با ظاهری شبیه به بامو X6 کراساور، بامو X4 مدل ۲۰۱۵ دارای یک خط سقف طرح فستبک است و همچنین از یک سیستم تعلیق بهینهسازی شده استفاده میکند تا نسبت به X3 از شرایط اسپورتیتری در رانندگی برخوردار باشد؛ که این موضوع کاملاً در رانندگی با آن حس میشود. X4 اگر چه به دلیل تغییرات انجام شده دارای برخی مشکلات در عقب کابین است، ولی یکی از لذتبخشترین سواریها را در نوع دارد.
مدل X4 جدید بامو یک شاسیبلند کامپکت با حال و هوایی اسپورتیتر است که برای مقابله با رقبایی مانند پورشه ماکان، آئودی Q5 ، رنجروور اووک و X3 از خود بامو طراحی شده است. در واقع، طراحی X4 بسیار نزدیک به X3 است؛ ولی در عینحال، طول آن حدود نیم اینچ بیشتر و ارتفاع کلی خودرو ۱/۵ اینچ کمتر است. در هر حال، X4 میخواهد خود را از X3 که یک محصول با جهتگیری کاربردی بیشتر از بامو است، متمایز کند. همانند X3، بامو X4 نیز دو گزینه پیشرانه بنزینی در اختیار قرار میدهد. مدل پایه xDrive28i نامیده میشود که از یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر و قدرت ۲۴۰ اسببخار استفاده میکند. برای عملکرد بیشتر، مدل xDrive35i درنظر گرفته شده که دارای یک موتور توربوی ۳ لیتری با شش سیلندر در یک ردیف است و ۳۰۰ اسببخار قدرت دارد. همچنین قیمت پایه برای مدل xDrive28i برابر ۴۵۶۲۵ دلار و برای xDrive35i برابر ۴۸۹۲۵ دلار است. برای مدل xDrive35i سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک و همچنین گیربگس ۸ سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد عرضه شده است. امکانات استاندارد زیادی برای X4 تدارک دیده شدهاند؛ امکاناتی مانند سیستم کنترل هوای دوگانه با کاربری آسان، سیستم فرمان مورب و تلسکوپی و صندلی راننده تنظیمشونده در ۸ جهت. در لیست بلند امکانات استاندارد X4 مواردی مانند تریم چوبی داخل کابین، صندلیهای عقب جمع شونده با نسبت ۴۰/۲۰/۴۰، درب عقب اتوماتیک، کروز کنترل دینامیک، سیستم صوتی ۱۲ اسپیکره و برفپاککنها و نوربالای اتوماتیک نیز به چشم میخورد.- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۵ سرنشین، ۵ در واگن.
- قیمت مدل تست: ۶۱۳۲۵ دلار (قیمت پایه: ۴۸۹۲۵ دلار)
- نوع موتور: DOHC 24-valve inline-6 با توربوشارژر و خنککننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
- گنجایش: ۲۹۷۹ سیسی.
- قدرت: ۳۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۴۰۶/۷ نیوتنمتر در ۱۲۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.
ابعاد:
- فاصله محوری: ۲/۸۱ متر.
- طول ماشین: ۴/۶۸ متر.
- عرض: ۱/۸۸ متر.
- ارتفاع: ۱/۶۲ متر.
- وزن کلی: ۱۹۲۹ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۲ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۳/۸ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۲۸/۷ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۲ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۳/۸ ثانیه با سرعت نهایی ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۳۱/۷ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۸/۵۲ متر.
مصرف سوخت:
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۲/۴ لیتر در شهر و ۸/۷ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۱/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
رسول
۲۵ مرداد ۱۳۹۳کی میشه ما از اینا سوار شیم خسته شدیم از پراید و امثالش
just germany...
۲۵ مرداد ۱۳۹۳کی میشه من ببینم هموطنم حسرت این ماشینارو نخوره
البته دیگه بیخیال…..توی هر پست همش از ماشینای داخل انتقاد میشه
اما صدامون به کجا رسید؟هیچ جا تازه بدتر هم شد
فردید
۲۵ مرداد ۱۳۹۳آن چه به جایی نرسد فریاد است…
انزو
۲۵ مرداد ۱۳۹۳این بی ام و نمیخواد یه تغییری تو طراحیش بده؟
ASTON MARTin
۲۵ مرداد ۱۳۹۳میدونم حرفی نیست که باید زده بشه ولی تا وقتی حقمون رو نگرفتیم تا 1000 سال دیگم همین بساطه دوستان!کسی حقمون رو نمیتونه بگیره جز خودمون!
