پس از تبدیل بامو Z4 جدید به نسخه کاربردیتر شوتینگ بریک و سپس تبدیل این خودرو به مدلی کوپه، X-Tomi Design تصمیم گرفته فرم اصلی این رودستر آلمانی را حفظ کرده اما بخش جلویی را دستخوش تغییر نماید. در کل به جرات میتوان گفت تعویض صورت در دنیای خودروها به ندرت جواب میدهد، خواه این دو خودرویی که قرار است تغییر چهره دهند از یک خودروساز باشند یا به برندهای متفاوتی تعلق داشته باشند. البته اینجا داستان کمی متفاوت است زیرا با استفاده از جادوی فتوشاپ شاهد پیوند عمیق بامو با سوزوکی هستیم. برخلاف انتظار نتیجه کار کاملاً راضیکننده نشان میدهد.
بامو سوئیفت اسپورت (ما دوست داریم آن را همینگونه صدا بزنیم!) درست زمانی به دنیا آمده که شاهد پیوند رودستر با یک کوپه هستیم. این خودرو ۷۰ درصد بامو Z4 و ۳۰ درصد سوئیفت اسپورت بوده و محصول جدید بامو در جلو از چراغها، سپر، پوشش آینههای جانبی، رکابهای جانبی و رینگهای سوئیفت اسپورت استفاده کرده است.
مشاهدهی ترکیب جذاب دو خودرو از برندهایی کاملاً متفاوت یک سورپرایز جالب است حتی با اینکه میدانیم این دو برند جدا بنا به دلایلی کاملاً واضح هرگز چنین خودرویی تولید نخواهند کرد.
حالا که نسل جدید بامو Z4 به هر شکل و فرمی درآمده دوست داریم ترکیب این خودرو با فیات ۱۲۴ اسپایدر را نیز ببینیم زیرا بسیاری از افراد عقیده دارند طراحی بخش جلوی Z4 جدید شباهتهایی به یکدیگر دارند.
سعید کایا
۱۳ شهریور ۱۳۹۷باحال شده
خارجیا حتی ترکیباشونم قشنگه
واسه ماهم بهادرترکیبی
ایمان
۱۳ شهریور ۱۳۹۷X_TOMI DESIGN ایده های خیلی جالبی میده و کارهاش واقعاً جذاب میشن اگه به تولید برسن که متاسفانه هیچ کدومشون عملی نمیشن
البته این طرح شامل BMW نمیشه چون شناسه و اصالت این ماشین میره زیر سوال ولی ایده قشنگی بود ??
حسین
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ترکیبی میزدیم وقتی مد نبود!
ترکیب ۴۰۵ و بیام وه شد سمند!
ترکیب پراید و ریو شد تیبا!
فقط تفاوت زیبایی ترکیبی ما با ترکیبی اونها یخورده زیاده!
HAMID.HEMI
۱۳ شهریور ۱۳۹۷بی ام و اگه تو طراحی چراغ جلو دوتا دایره نداشته باشه بی ام و نیست
ارش
۱۳ شهریور ۱۳۹۷نسل جدید z4 دیگه بی ام و نیست شبیه محصولات ژاپنی شده من که اصلا خوشم نیومد گند زده .
نه به اون کانسپتش نه به این طراحی بی اصالت.
مهدی
۱۳ شهریور ۱۳۹۷https://icdn5.digitaltrends.com/image/2019-bmw-z4-m40i-the-quail-monterey-car-week-2-640×640.jpg
https://cdn.motor1.com/images/mgl/YnO8y/s1/bmw-z4-m40i.jpg
https://www.tflcar.com/wp-content/uploads/2018/08/P8230401.jpg
سید
۱۳ شهریور ۱۳۹۷این بی ام و بدرد همین کارا میخوره فقط…اصلا جالب نیس…شبیه هیچ بی ام و ای نیس…از بی ام و بعید بود
mahdy
۱۳ شهریور ۱۳۹۷هه داداش تو گفتی فقط به درد همین کارا میخوره
دوما تو که همه محصولات بیمر رو در حد خیلی پائین میدونی پس چرا میگی از بی ام و بعید بود
اینا همش حرف مفته فروشش نشون خواهد داد که عجب چیز نابی ساخته این BMW
مهدی
۱۳ شهریور ۱۳۹۷میدونی چرا اینطور میگن چون bmwخیلی وقته بامحصولات نابش همیشه خودروسازمورد علاقشون رو چزونده.bmwخودروسازی هستش که محصولاتش ازطرف عاشقان خودرو درکل دنیا بیشترین رسد وپیگیری روازش میکنن دراینترنت ونشریه های خودرویی که این نشان ازعشق عجیب مردم بهbmwهستش که محصولاتش معیارخیلی ازخودروسازانه
مانی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷دقیقا بیام و جزو بهترینهاست ولی همیشه دومه
خبر دارین که کی اوله xD
سید
۱۴ شهریور ۱۳۹۷بی ام و درحد پایین نیست،فقط زیر بنزه بنده خدا…وگرنه درحد خودش خوبه
هرکاری که بکنه بنز بهترین بوده و خواهد بود…آره قبول دارم بی ام و از تاتاموتور هند بهتره انصافا
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷آره یه تحقیق بکن تومجله های دنیا.جهت اطلاع فقط سری۵ تاالا۳۸مقایسه باکلاسeداشته وتاالان حتی تویکیش eکلاس اول نشده وهمش یادوم بوده ویا حتی سوم وبعد آئودی وپیروز همشون سری ۵.واما m5تاالان باe63۱۵مقایسه بینشون برگزار شده ودرهمشون باm5پیروز واول بوده.bmwمهندسی بالاتری داره.تاالان بنز فقط راحتی بیشتری داش نسبت بهbmwکه اونم الان نسل های جدیدbmw راحتر ازبنزهاشدن.والا مهندسی گیربگس.شاسی وموتورbmwهمیشه سرتربوده
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷فعلا که بنز داره بخاطر تقلبش تودادگاه حساب پس میده
mahdy
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ترکیبشون از هردوتاشون قشنگ تر شده
Ali Keyhani
۱۳ شهریور ۱۳۹۷توی نگاه اول جگوار f type دیدم?
دانیال روشنی
۱۳ شهریور ۱۳۹۷اگر بی امو میتونست همین فردا طراحی ماشینو عوض میکرد.کل دنیا دارن بهش گیر میدن