ریل میافتد شروع به کاهش فاصله با رقیب آلمانی میکند. GT500 در هر دوبار ۴۰۰ متر را زیر ۱۱.۵ ثانیه طی میکند و موفق میشود با سرعتی بسیار بالاتر از بامو به خط شروع بازگردد. بااینحال، در هردو رقابت M8 پیروز میشود. البته دلیل اصلی این پیروزی سامانهٔ چهارچرخ محرک بامو است و اگر مسیر کمی طولانیتر بود GT500 احتمالاً خود را به رقیب میرساند زیرا شلبی U-Drag دوم را ظرف ۳۲.۵ ثانیه طی کرد که فقط ۰.۱ ثانیه از M8 کندتر بود.
مشخصات فنی
موستانگ شلبی GT500 | بامو M8 کامپتیشن | |
پیشرانه | ۵.۲ لیتری V8 سوپرشارژ | ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو |
قدرت | ۷۶۰ اسب بخار | ۶۲۵ اسب بخار |
گشتاور | ۸۵۰ نیوتن متر | ۷۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
وزن | ۱۸۹۰ کیلوگرم | ۱۹۵۰ کیلوگرم |
قیمت | ۸۱,۲۸۰ دلار | ۱۵۸,۰۹۵ دلار |
SRT
۲۶ تیر ۱۴۰۲واقعا جی تی ۵۰۰ توی شتاب اولیه همهی اون اسب بخار هارو حروم میکنه
mercedes
۲۶ تیر ۱۴۰۲توی لانچ که هیچ توی رولینگم ،اگه چلنجر دیمن هم باشه حرف برای گفتن نداره
سوشیانت
۲۶ تیر ۱۴۰۲واقعا شما درست متن رو نخوندید تو متن گفته شده شلبی دف عقبه اگه بی ام و هم دف عقب بود به شتاب صفرتاصد ۳.۳ شلبی نمیرسید
وی
۲۶ تیر ۱۴۰۲شلبی 3.8 صفر تا صد زد نه 3.3(درحالی که بی ام و فقط 0.1 با گفته کارخانه فاصله داشت ولی شلبی 0.5 ثانیه) با گفتن حلوا دهن ادم شیرین نمیشه
سوشیانت
۲۶ تیر ۱۴۰۲یه چیزی هست به اسم مهارت راننده کمی تحقیق کنید صفرتاصد زدن با ماسل کار نیاز به مهارت زیاد داره چون کل قدرت به چرخ های عقب منتقل میشه پس عدد ۳.۳ کاملا درسته
وی
۲۶ تیر ۱۴۰۲اروپایی ها دف عقبشون هم همون رقم اعلامی کارخانه رو میزنه هیچ راننده حرفه ای تا حالا از دیمن عادی 2.3 نگرفته و از دیمن 170 1.66 نگرفته چون اینا اعداد فیک هستن که کمپانی های امریکایی اعلام میکنن و میدونن که شما خودتونو باهاش گول میزنید
سوشیانت
۲۷ تیر ۱۴۰۲گفتم دیگه شما ها هیچ وقت منطق نداشتین فکر میکنین آلمان از فضا اومده و راستگو هست بقیه همه دروغگو مرز های تعصب رو جا به جا کردین در ضمن یه کلاس ریاضی هم برو تا حالا کدوم آلمانی دیدی که بالای ۱۰۰۰ اسب و گشتاور به چرخ های عقب منتقل شه همین باعث میشه کنترل آمریکایی ها سخت تر باشه شما ها هم اگه بقال سر کوچه بیاد بگه به فلان ماشین آلمانی صفرتاصد زیر یک ثانیه زدم هم باور میکنین
وی