ای وای بر ما که اسیر خودی ها شدیم
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳چرا ؟
علي اقا
۲۵ مرداد ۱۳۹۳یه سر برو انزلی یدونه بخر. اگرم سمت جنوبی باید بری اروند
Sina sh
۲۵ مرداد ۱۳۹۳بنظرتون اگه سره پراید کیت m بزاریم چی میشه
Sina sh
۲۵ مرداد ۱۳۹۳بنظرم با 40 هزار دلار پورشه ماکان گزینه ی خوبیه بهتره x4 است
mohamadreza
۲۵ مرداد ۱۳۹۳همونx6فقط کوچیکترشده
peugeot200
۲۵ مرداد ۱۳۹۳چرا ب ام و طراحی هاشو تغییر نمی ده
لطفا پاسخ دهید
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳درود. شما چه تغییری مد نظرتونه؟؟ ویژگی های سنتیشو که نمشه عوض کنه. تغریبا بیشتر از هر کمپانی دیگه ای ویژگی سنتی دارهکه دست طراحو بسته نگه میداره. از اینا گذشته توی طراحی ماشینای کمپانی های با سابقه ای مثل ب ام و تغییر سبک ممکنه چندین سال طول بکشه و تغییر ناگهانی براشون بسیار بسیار خطرناکه!!! بنز هم خیلی سال پیش با هدف جوان پسند کردن محصولاتش تصمیم به تغییر سبک طراحیش گرفت و دچار بحران طراحی شد. بحرانی که هنوز هم بقایای اون، دست به گریبان بنزه. دوستان اصلا منظورم بد بودن طراحی بنزها نیست، حرفی هم که زدم مستنده.
مخلص همه
حسین
۲۶ مرداد ۱۳۹۳راستی درسته که شبیه هم شدن اما اگه دقت کنی الان بنزها هم دارن شکل هم میشن (C کلاس و S کلاس و …) آئودی ها که دیگه همشون کاملا شبیه هم هستن. فکر کنم دنیا داره یه تغییراتی میکنه!!! (جمله آخرم به طنز خوانده شود)
حسین
۲۶ مرداد ۱۳۹۳حق با شماست حسین جان موافقم البته بنز همچنان راهشو درست ترسیم نکرده و همش تقصیر واگنره با تفکراتش
علي اقا
۲۵ مرداد ۱۳۹۳واقعا مسخره ست. عینه x6 شده. با وجود x6 چرا باید اینو تولید کنن
سینا
۲۵ مرداد ۱۳۹۳هرچقدرم ذهنتونو دربارش منفی کنین وقتی از نزدیک داخل کابینشو ببینین دست و دلتون میلرزه مخصوصا کنسولای بی ام و که خیلی خوشگله
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳واقعا عالیه تو این کلاس البته هنوز سند این کلاس به اسم ب ام وست طراحی جسور و تهاجمی و سایز کوچک تر از x6 خلی خوب نیاز بازارو پوشش میده
MoahmmadTSR
۲۵ مرداد ۱۳۹۳فکر کنم ایران اومده نه؟؟
فواد
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ایران که بالای 2500 سی سی رو اجازه نمیده!!
vahid jinpachi
۲۵ مرداد ۱۳۹۳نه فواد جان ..مگه بنز اس کلاس 2014 500 نبود که وارد ایران شد …
خرج کنی به راحتی میشه بالای 2500 سی سی وارد ایران کنی…
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳نه فواد جان اومدن که میاد
فقط تعرفه گمرک بالای 40 درصد رو شامل میشه که باید ناقابل تقدیم کنید.
علي اقا
۲۵ مرداد ۱۳۹۳دوست عزیز مطمئنی وارد میشه؟؟؟؟
تویوتا دیگه اوریون و اف جی و لند رو وارد نمیکنه. اگر امکانش بود که وارد میکرد. با این حال اگر کسی رو سراغ دارید که میتونه اوریون ۲۰۱۴ وارد کنه لطف کنید منو خبر کنیدD:
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳بله علی آقا وارد میشه
SLK 350 حجم 3500 داره دیگه، اطمینان از این بالاتر؟؟؟
فواد
۲۵ مرداد ۱۳۹۳آقا این خبر مال ۳ روز پیشه که حجم بالای ۲۵۰۰ دیگه وارد نمیشه. البته منم اینجوری خوندم ها
vahid jinpachi
۲۵ مرداد ۱۳۹۳اینا دروغ زیاد می گن باور نکن …
هر حرفی رو که می زنن بر عکس کنی همون درسته…
مصطفی
۲۵ مرداد ۱۳۹۳تنها عیبش کابینشه.دیگه خیلی تکراری و خسته کننده شده.
vahid jinpachi
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ادم نفوذ دار تا دلت بخواد توو این مملکت هست ….
