بخش پرفورمنس بامو میگوید خودروهای تازهوارد در کلاسهای معروف خود را پیگیری کرده و در عین حال اذعان میکند آلفارومئو جیولیا QV تازه معرفی شده رقیب از نظر دینامیک به M3 نزدیک شده است.
رئیس بخش M در مصاحبه با اصحاب رسانه گفته که این کمپانی تغییرات صورت گرفته در صنعت را به چشم یک چالش نگاه میکند نه خطر.
او گفت:
ما به خودروهای زیادی که در کلاسهای ما رقابت میکنند نگاه میکنیم. ما کادیلاک را زیر نظر داریم زیرا آنها واقعاً پرفورمنس را وارد خودروهای خود کردهاند. البته که ما پورشه را نیز در نظر داریم زیرا از جمله رقبای اصلی X5 M میتوان به کاین اشاره کرد. و جگوار را به خاطر اینکه پرفورمنس قوی دارند زیر نظر داریم.
بنا به گفتههای فرانک ون میل، آلفارومئو از M3 به عنوان سنگ محک در جیولیا QV استفاده کرده و تلاشهای این برند ایتالیایی به هدر نرفته است.
او ادامه داد:
آلفارومئو نیز با جیولیای جدید خود زیر نظر ماست. آنها کموبیش از M3 به عنوان یک ایده کمک گرفتهاند و من باید بگویم که آنها خودروی واقعاً خوبی ساختهاند. نزدیکترین خودرو به M3 از نظر دینامیکی جیولیا QV بوده و فکر میکنم آنها کار بسیار خوبی انجام دادهاند.
تحسین آلفارومئو از سوی بامو موضوع جالبی است مخصوصاً اینکه رقیب اصلی یعنی مرسدس-ایامجی C63 S به نظر میرسد که دیگر خطری اصلی از نظر دینامیک برای بامو نیست.
ون میل همچنین نظرات جالبی درباره برند تسلا دارد:
بله ما در حال نگاه به آنها هستیم اما تسلا از موتوراسپورت نیامده بلکه از بخش کاملاً متفاوتی برخاسته است.
این مدیر ارشد میگوید چالشهای پیش روی خودروهای الکتریکی در موتور اسپورت چیزی است که بخش M بامو باید در آینده فهم بیشتری از آن داشته باشد.
او گفت:
ما باید به چگونگی ارائه پرفورمنس آنی و بیوقفه و موفقیت در نوربرگ رینگ و رانندگی سریع بدون کاهش عملکرد نگاه کنیم؛ اما من تفکر تسلا درباره خودروها را دوست دارم.
HORSE
۲۸ شهریور ۱۳۹۶ایتالیا معمولا توی این کلاس رقیبی نداره!
برای همین الفا رومئو نماینده ی ایتالیاست.تمام مسئولیت این کلاس بر دوشت الفا رومئو هستش!
ولی رقیبای آلمانیش خیلی قویین و تجربه ی فراوونی هم دارن! کار الفارومئو جلوی bmw خیلی سخته!!
کیان
۲۸ شهریور ۱۳۹۶اینهارو ولش کن من همش به اعتماد به نفس کره ها فک میکنم
جنسیس و زد برای رقایب با کلاس اتاق 5 و سری ای بنز !!! یعنی ائودی کادیلاک ولوو لکسوس همشون کشک !!!
حالا جالبتر جنسیس جدید جی 70 و زدده برای رقابت با بی ام و سری 3 !!!
یعنی اصلا کم نمیارن !!!
اینها دچار توهم هستن یا خود بزرگ بین هستن یا …
:::فرشاد:::
۲۸ شهریور ۱۳۹۶هم آلفارومئو جیولیا QV و هم بامو M3، ماشینای خیلی خوب و جذابی هستن اما تو این کلاس هیچی برای من جای مرسدس بنز C63 s AMG رو با اون ظاهر شیک و غرش موتور هشت سیلندرش نمیگیره.
mohammad_FM 480
۲۸ شهریور ۱۳۹۶دمت گرم رفیق واقعا درسته …
هیچ چیز جای c63 رو نمیگیره
و تمام
:::فرشاد:::
۲۸ شهریور ۱۳۹۶فدات ❤ C63 S AMG واقعا همه چی رو در حد ایدهآل داره، لوکسترینه تو کلاسش، توان فنی خیلی خوبی داره، پرستیژش هم بهترینه.
:::فرشاد:::
۲۸ شهریور ۱۳۹۶:::نظرسنجی ۱:::
آلفارومئو جیولیا QV: لایک ?
بامو M3: دیسلایک ?
:::فرشاد:::
۲۸ شهریور ۱۳۹۶:::نظرسنجی ۲:::
آلفارومئو جیولیا QV: لایک ?
مرسدس بنز C63 S AMG: دیسلایک ?
HORSE
۲۹ شهریور ۱۳۹۶من طرف ایتالیا هستم ولی c63 برتری داره نسبت به الفا!
ولی بی ام و رو خیلی بیشتر از این دوتا قبول دارم!
:::فرشاد:::
۲۹ شهریور ۱۳۹۶میشه دلایل اینکه M3 رو بیشتر از C63 قبول داری بگی؟
:::فرشاد:::
۲۸ شهریور ۱۳۹۶:::نظرسنجی ۳:::
مرسدس بنز C63 S AMG: لایک ?
بامو M3: دیسلایک ?
Anderiaski
۲۸ شهریور ۱۳۹۶در کل همشونو ریز میبینیم منظورِ بى ام همینه?
mohammad_FM 480
۲۸ شهریور ۱۳۹۶خب جولیا خوبه اما به m3 و c63 نمیرسه …
AMIR
۲۸ شهریور ۱۳۹۶این که مدیرعامل الفارومئو به جایی این که بگه این ماشین BMW M3 خورد می کنه و خیلی بهتره
اول ازش تعریف می کنه و میگه ماشین ما عملکردی در حد اون ارائه می ده برام خیلی جالب بود
به این می گن #فرهنگ
Omid622
۲۸ شهریور ۱۳۹۶با اینکه بنزی دو اتیشه هستم اما در این کلاس اول آلفا بعد بی ام و بعد بنز بعد کادیلاک
احمد
۲۹ شهریور ۱۳۹۶جولیا از اون دسته ماشینهایی که ظاهرش میگه با من خشن رفتار کنید، فکر نکنم بشه با این ماشین آروم رانندگی کرد، ظاهر ماشین دادمیزنه گاز بده، احتمالا اگه باهاش ملایم رفتار کنن ناراحت میشه.
خداییش عشقه این لعنتی، اصلا نمیشه ازش ایراد گرفت.