مدل پیشتولید از بامو سری ۷ مدل ۲۰۱۶ توسط جاسوسان شکار شد. این مدل که یک 730d میباشد از ویژگیهایی چون جلوپنجره بزرگ، چراغهای لیزری جلو و چراغهای L شکل باریک عقب سود میبرد.
همانگونه که پیشبینی میکردیم، بامو در این خودرو به تکامل مدلهای فعلی در طراحی بسنده کرده و از تغییرات فراگیر و اساسی پرهیز نموده است. در عوض در بخش فنی، با کاهش وزن و استفاده از تکنولوژیهای نوین، علاوه بر لذت رانندگی بیشتر، ایمنی و راحتی را نیز به حد اکمل رسانده است. در داخل کابین میتوان یک نمایشگر بزرگ لمسی را در بالای داشبورد دید. روکش چرم داخلی به همراه مواد با کیفیت، همان چیزی است که انتظار میرفت. با این حال در این بخش هم تغییرات بنیادینی مشاهده نمیشود. با استفاده از فیبر کربن، آلومینیوم، منیزیوم و فولاد با مقاومت کششی بالا، وزن خودرو ۱۷۰ کیلوگرم کاهش یافته است. در برگه اطلاعات خودرو، وزن آن با راننده و توشه ۱۷۴۵ کیلوگرم ذکر شده است. در واقع هدف بامو این است که وزن سری ۷ جدید را به زیر وزن سری ۵ برساند! گل سرسبد محصولات بامو با وجودی که طراحی انقلابی ندارد، اما از نمایی لوکس و چشمگیر برخوردار است. برخی از امکانات این خودرو نظیر شارژر بیسیم برای تجهیزات هوشمند همراه، سیستم ناوبری جدید، سیستم پارکینگ خودکار، چراغهای لیزری و سیستم صوتی B&W میباشند. در بخش پیشرانه از موتور چهار سیلندر تا موتورهای ۸ و ۱۲ سیلندر توربو و همچنین پیشرانه هیبریدی را در این سری شاهد خواهیم بود. پلتفرم مقیاسپذیر این خودرو باعث میشود تا مدلهای کشیدهتر را بتوان برای آن متصور بود.۱۰۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
فرشید
۱۲ دی ۱۳۹۳درود به همه
اول اینکه به نظر داره شبیه سری 9 میشه
یا بهتر بگم انگار بی ام دبلیو داره چشم مخاطب رو اماده میکنه تا وقتی سری 9 رو دید خیلی براش فانتزی و کانسپت نباشه
دوما اینکه لطفا نحوه ساخت گراواتار رو بهم یاد بدید
از قسمت پایین همینجا که به رنگ ابی نوشته گراواتار میرم اما نمیشه
لطفا اگه کسی میدونه به من هم یاد بده
آیدین
۱۲ دی ۱۳۹۳این سری 7 از اول تو بی ام و یک چیز دیگه بوده.ناکس خیلی خشگله…
benz and porsche
۱۲ دی ۱۳۹۳اقا محمد بنز چیش کامل نیست تو ماشین های المانی تو نظر سنجی ها بنز بهترین وجذاب ترین خودرو شد فکر کنم شما که می گوید بی ام دبیلیو بهتر از بنز است یا نمیدونید که کامل یعنی چه یا بنز را ندیدید . لوکس ترین و باکیفیت ترین خودرو لوکس سال بنزSکلاس به انتخاب سایت معتبر جی دی پاور و به هیچ عنوان BMW تو هیچ سالی نه تو کیفیت نه توی لوکس ونه تو راحتی بهتر از بنز نبوده و در کل سواری بی ام دبیلیو سواری بسیار خشک واز لحاظ اجزای داخلی بسیار بسیار بی کیفیت تر از بنز است شما یک جا بیار که تو این موارد BMW بهتر باشه لطفا حرف مز خرف نگویید. بگو خب
حسین
۱۲ دی ۱۳۹۳«واز لحاظ اجزای داخلی بسیار بسیار بی کیفیت تر از بنز است.» !!!
درود. اجزای داخلی ماشین به دو قسمت تقسیم میکنم. یکی داخل کابین و یکی اجزای مکانیکی. چرم صندلیهای بنز از چرم صندلیهای ب ام و مرغوب تر و گران تره. اما بد نیست شما یه نگاهی به آمار برترین موتورهای سال بندازی تا متوجه کیفیت و پیشرفته بودن اجزای داخلی ب ام و بشی.