مثل یه فراری 458 در ایران و یا 20 عدد بنز اس کلاسی 2014 که وارد ایران شده ……و……..
چشم دل باز کن که جان بینی آنچه نادیدنی است آن بینی…
علی
۲۵ مرداد ۱۳۹۳دوستان چند لحظه پیش یکی از دوستان یه اس ام اس بهش رسید که از طرف یکی از دوستاش بود که گفته بود برو سایت ایران خودرو ببین ماشین چقدر ارزان شده .!!!!!!!
آقا ان شاالله برید ببیند اقا ما که رفتیم دیدیم چه قیمتای ارزون تر که نشده هیچ حداقل ۱_۲میلیون رفته بود رو ماشینها فقط ۴۰۵قیمتش اومده بود پایین و جالب این که برای ۴۰۵glxداشبورد جدید رنگ سفید زده بود.دوستم که همون جا سریع زنگ زد به یه دوچرخه فروشی تا یه دوچرخه بخره حداقل یه چیزی زیر پاش والا.
این x4هم هر قیمتی باشه با این قیمت های اعلام شده واقعا ارزش داره .
لامصب تحویل هم ۳۰روز کاری است که خداقل میشه ۴۵یا بیشتر که حدودا نزدیک ۱میلیون هم این رو باید حساب کرد.
فواد
۲۵ مرداد ۱۳۹۳61000 دلار ارزش داره؟ این از 50 کیلومتری مرز ایران بخواد رد شه 500 تومن قیمت میخوره!! یا شما خیلی پولداری یا ما خیلی فقیریم!!
سام
۲۵ مرداد ۱۳۹۳داج چلنجر هلکت 61000 دلار با 701 اسب
ب ام و X4 فول کامل 61000 دلار اگه میگید داج لایک بزنید اگه ب ام و دیس لایک بزنید.
ferrari
۲۵ مرداد ۱۳۹۳سام عزیز اینو بهت بکم هیچ وقت نباید یه آمریکایی رو با یه آلمانی از نظر قیمت باهم مقایسه کرد، چون در آخر مغزت سوت می کشه.
X4 ماشین جالبی ولی ایکاش تفاوت های بیشتری در نمای ظاهر نسبت به x5, x3 داشت. ولی باز هم ماشین باحالی شده.
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳اینجوری باشه همه دنیا باید کارخونه هارو تعطیل کنن همه برن داج هلکت بخرن
عرفان
۲۵ مرداد ۱۳۹۳حسین جان دقیقا همشون باید همین کارو کنن.
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۲۵ مرداد ۱۳۹۳بسمه تعالی
برادر من همه چیز به قدرت بستگی نداره.
داج چلنجر قدرتش 401اسب بخار بیشتر از اینه ولی چه فایده،تو جاده های ایران 701اسب بخار به چه دردی میخوره؟! ولی این بابا،با قدرت موتور استانداردش هم امکاناتش بهترین امکاناته هم آسایش راننده رو به ارمغان میاره و از همه مهتر آلمانیه.
یکی بود.ولی هنوز هیچی نبود.
۲۵ مرداد ۱۳۹۳707 اسب.با اینکه نباید مقایسه بشن ولی من چلنجر رو انتخاب میکنم یا چارجر هلکت.
امیدوارم هلکت رو تو دورانگو هم استفاده کنن که پوز همه ی این اسباب بازیا رو با نصف قیمت به خاک بماله
یکی بود.ولی هنوز هیچی نبود.
۲۵ مرداد ۱۳۹۳یه چیز جالب دیگه هم که هست اینه که این تو 13.8 ثانیه تازه میرسه به 160 کیلومتر بر ساعت ولی هلکت کمتر از 13 ثانیه طول میکشه که علاوه بر رسیدن به 160 توقف کامل هم بکنه.
