فروش جهانی بخش M پرفورمنس بامو در سال پیش به لطف محصولات جدید افزایش یافت و رکورد جدیدی بر جای گذاشت. فروش بازوی اسپورت بامو در سال ۲۰۱۹ با رشد ۳۲.۲ درصدی در سراسر جهان روبرو شد و به ۱۳۵۸۲۶ دستگاه رسید که این امر ضربه دیگری بر پیکر مرسدس بنز به عنوان رقیب اصلی باواریایی ها در آمریکا بود.
البته بازوی پرفورمنس مرسدس یعنی AMG هم با رشد فروش دو رقمی روبرو شده است. فروش این شرکت در سال پیش افزایش ۱۱.۸ درصدی داشته و به ۱۳۲۱۳۶ دستگاه رسیده اما AMG نتوانسته به M پرفورمنس برسد و ۳۶۹۰ دستگاه کمتر از رقیب اصلی خود فروخته است.
بخش M بامو حدود ۶ درصد از فروش کل این خودروساز در سال ۲۰۱۹ را تشکیل داده است. این شرکت کراس اوورهای پرفورمنس جدیدی همچون X3، X4، X5 و X6 و همچنین M2 CS جدید و M8 را روانه بازار کرده است.
بامو M که قبلاً با نام بامو موتور اسپورت شناخته میشد از سال ۱۹۷۲ تاکنون وظیفه ارتقای محصولات استاندارد باواریایی ها را بر عهده داشته است. اولین محصول با برند M در سال ۱۹۷۸ عرضه شد که همان بامو M1 با طراحی ایتال دیزاین بود. از آن زمان تاکنون شاهد عرضه محصولات بیشمار و خاطرهانگیزی توسط این بخش بودهایم که چند هفته پیش نیز شاخصترین آنها را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم.
انتظار میرود بخش پرفورمنس بامو در سال جاری میلادی بیش از پیش گسترش یابد مخصوصاً اینکه محصولات جدیدی در راه هستند.
همه بامو M را با تصمیمات جنجالی و سورپرایز کننده میشناسند که از جمله آنها میتوان به نصب پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵ لیتری در یک سدان خانوادگی اشاره کرد؛ اما متأسفانه به نظر نمیرسد که دیگر شاهد چنین خودروهایی در آینده باشیم.
علیرضا
۲۷ دی ۱۳۹۸کسانی که سراغ m و amg و rs میرن خود خود ماشین بازن . هیچوقت محصولی که از کارخانه خارج میشه راضیشون نمیکنه و حتما باید حتی در حد ۱۰ اسب بخارم که شده به ماشینشون اضافه بشه .
ایمان
۲۷ دی ۱۳۹۸M یعنی قدرت ، سرعت و زیبایی
رقابت با AMG و RS سال به سال داغ تر میشه
رامتین
۲۷ دی ۱۳۹۸حس میکنم بین 3 محصول بینظیر آلمان یعنی مرسدس، بی ام و، آئودی انتخاب کلی بین اینها سخته. هر کدام مزایا و معایبی دارند که واقعا اگر کسی پولشو داشته باشه، میتونه تمام معیارهاشو روی کاغذ بنویسه، وزندهی کنه و در نهایت به یک انتخاب برسه (میشه حتی از روش AHP استفاده کرد که کار جالبی هم میشه). اما من خودم فکر میکنم در بحث ارتقای فنی و عملکرد، M کمی بهتر از AMG و RS هست. حال نظر دوستان هم میشه گرفت…
MAHDI
۲۷ دی ۱۳۹۸انصافا دقت کردید وقتی پای M و AMG و RS وسط باشه یه سدان غول پیکر 2000 کیلویی میتونه سوپراسپرت هارو در مسابقه درگ و زمان گیری در پیست شکست بده!!!!!
وقتی پای M و AMG و RS وسط باشه SUV های تنومند میتونن طوری پیچ هارو رد کنن که شخص بررسی کننده اقرار میاره که قوانین فیزیک رو به بازی گرفتن این محصولات.
