اولین تصاویر رسمی کراس اوور مفهومی و الکتریکی بامو iNEXT بهصورت آنلاین منتشر شدند.
این خودرو که پیشنمایش محصولی تولیدی در سال ۲۰۲۱ است یک کراس اوور آیندهنگرانه بوده که با DNA بخش i بامو همخوانی دارد.
کار را با نمای جلو آغاز میکنیم که دارای جلوپنجره کلیوی شکل بزرگ با عناصر غیرواقعی میباشد. این بخش همچنین دارای محیط کرومی آبی است که به قوای محرکه دوستدار محیطزیست آن اشاره میکند.
جلوپنجره iNEXT بین چراغهای جلوی نازک و بخشهای محصور روی سپر جلو نشسته است. در بخشهای پایینتر سپر میتوانیم عناصر مشکی براقی را ببینیم که ما را به یاد پوششهای پلاستیکی شاسی بلندهای امروزی میاندازد.
با نگاه به بخش عقب میتوانیم استفاده از دوربینهای دیجیتال به جای آینههای مرسوم را ببینیم که همگام با دو لوکس ساز دیگر یعنی آئودی و لکسس میباشد. همچنین پروفایل جانبی شامل رینگهای بزرگ و عناصر نصب شده روی ستون B است. این خودروی مفهومی علاوه بر موارد یاد شده دارای قوسهای چرخ گیرا در عقب و سقف نسبتاً تختی است که به اسپویلر نصب شده روی درب پشتی ختم میشود.
اگرچه کلیت این کراس اوور طراحی برجسته و گیرایی دارد اما نمای عقب آن کمی کلی و مرسومتر است. البته چراغهای عقب تیز با چراغهای ترمز نازک در دو سمت این خودرو به چشم میخورند. زیر آنها نیز میتوان سپر کاملاً جذاب با عناصر مشکی را مشاهده کرد.
در آیندهای نزدیک با خبرهای بیشتری از بامو iNEXT مفهومی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.
امیر
۲۴ شهریور ۱۳۹۷فک کنم ب ام و کلا طراحی جلو ماشیناش رو بیخیال شده !
Tesla1
۲۴ شهریور ۱۳۹۷دوستان یه سوال
مگه متن نمیگه این خودرو الکتریکی هست پس جلو پنجره بسیار زیبا ! جلو ماشین به چه دردی میخوره؟
mahdy
۲۴ شهریور ۱۳۹۷دوست عزیز این چیزیه که تو ماشینای بی ام دابلیو حک شده (البته تمام شرکت هایی که اصل و نصبی دارن یه جلو پنجره اصیل واسه خودشون دست و پا کردن )
حالا کاری ندارم که این خیلی خوب نشده ولی این جلو پنجره باید باشه
حالا شما تسلا رو میبینی میگی برقی جلو پنجره نمیخواد بله تسلا از همون اول بدون نیاز به جلو پنجره کارشو شروع کرد و از همون اول همه برقی بودن و نیازی طراحی جلو پنجره نداشت و در نمای جلو بدون جلو پنجره واسه خودش اصالت طراحی کرد
King 918
۲۴ شهریور ۱۳۹۷دیگه ماشین ها مثل اسباب بازی شدن طراحی های فضای بدون اصالت بدون پختگی بدون اشتیاق تازه خودرو ساز های یاد گرفتن هرچی چراغ جلو باریک تر قشنگ تر من که اصلا از این طراحی ها خوشم نمیاد خدا کنه پورشه سمت این طراحی های بچه پسندانه نره….
كامي
۲۴ شهریور ۱۳۹۷زمان میبره بشه با طراحیش ارتباط برقرار کرد
Just bentley continental
۲۴ شهریور ۱۳۹۷بی ام و جان اخه اون چه جلوپنجره ایه?
محمد مهدی
۲۴ شهریور ۱۳۹۷پشتش خیلی قشنگه
اما جلوش رو بد خراب کردن
سید
۲۴ شهریور ۱۳۹۷زشته
R
۲۴ شهریور ۱۳۹۷میخوان بگن که میتونن ولی نمیسازن??
Hamed
۲۴ شهریور ۱۳۹۷دیگه به این نتیجه رسیدم طراحی آینده خودروسازی و کلن دنیای طراحی روز به روز داره بیشتر به سمت ذائقه سن 15 تا 25 سال کشیده میشه همشم تحت تاثیر دنیای مجازی دنیای اینستاگرامی سینمای بلاک باستری پرهیاهو آوانگارد افسار گسیخته دوری از عناصر کلاسیک و فرهنگ حاکم بر این فضاها هستش ترند بسیار قوی که بخواید نخواید مجبور میشید باهاش کنار بیاید
امیدوارم یه روزی روزگاری از یه جایی از یه نقطه عطفی این ورق برگرده
بهنام
۲۴ شهریور ۱۳۹۷بنظر میرسه آسیاییها تمام استعدادها و طراحان نخبه ی اروپایی رو شکار کردن و خود شرکتهای اصیل خودروسازی اروپایی در مبحث طراحی دچار بحران شدن. این سبک چراغهای عقب و جلوی ب ام و چیه آخه؟ مرسدس هم همین بحران طراحی رو داره بنظرم. فقط گروه فولکس واگن هست که فعلا داره خوب کار میکنه تاببینیم اونم چه وقتی میخواد قافیه ی طراحی رو به چینی ها و کره ایها ببازه
مهدی
۲۴ شهریور ۱۳۹۷خودروی برقی ساخت هر خودروسازی باشه من دوست ندارم.حالا چه مالbmwباشه یاپورشه.چه تسلاویا بنز یاتویوتا.به هیچ وجه علاقه ای به ماشین برقی ندارم.ولی طراحی این ماشین انگارمال آینده است وقابل قبول
Bilbo
۲۴ شهریور ۱۳۹۷قبلا هم گفتم که طراحی این کانسپت که قراره پرچمدار آینده خودروهای الکتریکی کمپانی باشه، بسیار ناامید کننده هست و الان مشخص شد که واقعا خوب نیست، واقعا نمیشه باهاش ارتباط برقرار کرد…دیگه نه خبری از خم هافمیستر هست، نه چراغ خواب دوتایی معروف و نه اون جلوپنجره کلیوی و نه حتی خطوط عضلانی کننده بدنه که به یکی از بدترین ایده های ممکن مورد استفاده قرار گرفته
من نمیدونم چه حکمتیه که خودروهای الکتریکی باید طراحی عجیب و غریب داشته باشن؟
emad1990
۲۵ شهریور ۱۳۹۷زیبا نیست