مدل جدید X6 با امکانات M یکی از پرشتابترین شاسیبلندهای دنیا و گرانترین تولیدات بیامو است.
اولین شاسیبلند بیامو با کد مدل X5 در سال ۱۹۹۹ رونمایی شد. نسخهی کوپه با کمی افزایش ابعاد بدنه، X6 نام گرفت و سال ۲۰۰۸ به تولید رسید تا یکی از محبوبترین خودروهای بیامو باشد. نسلهای بعدی، موفقیت نسل اول را تکرار نکردند اما همچنان سودآور و پرتقاضا محسوب میشوند.
جدیدترین مدل X6 امروزه با نسل سوم درحال تولید است. این خودرو سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و حالا یکی از معدود محصولات بیامو محسوب میشود که نسخهی هیبرید یا پلاگین هیبرید ندارد. چهار نوع پیشرانهی بنزینی و دو مدل دیزلی، بیامو X6 را به گزینهای بسیار مناسب برای علاقهمندان شاسیبلندهای اسپرت تبدیل کردهاند.
تنها گیربکس قابل سفارش برای X6 امروزی، ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF آلمان است که با نام 8HP شناخته میشود. این جعبهدنده سال ۲۰۰۸ رونمایی شد و حالا روی انواع خودروهای بیامو، آئودی، آلفارومئو، رولزرویس، بنتلی و حتی مدلهای امریکایی مثل جیپ رانگلر و دوج دورانگو SRT هلکت نصب میشود.
مدلهای استاندارد X6M مجهز به موتور توئین توربو شارژ ۴/۴ لیتری با قدرت ۶۰۰ تا ۶۲۵ اسب بخار هستند. نهایت گشتاور این خودرو به ۷۵۰ نیوتنمتر میرسد تا سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۸ ثانیه با نهایت سرعت محدودشده به ۲۵۰ کیلومتر برساعت فراهم کند. وزخ خالص X6M حدود ۲۳۰۰ کیلوگرم است و همراه سیستم دو دیفرانیسل، میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر ارائه میدهد.
نسخهی تیونینگشده از X6M در ویدئوی گروه هلندی اتوتاپ NL، قدرت ۶۷۰ اسب بخار و گشتاور ۹۳۵ نیوتنمتر دارد. این نمونه، براساس اطلاعات فنی منتشر شده، در زمان ۳/۶ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و با حذف محدودکننده، نهایت سرعت بالاتر از ۳۰۰ کیلومتر برساعت دارد.
یکی از نکات جالب در ویدئو، پلاک ایتالیایی برای خودرو است. مدل استاندارد X6M آستانه قیمت ۱۱۵ هزار دلار دارد و بهندرت با آپشنهای سفارشی در ایتالیا دیده میشود. خودروی موجود در فیلم، مجهز به رینگهای ۲۱ اینچ، رنگ بدنهی زرشکی متالیک موسوم به Ametrin Metallic و کالیپر ترمزهای تقویتشده به رنگ قرمز است. مجموع این امکانات بهعلاوهی هزینهی تیونینگ، احتمالا قیمت نهایی را به ۱۵۰ هزار دلار میرساند. نام و مشخصات گروه یا شرکت ارتقادهندهی خودرو ذکر نشده است.
Ardy
۳ بهمن ۱۴۰۱Fantastic beasttt
net
۳ بهمن ۱۴۰۱اولین بار بی ام و در سال ۲۰۰۸ کراس اور کوپه زشت x6 رو تولید و مد کرد.کراس اور های کوپه در قسمت سقف شیشه عقب که سقف ماشین کوتاه میشه و رو به پایین شیب داره و مسطح نیست خیلی بد هست
net
۳ بهمن ۱۴۰۱بی ام و دسته بندی ماشین زشت جدیدی در سال ۲۰۰۸ به و جود اورد با تولید x6 به نام کراس اور کوپه
MASOUD 0099
۳ بهمن ۱۴۰۱تو راست میگی
AHMADREZA
۳ بهمن ۱۴۰۱زیاد گاز میدی بپا پات از پتو در نیاد لولو بخوره 😂
علی
۳ بهمن ۱۴۰۱خیلی قشنگه ، مشخصات فنی اش هم که فوق العادس ، اگر سوار x6 بشی ، دیگه نمیتونی سوار ماشین دیگه ای بشی!!! البته لامبورگینی حسابش جداست برام!!
