در کنار رقابتی بهتر با آئودی A4، مرسدس بنز C کلاس و جگوار XE، نسل آیندهی بامو سری ۳ (G20) طبق شایعات مدلی تمام الکتریک نیز خواهد داشت تا به وسیلهی آن به جنگ تسلا مدل ۳ برود.
طبق گفتههای اتواکسپرس، این خودروساز آلمانی میداند که چه کار کند تا سری ۳ در صدر بازار قرار گیرد. برای دست یافتن به همین هدف میتوانیم انتظار عرضهی نسخههای پلاگین هیبرید و تمام الکتریکی G20 را داشته باشیم. سری ۳ بعدی همچنین از پلتفرم کاملاً جدید CLAR استفاده خواهد کرد که مخفف “معماری خوشهای” است. با استفاده از این پلتفرم، سری ۳ میتواند ۸۰ کیلوگرم از وزن خود را به لطف قطعات سبکتر کم کند. این قطعات احتمالاً در ستونها، فریم دربها و تونل گیربکس استفاده خواهند شد.
وزن کمتر به بهبود مشخصات هندلینگی خودرو و همچنین چابکی کلی آن کمک خواهد کرد. هر دوی این موارد فاکتورهایی کلیدی در جنگ با رقیبانی چون جگوار XE و آلفارومئو جیولیا خواهند بود. رقیبانی که اخیراً تحسینهای زیادی را برانگیختهاند. پیشرانههای کوچکتر نیز به سری ۳ کمک خواهند کرد. انتظار داریم که مدل سطح پایهی 318i دارای پیشرانهی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری بنزینی باشد. در بخش دیزلی نیز پیشرانهی ۲ لیتری میتواند در دسترس باشد و همچنین میتوانیم شاهد عرضهی نسخهی دیزلی ۳ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۱۱۴ اسب بخار قدرت باشیم.
<<<<<
۲۹ تیر ۱۳۹۵آقای احمد زاده سلام
لطفا تیتر مقاله را اصلاح فرمایید تسلا مدل S
شاهین
۲۹ تیر ۱۳۹۵سلام امین جان
تسلا مدل 3 صحیح هستش.این خودرو در آینده ی نزدیک عرضه میشه.
ارادتمندم
مجید. بهترین یا هیچ.
۲۹ تیر ۱۳۹۵تا الان شرکت بزرگ و محبوب تسلا تقریبا میشه گفت تنها بود. باید ببینیم حالا که کم کم رقیبا دارن وارد گود میشن تسلا چه کار میکنه…
علي
۲۹ تیر ۱۳۹۵آقای امین خدا قوت با این دقت مثال زدنیت.????یکم بیشتر دقت کنی بد نیست.
دانیال
۲۹ تیر ۱۳۹۵حالا این بنده خدا یه اشتباه کوچیک کرد، شما چرا با این لحن تمسخر آمیز بهش جواب میدی؟
خیلی حیفه که فرهنگ ما داره تحت تاثیر موارد زیادی عوض میشه و بجای پیشرفت داریم پسرفت میکنیم.
بخاطر سرگرمی و خنده به صفحه های افراد مشهور میریم و توی اون محیط افرادی هستیم که توی واقعیت نیستیم و حرفهایی میزنیم که باعث میشه بقیه هم (از جمله کوچیکترا) از اون تاثیر بگیرن و کم کم فرهنگمون بشه.
برای خنده به صفحه ی بازیگران فیلم های مستهجن میریم و با کامنت هامون نظر بقیه رو هم به اون صفحه ها جلب میکنیم و باعث شناخته تر شدن اونها میشیم، کسانی که توی شهر خودشون هم چندان شناخته شده نیستن و توی ایران از دانشمندای حال حاضرمون که توی همون کشورن بسیار شناخته شده تر هستن. واقعا جای تامل داره.
ای کاش راه بهتری برای خندیدن و شاد بودن پیدا کنیم.(گرچه مردم غم زده ای هستیم)
شایان
۲۹ تیر ۱۳۹۵تسلا به سبک کمپانی های دیگه آمریکایی عمل کرده یکی از روش های موفق این کمپانی ها داشتن یه مالک جذاب باهوش و موفقه که به شدت تو رسانه ها تبلیغش میکنن و ازش یه بت میسازن واسه مردم مثل استیو جابز بیلگیتس و در شرکت تسلا ایلان ماسک که مشخصه در آینده ای نزدیک جای بیل گیتس رو به جای ثروتمند ترین مرد جهان میگیره.
ferrari
۲۹ تیر ۱۳۹۵پیرو صحبت های شما بگم که ایلان ماسک وقتی 12 ساله بود تونست علوم کامپیوتری رو بصورت خودآموزبخونه و تموم کنه. ایلان ماسک جز این کمپانی، یه کمپانی دیگه به اسم اسپیس ایک داره که پیمانکار پروژه های هوافضاییه. پروژه ی اخیر این کمپانی هم این بود که یه ماهواره رو در ارتفاع 40000کیلومتری زمین قراربده که در تاریخ بی سابقه بوده. این پروژه نواوری های زیادی داشت. موشک های ماهواره بر که بسیار گرونن فقط یکبار مصرف هستن، اما این کمپانی تونست موشک فالکون 9 رو طوری بسازه که هم راکت و هم کلاهک حامل ماهواره دوباره بصورت عمودی روزمین یا روی کشتی فرود بیاد که درنوع خودش فوقالعادست، و کاری کرد که یک پروژه ی 160 میلیون دلاری فقط 60 میلیون دلار انجام بشه. البته میدونم ربطی به بحث نداشت از دوستان عذرخواهی میکنم
یاسین
۲۹ تیر ۱۳۹۵سلام.امروز حالتون چطوره جناب احمدزاده!بله تسلا واقعا رقیب قدری براش پا به میدون گذاشته!بی ام دبلیو(مونیخی ها)تو هر زمینه ای با تکاپوی فراوان میدون داری می کنن.و امیدوارم تسلا در میدون داری قوی باشه تا با رقابت ای دو مرد میدون!شاهد زدن فن و فوت های زیبایی از طرفین باشیم!
شاهین
۲۹ تیر ۱۳۹۵سلام ممنونم از شما یاسین جان
ارادتمندم
احمدرضا خواجه زاده
۲۹ تیر ۱۳۹۵شاهین ایت قضیه سری 1 سدان چیه که اومده و فقط یه عکسش منتشر شده
یو اس اس اینترپرایز
۲۹ تیر ۱۳۹۵عکس ها بی ام و خیلی قشنگ
احمد باقری
۳۰ تیر ۱۳۹۵همه در حال پیشرفتن.
mohsen
۳۰ تیر ۱۳۹۵خدا قسمت نکنه روزی رو که برکناری خودروهای تنفس طبیعی رو ببینم