استیلث نام پکیج جدیدی است که Inside Performance به تازگی از آن رونمایی کرده است . . .
اینساید پرفورمنس که در نزدیکی شهر مانهایم (Mannheim) آلمان مشغول به کارست، برای این X6 از کیت عریض بدنه ای.سی.شنیتزر استفاده کرده و رنگ آمیزی جالب آنرا نیز با الهام از پوشش های استتار نظامی انجام داده؛ البته بجای آنکه به مخفی شدن خودرو کمک کند باعث جلب توجه عالم و آدم می شود!
این تیونر همچنین از جلوپنجره ای بارنگ مشکی براق، سیستم تعلیق KW، رینگ های ۲۲ اینچی Vorsteiner و تایرهای کانتیننتال اسپرت بهره گرفته که سایزشان در جلو ۲۹۵/۳۰ و در عقب ۳۳۵/۲۵ است. در کابین اتفاق خاصی نیفتاده جز اینکه اینساید پرفورمنس از یک نمایشگر دیجیتالی در بالای کنسول استفاده کرده که جای دریچه تهویه سمت چپ را گرفته و اطلاعات مختلفی از میزان شتاب جانبی تا قدرت و گشتاور لحظه ای موتور را در اختیار راننده قرار می دهد.
پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 تویین توربوی این خرس ۲.۵ تنی، تنها با تغییر سیستم اگزوز که خروجی های ۳ اینچی دارد و همچنین برنامه ریزی مجدد ECU می تواند بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور داشته باشد که نسبت به مدل های استاندارد X6 M به ترتیب ۱۵۳ اسب بخار و ۱۷۰ نیوتن متر بیشتر دارد.
sajjad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲کاش رنگشو مثل رنگ وانت نیسان خودمون میکردن.ایران هم وقتی بخواد پرایدو تیون کنه باید به جای هلیکوپتر و جت اونو کنار الاغ بزاره عکس بگیره
sina
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲x6 یه suv هستش و مثلا قراره جا دار باشه ولی این نه تنها جادار نیست بلکه 4 نفرست تازه 2 نفر عقب هم باید قدشون اندازه علی ریزه باشه وگرنه پرس میشن! مصرف سوحتشم که افتضاخه بنابرین x6 همینجوریش اشغاله این رنگ افتضاخ هم برداشتن بهش زدن دیگه حسابی گند زدن بهش!!!!!!!!!
محمد_
۱۴ خرداد ۱۳۹۳اتاق x6 هم بسیار کوچک وخفه اس.ما یه سفر با این ماشین رفتیم از کمر درد پدرمون دراومد.به کسی بر نخوره و آشغال به تمام معناست.به گرد لکسس نمیرسه(از لحاظ نرمی و آپشن)
لطفاً اونایی که سوار شدن نظر بدن
از لحاظ زیبایی حرف نداره ولی از لحاظ راحتی به درد نمی خورد..
VAHID JINPACHI
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲فقط و فقط bmw.
feri
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲دوستان یکی جواب منو بده بابا گیج شدم:
موتور 4.4 لیتری V8 تویین توربوی این BMW میتونه بیش از 700 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور داشته باشه ولی چرا لامبو اونتادور با موتور 6.5 لیتری V12 حدود 700 اسب بخار قدرت و کمتر از 700 نیوتن متر گشتاور داره؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟
(مگه حجم موتور با قدرت تولیدی و مقدار گشتاور نسبت مستقیم نداره؟؟؟)
کیانوش
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲معمولا با استفاده از توربو و خنک کردن هوای ورودی موتور میشه گشتاور بیشتری گرفت ,همینطور لامبو از توربو استفاده نکرده, کرده؟ کلا عواملی که تو گشاتور موتور نقش دارند : سیستم اگزوز,سیستم سوخت رسانی, سیستم جرقه زنی , نوع و طراحی میل سوپاپ, نوع و جنس هدرز , میزان هوای ورودی و دمای آن, حجم موتور, نوع برنامه ریزی ecu برای درصد مخلوط سوخت و هوا و یه سری عوامل دیگه مثل نسبت تراکم , تعداد سوپاپ, میزان over lap , و … تنها حجم موتور نمیتونه میزان گشتاور رو تعیین کنه (البته درصد بالایی به حجم موتور ربط داره) مجموعه ی این عوامل توش ماثرند , سالش یادم نیست اما میدونم bmw یه موتور واسه مسابقات فرمولا طراحی کرده بود که با یه موتور 4 سیلندر با سامانه ی twin turbo بیش از 1200 اسب قدرت تولید میکرد
405glx
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲چون لامیو از توربو استفاده نکرده و موتورش با تنفس عادیه
شاید این خبر رو هم شنیده باشین که یه لامبو رو تیون کردن و قدرتش به 1200 اسب بخار رسیده
و یا گالاردو که قدرتش 1500 اسب بخار بود
مهم قدرت تولیدی با تنفس مصنوعیه نه با توربو
کیانوش
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲منم گفتم glx جان که لامبو از توربو استفاده نکرده, راستی جمله ی آخرت رو نفهمیدم منظورت تنفس طبیعی بود که اشتباها مصنوعی نوشتی یا چیز دیگه بود یکم مبهمه آخه تنفس مصنوعی یا با توربو هستش یا با سوپر شارژر بدون اینا میشه طبیعی دیگه
علی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲چقد ما بدبختیم آخه خداااااا که از وقتی چشم باز کردیم پراید و پژو دیدیم و هنوز هم داریم میبینیم.پس کی میخایم یه کوچولو پیشرفت کنیم؟
کیانوش
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲من اینسری خیلی امید دارم که این دوتا فرغون ساز بسته شن
HASSANBMW
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲خوشگل ترین ماشین جهان به نظرمنX6 هستش چون طراحی خارجیش شبیه کرگدنه!
