ما چندین بار نمونههای پیشتولیدی بامو X5 M (F95) جدید را مشاهده کردهایم اما این اولین باری است که میتوانیم بدنهی شاسیبلند پرفورمنس بامو را بدون هرگونه پوشش خاصی مشاهده کنیم.
اولین تصاویر نسل جدید X5 M در حساب کاربری wilcoblock اینستاگرام منتشر شده است. به نظر میرسد تصاویر این خودروی آبیرنگ در خط مونتاژ بامو ثبت شدهاند.
چند روز بعد هم تصاویری توسط بیمر پست منتشر شدهاند که دو شاسیبلند قرمز و خاکستری X5 M و همچنین تصویری از X6 M با رنگ بدنهی خاکستری تیره را به نمایش میگذارد.
اما در کابین X5 M از تریم خاص محصولات M بامو همچنان غربیلک فرمان آلکانترا، تریم فیبر کربن و صندلیهای اسپورت سود برده شده است. هر دو خودروی موردبحث از نوع پرچمدار کامپتیشن هستند.
صرفنظر از مدل انتخابی، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۴ ثانیهای را شاهد خواهیم بود. به منظور هماهنگی با این قدرت عظیم و وزن بالای دو تن، X5 M و X6 M از سیستمهای ترمز ارتقا یافته شامل دیسکهای سرامیک کربنی M برخوردار خواهند شد.
تولید بامو X5 M از اواخر سال جاری در آمریکا شروع خواهد شد و مدل X6 M نیز بعد از آن به بازار عرضه میشود.
Amirferrari
۵ فروردین ۱۳۹۸برید کنار هیولا وارد خواهد شد…
ایمان
۵ فروردین ۱۳۹۸بی صبرانه منتظر هستیم مخصوصاً X۶ M کامپتیشن ??
مهدی
۵ فروردین ۱۳۹۸دیشب آخرای شب این تصاویر اومدن. چقدر سریع پدال این مطلب رو گذاشت
مهدی
۵ فروردین ۱۳۹۸سپر عضلانی X6M وX5M شبیه M8 خواند بود.درکابین هم دسته دنده جدیدM گذاشته شده که با دسته دنده M5تفاوت داره. امیدوارم خیلی زود X5M و X6M وX6 وM8 وM8چهار در و… معرفی بشنن.
shirko
۵ فروردین ۱۳۹۸چه طراحی عضلانی و گیرایی داره ، واقعا کیف کردم .
овsкиكMас
۵ فروردین ۱۳۹۸عالیه
خیلی هجومی شده بخصوص X5
M
۵ فروردین ۱۳۹۸617 اسب بخار !!!!
X5 درگستر خطناکی خواهد شد!
مهدی
۵ فروردین ۱۳۹۸راستی گرندتورقسمت 11هم اومدکه در این قسمت استون مارتین.بنتلی کنتیننتال وب ام و سری 8 حضور دارن.
درآخرای سفرشون دوبار درگ برگزار کردن بین این سه خودرو.که در هردوبار ب ام و سری8 اول شداونم در شرایطی که دورقیب دیگه نزدیک به 625اسب بخار قدرت داشتن.
البته هردوبار استون مارتین بخاطر مرطوب بودن جاده کنترل خودش رو ازدست میداد ومنحرف میشد.اما بنتلی کنتیننتال هردوبارجایگاه دوم رو بدست آورد.درصورتی که رقیب اصلی این دو M8هستش که بزودی معرفی میشه
seyed.AMG
۵ فروردین ۱۳۹۸و این هم باید هم اضافه کرد که جرمی و ریچارد طراحی خارجی و داخلی سری ۸ رو زیر سوال بردن و خیلی خوشحال شدم که دو کارشناس برجسته خودرو درباره طراحی سری ۸ با من هم نظر هستن (طراحی خارجی نچندان زیبا و طراحی داخلی بی روح ) . در اخر هم بنتلی کانتیننتال رو به عنوان بهترین گرند تور انتخاب کردن
مهدی
۵ فروردین ۱۳۹۸عجب!!!!!!
دوست عزیز اگه شما تاالان گرندتور وتاپ گیر رو دیده باشید باید بدونی که وقتی این 3مجری خودروهایی رو انتخاب میکنن هرکدوم طراحی ودرکل ماشین طرف مقابل رو مسخره میکنن همونطور که جرمی وجیمز می استون رو مسخره کردن و هموند وجیمز می بنتلی رو مسخره کردن.حتی زمانیکه لافراری و918 ومکلارن p1 رو تست میکردن ماشین همدیگه رو مسخره میکردن.
اما اگه درکل میخوای سری 8 رو بکوبی اون دیگه بحثش جداست. اما حقیقت اینه که سر8 بسیار جذاب وباکیفیت وبهترین پرفومنس رو داره طوریکه نسخه عادیش S63S کوپه رو شکست داد در درگ اونم چندین بارواستون مارتین لگرا وبنتلی کنتیننتال باقدرت های بالای 600 تا625 اسب رو شکست داد.
وهمینطور سری8 معمولی در پیست مگنی کورس از بنزC63S پرفومنس سریع تر بوده.
درضمن اون جرمی بود که درحال تست ماشین خودش گفت که کیفیت و طراحی داخل استون مارتین چنگی به دل نمیزنه اونم ماشینی که زیرپای خودش بود.