۲۷ تیر ۱۴۰۲میگن کافر همه را به کیش خود پندارد یعنی این الان من متعصب شدم شما منطقی؟ من هیچ رقم اعلامی رو از المان ها نپذیرفتم خودم دیدم تقریبا همشون اون تایم اعلامی رو زدن مثلا یادتونه بی ام و m240i صفر تا صدش 4.2اعلام شده بود ولی تو کار واو 3.8 زد دف عقب هم بود یعنی اون با موتور 3 لیتری مثل هلکت رد ای با موتور 6.2 لیتری شتاب میزنه خلاصه که اینجا همه میدونند کی متعصبه و دنبال توجیح ادم ندونه فکر میکنه از آمریکا ماهی هزار دلار میگیره بیاد پدال طرفداری سونو بکنه😂
سوشیانت
۲۸ تیر ۱۴۰۲کسی که اطلاعات درسته حسابی نداره نظر دیگران براش مهم میشه شرایط آب و هوایی در شتاب خیلی تاثیر داره مثلا چلنجر اسکات پک رو کمپانی ۴.۳ اعلام کرده اتو تاپ ان ال ۴.۶ زد ولی تو یوتیوب ویدئوش هست که ۴ میزنه پس نتیجه میگیریم اعداد کمپانی ها منطقی ترین اعداد هستن و دلیل اینکه میگم متعصبی اینه که اعداد خود شرکت هایی که طرفدارشی رو قبول نداری! یک این، دوم ماشین های آمریکایی قدرت بسیار زیادی رو به چرخ های عقب میفرستن و باعث میشه کنترلشون سخت باشه الان m240i قدرتش حتی نزدیک آمریکایی ها نمیشه
Ali
۲۹ تیر ۱۴۰۲آقا من اصلا با تعصب و آمریکایی و آلمانی بودن کاری ندارم ما تو جهان یک درس و رشته ای داریم به نام فیزیک ، من با این درگ کاری ندارم ولی بعضی درگ هایی دیدم که من واتسون با چلنجر دمون و پورشه ۹۱۱ توربو اس درگ می دادن من نمیگم که دوج حتما پیروز می شد ولی خدایی ۸۰۸ اسب بخار با فاصله ی ۵ ، ۶ ماشین اختلاف به ۶۵۰ اسب بخار می بازه ، به خدا این قوانین فیزیک رو نقض میکنه ، فلسفه خودرو های آمریکایی این هست اگه یک راننده ای پشت فرمان این خودرو ها قرار بگیره دیگه هیچ خودرویی نمیتونه بهوش برسه و آنچنان به صندلی فشار رتون میده که نمی تونید بیاد جلو هنگام گاز دادن .
مهران
۲۶ تیر ۱۴۰۲داداش تو واقعییی…!
فرشاد
۲۷ تیر ۱۴۰۲سوشیانت یه ماسل کار حتی رانندش هم کارکشته باشه کم کمش به لاستیک اسلیک نیاز داره چرا نمیخوای قبول کنی
ali-s
۲۸ تیر ۱۴۰۲هیچ گرانی بیعلت نیست!😁
R/T
۲۶ تیر ۱۴۰۲درگ جالبی بود
صدای هردو ماشین روحمو ساخت
R/T
۲۶ تیر ۱۴۰۲آفرین به موستانگ
R/T
۲۶ تیر ۱۴۰۲دوستان چرا دیس میدید من خودم از بی ام و خیلی خوشم میاد
برا این گفتن آفرین چون نصف قیمت بی ام و بود وگرنه بی ام و تو همه درگ ها عالیه
mercedes
۲۶ تیر ۱۴۰۲هرچند از سری هشت وزن کم تر و قدرت بیشتری داره حتی توی تست رولینگم از سری هشت شکست میخوره.