وقتی بهترین مدل ب ام و رو M4 معرفی میکنن و بهترین مدل بنز رو S-Class، از همینجا میشه به تفاوت بین این دو کمپانی و تخصص هر کدومشون پی برد و از روی اون، انتظارات رو مشخص کرد. پس از هر کدومشون اون چیزی که هستند رو باید انتظار داشت. از ب م و، ب ام و بودن و از بنز، بنز بودن رو.
وقتی صندلیهای عقب نسل قبل سری 7 رو به قسمت First Class هواپیما و تختخواب راحتی تشبیه میکنن، این درست نیست که شما بیای بگی سواری ب ام و بسیار خشکه!!
سری هفت قبل رو به Technology Stuffed تشبیه میکردن که معنیش جعبه پر شده از تکنولوژی بود و در زمان رونمایی از اس کلاس کمی گرون تر بود و امکانات بیشتری هم داشت.
مرسدس بنز ب ام و رو رقیب مستقیم خودش میدونه و این نشون دهنده رقابت بسیار بسیار نزدیک اونهاس اما جمله شما بسیار بسیار خنده داره که میگی ب ام و بسیار بسیار بی کیفیت تر از بنزه. اگه اینجوری باشه و اختلافشون اینقدر زیاد باشه اصلا رقابتی نباید داشته باشن و آمار فروش ب ام و از بنز بیشتر نمیشد.
ارمان
۱۳ دی ۱۳۹۳بسیار پاسخ مناسبی بود , این رو هم به حرفهای حسین عزیز اضافه میکنم که بزارید ماشین ارزه بشه بیاد تو بازار تا ببینیم چطور و چجوره همین الانش هم بنز رو تو تنوع مدل موتور شکست داده
BMW4ever
۱۳ دی ۱۳۹۳وقتی تو میگی bmw سواری خشکی داره داری میگی چیزی از ماشین سرت نمیشه چون سواریش بهترین نباشه یکی از بهترین هاش هستش این جوری حرف میزنین بعد میگین ما ها تعصبانه حرف میزنیم من هم میتونم چند تا حرف از خودم بزنم که جایی حرفی باقی نمونه
جی تی ار
۲۰ دی ۱۳۹۳عزیزم چند توصیه به شما:1.آرامش خودتو حفظ کن و جوگیر نشو2.سعی کن اطلاعاتت را از مکان های معتبر بدست آوری3.از گفتن حرف های بی اساس وکاملا بی منطق که به خاطر کمبودن اطلاعات وجوگیر شدن است,بپرهیزی4.اطلاعات درستت رانیز بروز کن5.خودروی s500 2014تنها به عنوان لوکس ترین ونه با کیفیت ترین خودرو انتخاب شد6.درمورد حرف شما راجع به کیفیت بی ام و,برای چندمین بار شما را به مطلب مربوط به کیفیت مواد اولیه کمپانی ها که درهمین سایت منتشر شد,ارجاع می دهم.ضمنا بروید وببینیدجایگاه همین s500در این پارامتر کجا هست7.هردونسل قیبلی همین اس کلاس درمقابل سری هفت های هم نسلشان در بسیاری از مقایسه ها مغلوب شدند.8.حتی در مقایسه ی بی ام و سری 3و بنز cکلاس 2014که درهمین سایت هم منتشر شدوهمچنین بی ام و m5وبنز e63که در مجله ماشین هم منتشر شد,با اینکه بی ام وها دوسه سال از بنز های هم رده شان قدیمی تر بودند,باز هم برتر شناخته شدن.
درضمن هیچ وقت هیچ داده ای از خودت منشرنکن…
رامتین
۱۲ دی ۱۳۹۳با توجه به مصرف سوخت و همچنین محدودیت ورود اتومبیل به ایران، بی ام و سری 730 با موتور 2 لیتر توربوشارژ با قدرت مسحور کننده 268 (260 در بعضی جاها ذکر شده) یعنی قدرت 200 کیلووات، بهترین اتومبیل در دنیا خواهد بود.
بیشک بی ام و سری 7 یا 9 میتونه باز هم بر Sکلاس بنز فائق شه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ دی ۱۳۹۳درود .
اینهمه داد و قال برای چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنز ادعای لوکس بودن داره که هست .
ب ام و هم همیشه با محصولات لوکس قابلیت های دینامیکیه بالارو ارائه میده .
اینها هیچ کدامشان بد نیستند .
دو نگرش متفاوت .
