مدیر ارشد مهندسی بامو آقای کلاوس فرولیش میگوید در صورتی که خریداران بالقوهی مناسبی برای کانسپت ویژن M NEXT وجود داشته باشد شاید باواریایی ها آن را تولید کنند.
او در مصاحبه با اصحاب رسانه گفته است:
ما آنچه که قولش را داده بودیم ساختیم. در نهایت باید از مدیران برای حمایت از این پروژه تشکر کنم؛ اما راه احتمالی برای تولید این خودرو در دستان همهی ماست، البته مهمتر از همه خریدارانی هستند که به این خودرو علاقه نشان میدهند. بینبار ما به شما تکیه میکنیم. شما باید نظرات خود دربارهی این خودرو را ابراز کنید.
نسخهی تولیدی ویژن M NEXT همچنین از برخی قطعات i8 فعلی در صورت تولید استفاده خواهد کرد. مونوکوک کربنی i8 مهمترین وجه اشتراک این دو خودرو خواهد بود اما لاستیکهای فعلی i8 به درد محصول جدید M نخواهند خورد. ویژن M NEXT از لاستیکهای پهنتری استفاده میکند و در نسخهی تولیدی هم چنین وضعیتی برقرار خواهد بود.
این کانسپت در نگاه اول کاملاً متمایز نشان میدهد. استایل تیز با بدنهای دو رنگ همراه شده است. قوای محرکهی پلاگین هیبریدی این خودرو نیز قدرت ۶۰۰ اسبی داشته و نشان میدهد که ویژن M NEXT چیزی بیش از ظاهر زیباست.
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۳۹۸زمانی که bmw ، کانسپت i8 را تولید کرد داد بیرون ، همه تو شوک بودن که این خودرو برای آینده طراحی شده و مَگه میشه با این دیزاین فضایی و مشخصات فنی ارائه بِشه ، اما دیدیم که قدرت این کار را داشت و کرد .
پس مطمئناً از bmw هر کاری بر میاد و قبلاً امتحان خودش را پس داده .
Parvaz
۷ تیر ۱۳۹۸هنوزم که هنوزه i8 رقیب مستقیمی از هیچ خودروسازی نداره… تک تنها داره دلبری میکنه و اشک منو در میاره :(
MAHDI
۷ تیر ۱۳۹۸i8 اگه براش لاستیک های پهن انتخاب بشه وسپر عضلانی تری با طراحی M براش نصب بشه طراحیش اونقدر خیره کننده میشه که اوج طراحی یک خودرو رو نشون میده.
اولین عکسی که i8 رو کنار یه لامبورگینی هوراکان بودش رو دیدم واقعا هیچ کمبودی طراحیش درکنار لامبونداشت.مدل اسپایدرi8 که خیلی جذاب ترم هست!!!
Sajjad
۷ تیر ۱۳۹۸یدونه i8 با کاور مشکی مات توی ایران هست
در یک کلام بی نظیره
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۳۹۸i8 های مختلفی با کاورهای متفاوت دیدم که اتفاقاً با شما موافقم و مشکی ماتش زیباست ، اما یه مدل ارتشی دیدم که زده دیزاین ماشین رو نابود کرده و طراحی خودرو در پَس کاور گُم شده .
اینقدر دیگه همه خودروهای وارداتی را کاورهای مختلف میزنند که گندشو در آوردن .
قبلاً هرکسی کاور میکرد خاص و زیبا جلوه میکرد ، اما امروزه پا در خیابان میگذاریم زیاد دیده میشوند .
فقط جالب اَفرادی هستند که خودروهای ایرانی را کاور میکنند ، چرا که کاورها از حدود ۱۰ میلیون شروع میشه تا بالا و فول کاور مثلاً سوناتا میشه حدود ۳۰ میلیون مارک هگزیس فرانسه در نمایندگیها .
Bilbo
۷ تیر ۱۳۹۸کانسپت i8 زیبا بود، اما تو معدود دفعاتی که من دیدم، خودروی تولیدی از کانسپت هم زیباتر بود.جالب اینجاست که i8 بعد از ۶ سال که از معرفی نسخه تولیدیش میگذره هنوز حتی یک درصد هم گرد پیری روش ننشسته و همچنان در اوج زیبایی و کمال هست.
این کانسپت اما عجیبه، زشت نیست اما قشنگ هم نیست، ترکیب رنگ ها ابدا فلسفه مشخصی رو القا نمیکنن و چهره کلی کانسپت هم از المان های طراحی بامو پیروی درستی نکرده.
کوچیکتر شدن چراغها یه حرکت رو به عقب کامل و فرم جلو پنجره هم کاملا بی احساسه.
نمای جانبی اما احتمالا بهترین نمای کانسپت هست، نمای عقب هم با اون چراغها و اون تفاوت رنگ به طور کامل ناامید کننده هست اما با این وجود نمیشه اونها رو زشت خطاب کرد!
باید امیدوار بود در صورت تولید وضعیت مثل i8 رقم بخوره و محصول تولیدی زیباتر باشه.
ولی کانسپت موتوری که معرفی شد، فوق العاده جذاب بود…
MAHDI
۷ تیر ۱۳۹۸پدال جان یک هفته است از درگ جدید CARWOW داره میگذره چرا شما مطلبش رو نذاشتید.درگE63S وتسلا3 پرفومنس
Khosrow
۷ تیر ۱۳۹۸سال 1991 ItalDesign Nazca c2 برای – ب ام و – طراحی کرد که هنوز نزدیک به اون رو – ب ام و – نتونسته طراحی کنه / این و i8 نه طراحی قرص و خفنی دارن و نه بعد از چند سال موندگارن / خوف بودن با قشنگ بودن خیلی فرق میکنه ..
پیام
۷ تیر ۱۳۹۸لامصب ی سوپرکار موتور وسط با اون موتور معرکه هشت سیلندر بده بیرون پوکیدیم