محمدهادی
۲۶ تیر ۱۴۰۲این نشون میده که چگونه آلمانی ها سامانه چهارچرخ رو به تک محور ترجیح میدهند
توان بیشتر،گشتاور بالاتر و وزن کمتر،اما تنها با یک فاکتور نحوه انتقال قدرت،تمام فاکتورهای اساسی ذکر شده رو دود میکنه میبره هوا…
استراتژی آلمانی ها هوشمندانه نیست؟؟
تشویقش کنید این باواریایی با ارزش رو
تازه خیلیم خوشششگله❤️❤️
سوشیانت
۲۷ تیر ۱۴۰۲آره خیلی استراتژیشون هوشمندانه هست که از دوج دف عقب میخورن😂
سوشیانت
۲۷ تیر ۱۴۰۲اگه مسیر یکم طولانی تر بود فورد بی ام و رو له می کرد امثال شما ها حتی درست متن رو نمیخونین
محمدهادی
۲۷ تیر ۱۴۰۲اما و اگر رو بیخیال سوشیانت
الان اینجا از ماشین ۲۰۱۸ بی ام و خورده
سوشیانت
۲۸ تیر ۱۴۰۲اینجا و اونجا رو بذار کنار واقع بین باش و فرار نکن در ضمن موستانگ این نسلش ۲۰۱۳ هست
سوشیانت
۲۸ تیر ۱۴۰۲اینجا و اونجا رو بذار کنار واقع بین باش و فرار نکن از حقیقت تو مسیر طولانی بی ام و از فورد میخوره خودت هم میدونی اعداد دروغ نمیگن در ضمن موستانگ این نسلش ۲۰۱۳ هست
آلمانی باز
۲۶ تیر ۱۴۰۲۱۳۵ اسب بخار قدرت کمتر ، ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور کمتر ، تقریبا ۱ لیتر حجم موتور کمتر ، ۶۰ کیلو وزن بیشتر ولی بازم همون همیشگی
مهندسی آلمانی عالی مینوازد
corvette
۲۶ تیر ۱۴۰۲متوجه نیستم
سیستم چهار چرخ محرک رو نمیبینید؟؟؟
بعد ادعای مهندسی هم دارید؟
همین ام ۸ با احترامی که دارم
تو پیست عمرا بتونه از پس شلبی بر بیاد
Sepehr
۲۶ تیر ۱۴۰۲مهندسی آلمانی همینه ک تو پسست هم این ماشین ب دلیل سیستم جهار چرخ بهتر و قابلیت انتقال نیرو جداگانه اگه از شلبی بهتر نباشه بدتر نیست، چ بخوایم چ نخوایم آلمان تو حوزه خودرو سازی ده پله از کل دنیا بالاتره
Amir Machine
۲۶ تیر ۱۴۰۲پیست ویرجینیا
شلبی: 2:44.6
بامو: 2:55.4
پیست ویلیو اسپرینگ
شلبی: 1:28.1
بامو 1:31.5
آلمانی باز
۲۶ تیر ۱۴۰۲موستانگ با ۱۳۵ اسب بیشتر اگه تو پیست هم جا بمونه که دیگه باید بره بمیره کلا
بله تو پیست سریع تره چون ی کوپه پیست محوره برخلاف سری ۸ که ی کوپه فول سایز لوکس و سنگین محسوب میشه.. ولی اگه خیلی مهندسی دوست داری میتونم به m4 csl اشاره کنم.. تایم هاش هم موجوده میتونی ببینی چطوری با ۲۰۰ اسب کمتر تو پیست به ریش موستانگ میخنده
آلمانی باز
۲۶ تیر ۱۴۰۲جواب به Amir Machine
پیست لویزیتس
بی ام و: ۱:۳۱
شلبی: ۱:۳۳
پیست زاکینرینگ
بی ام و: ۱:۳۱
شلبی: ۱:۳۸
پیست هوکنهایم
بی ام و: ۱:۵۲
شلبی ۱:۵۴
پیست نوربرینگ
