هنگامی که بیام و سری ۶ گرن کوپه را رونمایی کرد،همه منتظر نسخه های ام پاور و ALPINA آن بودند.نسخهام پاور آن رونمایی و معرفی شده است اما هنوز ترفند های طراحی و عملکرد متخصصان آلمانی ALPINA به طور رسمی رونمایی نشده است،اما این بدین معنی نیست که تا به حال به دام جاسوسان نیفتاده است.
چند ماه پیش مدل دو درب گران کوپه شکار شد اما حالا عکاسان ماهر به سراغ مدل ۲۰۱۴ گران کوپه چهار درب رفتهاند تا از راز ALPINA پردهبرداری سطحی کنند.
ظاهر خودرو تغییر چندانی نکرده است که به وضوح قابل توجه باشد،شاید تنها بتوان به رینگهای ALPINA، اسپویلر جدید و ضربه گیرهای سپر عقب پی برد.اما مهمترین بروز رسانی های این خودرو زیر هود آن اعمال شده است،ALPINA با انجام تغییرات و اصلاحاتی روی موتور این سری ۶، قدرت آن را به ۵۴۵ اسب بخار رسانده است،یعنی ۱۰۰ اسب بخار بیشتر از سری ۶ و تنها ۱۵ اسب بخار بیشتر از M6.
به هر حال تنها تصاویر جاسوسی از این تازه وارد منتشر شده است و باید منتظر انتشار سایر جزئیات باشیم.
حسین
۳ مرداد ۱۳۹۲با دوربین عکاسی میزان افزایش قدرت فهمیدن?
علیرضا
۴ مرداد ۱۳۹۲من یه ALPIN B7 توی اصفهان دیدم خیلی خوشگل بود
کیوان
۳ مرداد ۱۳۹۲از هیکل ماشین میشه فهمید چه قدرت زیر کاپوت این ماشینه از لحظ طراحی زیبا باوقاره
MAHDI
۳ مرداد ۱۳۹۲گلگیر جلو سمت راننده رو دقت کنین رنگش با بدنه فرق میکنه اگه استتاره چرا مثه دیفیزر عقب یا اسپویلر جلو اون طرحی نیست اگرم استتار نیست پس چرا هم رنگ بدنه نیست
feri 007
۳ مرداد ۱۳۹۲فکر کنم گلگیرش تصادفی بوده… دادن به یه صافکار ناشی بدون رنگ درش بیاره بدتر خرابش کرده… خخخخخخخ
آقا مهدی این چیزا رو ول کن… مو رو نبین… پیچش مو رو ببین…
MAHDI
۴ مرداد ۱۳۹۲والا چی بگم ما که اندر خم زاویه پیچش پره های رینگش موندیم خدا اینشالا یکی بده تا با زوایا و خفایاش از نزدیک اشنا بشیم
M_435
۲۲ آبان ۱۳۹۲بجا قفلی زدن نظر فنی بده تا گیر بیخودی..بک گراندش چطوره؟
AMIN
۳ مرداد ۱۳۹۲بنظر من ب ام و از لحاظ طراحی پر ابهته ولی زیبایی آنچنانی نداره و کلا نسبت به مرسدس طرح هاش از ماندگاری کمتری برخورداره… مثلا سری هفت رو با اس کلاس مقایسه کنیم میبینیم که سری هفت فقط یه جعبه کشیدس(در مقابل مرسدس… دوستان نیان بحث مسخره کنن، بگن از پراید که بهتره) ولی مرسدس واقعا جذاب و گیراس… البته ب ام و تو یسری از چیزها عالیه که بیان کردنشو به دوستداران ب ام و میسپارم که بگن
رضا
۳ مرداد ۱۳۹۲درست می فرمایید آقا امین البته هرکسی سلیقه ی خودش رو داره…
مثلا بی ام دبلیو خیلی برای من جذابتر از بنز هستش…
حمید
۳ مرداد ۱۳۹۲به جای اینکه تو سر ب ام و هفت بزنی ، بهش افتخار کن . ب ام و سری هفت رو نادر فقیه زاده طراح ایرانی طراحیش کرده ، احساس غرور کن وقتی نگاش میکنی و حسرت این رو بخور که چرا یه همچین طراحی بخاطر بی کفایتی مسئولین به جای ایران دارن به ب ام و خدمت میکنن . واقعا که آدم نمیدونه به مسئولان چی بگه .
