حدود یک سال از معرفی نسخه فیس لیفت بامو X1 میگذرد. این شاسیبلند ساب کامپکت باواریایی تغییرات زیادی نداشته و در واقع برخی آپشن ها به آن اضافه شده است. اگرچه تغییرات بنیادینی در X1 رخ نداده اما این خودرو میتواند تا معرفی نسل بعدی وضعیتی رقابتی در بازار داشته باشد. بامو در حال برنامهریزی برای ایجاد تغییراتی در نسل جدید X1 بوده و قبلاً نمونههای استتار شده این خودرو رؤیت شدهاند.
اخیراً توبیاس باتنر به عنوان هنرمند دنیای خودرو رندری از نسل سوم این شاسیبلند را منتشر کرده است. در واقع با یک خودرو که ظاهر هوشمندی دارد طرف هستیم. این طراح از طراحی بامو سری ۵ فیس لیفت الهام گرفته و چراغهای جلوی LED نازکتر و دیلایت های X1 مشابه سدان مشهور بامو هستند. جلوپنجره نیز از نوع یکتکه بوده و کمی بزرگتر شده است. البته شایعاتی درباره استفاده از جلوپنجره کوچکتر در نسل جدید این خودرو به گوش رسیده است.
در پروفایل جانبی برخی المانهای مدلهای X3 و X5 دیده میشود و خطوط شانه قوی جزو آنها هستند. چراغهای عقب نازک و LED ما را به یاد چراغهای X5 و X7 میاندازند و تریم های مشکی نیز حاکی از نسخههای M اسپورت هستند.
نسل جدید X1 فعلاً بهصورت کامل رؤیت نشده و خبر چندانی از قوای محرکه آن در دست نیست. گفته میشود بامو از پیشرانههای ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی بکار رفته در سایر محصولات و گیربکس ۸ سرعته برای این خودرو در آمریکا استفاده خواهد کرد. پیشرانههای دیزلی نیز برای برخی بازارهای دیگر در دسترس خواهند بود و شاید نسخه هیبریدی آن هم عرضه شود. X1 جدید قاعدتاً صورت دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک به فروش خواهد رسید.
مهدی
۳۱ تیر ۱۳۹۹بی ام و قشنگی است اما..
اما دیگه نسبت به طراحی های برندهای دیگر نمای جلو وبغل آن قدیمی شده مخصوصا ستو ز
Peyman56
۳۱ تیر ۱۳۹۹اگه واقعا این رو تولید کنن خیلی خوشگله.در اصل با مینیX7طرف هستیم.
AMIR-REZA
۳۱ تیر ۱۳۹۹همین که توش از جلو پنجره سری 4 استفاده نشده جای شکر داره در مجموع خوبه …..
AMG///
۳۱ تیر ۱۳۹۹یه مزیت ماشین های آلمانی ژاپنی و آمریکایی اینکه امکانات بیشتر از قیمت بهت تحویل میدن
Bilbo
۳۱ تیر ۱۳۹۹خیلی عالیه، برای این بازه قیمتی واقعا طراحی فوق العاده ایه. امیدوارم همینطور باشه واقعا
The best or nothing
۳۱ تیر ۱۳۹۹بیمر خیلی تکراری شده طراحیش ,, بدیش اینه ک یه مدل جلو پنجره بیشتر نداره برخلاف بنز ک چندین نوع جلو پنجره داره و دستش بازتره واسه طراحی قسمت جلو
پارسا عشقی
۱ مرداد ۱۳۹۹دیگه برام جذابیت نداره