بیامو M1000 XR جزو معدود موتورسیکلتهای بازار است که راحتی سواری را با ویژگیهای اسپرت ترکیب میکند.
همه ما به خوبی خودروهای بیامو M را میشناسیم، محصولاتی که جزو بهترین چهار چرخهای اسپرت تاریخ هستند هرچند نمونههای اخیر آنها از نظر طراحی کاملاً جنجالبرانگیز ظاهر شدهاند؛ اما شاید برخی افراد ندانند که موتورسیکلتهای بیامو M نیز تولید میشود و سبد محصولات آن در حال حاضر شامل ۳ موتورسیکلت است. جدیدترین عضو این خانواده بیامو M1000 XR است که سواری راحت را با ویژگیهای اسپرت ترکیب میکند.
اینکه موتورسیکلتی با ظاهر تقریباً مشابه بیامو GS ادونچر وجود داشته باشد اما بر پایه مدلهای اسپرت S1000 XR و S1000 RR شکل بگیرد کمی عجیب خواهد بود. موتورسیکلت موردبحث از پیشرانه ۴ سیلندر S1000 RR با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ردلاین ۱۴۶۰۰ استفاده میکند ولی از نظر بدنه و فریم شباهتهای زیادی به S1000 XR دارد. بیامو همچنین نسبتهای دنده چهارم تا ششم را کوتاهتر کرده و درعینحال نسبتهای کلیه دندهها نیز بهینه شده است.
اگرچه هدف از تولید موتورسیکلت M عملکردی سریع است اما M1000 XR از برخی ویژگیهای آیرودینامیکی برای بهبود پرفورمنس و افزایش راحتی سود میبرد. برای مثال بالچههای پانل جلو به عبور بهتر هوا از اطراف موتورسوار کمک میکنند و درعینحال باعث تولید ۱۲ کیلوگرم داون فورس بیشتر در سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت میشوند. همچنین این موتورسیکلت از دامپرهای تطبیقی، ترمزهای بزرگتر ۱۲.۶ اینچی و دوشاخ جلوی جدید به همراه فریم آلومینیومی بدنه سود میبرد. اگر پکیج M کامپتیشن را سفارش دهید رینگهای کربنی جایگزین نمونههای آلومینیومی فورج کاری شده استاندارد خواهند شد.
نهایتاً باید به سیستمهای الکترونیکی بیامو M1000 XR اشاره کنیم که جذابترین آنها میتواند دستیار لغزش ترمز باشد. اگر مسابقات موتو جی پی را تماشا کرده باشید حتما میدانید که موتورسوارها معمولاً با استفاده از ترمز عقب و لغزش اندک موتورسیکلت از پیچها عبور میکنند. درست همانند سیستمهای کنترل پایداری در خودروهای مدرن، این موتورسیکلت به سیستم مشابهی مجهز شده که به شما کمک میکند همانند حرفهایها از پیچها عبور کنید. موتورسیکلت M1000 XR همانند خودروهای مدرن M تکنولوژی و قدرت زیاد را در یک پکیج سنگین و بزرگ ارائه میکند؛ اما برخلاف خودروها، M1000 XR شاید انتخاب اول افراد متفکر باشد…
Mr. gt c
۱۴ آبان ۱۴۰۲بسیار متشکرم بابت پوشش اخبار موتورسیکلت،
شاهین
۱۴ آبان ۱۴۰۲سلامت باشید
انجام وظیفه اس.
❤BMW❤
۱۴ آبان ۱۴۰۲فقط m1000rr 🤩😘
Arash IV
۱۷ آبان ۱۴۰۲سید اون S1000 RR فکر کنم منظورته
911
۱۴ آبان ۱۴۰۲میدونم بی ربطه اما یه سوال داشتم.
امروز یه موستانگ قرمز فکر کنم نسل ۳ بود دیدم،که پلاک ایران بود و موقت نبود.تو کرج و تهران هم فکر نکنم باشه، ولی من دیدم، دقت نکردم مال کجاست.
به نظر تون چجوری ممکنه؟؟؟؟؟
چون آمریکایی ها رو پلاک نمیکردن.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۴ آبان ۱۴۰۲از مدلهای قدیمی زیاد هست که قبل دهه ۶۰ پلاک گرفتند
ممکنه اموال توقیفی و قاچاق باشن یا مزایده سفارتخانه
حدود سال ۱۳۷۱، برای چندماه، واردات ماشین محدودیت خاصی نداشت و فقط کارکرد صفر کیلومتر مهم بود، اگر دیده باشین، شورولت کاپریس (تخم مرغی) مدل ۱۹۹۲ با پلاک ملی در ایران هست که همون موقع وارد شده
Enzo Ferrari 2008
۱۴ آبان ۱۴۰۲آقای اشتری من حتی 991 هم دیدم که پلاک ملی هست
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۴ آبان ۱۴۰۲موستانگ مدل ۲۰۰۰ و ۲۰۱۵ پلاک ملی داریم
حتی هامر H2 پلاک ملی که دیگه واقعا عجیبه ولی هست
احتمالا از داستان مزایده اموال سفارتخانه اومده
P
۱۴ آبان ۱۴۰۲سوپربایک ها کم کم دارن خطرناک میشن ،تا همین چند سال پیش رد لاینشون حداکثر 11000 بود اما حالا میبینیم این انجین ردلاین 14600 و سوپربایکی مثل دوکاتی پانیگال v4 رد لاین 16500 دارن و یه جورایی فاصله زیادی با انجین موتو جی پی با ردلاین 18000 ندارن
18:45
۱۵ آبان ۱۴۰۲برگ زرینی دیگه تو کارنامه درخشان بی در وپیکر ب ام و
یعنی واقعا بهترین ترکیب از جاه طلبی
مدل s1000rr رو با قابلیت سفرهای جاده ای و حتی داخل شهری ترکیب کرده و پکیج کامل و بی نقصی رو
ب ام و بوجود آورده.
حالا وقتی اینا رو درکنار بهترین سیستم های الکترونیکی کمک راننده نظیر همین ترمز لغزنده در نظر بگیریم، میبینیم چقدر لذت و دقت رانندگی فوق العاده ای رو ارائه میده👍😍😍
موتور 4سیلندر خطی فوق العاده پر انرژی با اون کارنامه درخشانش که بماند با رد لاین عالی…