بازوی پرفومنس M و AMG و RS ثابت کردن که هر کلاس خودرویی که باشه میتونه به یه گرگ درنده تبدیل بشه.
MAHDI
۲۷ دی ۱۳۹۸دوستان رقابت پرفومنس های 2019 در پیست مجله CAR BUZZ به پایان رسید و همینطور در مجله motor sport magazine در پیست مگنی کورس که سعی میکنم تو یه پست دیگه زمان هاشون رو بزارم.
خودروهایی مثل فراری F8 تریبوتو و تسلا3 پرفومنس و تویوتا سوپرا و لامبورگینی هوراکان اوو و مرسدس CLA 35 AMG و مرسدس GT4 63 و پورشه 718 GT4 جدید و چندین خودروی دیگه هم حضور داشتن.
M3csl
۲۷ دی ۱۳۹۸ام پاور،،،،هیجان هندلینگ و لذت وافر.
سینا
۲۷ دی ۱۳۹۸من خودم از بچگی طرفدار بی ام و بودم و هستم
ولی الان اگر پول باشه پورشه انتخاب میکنم
چون اگر پرفورمنس بخوای پورشه از بی ام و بهتر
همچنین قابلیت اطمینان و خرابی پورشه تو اکثر مقالات از بی ام و بهتره و در رده های اول دوم
MAHDI
۲۷ دی ۱۳۹۸میشه بگید جز پورشه 911 که ب ام و اصلا رقیب مستقیم براش نداره کدوم خودروی پورشه کاملا بهتر از خودروی ب ام و M هستش؟؟؟؟
به نظر شما پورشه پانامرا توربو یا توربوS پرفومنس بهتری از ب ام M5 داره؟؟؟؟ که در پیست همیشه چندثانیه از M5 کندتره و البته در مسابقه درگ هم کندتر وهمینطور در هیچ رقابتی (هیچ رقابتی) نتونسته از M5 بهتر باشه و همیشه در جایگاه های سوم یا چهارم قرار داشته در حالی که M5 همیشه اول بوده.
یا پورشه کاین توربو هم بازم در مقابل ب ام و X6M و X5M چه در پیست و چه در مسابقه درگ بارها و بارها و بارها شکست خورده.
فقط پورشه کیمن 718 همیشه رقابت تنگاتنگی با ب ام و M2 کامپتیشن داره که رقابت هاشون نتایج بین هردو هستش.
پورشه ماکان هم چه درپیست و چه در مسابقه درگ در مقابل ب ام و X4M کندتره.
پیشنهاد میکنم چندتا از رقابت های این خودروها در مقابل همدیگه رو ببینید. البته فقط ب ام و نیست چون مرسدس AMG هم بارهت و بارها خودروهای رقیب از پورشه رو شکست داده جز 911
اما اگه منظورتون خودروهای عادی ب ام و و مرسدس هستش که بله پورشه در نسخه های عادی اسپرت تره
doubt
۲۷ دی ۱۳۹۸الان واس مقایسه ام پاور و پورشه دست به دامن چهارتا مسابقه درگ و یا یکی دو ثانیه زمان کمتر تو پیست شدی. داستان پورشه با ب ام و ی مقدار فرق میکنه. پورشه یک سطح بالاتره از هر نظر دیگه این یکیو بیخیال شو!!
MAHDI
۲۸ دی ۱۳۹۸عجب!!!!
شما پرفومنس رو در چی میبینی؟؟؟ که عملکرد درپیست، شتاب خودرو، حس و عملکرد بی نقص موتور و گیربگس و شاسی!!!!!
یعنی مجلات معتبر به اندازه شما نمیدونن پرفومنس چیه که در دهها و دهها رقابت وبررسی که ب ام و M5 و پورشه پانامرا توربو و رقباشون درکنار هم داشتن که نتیجه همشون این بوده که M5 در جایگاه اول بوده و پورشه پانامرا معمولا بین سوم و چهارم قرار میگرفته.
ما در مورد 911 صحبت نمیکنیم. درمورد کلاس هایی دیگه این خودروسازها صحبت میکنیم.