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳حد اکثر سرعت تو بیشتر جاده های خود امریکا 90 تاست و فکر کنم بیش از 110 خیلی کم دارند
مک میسل
۲۵ مرداد ۱۳۹۳داج بهتره
سام
۲۵ مرداد ۱۳۹۳با این پول کوروت هم میشه خرید که به سوپر ماشینه.
e36
۲۵ مرداد ۱۳۹۳اینم رفت جزء رویاهامون …
پیترپن
۲۵ مرداد ۱۳۹۳موتورهای x1-4-3 همشون 28i و 35i دارن برای x4-3 ای کاش موتور قوی تری استفاده می شد. اما تنوع موتور دیزیلیشون خوبه. راستی میلاد جان سی کلاس جدید تو باما امده c200 زده روش اما موتور پایه از c300 شروع میشه پدالم زده بود من خودم گیج شدم
امین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳من که انتخابم پورشه ماکانه ! بعیدم می دونم بتونه حریف ماکان بشه از نظر هندلینگ و از همه مهم تر راحتی کابین خصوصا کابین عقب
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳از نظر قیمتم حرفش نمیشه
احمدرضا
۲۵ مرداد ۱۳۹۳خوبه ولی جلوش مثل x3 هست و ار همه مهم تر داخلش تکراریه
حمید
۲۵ مرداد ۱۳۹۳واقعا افتضاحست. چراغ های x3 با x4 و x5 با x6 یکی هستند.کابین x3 با x4 یکی هستند کابین x5 هم با x6 یکین همونطور که کابین سری سه با سری 4 یکی هستن یا کابین سری یک با x1 من که به خدا گیج شدم… همونطور که در کامنت های قبلی نوشتم من به دلایل زیاد مرسدس رو به ب ام و ترجیح میدم ولی بازم از ب ام و خوشم میاد ولی نه ب ام و های جدید بلکه قدیمی. من هیچ وقت پارسال و دو سال پیش رو یادم نمیره که سایت ها یا مجلات گوردون وگنر بخت برگشته رو به باد انتقاد میگرفتن و الان برام مشخص شد که نویسندگان هیچ اطلاعی از ماشین یا طراحیش نداشتن! و برام جای سواله که الان چرا این طراحی های یکی که همه ی محصولات ب ام و دارن رو کسی ازش چیزی نمینویسه واقعا چرا؟ شاید همه یادشون رفته.خدا پدر گوردون وگنر رو با تیم طراحیش بیامرزه که باز یه امیدی به طرفداراش میده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
حمید جان حرفت درسته ولی اینکه از گوردن واگنر انتقاد کردن درسته . هموز هم
دارند به انتقادشون ادامه میدهند .
خودت نسل قبلی مرسدس بنز SL رو با الانی قیاس کن !!!!!!
قبلی قیافه ی تهاجمی تر و اسپورت تری داشت . مخصوصا چراغ های عقبی که قرمزیشون
به سیاه میخورد .
نمای عقب مرسدس بنز C کلاس و S کلاس جدید نسبت به نسل قبلیشون . عقبشون که
واقعا بد شده . چراغ هاشون انگار کوچیکه و همخوانی با کلاس و ابعاد بدنه نداره .
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳واگنر که از وقتی اومد به معنای واقعی کلمه گند زد اما واقعا با خط مشی S کوپه خوب داره پیش میره به نظرم امسال طراحی بنز چند پله صعود داشته
sorena scirocco
۲۵ مرداد ۱۳۹۳دقیقا موافقم، سی کلاس و sl قبلی واقعا عالی تر بودند
علی
۲۵ مرداد ۱۳۹۳دوست من نگو این حرفو من c200 2015 رو از نزدیک دیدم واقعا زیبا بود.