بی ام وه: ۷:۳۲
شلبی: ۷:۳۹
بازم میگم مهندسی آلمانی عالی مینوازد…
سوشیانت
۲۶ تیر ۱۴۰۲چه بخوایم چه نخوایم کسی با تعصب به نتیجه نرسیده شما ها هر وقت تونستین با اعداد و ارقام بحث کنین اون وقت بیاین بگین آلمان بهتره در واقعیت آلمان صد سال از آمریکا عقبه
آلمانی باز
۲۶ تیر ۱۴۰۲داداش!۱۳۵ اسب بیشتر…خیلی عه ها
بعدشم موستانگ لاستیکاش بهتره
بی ام وه پیرلی زیرش عه موستانگ میچلین… واقع بین باش
فرشاد
۲۷ تیر ۱۴۰۲سطح سواد یه امریکن فن که نه چون ابروی اونارم به باد میدی میشه بگم یه هیچی ندون که زرت زرت میگه دیمن 170
لجندری واقن تو کتت نمیره که دیمن واسه نزدیک شدن به گفتش نیاز داره به
مسیر
لاستیک
سوخت
درایور
گرچه میدونم خودتو به نفهمی زدی
JDM سابق
۲۷ تیر ۱۴۰۲هیچ تایم رسمی از نوربرگرینگ شلبی بیرون نیومده کامارو ZL1 بدون پک 1LE تایم ۷.۲۹ زد.شلبی تقریباً تو تمام پیستای بلند M8 رو زده با اینکه دو دفه و قدرت واقعیش حدوده ۷۰۰ تاست
سوشیانت
۲۶ تیر ۱۴۰۲مهندسی آلمانی اگه عالی بود باید میتونست حداقل نزدیک دوج دیمون صد و هفتاد بشه ولی با اختلاف عقبه😂😂😂 البته از اسم ایشون معلومه که یه فرد متعصبه
آلمانی باز
۲۷ تیر ۱۴۰۲جواب به JDM سابق
داداش تایم بی ام وه هم رسمی نیست! کلا بی ام وه تمام تمرکزش رو شش سیلندر هاش عه تو نوربرینگ … ام هشت ، ام فایو، حتی ام فایو سی اس هیچ کدوم تایم رسمی ندارن(تو تایم ها سری ۳ از سری ۵ سریع تر بوده!) بالاتر هم گفتم سری هشت بیشتر لوکس عه تا پیست محور
شما کامارو و موستانگ رو باید با m4csl مقایسه کنی..بدون پک مخصوص و سیستم xdrive نوربرینگ رو ۷:۱۵ زده…
سوشیانت
۲۶ تیر ۱۴۰۲سطح سواد یک آلمانی فن متعصب رو میبینیم که فرق دو دف با دف عقب رو نمیدونه در ضمن آلمان اگه مهندسی داشت باید میتونست حداقل نزدیک دوج دیمون صد و هفتاد بشه ولی قطاری ازش میخوره
سوشیانت
۲۶ تیر ۱۴۰۲اول برو فرق ماشین دو دف با دف عقب رو یاد بگیر بعد کامنت بده الان چه ربطی به مهندسی آلمانی داره آقای متعصب مهندسی آلمانی اگه خوب بود حداقل باید به دوج دیمون صد و هفتاد نزدیک میشدن
R
۲۶ تیر ۱۴۰۲روتو برم سوشیانت دیگ به دیگ میگه روت سیاه تو خودت متعصب آمریکایی
سوشیانت
۲۷ تیر ۱۴۰۲تو خودت هم الان دیگی و متعصب آلمانی از کامنت هات مشخصه
آلمانی باز
۲۶ تیر ۱۴۰۲قابل توجه سوشیانت
دو دیفرانسیل (4WD) دو تا اکسل داره و قدرت رو به صورت یکسان به تمام چرخ ها منتقل میکنه، مال آفرودر های قدیمی هم هست