AMIN
۳ مرداد ۱۳۹۲عزیزم هر دو ماشین خوبیه ولی نظر من مرسدسه همین… قرار نیست که چون نادر فقیه زاده توش دخیله انتخابش کرد.. اونم مثل بقیه آلمانیای همکارش داره کارشو انجام میده… بحث اصلا این نیست… قرار بود از مزایای ب ام و در مقابل مرسدس بگین تا ماهم بدونیم
slr722
۴ مرداد ۱۳۹۲حمید جان شک نکن که یک نفر طراحی نکرده… چندیدن تا طراح دارن…
پس اصلا فکر نکن تموم طراحی کار نادر فقیه بوده…
حمید
۴ مرداد ۱۳۹۲من که نگفتم نادر فقیه زاده همشو طراحی کرده یا این که چون نادر فقیه زاده طراحی کرده پس از بنز بهتره . اولا انتخاب طراحی کاملا سلیقه ای است . ثانیا اینکه صرفا یک طراحی سالها تولید میشه که دلیل به درستی یا موفقیت اون طراحی نیست . الان سی سال از طراحی پراید میگذره هنوز داره تولید میشه . یعنی خیلی طرحش خوبه ؟ نه افتضاحه . پورشه 911 هم سالهاست همین شکلیه که میبینیم ولی افتضاحه ؟ نه معرکه است .الان شش نسل از سری 3 اومده ولی بنز کلا 3 نسل کلاس C داده بیرون اگه 190E هم که قبل از C تولید میشد حساب کنیم کلا میشه چهار نسل . الان نتیجه گیری کنیم که C از سری 3 که همیشه تو کلاس خودش بهترین بوده و پرطرفدار ترین محصول ب ام و است طراحی بهتری داره؟ما هممون انتقاد میکنیم که چرا فرغون سازها تغییری در طراحیشون نمیدن همش به تولید یه محصول واسه سالها ادامه میدن بعد اینجا که به بنز میرسه میگین بهتره چون بیشتر از ب ام و به تولید یه طرح ادامه میده ؟
M_435
۲۳ آبان ۱۳۹۲درسته طراحیه صلبی داره…ولی باسه من یه bmw ومن عاشقشم.
رضا
۳ مرداد ۱۳۹۲فقط میشه گفت:جووووووووووووووووووووون…
BMW+
Benz_
yashar
۳ مرداد ۱۳۹۲آقا من ب ام و رو دوست دارم چون ب.ام.و مردونه تر از بنز هست.به عشق bmw بزن لایکو!;-)
حمید
۴ مرداد ۱۳۹۲از slr722 ممنون که لوگوی McLaren گذشته . بالاخره یکی پیدا شد که هویت slr میدونه . طرفدارای بنز همش میگن بنز عجب ماشینی ساخت اس ال آر ، اصلا اسمی از مک لارن نمیبرن. یکی نیست بگه slr فقط کار بنز نبود
slr722
۴ مرداد ۱۳۹۲داداش گلم حمید جان ممنون که که به این موضوع اشاره کردی…
بنز به تنهایی نمیتونه سوپر اسپرتی مثل slr تولید کنه…
حتی sls محصول روز بنز هستش بازهم به خوبی slr سال 2002 نتونست عمل کنه…
درضمن اینم بگم که میدونید slr تو انگلیس تولید میشد نه المان…
حمید
۵ مرداد ۱۳۹۲بله درست میفرمایین
حمید
۴ مرداد ۱۳۹۲آقا امین ، نمیشه از مزایای ب ام و نسبت به بنز صحبت کرد چون آخرش معلوم نمیشه کی برنده است . اگه کلاس به کلاس بحث کنیم اون موقع میشه گفت کدوم کلاس بنز یا ب ام و بهتره . حتی اگه نوآوری های این دوتا رو با هم مقایسه کنیم بازهم مساوی میشن هر کدوم کلی حرف واسه گفتن دارن . اما حداقل طرفدارای ب ام و میدونن چی میخوان . دنبال این هستن که توی هر کلاسی یه ماشین داشته باشن که روح اسپورت داشته باشه . بنز چی ؟ یه عده میگن خر کاره . خب چرا طرفدار تویوتا نیستن ؟ یه عده میگن لوکسه ، پس چرا دنبال رولز رویس نیستن ؟ یه عده میگن فلان قد اسب بخار داره پس چرا دنبال ب ام و نیستن که همیشه موتورهاش از بنز ضعیف تره ولی شتاب و هندلینگش بالاتر ؟ بنز و ب ام و هر دو عالی . نمیشه دوسشون نداشت . ولی کاش تکلیف بنز مشخص باشه . ما بنز S63 amg داریم ولی ب ام و M7 نداریم . چرا ؟ چون هدف از ب ام و 7 و بنز S لوکس بودنه نه کورس گذشتن . ب ام و این موضوع رو بهتر از بنز میفهمه .
رضا
۴ مرداد ۱۳۹۲آفرین آقا حمید اگه می تونستم صدتا لایک بهت میدادم…
حمید
۵ مرداد ۱۳۹۲تشکر