حمید
۲۵ مرداد ۱۳۹۳میلاد طرح ماشین ساده یا به قول خودت معمولی باشه بهتر از اینه که تقلیدی از مدل های دیگه یا به ندرت تکراری بشه
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳انیس جان ممنون
مطلب رو کامل خوندم خیلی عالی و روان بود
خدا عاقبت BMW رو با این افراطیگریها به خیر کنه
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳احمد جان منظورت از افراطی گری ها دقیقا چیه
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳داره توی برخی جاها زیاده روی در تولید میکنه
مثلاً X4
مثلاً سری 2 یا X2
مثلاً X7 که میخواد بزنه
شما فکر کردی توی نسل های بعدی این مدل ها قراره چجوری بشن؟؟؟
بسیار تکراری و خسته کننده
محمدرضا
۲۵ مرداد ۱۳۹۳داخل BMW ها به ادم حس آرامش و امنیت میده…فقط BMW
sorena scirocco
۲۵ مرداد ۱۳۹۳انتقاد،
پدال عزیز در پست چانگان یکی از دوستان در پیج دوم کامنت ها مباحث بی مربوطی به دنیای خودرو رو مطرح کرد و من و 3تا از دوستان در قالب “پاسخ”مخالفت خود رو با نظراتشون بیان کردیم،این حذف سلیقه ای کامنت ها برای وب معتبری چون پدال غیر قابل قبوله،اگر قراره کامنت غیر مرتبطی حذف بشه چرا کامنت این دوستمون حذف نشد ولی همه ی مخالفت های ما حذف شد؟…
…متاسفم…
amir
۲۵ مرداد ۱۳۹۳کامنت منم حذف شد.پدال یکی به میخ میزنه یکی به نعل
جی تی ار
۲۸ مرداد ۱۳۹۳اول اینکه اگه کامنت اون دوستمون به دنیای خودروبی ربط بود پس اون توهین های شما به ماوهمه مردم ایران چه?دوما من هم درجواب یکی ازدوستان درهمان مطلب کامنت گذاشتم که آن هم حذف شد.اماپدال قبلا دلایل حذف برخی کامنت هاراگفته بود.قرارنیست هرچی دلت خواست بیای بگی وکسی کاری بهت نداشته باشه…
datsun
۲۵ مرداد ۱۳۹۳Bmw شرکتی کوچیکی نیست که که شما همین جوری بهش میگی افتضاح bmw در گذشته هدفش تولید بهترینها بوده و توی طراحی خیلی دقت میکرد ولی خوب هر شرکتی که به فکر فروش بیشتر بیوفته دیگه رو طراحی هاش دقت فروان نمیکنه
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳رفقا معیارتون برا این که میگید طراحیاش خوب نیست چیه ؟؟ در حالی که تو نظر سنجیا از خیلی رقیباش امتاز بیشتری گرفته بخصوص جذابیت
مهدی 911
۲۵ مرداد ۱۳۹۳بنظر من بهتره با این پول m235iبا 320 اسب و cla45با360اسب خرید
احسان(احسان سابق)
۲۵ مرداد ۱۳۹۳بی ام و رو خیلی دوست دارم اما دیگه این شرکت فقط به اهداف تجاری و فروش بیشتر فکر میکنه نه نواوری با ریسک بیشتر.شاید مدیرای بی ام و یادشون رفته چی شد که برندشون شکست ناپذیر شد.دهه 70 و اوایل 80 میلادی که کادیلاک و لینکلن سلاطین لوکس توی امریکا بودن (جایی که الان بی ام و و بنز هستن) هیچوقت فکر نمیکردن که روزی مجبور باشن برای تبلیغ ماشین جدیدشون اون رو رقیب یک المانی معرفی کنن چون فروششون انقدر بالا بود و مشتری ها از سابقه خوبشون خبر داشتن که فکر نمیکردن نیازی به تغییر داشته باشن.اما 20 سال بعد بی ام و و بنز داشتن پادشاهی میکردن و لوکس های امریکایی فقط به زنده موندن فکر میکردن.
تا 2-3 سال پیش که کادیلاک ATS و CTS جدید رو معرفی کرد و از نظر بعضی مشتری ها و منتقدهای خودرویی کادیلاک کیفیت مساوی یا بالاتر از بی ام و داشت.اما انگار بی ام و هنوز خطری حس نکرده و هنوز داره طراحی 15 سال پیشش رو شکسته و اسپرت میکنه.
هنوز خیلی زمان نیاز هست که بشه گفت کادیلاک میتونه به جای سابقش برگرده یا نه اما چیزی که مشخصه 30 سال هیچوقت کسی فکر نمیکرد که کادیلاک زمانی شکست بخوره.اما خورد.مثل کشور ایران و کره جنوبی در 40 سال گذشته.اونا تلاش کردن و تغییر کردن و برنده شدن اما ما به سنت ها و گذشته چسبیدیم و باختیم
احمدرضا
۲۵ مرداد ۱۳۹۳احسان حرفت عالی تخصصی بود واقعا ایول
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳درمورد طراحی ب ام و کاملا باهات مخالفم
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳منظور از کیفیت کادیلاک همون موقعیه که از قطعات ساب و باقیه محصولات جنرال موتورز استفاده میکرد؟
کادیلاک امسال پیشرفت خوبی داشته اما هنوز باید تاوان بده
احسان(احسان سابق)
۲۵ مرداد ۱۳۹۳حسین جنرال موتورز و فورد تو دهه 50 و 60 میلادی از عظیم ترین شرکت های دنیا بودن.اون زمانی بود که دترویت 1 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت داشت و در حالی که الان 600 هزار نفر شده چون اون زمان اروپا و ژاپن در حال بازسازی بعد از جنگ جهانی بودن و ارزوی هر مهندس اروپایی این بوده وارد صنعت خودروسازی امریکا بشه.دهه 60 میلادی رو تو امریکا عصر اتوبان ها و سلطه غول های امریکایی میگن.در ضمن حسین از اواخر دهه 60 میلادی صنعت امریکا برون سپاری رو تجربه کرد
حسین
۲۶ مرداد ۱۳۹۳بی ام و رو خیلی دوست دارم اما دیگه این شرکت فقط به اهداف تجاری و فروش بیشتر فکر میکنه نه نواوری با ریسک بیشتر.