Xdrive بی ام وه چهار چرخ متحرک(AWD) عه قدرت رو بین چهار تا چرخ به صورت هوشمند توزیع میکنه
جفتشون هم ی کار رو انجام میدن ها ولی از اونجایی که مسئله سطح سواد رو مطرح کردی خواستم ی خودنمایی کرده باشم…
سوشیانت
۲۷ تیر ۱۴۰۲شما فعلا جواب سوال من رو بده نمیخواد خود نمایی کنی وقتی یه حرفی میزنی باید بتونی جواب بدی آلمانی که این همه میگی مهندسی داره با تکنولوژی xdrive کلا دو سه دهم ثانیه از فورد شتابش بیشتره حالا اگه بی ام و دف عقب بود رنده میشد
سوشیانت
۲۷ تیر ۱۴۰۲البته الان تو سایت بی ام و m دیدم فقط یک دهم ثانیه از شلبی شتابش بیشتره! این نشون میده که مهندسی آمریکایی خیلی بهتر از آلمانیه که با دف عقب فقط یک دهم کند تره
محمدهادی
۲۷ تیر ۱۴۰۲ماشین مورد علاقه ت از بی ام و خورده دیگه
دیگه اینهمه صغری کبری براچی میچینی عزیز؟
بی ام و مگه ماشین مخصوص درگ ساخته که دیمن رو میاری وسط؟
دیمن بجز مسابق شتاب دادن اونم با لاستیک های مخصوص در پیست و آسفالت مخصوص بهمراه سوخت اتانول مخصوص مگه کار دیگه ییم ازش برمیاد؟؟
سوشیانت
۲۸ تیر ۱۴۰۲شما هم ماشین مورد علاقه ت مهندسی نداره در برابر فورد و در مسیر طولانی بی ام و رو له میکنه در ضمن کی گفته دیمون مخصوص درگه مجوز ورود به خیابان رو هم داره و تازه بی ام و که در برابر اون قطاری میخوره
Sevlan
۲۶ تیر ۱۴۰۲آفرین به ب ام و، ولی مطمئنم همین ب ام و کمکم 700اسب قدرتشه، همونطور که داینومترا نشون میدن قدرت اعلامی ب ام و ها خیلی بیشتر از اعداد اعلامی محافظه کارانه آلمانیاست!!!
13
۲۶ تیر ۱۴۰۲اسب بخار در مقابل اسب بی بخار
محمدهادی
۲۶ تیر ۱۴۰۲خخخخ
الان سوشیانت و جی ام پیداشون میشه ها
سوشیانت
۲۶ تیر ۱۴۰۲وقتی هیچی از ماشین نمیدونی و فکر میکنی فقط اسب بخار تو شتاب تاثیر داره:
فرشاد
۲۷ تیر ۱۴۰۲یادت رفته دیمن با پرفورمنس هزار اسبی😂🤣
Siyavash
۲۶ تیر ۱۴۰۲جفتشونم دوس دارم…ولی بی ام و انتخاب منه ..چون استفاده روزانش خیلی بهتره .از نظر زیبایی خیلی زیباتر هست
البته سلیقه ای هست..به وقت کل کل هم یه دیونه واقعی هست…راجب شلبی عزیز هم باید گفت حس میکنم اگه شلبی یه راه حلی برایه لانچ کردنش پیدا میکرد و مثل کوروت که دف عقب هست ولی تویه لانچ و شتاب الان برایه خودش جزو خوب ها هست میتونست نتیجه این درگ رو عوض کنه..البته حس میکنم این لانچ متوسط شلبی طبیعی باشه چون موتور جلو و دف عقب هست و قدرت خیلی زیادیم داره…در کل جفتشونم دوست داشتنی و پر طرفدار هستن..و واقعا فقط بحث سلیقه هست انتخاب بینشون….
