بامو بهصورت کامل از پلتفرمهایی با طراحی دیفرانسیل عقب دست نکشیده اما برای خرید یک بیمر نسبتاً ارزان باید راضی به استفاده از خودرویی دیفرانسیل جلو شوید.
مینیونهای سری ۲ اکتیو تورر و گرن تورر بر پایه پلتفرمهای دیفرانسیل جلو ساخته میشوند و البته دومین نسل X1 نیز چنین ساختاری دارد؛ و از آنجایی که X2 دارای معماری مشترک با X1 میباشد، این خودرو را میتوان بهصورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک (در نسخههای فولتر) سفارش داد.
بدین ترتیب، وقتی نسخههای پایه این شاسیبلند کامپکت و کوپه را تحت فشار قرار دهید شاهد کمفرمانی خواهید بود. شاید این خبر برای طرفداران باواریایی ها چندان خوب نباشد اما اکثر خریداران به این موضوع اهمیتی نمیدهند.
به هر حال ما دوست داریم عملکرد بامو X2 را در تست گوزن ببینیم. این تست شرایطی را که خودرو میخواهد از تصادف با مانعی غیرمنتظره پیشگیری کند شبیهسازی میکند و البته در طی سالهای قبل قربانیان زیادی را نیز گرفته که یکی از مشهورترین آنها تویوتا هایلوکس و دیگری رقیب این برند مونیخی یعنی مرسدس کلاس A نسل اول بودهاند.
اما X2 در چنین شرایطی گونه عمل کرده است؟ در کل عملکرد بدی را ندیدهایم و اوضاع تا سرعت ۷۳ کیلومتر در ساعت خوب بوده اما در سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت X2 نمیتواند با سرعت کافی به حالت قبلی خود بازگردد.
اگرچه عملکرد بامو X2 خالی از نقص نیست اما حداقل رانندگان خواهند توانست بدون چپ کردن یا دیگر سناریوهای خطرناک موانع گوناگون را رد کنند.
Ebi
۲۹ فروردین ۱۳۹۷طراحی بیرونی ش که ب ام و نیس
حامد
۲۹ فروردین ۱۳۹۷آها باش /:
Bilbo
۲۹ فروردین ۱۳۹۷چه رخ محشری داره???
این تست رو تو یوتیوب از کانال km77 ببینید. چندتا از خودروها تو سرعت های بالاتر از ۸۰ کیلومتر هم عالین.
pool
۲۹ فروردین ۱۳۹۷کم فرمانی بخاطر سیستم های کامپیوتری زیادش بود سعی می کرد مسیر و حفظ کنه
مهدی
۲۹ فروردین ۱۳۹۷هندلینگ خیلی قوی داره.راننده میتونست بهتر عمل کنه
ashkan
۲۹ فروردین ۱۳۹۷عقبش ادمو یاد توسان جدید میندازه
کوروش
۲۹ فروردین ۱۳۹۷عالی بود ?
maximus_450SEL 6.9
۲۹ فروردین ۱۳۹۷محشره ❤
ایلیا
۳۰ فروردین ۱۳۹۷رقیب مونیخی بی ام و کیه؟
بنز و پورشه که اشتوتگارتین
آئودی هم اینگولشتادی هست، باواریاییه ولی مونیخی نیست
فولکس هم مقر اصلیس ولفسبورگه فکر کنم