اما انگار بی ام و هنوز خطری حس نکرده و هنوز داره طراحی 15 سال پیشش رو شکسته و اسپرت میکنه.
احسان جان با این دوتا جملت کاملا مخالفم. با احترام. ب ام و الان اصلا در موقعیتی نیست که بخواد ریسک کنه. با این حال بازم از نو آوری و تکنولوژی چیزی کم نداره. بعد از اتفاقاتی که در سال فکر کنم 2008 افتاد و رونمایی Concept CS ب ام و اوضاع وخیمی پیدا کرد و با سرمایه گذاری در پروژه i نهایت ریسک رو در اون شرایط انجام داد. فعلا نمیتونه ریسک کنه.
حمید
۲۵ مرداد ۱۳۹۳کسی نگفت ب ام و شرکت کوچیکیه به همین خاطر چون شرکت بزرگیه من گفتم طراحی محصولاتش سطح پایینی طراحی شدن این نظر شخصی بنده نیست بلکه خود واقعیته و هرکس دو تا چشم داشته باشه میتونی مطالبی رو که بالا ذکر کردم رو چه تو عکس یا چه دیدن از نزدیک عینا مشاهده کنه… بابا بیخودی که مرسدس زیباترین محصول المان لقب نگرفته که
حسین
۲۶ مرداد ۱۳۹۳درود. حمید جان باهات مخالفم. ب ام و کجای طراحیش سطح پایینه؟؟؟ قبول دارم زیادی شبیه هم شدن اما درست نیس بگیم طراخی سطح پایینی داره
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳برای ترمزهاش ناراحتم
درسته SUV است، ولی BMW ست، X4 m هست
58 متر زیاده واقعاً
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ب ام و تا چند سال پیش با برمبو در زمینه ترمز همکاری داشت اما فکر کنم همکاریشون قطع شده که این اتفاق افتاده
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳چی بگم والا
آخه وقتی میگیم BMW
بعدش میگیم X4
بعدش میگیم نسخه M
خب این کلمه ها هر کدوم ارزش و اعتبار کار رو باید بیشتر کنه نه کمتر!!!!
نمیدونم، حس خوبی به محصولات جدید BMW ندارم، چون یه جاهایی داره زیاده روی میکنه یه جاهایی هم کم کاری
به هر حال BMW هست. کارشو بلده، امیدوارم همه چی خوب پیش بره اصلاً دوس ندارم داستانش غم انگیز بشه :(
علی
۲۵ مرداد ۱۳۹۳بله دوست عزیز میاد و مدل xDrive28i که 2 لیتری TwinTurbo هست مشکلی برای واردات نداره. البته برای اینکه مدلش 2015 هست باید حدود 2 هفته دیگه صبر کنی چون اولین سری ماشینهای 2015 که در حال وارد شدن به ایران هستند تا 2 هفته دیگه از گمرک ترخیص میشن.
مجتبی (ساروی)
۲۵ مرداد ۱۳۹۳دوستان پیشنهاد میکنم مطلب هلکت رو که تو همین صفحه ی پدال هست رو بخونین واقعا هلکت از همه نظر سرتره زیبایی (داخلی و خارجی) قدرت و حجم موتور
و ….واقعا سرتره
ولی یه نکته باید ماندگاری قطعات خدمات پس از فروش و کم خرج بودن ماشین ها هم باید بررسی شود دوستان دوستان تعصب رو بزاریم کنار
محمد آواره
۲۶ مرداد ۱۳۹۳همین آلمانیه و BMW هستش خداااس.
لاا مصب عجب ماشینیه…..
همش 61 هزار دلااار میرسه ایران میشه خدااات تومن.
[…]