پیش از رونمایی آنلاین رسمی نسل جدید بامو M5، مجموعهای از تصاویر این سوپرسدان افشا شده است. همانطور که انتظار میرفت، در طراحی این خودرو شگفتی چندانی وجود ندارد اما بااینحال استایل آن مانند دیگر خودروهای M بامو تغییراتی را تجربه کرده تا از دیگر اعضای خانوادهٔ سری ۵ متمایز گردد.
در نمای جلویی M5 جدید جلوپنجرهٔ کلیوی شکل بامو به رنگ مشکی با قاب کرومی به همراه سپر جدید تهاجمی با ورودیهای هوای بزرگتر دیده میشود. در نمای جانبی، رینگهای مشکی-نقرهای و کالیپرهای ترمز طلاییرنگ از موارد قابلتوجه هستند درحالیکه در عقب دیفیوزر مشکیرنگ با چهار سر اگزوز به همراه اسپویلر ظریفی در لبهٔ درِ صندوق بار به چشم میخورد.
هنوز مشخصات قطعی و نهایی نسل جدید M5 بهطور کامل مشخص نیست اما میدانیم این سدان عملکردی آلمانی مجهز به یک پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور است. این نیروگاه در کنار یک گیربکس هشت سرعتهٔ استپترونیک قرار گرفته است که نیرو را به هر چهارچرخ میفرستد و M5 را در کمتر از ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت میرساند.
البته این اطلاعات قطعی و تأییدشده نیستند و بنابراین احتمال نادرست بودن آنها وجود دارد. در M5 جدید همانند رقیب مستقیمش یعنی مرسدس-آامگ E63 S، سیستم چهارچرخ محرک را میتوان با فشردن یک دکمه تغییر داده تا تمامی نیرو به چرخهای عقب انتقال یابد.
mahdi.mp
۳۰ مرداد ۱۳۹۶واقعا جذابه همه چی تمومه این ماشین
OMID-LAMBO
۳۰ مرداد ۱۳۹۶خود ماشین به کنار !
طراحی داخلیش به کنار !
اون دکمه های قرمز رنگ روی فرمون به کنار !
فقط کاپوتو بلند کنی و به موتورش نگا کنی !
بگذار عظمت در نگاه تو باشد !!
TRX
۳۰ مرداد ۱۳۹۶واییییییییییی اون دگمه های قرمز
واییییییییی اون خط های قرمز روی دنده
وایییییییییییییی
Bilbo
۳۰ مرداد ۱۳۹۶تمام دنیا یه طرف…تو یک طرف عزیزم…عزیزم???
چه رخی، چه ابهتی، چه رنگی…حتی آرزوی «دیدنش» رو هم به گور خواهیم برد.
AMIR
۳۰ مرداد ۱۳۹۶(همراه اسپویلر ظریفی در لبهٔ درِ صندوق بار به چشم میخورد.)
این اسپویلر کجا هست؟هر چقدر دقت می کنم نمیبینمش حتما نیروی داون فورس زیادی هم تولیید نمی کنه.
جی تی ار
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ته ماشین یعنی این. ته ماشینو می خوای ببینی، فقط دنده این سدان خانوادگی دوپینگ کرده رو ببین. وااااای. اتاقش دیوونه می کنه… واااای…..وااااااااای…..
شاهین یزدین
۳۰ مرداد ۱۳۹۶عاشق قیافه آرومش هستم ،متین و با وقار اما در باطن وحشی و غول کُش
فرشاد
۳۰ مرداد ۱۳۹۶انصافا چهره E63 S، جذابتر از اینه. . .
Bilbo
۳۱ مرداد ۱۳۹۶انصافتو شکر
mohammad_FM 480
۳۱ مرداد ۱۳۹۶واقعا درسته فرشاد جان .
e63 خیلی جذاب تره . ام پاور دیگه زیاد ورودی هوارو بزرگ کرده چیزی از سپر نمونده!!
پهلوان مک لارن(مک دانیال)
۳۱ مرداد ۱۳۹۶منم جگوار xe پراجکت 8 رو بیشتر میپسندم.
با اون پرفورمنس عالیش.
قیافشم با اجازه ی دوستان خشن تر و بهتره?
صداشم که دیگه نگم.
فرشاد
۳۱ مرداد ۱۳۹۶XE SV Project 8 فوقالعادست؛ طراحی داخلی و خارجی واقعا جذاب و عملکرد فنی درجه یکش، چشم هر خودرو دوستی رو برق میندازه، فقط قیمت ۱۵۰ هزارپوندیش تنده که اینم میشه با تولید محدود بودن (۳۰۰ دستگاه) توجیهش کرد.
hamid
۳۱ مرداد ۱۳۹۶همین تصاویر مربوط به عکسای اصلی هستش الان برید تو نت کار شو تصاویر مربوط به m5 رو میبینید با تمامی مشخصاتش
ولی من عاشق نسخهFirst Edition شدم با رنگ جذابش
سلطان سدان ها بالاخره رسید ..
فرشاد
۳۱ مرداد ۱۳۹۶درود به سازندگان netcarshow که سالهای ساله دارن با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت ممکن، غذای روح خودرو دوستان سراسر دنیا رو تامین میکنن. یه تشکر ویژه هم میکنم از تیم زحمتکش پدال ❤
مانی
۳۱ مرداد ۱۳۹۶اونجا که شاعر میگه بگذار عظمت در نگاهِ تو باشد نه در آنچه به آن مینگری
اما انگاری عظمت خودش بزور میاد توی نگاهمون
کاپوت رو بده پایین عظمت رو بپوشون
شاهين
۳۱ مرداد ۱۳۹۶انقدر خوبه که میتونم باهاش ازدواج کنم :))
فرشاد
۳۱ مرداد ۱۳۹۶همه خودروها و طرفدارانشون عزیز و دوستداشتنی هستن اما همین حرفایی که دوستان عشق بامو دارن با آب و تاب میزنن رو اگر طرفدارای مرسدس میزدن، خودتون برچسب تعصب بیش از حد، افراطیگری و. . . رو به پیشونیشون میچسبوندین :)
kazem
۳۱ مرداد ۱۳۹۶نمیدونم چرا این تازگیا میان تند ،تند bmw m5 قدیمی رو با ماشین های خیلی جدید تر مقایسه میکنن حالا غول بی شاخ و دم bmw اومد تا حریف ها رو رنده کنه
واقعا که خیلی قشنگه….