JDM سابق
۲۶ تیر ۱۴۰۲تو ثانیه ۵ کل طرف کل فلسفه این درگ و شرح داد
All wheel drive is gonna save my ass today
امیر
۲۶ تیر ۱۴۰۲یکی از ویژگی های جذاب ماسل کار ها اینه که دیفرانسیل عقب هستن و به همین دلیل میشه خیلی راحت باهاشون دود کرد ( broun out ) ، اما این ساختار تک دیفرانسیل در درگ ریس به ضررشون تموم میشه !! ( به هر حال قدرت و گشتاور خیلی بالایی دارن و وقتی این حجم از قدرت میره روی محور ، قطعا باعث هرزگردی زیادی میشه ) به همین دلیل امثال gt500 یا هلکت ، هیچوقت نمیتونن توی لانچ به غول های اروپایی مثل m8 یا gt63 برسن !! در کل تقابل این دو هیولا از دو دنیا کاملا متفاوت ، برای من خیلی جذاب بود
سوشیانت
۲۶ تیر ۱۴۰۲m8 و gt63 هم هیچوقت نمیتونن به دوج دیمون صد و هفتاد برسن
Saeed
۶ مرداد ۱۴۰۲چقد دیمن دیمن میکنی از خودت مایه بزار حداقل
N!MA
۲۲ دی ۱۴۰۲جز دیمن ۱۷۰ دیگ اسم کدوم ماشینو یادت دادن
فقط انگلستان
۲۶ تیر ۱۴۰۲پس مکلارن چه طور با دیفرانسیل عقب بودن همه رو شکست میده؟
Amir Machine
۲۶ تیر ۱۴۰۲برای اینکه مکلارن موتور وسطه و کشش بسیار بهتری رو چرخهای عقب داره با قیمت 300 – 400 هزار لاری، لانچ کنترل بشدت پیشرفتهای داره
فکر نمیکنم هیچ عقل سلیمی بجز میرسلیم یه سوپرکار 400 هزار دلاری رو با ماسل کار 80 هزار دلاری مقایسه کنه
فقط انگلستان
۲۶ تیر ۱۴۰۲همین دیگه میخواستم همین رو بشنوم
اینکه تکنولوژی فورد موستانگ خیلی هم بالا نیست
یا به قول دوستمون که گفتن انگار اسب بخارهای موستانگ اسب بخار واقعی نیستن.
سوشیانت
۲۷ تیر ۱۴۰۲اون دوستمون هم مثل شما اطلاعات درستی درباره ماشین ندارن وقتی موستانگ با دف عقب ۳.۳ میزنه یعنی مهندسی فوق العاده ای داره
Kf
۲۷ تیر ۱۴۰۲۷۵۰ اسب بخار ۳.۳ ثانیه تو سال ۲۰۲۳ این همه بحث نداره.
Ali
۲۹ تیر ۱۴۰۲چون موتور مکلارن مثل کوروت c8 Z06 هم عقب هست
R@min
۲۶ تیر ۱۴۰۲هر دو تا ماشین 0/5 ثانیه به تایم قبلیشون کندتر شدن، بنظر این کانال دیگه تو خرج سرویس ماشین ها موندن.
در کل جفتشون از ماشین موردعلاقم هستن ولی خب شلبی ماشین بسیار سریع تری هست مخصوصا تو پیست و موتور و گیربکس پیشرفته تری داره و از اون طرف بیمر سیستم فوق العاده چهارچرخ xdrive تو شتاب اولیه خیلی کمک می کنه بهش.