بهمن
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲سلام من هم مثل شما عزیزان مطالب خودرویی را خیلی دوست دارم در جواب دوستمان فری که نوشته (حجم موتور نسب مستقیم با قدرت و گشتاور موتور دارد یا نه) باید عرض کنم که داش فری اینجوری نیست که شما فکر می کنید قدرت و گشتاور موتور به حجم موتور بستگی دارد ولی نه به این شدتی که شما گفتید باید در نظر گرفت که الان با تغییرات در میزان و سرعت هوای ورودی،دوده های خروجی،تعداد و طرز کار سوپاپ ها،میزان و نوع سوخت مصرفی،تعادل در انتقال قدرت بین (موتور،گیربکس،دیفرانسیل )، تغیرات در برنامه ریزی ECU و . . . که از حوصله ی این دیدگاه به دور است(فقط در یک مطلب میشه گفت الان با طلا کاری داخل لوله هوای ورودی سرعت هوای ورودی را به 50 متر بر ثانیه میرسانند که فقط خود این قدرت موتور را 10 الا 20 اسب بخار افزایش میده) به نظر من فری دوست من باید کیفیت اطلاعات خودتو بیشتر کنی ! ! !
قسمت نشده بخرم ولی با اطلاعاتی که دارم قطعآ BMWX6 به خودی خود هیجان انگیزه چه برسه به این که تیونینگ بشه!
korosh
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲خیلی جیگره. فقط قیمتش چنده؟
محمدرضا
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲قیمت فول آپشن
بدون دکمه اسپرت 720 تومنه
محمد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲من تجربه ی رانندگی با bmw x6 5.0L را دارم
درسته سقف در قسمته صندلی های عقب کوتاهه ولی اصلا سرتون به سقف تماس پیدا نمیکنه
بعدش هم برا اون دوستی که گفته بود 4 نفر ظرفیت ماشین هست باید بگم که ماشینی که من با هاش رانندگی کردم 5 نفره بود و ب ام دابلیو به عنوان آپشن اختیاری ، عقب را 3 صندلی میکنه (یعنی در کل ماشین 5 نفره میشه)
صندلیهاشم خیلی راحتن و شتابش هم که عالیه و پورشه کاین 2013 را گرفت
صدا اگزوزش هم (البته اگه کیت اگزوز اسپرت را داشته باشه) خیلی گیراست و فکر میکنید سوار یک سوپر اسپرت شده اید
farid
۲۲ خرداد ۱۳۹۲من بر عکس بعضی ها ک میگن ایکس 6 ماشین خوبی من مخالفشونم برای این حرفمم دلیل دارم فضای کمی در صندوق عقب داره برای صندلیی راننده محدودیت برای راننده ایاد میکن 6 عقب ماشین دید خوبی به شما نمیده یعنی شما با این شیشه عقب کاملا نمیتونی جاده رو ببینی موقع دنده عوض کردن خوب عمل نمیکن فرمون وقت و ثانیه زیادی الکی حدر میده دلیل دیگه اش سر پیچ ها خوب عمل نمیکن فرمون پذیری پایینی داره اما مدل قبلی یعنی ایکس 5 واقعا ماشین فوق العاده ای بعد ی نظر دیگه ک را به بی ام و دارم شکل چرا غ های جلو عقب اون ک زیاد تغییری در ظاهر اون حس نمیکنی فقط داری پولت و الکی پای ی ارم x6 lمیدی وفرق انچنانی با x5 نداره به غیر از اینکه x6 بدنه کشیده تری داره به نظر من اگر قصد چنین ماشینی دارید X5 بهتر از X6
محمد
۱۸ مرداد ۱۳۹۲فقط بنز gl450