بنز همیشه میگه اکثر چیزها باید تا حدودی فدای راحتی و نرمی بشه .
اما ب ام و مخالفه اینه .
دقیقا مثل موتورهای 6 سیلندر که ب ام و میگه 6 سیلندر باید خطی باشه ،
بنز میگه باید V شکل باشه .
یکی از علت های دخالت نکردن بنز هم در تولید مرسدس بنز SLS AMG GT هم
همین بود .
چون دوباره قابلیت های دینامیکی این مدل فدای راحتی میشد .
مرسدس بنز برای اولین بار اجازه تولید مستقل به AMG را داد .
حسین
۱۳ دی ۱۳۹۳درود. باز هم کاملا باهات موافقم. در واقع منم همینو میگم. فقط یه سوال: میشه این قسمت از کامنتتو بیشتر توضیح بدی میلاد جان؟
«دقیقا مثل موتورهای 6 سیلندر که ب ام و میگه 6 سیلندر باید خطی باشه،
بنز میگه باید V شکل باشه.»
خیلی وقته که برام سواله خطی و یا خورجینی بودن موتور چه تفاوتی رو ایجاد میکنه؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ دی ۱۳۹۳درود .
حسین جان تفوات انچنانی ندارند . اما بعدا برات میگم . بد موقع
کامنتت رو دیدم . وقت ندارم داداش . منو ببخش . شرمنده .
حسین
۱۳ دی ۱۳۹۳درود به خودت. وقت ندارم یعنی چه؟؟؟ دیگه کم کم داشتم شک میکردم که میلاد از من بدش میاد…
شوخی کردم. باشه داداش فقط یادت نره که حتما بگی چون خیلی درگیرشم
در ضمن، دشمنت شرمنده ;-)
اریک
۱۸ اسفند ۱۳۹۳خیلی هم فرق داره ،
موتور های خطی جا و فضای زیادی میگیره ولی شاتن آنها می تواند کوچیک تر باشد به همین دلیل نیروی تورک بالاتری در دور های پایین به راننده می دهد.
ولی تو موتور های وی شکب به علت زریب شکست و زاویه خم شدگی شاتون همچنین توازن میل لنگ نمیشه همچین کاری کرد.
حالا پورشه با موتور باکستر یه چیزی تو مایه های این دو تا داره
یک موتور با زاویه 180 درجه سیلند و شاتون کوتاه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ دی ۱۳۹۳درود .
دوستان تا این ماشینو از نزدیک نبینید ، نمیتونید قضاوت درست بکنید .
اما این که بیشتر بچه ها صداشون در امده به خاطر انتظار و توقع بالایی
بوده که از ب ام و داشتند .
این سر طراح ب ام و هم مقدار ریسک پذیریش کمه .
اما خب باید منتظر ماند .
من فکر میکنم که ب ام و تلاش خودشو روی سری 9 گذاشته .
مرتضی
۱۳ دی ۱۳۹۳انگار این ماشین از دهه نود اومده!! کمی کامل تر و جذاب تر!!! خاطره انگیزه تا چالش برانگیز نمیدونم حالا واقعا همینه یا نه! ولی بی ام و هست نمیشه منکرش شد هر چند اینجا بعضیا بیمارگونه بنز رو هم منکر میشن بی ام و که هیچی
حسین
۱۳ دی ۱۳۹۳درود. من یه خبری بدم: سری 7 احتمالا در نمایشگاه فرانکفورت یعنی 8 ماه دیگه رو نمایی میشه و نباید کیفیت مونتاژ نمونه تست رو با نمونه اصلی در یک حد دونست. درسته که نمونه تست لو رفته اما گرافیک چراغها و طرح سپرها و کلی جزئیات دیگه تا لحظه رونمایی پنهان میمونه. این لینک عکس 760Li-individual هستش، مدل فعلی سری 7. نگران زیبایی و لوکس بودن اتاق نسل آیندش نیستم
http:// oi62.tinypic.com/2ryrp6u.jpg
http:// oi61.tinypic.com/23t391s.jpg
(فاصله ها رو بردارید)
4MATIC
۱ بهمن ۱۳۹۳بازم به Sنمی رسه
AHOORA
۴ اسفند ۱۳۹۳سلام..ببخشید کسی در مورد چراغ لیزری اطلاعات داره؟ چیه اصن؟ چه فرقی داره…بابا این BMW عشق منه لامصب هی تکنولوژی جدید میده بیرون….اون از HUD یا همون HEAD Up …اینم از چراغ لیزری…..
JUST BMW