TESLA
۳ بهمن ۱۴۰۱داری لذت رانندگی ب ام و آلمان رو با لگن چینی یکی میکنی🤦♂️ ، واقعا باید خودت رو به یه دکتر خوب نشون بدی 🤣🤣🤣🤣👎👎👎
TESLA
۳ بهمن ۱۴۰۱پدال جان خواهشا مثل چند وقت پیش کامنت های کاربران : فقط چین ، آقا میلاد ، khosrow و امثال اینها که من مطمئنم فیک هستن و اکثرشون مال یک نفر هست رو منتشر نکنید ، کسی که همیشه در حسرت مال دیگران بوده و میخواد عقده هاش رو توی فضای مجازی خالی کنه ( جایی که میدونه کسی نمیتونه بهش صدمه ای بزنه ) دقیقا مثل سایبری هایی که تو اینستا هستن و واقعا جو اینستا رو به لجن کشیدن ، این حساب ها باعث میشن که ارزش سایت شما به شدت بیاد پایین ( اینجا مکان یاد گرفتن و لذت بردن از دنیا خودرو هست نه مکان دری وری گفتن ) ، یه زمان میومدی پدال و واقعا از کامنت های دیگران ( که از قدیمی های پدال هستن و هنور فعالیت میکنند ) لذت میبردی و چیز های جدیدی یاد میگرفتی ولی الان با وجود همچین اکانت هایی که نام بردم واقعا آدم دیگه حالش خوندن همچین نظراتی بهم میخوره
مهراد
۳ بهمن ۱۴۰۱طراحی جدید سایت و تبلیغات زیاد و علی الخصوص تبلیغات کارنامه جوریه که دوس دارم همین چرخو …
Hamilton1970
۴ بهمن ۱۴۰۱منم موافقم باهات شدیداً که کسی که تبلیغات رو داد دست ما
بگیریم باهم همین چرخو…
mojavad
۳ بهمن ۱۴۰۱این و سری 5 و سری8 بهترین دیزاینو دارن بنظر من
ولی نسل جدیدش طراحیش بنظرم خیلی خراب کرده اومده اینده نگرانه بزنه ولی ..
mojavad
۳ بهمن ۱۴۰۱این و سری 5 و سری8 بهترین دیزاینو دارن بنظر من
ولی نسل جدیدش طراحیش بنظرم خیلی خراب کرده اومده اینده نگرانه بزنه ولی
احمدرضا
۳ بهمن ۱۴۰۱تیگو راه صاف میره باید براش دست زد
اونوقت آفرود سنگین ؟!!
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۳ بهمن ۱۴۰۱تو این سبک شاسی بلند کوپه هنوز قشنگتر از نسل اول ایکس6 ندیدم.
علی
۳ بهمن ۱۴۰۱متاسفانه هیچوقت نتونستم با این سبک طراحی ارتباط بگیرم چه توی X6 چه GLE همینطور X6 با کیت هامان و به نظرم دیگر خودرو های سری X زیباترند.
امیرحسین
۳ بهمن ۱۴۰۱حالم بهم می خوره از طرح جدید چراغ های بی ام و
Siyavash
۳ بهمن ۱۴۰۱با همون تیگو من ۲۹۹ کیلومتر رفتم احتمالا تیگو شما لش بوده و خوب آب بندی نکردیش…..لامصب یه چی بگو آدم شاخ و ثم و دم در نیاره لامصب
m6
۴ بهمن ۱۴۰۱شب غذای سنگین میخوری تو خواب با تیگو 250 تا میری، مراقب باش داداش فعلا با همون موتور براوو حال کن.. تیگو تو جاده صاف 150 تا نمیره تو آفرود 250 تا رفتی؟ خخخخ
یاس ی
۴ بهمن ۱۴۰۱خیلی حرفه که شاسی بلندی با این سرعت بره و انقدر ریلکس نشسته باشی. من بیشترین سرعتی که رفتم زمانی بود که زانتیا داشتم، 220تا میرفتم انگار پرواز میکردم، فکر کن با همچین هیولایی مثل x6 بالای 270تا بری!!!! هرچند توی جاده های ما خطرش خیلی زیاد هستش ولی عجیب حالی میده.
❤BMW❤
۴ بهمن ۱۴۰۱نه بابا
❤BMW❤
۴ بهمن ۱۴۰۱چه صدایی داره
وقتی گاز میده و دور میگیره ، انگار داره پرواز میکنه
خیلی عشقه
Hamilton1970
۴ بهمن ۱۴۰۱لهمون نکنی آفرودر😂
Hamilton1970
۴ بهمن ۱۴۰۱این عالیه ولی من اون دیفندر کنارشو میخوام…
حامد
۴ بهمن ۱۴۰۱ساقی هستم نمونه کار جنس جدید
کرگدن باواریا
۴ بهمن ۱۴۰۱داداش خدا شاهده تیگو یه دنده عقب ساده داخل گودی رو نمیتونه بیرون بیاد حالا شاید مشکل از cvt باشه یا هرچی.
ولی تو کارت از ساقی و مسجد پارک و… گذشته کلا کشور مبدات رو عوض کن ، بیمر آلمانی رو با چی مقایسه میکنی؟!