تمام آن چیزی که برای لذت بردن از آفرود نیاز دارید یک بامو X5 قراضه و چند دوست دیوانه برای کمک هستند!
بامو X5 E53 یک مدل نمادین برای این خودروساز باواریایی بود زیرا باعث شد این خودروساز وارد دسته شاسیبلندسازها شود. این خودرو یکی از اسپورتترین شاسیبلندهای بازار در زمان عرضه محسوب میشد و بامو آن را خودروی دینامیک و اسپورت مینامید. البته X5 نسل اول از نظر قابلیتهای آفرود خیلی شاخص نبود.
اما بازگردیم به پروژه خودمان! این پروژه با خودرویی آغاز شده که احتمالاً بهصورت اسقاطی رها شده بود اما پس از آن بود که این جوانان روس جان تازهای به X5 بخشیدند. بخشهایی همچون سقف، شیشه جلو، فریم شیشههای جانبی و… دیگر در خودرو وجود ندارند تا به این ترتیب آفرودر دیوانهوار ما کامل شود.
ما نمیدانیم که آیا قوای محرکه نیز دستکاری شده است یا خیر اما گفته میشود این خودرو از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری استفاده میکند. حدس میزنیم بدنهای سبکتر به همراه پیشرانهای ۸ سیلندر باعث ایجاد توانایی بهتری برای عبور از مناطق سرسخت شود. حتی اگر پیشرانه هم دست نخورده باقی بماند بازهم این X5 توانایی آفرود بهتری خواهد داشت.
NAVID۰۰۹۸
۸ مرداد ۱۳۹۷ماشین میلیارد تومنی در ایران را ، چطوری به زبان فارسی ساده جِرررر میدن
یانکی
۸ مرداد ۱۳۹۷نکته سپر افتاده رو بردن ولش نکردن.دوم به خدا اگر نصف نصف این امکانات رو بدن بهم حاصرم با پراید همین کارو بکنم.فقط با سمباده و دلر تونستم بیککم رو افزایش قدرت بدم
علی طاهری
۸ مرداد ۱۳۹۷خدابیامرز اقا جانم چه صحیح گفته بود. چه صحیح پیش بینی کرده بود.
میگفت این مردم هرچی سرش بیاری حقشه. میگفت با این رویه روزی میرسه برای نان له له بزنیم.
میدونی توصیه ی اقا جانم چی بود؟
گفت برو از این مملکت برو. گفت سن به یک جایی برسه دیگه مهم نیست بری یا نه. زمان برنمیگرده ولی تو نوجوانی برو تا عمرت تباه نشده و افسوس نخوری چرا نرفتی.
طفلک اقا جان خارج رفته بود. درس خوانده بود.
به اوراقی ها سری بزنید لاشه ی هیوندایی اصلا گیر نمیاد چه برسه بی ام و. برای اگزوز مگان رفته بودیم گاراژها رو میگشتیم. لاشه ی مگان که تنها و تنها اهن پاره ایی باقی مانده اش هست رو میدن ده میلیون قیمت گذاشتن.
امروز فهمیدم این ملت هرچه سرش بیارند حقش است. این جماعت را باید مالش را خورد و با چماق زدتو سرش. اگر مالش را بخوری و چماق نزنی بلند میشود وطلب مال خورده را میکند. اما چماق را بزنی میگوید ببر و بخور اما چماق را نزن. اما تو بزن. تو بزن تا در خماری چماق نخوردن بماند. انقدر بزن که اگر روزی یادت رفت چماق نزده ایی خودش بگوید چماق یادت رفت.
محمد
۹ مرداد ۱۳۹۷چه کاری بود خب
اینجا بود یه دست به سر و روش میکشیدن به عنوان بامو صفر کیلومتر به خریدار قالب میکردن
وحید
۹ مرداد ۱۳۹۷فارسی سخت
مهدی
۸ مرداد ۱۳۹۷آقای احمد زاده کلمه لجام کاملا اشتباهه و فقط به دلیل نبود حرف گ در زبان عربی کلمه لگام بعد از حمله اعراب توسط اونها اینگونه تلفظ میشد و کلمه صحیح لگام هست
دوستان بایه سرچ خیلی ساده فقط بنویسید لگام تا هم در لغت نامه دهخدا و هم معیین کلمه لگام به معنی افسار و دهنه واستون بیاد
ممنون میشم اصلاح کنید
s.h
۸ مرداد ۱۳۹۷ای کاش همه ایران مثل تو بودند….
مهدی
۸ مرداد ۱۳۹۷بزرگواری
shirko
۸ مرداد ۱۳۹۷امان از دست این روسی های ب ام و دوست ، نمی دونم چرا این قد به ب ام و علاقمندن ؟!؟!؟!؟
Madjidiano Rolambo
۸ مرداد ۱۳۹۷نسل قدیم X5 که همین چند هفته پیش به کارش خاتمه دادن یه چیزی تو طراحیش داره که منو عاشقش میکنه … این نسل از X5 دقیقا هم دوره ی e39 و e46 بود که هر کدوم از نظر طراحی و مهندسی شاهکاری در زمان خودشون بودند و حتی به نظر خیلی ها از جمله خود من از تمام ماشین هایی که الان در بازار به فروش میرسن زیباترن …
نمیدونم دلیل این زیبایی چیه واقعا … شاید باقی موندن المان های طراحی دهه 90 باشه … طراحی ای که زیبایی رو در عین سادگی داشت … به موقعش خشن بود و به موقعش متین و آروم … شما همین X5 رو ببین چه خشونت متوازن و اغراق نشده ای در طراحیش داره … یه چیزی تو طراحیشه که آدمو به وجد میاره