R/T
۲۶ تیر ۱۴۰۲جالب بود آقا رامین ممنون از شما
M/D
۲۶ تیر ۱۴۰۲این یارو بجز این دو تا و کوروت و لوسید ماشین دیگه ای نداره تو u درگ بزاره؟
مازیار
۲۶ تیر ۱۴۰۲فورد می تونست یه دستی رو این موتور بکشه و به ۸۰۰ تا ۸۵۰ اسب برسونه و با یه هزینه حدودا ۲۰۰ هزار دلاری – که قطعا برگشت هم داشت – یه سوپراسپرت موندگار با وزن حدود ۱۵۰۰ کیلو خلق کنه
چرا این کارو نکرد؟؟
net
۲۶ تیر ۱۴۰۲بی ام و ام ۸ دیگه چی هست گیج کننده هست باید فقط تنها بگویند بی ام و سری ۸. خیلی زیبا هست بی ام و سری ۸ مخصوصا مدل روبازش در حال حاضر زیباترین ماشین اسپرت کوپه روباز جهان هست
آریا
۲۶ تیر ۱۴۰۲درگ جالبی بود ولی روی اسالفت درگ و تایم توی پیست جیتی 500 بیامو m8 رو زده فقط توی لانچ بیامو یهذره سریع تره وگرنه تایم موستانگ کمتره
اقای اشتری لطفا اونم بذار
البته اونم بگم صدای جیتی 500 خودش یه دنیایی داره
Arshia m3csl
۲۶ تیر ۱۴۰۲هر دوتاشون جذابن و ماسل کارای قابلی هستن انتخاب بینشون سخته با اینکه بی ام و فنم به احتمال زیاد ماستنگ شلبیه انتخابم هرچند m8 هم خیلی دوست دارم
مهردادکمال
۲۶ تیر ۱۴۰۲اختلاف قیمتشون خیلی زیاده
مجتبی .
۲۶ تیر ۱۴۰۲این مدل درگ جالبتره تا مستقیم اما باز هم باید راننده ها ماشیناشونو عوض کنن تا قابلیتهای ماشین وراننده درست معلوم بشه. هردو عالی ولی فلسفه متفاوتی دارن.
BMW
۲۶ تیر ۱۴۰۲همه چی کمتر شلبی از قدرت اسب بخار تا گشتاور و سوخت ولی عاشق صداشون شدم ولی با همه اینا فکر نکنم تو پیست بتونه حریف شلبی باشه با اینکه فن بی ام و هستم
یوسفی
۲۷ تیر ۱۴۰۲وقتی قیمت دو برابر هستش از همه لحاظ باس قدرت و کیفیت دو برابر باشه
عشق است شلبی ❤️💓
بهنام
۲۷ تیر ۱۴۰۲جی تی 500 رو خیلی دوست دارم و از نظر من زیباترین خودروی ساخت آمریکا همینه به همراه فورد جی تی . طراحی سری هشت به مذاق من سازگار نیست و بیشتر نسبت های یک کوپه ی آمریکایی رو داره تا یک ب ام و کپل و گرد با اوورهنگ های کوتاه و زیبا.
در هر صورت انتخابم ماستنگ.
ابوالفضل
۲۹ تیر ۱۴۰۲دوباره درگ و برتری چهارچرخ محرک
فاصله ای که افتاد باعث برتری بی ام و در رولینگ هم شد (تازه با ۰/۱ اختلاف) که مسافتش هم خیلی کم بود (همون ۴۰۰ متر رفت رو دوباره برگشتن)
در صورتی که رولینگ باید نیم یا یک مایل مسافت باشه
و در اون صورت موستانگ می برد
قاسم
۷ مرداد ۱۴۰۲باید مصرف سوختشون هم در نطر داشت
Ali
۸ دی ۱۴۰۲لامصب هر دوتا خوبن و من عاشق هردو هستم ولی باید به فورد یک گلایه کنیم که آقا چرا گیر دادی به RWD شما فرض کن موستانگ GT500 ، AWD باشه ، اون موقع چیمیشه ؟؟؟
و فکر کنم نسخه ی AWD هم توسط فورد قابل سفارش باشه .
Mohammad
۱۶ فروردین ۱۴۰۳داداش کاری ندارم چی میگی ولی قدرت موستانگ شلبی نباید دست کم گرفت کنترل ماشین های آلمانی و ایتالیایی برای ادمای ساده آسون تره کنترل موستانگ شلبی سخت تره یکم دقت کن راننده ای که پشت فرمان نشسته حرفه ای نیست اگه حرفه ای بود بی ام و رو له میکرد
هیچ ماشینی نمیتونه شلبی رو شکست بده رقیبش فراری و بوگاتیه