بامو قصد دارد نمایشگرهای کاملاً جدید تمام لمسی را به محصولات خود اضافه کند و به نظر میرسد در آینده نهچندان دور شاهد حضورشان در محصولات بامو باشیم. بیش از همه انتظار مشاهده نسل تازه این تکنولوژی در سری i میرود که بهنوعی به پرچمدار تکنولوژیهای در حال آزمایش و جدید بامو بدل شده است.
البته نمایشگر لمسی موضوع جدید و بسیار خارقالعادهای نیست اما به نظر میرسد آنچه بامو در سر میپروراند و به دنبال تحقق آن است بیشتر از این حرفهاست.قدمهای بزرگی درزمینهٔ هدایت خودرو، فرمانهای صوتی توسط راننده و سامانه هد-آپ بهعنوان بخش بزرگی از آن خواهیم برداشت. البته با اضافه شدن صفحهنمایش لمسی، جویاستیک دوّار کنونی همچنان ایفای نقش خواهد کرد و فعلاً بهطور کامل حذف نمیشود. به نمایشگرهای انعطافپذیرتر و خمیده (curve) هم فکر کردهایم ولی نمیدانیم که چه موقع میتوانیم واقعاً از آنها استفاده کنیم.
در مورد تغییرات طراحی داخلی هم هنوز در حال بررسی هستیم و مِتودهایی در ذهن داریم، برای مثال نمیخواهیم سامانه جدید تمام فضا را اشغال کند؛ به دنبال یکپارچهسازی هرچه بیشتر و بهتر تمامی عناصر هستیم که اگرچه چندان آسان نیست اما حداکثر تلاشمان را میکنیم. اما در کل هرچه که باشد هرگز چیزی شبیه به سبک کابین مدلهای تسلا نخواهیم داشت که تنها یک نمایشگر بزرگ در کنسول وجود داشته باشد و همهچیز بر محوریت آن قرار گیرد.
درهرحال فکر میکنیم سری i برای اولین ارائه این سامانه مناسب باشد؛ چون همیشه برایمان مانند صندوقچهای از ایدههای جدید و امیدوارکننده برای جهشهای روبهجلو بوده و میخواهیم که همیشه همینطور سرپا بماند. همگی باور داریم که با ورود نسل جدید نمایشگرهایمان تحولاتی بزرگ و مثبت هم در طراحی داخلی و هم سایر موارد خواهیم داشت و بهتدریج به سمت لمسی شدن پیش خواهیم رفت.
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۴ اسفند ۱۳۹۳نمایشگر چیه بابا
نتایج فرمول یک استرالیا رو بچسبین:
Hamilton – mercedes
Rosberg – mercedes
Vettel – ferrari
Massa – williams
Nasr – sauber
Ricciardo – redbull
Hulkenberg – force india
Ericsson – sauber
Sainz – toro rosso
Perez – force india
Button – mclaren
درد و بلای sauber خورد تو سر مکلارن و هوندا با هم
هی گفتم اینهمه تو بوق و کرنا نکنین بده
نکن برادر من
نکن عزیز من
گوش نمیدن دیگه
قرار گذاشته بودم بعد از گرند پری موناکو درمورد هوندا حرف بزنیم ولی اینا دیگه خیلی نابودن…حالا الونسو هم بود فوقش هفتم یا هشتم میشد
به امید حضور Audi در فصل ۲۰۱۶
این i8 هم کابین خیلی قشنگی داره…ایول!
Erfan . McLaren Automotive
۲۴ اسفند ۱۳۹۳آخ رضا گل گفتی. یعنی اگر جنسن باتن دور پیست می دوید شاید پنجم میشد :) درد و بلای همه تیما تو سر مکلارن بخوره. من رو باش فک میکردم قهرمان میشه. آبروی سنا خدا بیامرز هم بردن اینقدر گفتن makehistory
صادق
۲۴ اسفند ۱۳۹۳دیدی رضا؟؟؟؟!؟!؟
تو پست “ده خودرو مدل 2015 مخصوص کلکسیونرها” نتایجو گذاشته بودم، دیشب گذاشتم، حالم موکت شد مکلارن رو شنیدم
رضا، آلونسو هم که بود کاری نمیتونست بکنه
بابا باتن کم راننده ای نیست که بگیم اگه فرناندو بود فلان میکرد، درسته فرناندو خیلی عالیه، ولی کلا ماشین خیلی مشکل داشته
بعدشم رضا، یکم صب کن، هوندا داره آزمونی رو که بنز توی 3-4 سال پس داد میخواست توی 4 ماه پس بده، خب معلومه نمیشد
هوندا از اواسط فصل نمیگم عالی میشه و میترکونه، ولی قابل قبول میشه
فراری هم که کلا با رده های 4ام تا 7ام قرداد بسته!
