Prior Design به تازگی تصاویر ی ازهنرمایی جدیدش منتشر کرده است . آن ها این بار کیت بدنه ی PD6XX را بر تن ب ام و M6 پوشانده اند .
اگر چه طرح پکیج جدید هم چنان نهایی نشده است ، اما با توجه به تصاویر شاهد استفاده از سپر جلوی جدید ، اسپویلر و کاناردهایی از جنس فیبر کربن ، هود با دریچه های تهویه متعددد ، رکاب هایی با طراحی تجدیدنظر شده ، دریچه ی سقفی و گلگیرهایی با قوس عظیم هستیم . در نمای عقب نیز تغییرات ادامه داشته و Prior Design با استفاده از بال بزرگ و سپر عقب جدید که در دل خود دیفیوزری یکپارچه را جای داده ، سعی بر متفاوت نشان دادن این قسمت داشته است . علی رغم تغییرات گسترده در نمای بیرون ، تغییرات کابین اندک است و تنها شامل استفاده از لوگوی Prior Design و تعدادی از آپشن ها می باشد .
هیچ گونه خبری در مورد تغییرات در پیشرانه از سوی این تیونر خوش نام منتشر نشده است . این در حالیست که نسخه ی استاندارد از موتور ۴.۴ لیتری V8 مجهز به توربوی دوقلو استفاده می کند که ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد . این پیشرانه برای کوپه ی باواریایی شتاب صفر تا صد ۴.۲ ثانیه ای و حداکثر سرعت محدود شده ی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت یا ۳۰۵ کیلومتر در ساعت (با پکیج M ) را به ارمغان می آورد .
ذوالفقاری
۲۸ مرداد ۱۳۹۲ببین چطوری تبلیغ صنعت شون رو می کنن. حالا بیا صنایع بالا دستی و پایین دستی ما: چی توز موتوری…یه گــــــاز خوشمزه ، کشک سمیّه و …
حالا جدیداً یه چیزی اومده به اسم آونگ ! حسابی سرگرم مون هم کرده: تق تق تق …. تتتتققق
آخه آدم شی بگه؟
شهرام
۲۸ مرداد ۱۳۹۲بچه ها میشه یکی برای من توضیح بده بی ام و سری 6 معمولی چرا در مقایسه با رقبا(آئودی آ 7 و مرسدس cls )اینقدر گرون قیمته؟از نظر امکانات که همشون توی یک رنج هستن.قدرت و نوع موتور هاشون هم که تقریبا یکیه.کیفیت هم مرسدس اوله.پس دلیل این همه تفاوت چیه؟
fleetwood
۲۸ مرداد ۱۳۹۲توی دنیای خودرو هفته پیش قیمت بی ام و سری 6 ، هشت سیلندر با پکیج M پاور را زده بور یک ملیارد و هشتصد، یکی نیست به این دلال ها بگه آخه پدر سوخته ها چقدر سود میخاین شماها ؟
اونایی که بنز را به BMW ترجیح میدن از جمله خودم، باید یه تجدید نظری در مورد M6 نسل جدید بکنن واقعا سالاره
امیرحسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۲فکرشو بکن M6 با این شکل و قیافه و با پکیج M-Power چی میشه!!!!!
(Only BMW)
امیرحسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۲اولا کمی ادبیاتتون رو تقویت بکنین…
ثانیا این به خودم مربوطه که چه ماشینی رو دوست داشته باشم…
ثالثا می خوام ببینم اگه ساکت نشم جنابعالی می خوای چی کار کنی…
رابعا هر کسی سلیقه ی خودش رو داره و نظر شما هم قابل احترامه…
یاشار
۲۸ مرداد ۱۳۹۲با تمام حس احترام و دوستی که نسبت به آقای جرمی کلارکسون دارم ایشون شدیدا متعصب ماشین های انگلیسن و نه تنها از ب.ام.و. بلکه از کل اتومبیل های آلمانی عقده داره
اصغر
۲۸ مرداد ۱۳۹۲آره کلا با همه ماشین ها بده.هم امریکایی هم آلمانی بد میگه ازشون.ولی کاریش نمیشه.سال 2012 100 نفر دختر توی یه سایت گفته بودن بدون هیچ درخواستی با جرمی […] داشته باشن!! اینقدر طرفدار داره که بهتره سکوت کنیم :D
شهروز
۲۹ مرداد ۱۳۹۲چرا از چیزی 100% مطمئن نیستی حرف الکی میزنی.
من خودم طرفدار بنزم.و همیشه میگم بنز در کل بتر از بی ام و هست ولی سری 6 بی ام و مخصوصا با پکیج M یچیز دیگست.
متاسفانه تو ایران پکیج M نیست یا اگر هم باشه زیاد نیست ولی تو سایت ای خارجی برو بخون اونوقت میفهمی من چی میگم….
