بامو در سال ۲۰۰۷ و با معرفی X6 نسل اول بازار کراس اوورهای کوپه را راه انداخت. هماکنون و حدود ۱۴ سال بعد X6 در سومین نسل خود قرار داشته و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. این در حالی است که رقبایی همچون مرسدس بنز GLE کوپه و آئودی Q8 در بازار حضور دارند.
گل سرسبد خانواده X6 با پسوند M کامپتیشن شناخته میشود. در دل این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو قرار داشته که قدرت ۶۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید میکند. این قدرت به خودی خود کاملاً پاسخگوی نیازهای مالکان بوده اما خب جی پاور به عنوان یکی از مشهورترین تیونرهای بازار اقدام به عرضه پکیج تیونینگی کرده که قدرت این پیشرانه را بهطور قابلتوجهی افزایش میدهد.
با پرداخت ۲۴۹۵ یورو در آلمان که هزینه نرمافزار پرفورمنس است شما شاهد قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری خواهید بود. به این ترتیب قدرت و گشتاور X6 M کامپتیشن جی پاور به ترتیب ۷۵ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متر افزایش مییابد.
در پکیج مرحله ۲ شاهد نرمافزار پرفورمنس متفاوت با قیمت ۳۴۹۵ یورو خواهید بود. به این مورد باید سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و خروجیهای اسپورت را نیز اضافه کرد. قدرت این مدل به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور به ۹۰۰ نیوتون متر رسیده است.
نهایتاً به خروجی ۸۰۰ اسبی و گشتاور ۹۵۰ نیوتون متری میرسیم که با نرمافزار پرفورمنس ۴۵۹۵ یورویی، توربوشارژر ۵۹۵۰ یورویی و سیستم اگزوز و خروجیهای جدید به دست میآید.
به موارد بالا میتوانیم برنامهریزی دوباره نرمافزار گیربکس، کاهش ارتفاع خودرو، بهینهسازی صدای اگزوز و رینگهای ۲۳ اینچی جدید را نیز اضافه کنیم که در دسترس مالکان هستند.
net
۵ اسفند ۱۳۹۹طراحی کراس اورهای کوپه بد هست.اولین تولیدکننده ماشین که کراس اور کوپه تولید کرد بی ام و بود
حمید رضایی
۵ اسفند ۱۳۹۹شما x5 بخر ✅
علی
۵ اسفند ۱۳۹۹اتفاقا من خوشم میاد
T.C.B.K
۵ اسفند ۱۳۹۹شتاب 0 تا 100 نسخه اورجینال کارخونه چنده ؟؟؟
کسی میدونی؟
یادم رفته… ?
iman
۵ اسفند ۱۳۹۹X6 m کامپتیشن خودش به اندازه کافی قدرتمند هست نیازی به همچین تیونی نیست از نظر من . البته از نظر بصری خوب شده در کل کراس اور کوپه رو خیلی میپسندم حیف که تو ایران نسلهای جدیدشونو نمی بینیم
s\i\,v
۵ اسفند ۱۳۹۹وظیفه شیر برقی یا سلونوئید ولو روی توروبها چیه؟
??Amin_sto??
۵ اسفند ۱۳۹۹مشکل x6 جدید طراحی قسمت عقبش هست ، چراغ های عقب اصلا جالب نیستند
Ramin
۵ اسفند ۱۳۹۹میدونم ربطی نداره
ولی خبر فوری…
ایلان ماسک :
تسلا مدل S plaid در آینده رکورد کمی کمتر از 7 دقیقه در پیست نورنبریگ میزنه.
.
?????
در حال حاضر رکورد مدل s plaid در پیست نورنبریگ اونم غیر رسمی 7 دقیقه و 13 ثانیه هست.
ایلان ماسک گفته یه 16 , 17 ثانیه نسخه جدید سریعتر خواهد بود.
که طبق این ادعا سریعترین خودرو سدان پیست نورنبریگ خواهد شد.
?????????
Kf
۵ اسفند ۱۳۹۹وااای خدااا نمیدونی چقدر منتظر این آرمیچر هستم تا بره داخل نوربرگ رینگ
RezaRs
۵ اسفند ۱۳۹۹سلطان گل واژه های نامنظم
Farzad
۵ اسفند ۱۳۹۹انجین های BMW جون میدن واسه تیونینگ .