صادق
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ای داد من، من هواسم نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینا نتایج مسابقه ی اصلین
کامنتی گذاشتم، منظورم مسابقه ی تعیین خط بود
گرچه نتایج خیلی خیلی با همون تعیین خط فرق ن نداشتن
شایان
۲۴ اسفند ۱۳۹۳زیاد خودتونو خسته نکنید مرسدس قهرمانه سال بعدم قهرمانه سال بعدشم قهرمانه چون بهترینه تازه قراره آئودی هم بیاد اون موقعست که ژرمن ها قدرت اتومبیل هاشونو به رخ میکشن تا حالا دست گرمی بود الان دارن نسق میگیرن
Mahdi
۲۴ اسفند ۱۳۹۳در مورد تسلا با ایشون موافقم. کابین تسلا غیر از نمایشگر بزرگ وسط (که همه چیز توی اون خلاصه شده) و دوتا دریچه کولر چیزی نداره! اصلا حس اینکه سوار یک ماشین واقعی هستی رو به آدم نمیده.
احسان(احسان سابق)
۲۴ اسفند ۱۳۹۳دقیقا درسته.چون تسلا ماشینی واقعی نیست.چون اصلا مقایسه تسلا با دیگه ماشین ها کار درستی نیست.تسلا مثل دیگه ماشین ها نیست.اصلا تسلا مثل هیچ خودروساز دیگه نیست.نه شیوه تولید و نه شیوه بازاریابی و فروش این شرکت به هیچ خودروساز دیگه شبیه نیست.میتونید از تسلا بد بگید و از اون انتقاد کنید.میتونید با بنز و بی ام و لامبورگینی مقایسش کنید و اون رو تحقیر کنید.اما این شرکت خودروسازی رو یک نسل جلو هل داد.تا قبل از مدل اس ماشین های الکتریکی شوخی بیش نبودن اما الان بی ام و اعلام می کنه قصد رقابت با تسلای جوون رو داره و حتی با وجود اعتماد به نفس بالایی که داره تا حدودی احساس می کنه سایه تسلا به روی سری i بی ام و سنگینی می کنه.تسلا می دونه چرا کابینش رو به این شکل طراحی کرده و منتقدینی که با مدل اس رانندگی کردن به کابین این ماشین نمره کامل دادن.تسلا شبیه هیچ چیز دیگه ای نیست
صادق
۲۴ اسفند ۱۳۹۳درود
شرکتای صاحب سبک همیشه پیشتازِ صنعت خودرو سازی بودن و هستن
مطمئن باشید به محض اینکه BMW از کابینای جدیدش رونمایی کنه، خیلیا ازش الهام گیری میکنن
نمونه هاش رو هم داشیتم، مث رینگای سری i که بعد از اون خیلیا از اون طرحها استفاده کردن
یا امضای خود BMW که توی لچکی شیشه عقب استفاده میکرد (این مورد خیلی ملموس نیست ولی اگه دقت کنید بعضی مدلای هیوندای و کیا و یه سری دیگه از ماشینا استفاده کردن)
مطمئنم بازم مث همیشه همه رو به وجد میاره
ارادت
ZIPPO
۲۴ اسفند ۱۳۹۳سرور تمام خودرو ساز های دنیا فقط بی ام و
یعنی توی همه جزییات و همه کلیات از همه سره
masoud
۲۵ اسفند ۱۳۹۳حقیقتا فاصله ماشین های مرسدس با بقیه ماشینای فرمولا وان زیاد شده ….یعنی خیلی خیلی زیاد شده به طوری بعد از مرسدس بقیه با دقیقه تایم میزنن….زنده باد مرسدس
اما مک لارن واقعا نمی تونه بدون موتورهای مرسدس جایگاه در خوری رو بدست بیاره چون موتورهای مرسدس پارسال توی چهار تیم فرمولا آزمونشون رو پس دادن اما هوندا بعد از مدت ها برگشته در حالیکه همه دارن واسه مقام دومی بعد از مرسدس می جنگن…
morteza2002
۲۵ اسفند ۱۳۹۳BMW همیشه بهترین بوده و هست