فرامرز
۲۹ مرداد ۱۳۹۲شهرام جان (و شهرام های نوعی) نظرت محترم ولی باید به نظر دیگران احترام بگذاری. اینجا جای آدم های با شخصیت هست و به نظرم مسیح که طرز فکر مخالفی داره حداقل این قدر فرهنگ داره که به دوستاش توهین نکنه با این که این قدر ما بهش تیکه می اندازیم و منفی میدیم. ضمناْ دست بالا دست بسیاره و تجربه نشون داده که با زور نمیشه نظر خود رو به کرسی نشوند. اگه میخوای آسیب نبینی زود قضاوت نکن و به اطرافیان احترام بگذار. در مورد بنز و … هم مطمئن باش اگه بنز در قیمت مشابه با فولکس یا … ماشینی با همون قدرت و کیفیت خیلی بالاتر تولید میکرد کل فروشش در آلمان کمتر از گلف نبود. اونا با رقابت سالم تونستن تا اینجا بهترین ماشین ها رو تولید کنن و ما با حسودی و لجبازی به اینجا رسیدیم. خوش باشی
ahmad
۳۱ مرداد ۱۳۹۲پس پورشه و رولز ریس چی؟
Ahmad..F12
۱۹ مرداد ۱۳۹۳وای عاشق تنها مدل بیامو m6 جدیدم
خییییلی با ابهت و ناز شده
قدرتش هم معرکست
HASSANBMW
۲۸ مرداد ۱۳۹۲به نظر من تیونر باید حتما موتورو هم دستکاری کنه فقط که به ظاهر نیست!!!
.
.
واقعا حالا من میفهمم که560 اسب بخار برای یه کوپه چقدر هیجان انگیزه!!!
امیرحسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۲حسن جان xDrive این مدل هم قدرتش 560 اسب بخاره؟
HASSANBMW
۲۸ مرداد ۱۳۹۲نه جانم!!!
اگه ذهنم یاری کنه فکر کنم 315 اسبه!!!
سامان
۲۸ مرداد ۱۳۹۲خوبه.ولی تیونی که رو موتور تغییرات ایجاد نکنه دو قرون نمی ارزه :D
تو آلمانی اول پورشه بعد آئودی بعد بنز
arash zx
۲۸ مرداد ۱۳۹۲راضیم ازت bmw……. چه لذتی داره وقتی پشت فرمون این بی ام و نشسته باشی…….
{bmw}
{bmw} ماشین خیییییییلی خوووووبیه
CL
۲۸ مرداد ۱۳۹۲وااااااااااااااااااااااای بچه ها برین تو سایت فراری458مدل2012که برای فروش گذاشته رو ببینین با بلاک ملیwww.bama.ir
Mahdi
۲۸ مرداد ۱۳۹۲به نظرم من بی ام و بهترین کمپانی خودروسازی است.بی ام و خیلی شیک تر و تمیز تر و با دقت تر از مرسدس بنز کار میکنه.من عاشق ماشین های بی ام و ام.
Brabus-Rocket
۲۸ مرداد ۱۳۹۲شهرام جان منم مثل خودت مرسدس رو ترجیح میدم.ولی نظر کلارکسون در مورد ب ام و هم مغرضانست .ب ام و هم مثل مرسدس بهترینها رو عرضه میکنه. بهر حال کلارکسون انگلیسیه دیگه.دلیل حرفاشم مشخصه…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۸ مرداد ۱۳۹۲درود.من که ماهواره ندارم.ولی بعضی از مواقع شبکه ی مستند و اموزش یکسری برنامه هاشونو نشون میده.من اصلا قبولشون ندارم.
یعنی این همه مهندس و دکتر و پروفسور دارن تو شرکت های امریکایی و المانی و ژاپنی کار میکنند هیچ کدام اندازه ی این 3 نفر نمیفهمند؟؟؟؟میشه؟؟؟؟
به نظر من فقط حرکاتی که با ماشین انجام میدهند قشنگه.همین.
V12
فقط سری ۳
۲۹ مرداد ۱۳۹۲توی مجله ماشین اردیبهشت ۳ماشین بنزclsائودی آ۷وبی ام و سری۶گرند کوپه رومقایسه کرده که نشون میده نفراول بی ام و شده دوم ائودی آ۷شده آخر هم بنزclsشده .چون واقعا ازنظر قدرت موتورو هندلینگ ازهمه بهتره .
-jaguar-
۲۹ مرداد ۱۳۹۲عاشقشم
امیر
۱۳ شهریور ۱۳۹۲این سری 6 قشنگ تر از تیون شده جی پاوره.
iman
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳والاایما ک پولمو وای چیا نمرسه فقط عشق پیکان داریم