Benz309 1974
۵ اسفند ۱۳۹۹به نظر من بعضی ها ماشینا رو نصفه نیمه تیون میکنن زیاد کار جالبی نیست یا تیون نکن یا میکنی کامل تیون کن.
امیررضا
۵ اسفند ۱۳۹۹خب داداش باید به اندازهای تیون بکنن که در طولانی مدت موتور و گیربکس و شاسی داغون نشه. این کارهایی که جیپاور و برابوس و اشنیتزر میکنن تیون کردنه ولی اونی که سوپرا مارک۴ رو تا ۱۶۰۰ اسب بخار تیون میکنه موتور رو به مرز انفجار میرسونه.
ایران
۵ اسفند ۱۳۹۹اینو و لکسوس که خبرش گذاشتید عالین ۲ شاهکار از دو شرکت افسانه ای ???????
akrh78
۵ اسفند ۱۳۹۹رینگا 23 اینچه ولی از نمای عقب همچنان کوچیک به نظر میان
من تیونینگ سطح 2 رو انتخاب میکنم
ماکان
۵ اسفند ۱۳۹۹سلام . انشاالله که در نسل های بعدی بی ام و X6 و X5 ، نسخه آلپینا را هم از آنها بسازند و تولید انبوه کنند . در ضمن در نسل بعدی بی ام و سری 7 ، نسخه اصلی M7 را هم به صورت استاندارد و کامپتیشن بسازند و تولید انبوه کنند انشاالله .
سهند
۵ اسفند ۱۳۹۹نه سری ۷ یک سدان لوکس است نه اسپورت ام ۷ نباید تولید شود
ماکان
۵ اسفند ۱۳۹۹خیلی ببخشید من فقط چندتا جمله باید بگویم که شما از این حرفی که زدی پیداست و معلومه که انسان خودخواهی هستی و برایت زیاد یا اینکه اصلاً مهم نیست که سایر تمام انسان های دیگر هم به هر نوع آرزویی که دارند برسند . سلیقه دیگران در مسائلی که فقط عرفی هستش به هر شکلی هم که باشد ، انسان باید به سلیقه دیگران هم احترام بگذارد که شما هم خلاف این را عمل کردی . حالا اگر که مثلاً خدایی نکرده درباره یکی از مسائل شرعی نظر بد داده بودم ، در این صورت میشد بگوییم که حرف شما منطقی است . در صورتی که اصلاً حرف شما دلیل عاقلانه و قانع کننده ای نبود . در ضمن هیچ چیزی غیر ممکن نیست آن هم چیزی مانند یک سدان اسپرت با طول بیشتر از ۵متر . شما هم اگر که فکر کردی با دیس لایک دادن و مخالفت و حتی نخواندن کامنت من و …. می توانی من را ناراحت کنی باید بگویم که خواب دیدی خیر باشه . بجای مخالفت غیر عاقلانه با من بهتره که بری و به کارهایی که رسیدگی به آنها در زندگی ات مهم تر هستش برسی . شما هرگز نمی توانی طرز فکر خودت را به من تحمیل کنی و من را تحقیر کنی ، چون که من سفت و سخت به سلیقه های خودم آن هم در مواردی که صد در صد اگر خدا بخواهد تحقق پیدا می کند ، پایبند هستم . کسانی که مانند شما فکر می کنند که مثلاً بعضی از موارد در دنیا تحقق آنها کاملاً غیر ممکن هستش ، معلومه که فکرشان درست کار نمی کند و برخی اعتقادات شان و باور هایشان غلط است . ختم کلام .
مهدی
۵ اسفند ۱۳۹۹این دوپینگ نکرده
این فوق دوپینگ کرده !
حسین دهمرد
۶ اسفند ۱۳۹۹فقط توربوش 5هزار دلار قیمتشه؟ مگه چی داره؟ کل موتور هشت سیلندر موپار ۱۵ هزارتاست.
Amir
۶ اسفند ۱۳۹۹یه سوال
فلسفه ساخت کراس اور کوپه چیه دقیقا ؟
خیلی کلاس عجیبی هست !
نه اسپرت بودن و پایداری کوپه های معمولی
نه آفرودی بودن مث شاسی بلندای آفرودی
ممنون میشم دوستان توضیح بدن
mahan
۷ اسفند ۱۳۹۹به به .خرس گریزلی من.هنوز هنمونه های قدیمیش تو ایران عشقه و ابهت قابل توجهی داره.اینو زمانی می فهمید که ایکس فور و ایکس سیکس کنار هم پارک بشن