نمایشگاه سما 2022 یک مهمان ویژه داشت! این خودرو یک دستگاه بیامو M3 E30 بود که توسط شرکت رِنِر ارتقا یافته بود و از پیشرانه قدرتمندی استفاده میکرد. خودروی موردبحث که با نام پروجکت ۳ شناخته میشود فرسنگها با نسخه استوک فاصله داشته و سریعاً به خاطر قلب آهنین خود برجسته میشود. درحالیکه این سری ۳ استاندارد با پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی کارخانه را ترک کرده بود اما رنر از نیروگاه آهنین مشهور ۱۰ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی M5 E60 در آن استفاده کرده است. نکته احساسبرانگیز اینکه شرکت موردبحث به خروجی استوک این پیشرانه بزرگ نیز اکتفا نکرده و با اعمال تغییراتی در آن قدرتش را به ۶۲۵ اسب بخار رسانده است.
سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ VANOS نیز حذف شده تا این پیشرانه قدرت و گشتاور بیشتری را در دورهای پایین ارائه کند. قلب آهنین این بیامو M3 E30 هماکنون از ورودی هوای فیبر کربنی سود میبرد. البته باید دانست قرار دادن این پیشرانه در زیر کاپوت M3 کار راحتی نبوده و رنر تلاشهای زیادی را انجام داده است. البته این شرکت میگوید درصورتیکه مشتریان خواهان قدرت بیشتری باشند این کار را انجام خواهد داد.
پیشرانه ۱۰ سیلندر M5 تنها چیزی نیست که M3 E30 را به خودرویی خاص تبدیل میکند. برای مثال میتوان به رینگهای دیسک مانند با آئرودینامیک بالا اشاره کرد که با دست رنگآمیزی شدهاند و لاستیکهای یوکوهاما نیز آنها را در آغوش میگیرند. این رینگها هماهنگی فوقالعادهای با ظاهر بیامو دارند و رنگ آبی نقرهای متالیک نیز بر جذابیتهای آن میافزاید.
همانند بسیاری از خودروهای بازسازی شده و ارتقا یافته سطح بالا، رنر دگرگونی کاملی را برای M3 در نظر گرفته و تمامی قطعات آن را جدا کرده تا مطمئن شود هیچکدام از بخشها بدون بهبود باقی نخواهند ماند. واضح است که چنین پروژهای قیمت بالایی دارد و رنر نیز برای بیامو M3 E30 خود قیمت قابلتوجه ۳۵۰ هزار دلار را تعیین میکند.
Just toyota
۱۹ آبان ۱۴۰۱پدال جان اگه میشه اخبار جدید پورشه در مورد فیس لیفت میان دوره ای تایکان و معرفی نسخه ۱۰۰۰ اسب بخاری رو پوشش بدین ،
در سایت inside ev اخبارش هست
Hadi
۱۹ آبان ۱۴۰۱خیلی خفن شده 👌🏼
ولی من همون فابریکشو بیشتر دوست دارم
Reza Waffen SS
۱۹ آبان ۱۴۰۱جلال و عظمت رو نگاه کن فقط
D:
۱۹ آبان ۱۴۰۱جذابیتش داره من رو وسوسه میکنه ولی جای 190e رو برام نمیگیره
❤BMW❤
۱۹ آبان ۱۴۰۱واییی عجب چیزیه https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/11/BMW-M3-E30-Restomod-Renner-V10-M5-Triebwerk-4.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/11/BMW-M3-E30-Restomod-Renner-V10-M5-Triebwerk-1.jpg
این دو تا تصویر رو فقط باید چند دقیقه نگاه کرد 🤩
MILADZM
۱۹ آبان ۱۴۰۱درود
بیزحمت درباره ماشین آمریکایی حاضر در نمایشگاه هم مقاله تهیه کنید
ممنون
Payfast
۱۹ آبان ۱۴۰۱تا جای که من دیدم انگار ۱ دونه f-150 کف خواب و یک پیکاپ امریکایی کلاسیک سم وجود داره
matin
۱۹ آبان ۱۴۰۱مگه تهیه نکردن؟؟
blackwing
۱۹ آبان ۱۴۰۱طراحی ناب و ماندگار به این میگن 👏🏼👏🏼
نه سری ۷ و X7 و XM جدید
Asa
۱۹ آبان ۱۴۰۱انرژی کل روزم تامین شد
ARMAN سابق
۱۹ آبان ۱۴۰۱ماشینا قبلاً روح داشتن
الان اکثرا فاقد همچین چیزی هستن
بی خیال اسم
۱۹ آبان ۱۴۰۱به به
عشق خالص بدون درصدی ناخالصی
پیشرانه عالی
ظاهر عالی
فقط رینگاش رو زیاد دوست ندارم
به شخصه دوست داشتم زیرش BBS بود
SLR _ 722
۱۹ آبان ۱۴۰۱کاش اتاق طراحی جدید بیمر رو از کنار سرویس بهداشتی به کنار موزه انتقال بدن تا براشون یادآوری بشه قرار میراث دار چه جواهراتی باشند
MAHDI_GERMANY
۱۹ آبان ۱۴۰۱خوراک دریفت هست سلطان هنوز زندست
پدرام
۱۹ آبان ۱۴۰۱رینگ ها شبیه می باخ نشده؟ولی خدایی خیلی خفن شده
بابک
۲۰ آبان ۱۴۰۱با سلام ، موتور ده سیلندر M5 که با اتاق E60 ظاهر شد تنفس طبیعی نبود و با سیستم توئین توربو و بوست بالا مجهز شد .