شایدطراحی بیرونی Sکلاس جذاب باشه اما در مدل کوپه مخصوصا طراحی پشتش ضعیفه بخاطر طراحی چراغ های عقب.
حالا منتظرM8 وM8کامپتیشن باش
M
۵ فروردین ۱۳۹۸بزرگوار جرمی و هموند لافراری رو هم مسخره کردند!
عادتشونه!
قسمت هفت هم اگه دیده باشی جرمی (طوری که جیمز نشنوه )گفت ماشین فوق العاده ای انتخاب کرده اما جلو روش اونو کوبید!
تخصصی بودنشون همون جایی معلوم شد که هموند دسته دنده بیمر رو مسخره کرد که به نظرم زیبا ترین دسته دنده تاریخه!
مطمئن باش این نظر واقعی هموند نیست و صرفا برای وجود جروبحث و ایجاد همون جذابیت برای مخاطب غیر حرفه ای که فقط برای سرگرمی گرند تور میبینه گفتن اینو!
seyed.AMG
۵ فروردین ۱۳۹۸اولا من فرق شوخی و جدی رو خوب میفهمم ، وقتی که جرمی گفت سری ۸ زیاد زیبا نیست جیمز اونجا نبود و در مورد کابین هم که همه به طراحی تکراری ایراد میگیرن ( کیفیت عاااااالی و اورگونومیک عااالی)
دوما تو کلاس خودروهای لوکس ، پرفورمنس چندان اهمیت نداره ، بی اهمیت نیست اما زیاد هم تاثیر گذار نیست
سوما s کلاس کوپه شتاب ۳ ثانیه ای ثبت کرده ، نمیشه به یک کانال روسی اطمینان کرد ، هر وقت چند تا مجله دیگه هم بین این دو تا درگ برگزار کردن اون وقت حرف شما قبول
چهارما یه جور میگی سری ۸ معمولی و c63s پرفورمنس هر کی ندونه فک میکنه سری ۸ سدان خانوادگی و c63s مخصوص پیست
پیشرانه شون که مشابه در ضمن سری ۸ هم یک نیمه m که هم قدرت و هم شتاب بهتری از c63s داره و هم بیشتر از اینکه یک گرند تور باشه یه کوپه اسپرت با پرفورمنس بالاست ، سری ۸ هر وقت تونست رکورد amg gt رو بزنه اونوقت بگو بهترین پرفورمنس رو داره چون یه جورایی با حذف s کلاس کوپه از سبد محصولات بنز ، این دو تا با هم رقیب میشن
مهدی
۵ فروردین ۱۳۹۸اول که AMG GTR یه سوپراسپرت مخصوص پیست هستش وخیلی خنده داره که سری8 روبااون مقایسه کنی.امادرکل شما بایدC63 رو باM3مقایسه کنی وM5 روباE63 نه اینکه فلان وفلان.
درضمن قطعاوقطعا زمان M5 رو در پیست برنامه گرندتور دیدی که حتی از نیسانGTR وهونداNSX خیلی سریع تر بود وزمانش دقیقا بازمان پورشه911GT3rs یکی بود که باعث شگفتی جرمی شد.
خودروهای BMW فوق العاده ان ودر اکثر کلاس ها معیاردیگرخودروسازان هستن پس نمیشه به این راحتی ها تخریبشون کنی چون در این صورت بنز رو تخریب کردی چون در خیلی از کلاس ها خودروهای BMW براش سنگ محکه.
همونطور که مرسدس کلاس Sسدان سنگ محک هستش درکلاس خودش
M
۶ فروردین ۱۳۹۸بزرگوار اصلا پرفورمنس هیچ !
چیجوری میتونی استون 225 هزار پوندی رو با بیمری که نصف اون قیمت داره مقایسه کنی؟
Abbas
۵ فروردین ۱۳۹۸هیچ وقت یادم نمیره چند سال پیش واس اولین بار که یه X6 دیدم به رنگ مشکی،تا چند دقیقه فقط محو لاستیکای فوق العاده بزرگش بودم و همینطور هیکلش،همین طور برام جالب بود که یه شاسی بلند با صندوق عقب کشیدش،یادش بخیر
مهدی
۵ فروردین ۱۳۹۸تازه اون X6معمولی بوده ونه X6M
X6M در پیست پرفومنس متفاوت از رقباش داره طوریکه در چندین پیست وقتی در مقابل بنزGLE63S کوپه که قدرت بیشتری هم داره قرارگرفته وتوسط یک راننده زمان گیری کردن این زمان هارو بدست آوردن.
مجله AUTOVISIE
X6M زمان بدست آمده 2:10.6
GLE63کوپه زمان بدست آمده 2:16.8
پیست مجله موتورترند
X6M زمان بدست آمده 1:32.36
GLE63 کوپه بدست آمده 1:36.00
این دوخودرو در یک زمان وتوسط یک راننده زمان گیری شده باهاشون.که فیلم این رقابت هاهم هستش که من خودم دانلودشون کردم
مهدی
۵ فروردین ۱۳۹۸چون اختلاف زمان ها بین این دوخودرو زیاده گفتم شاید به گفته من شک کنید واسه همین اززمان گیری مجله AUTOVISE اسکرین شات گرفتم وگذاشتم واسه تصویرم.چون فیلم زمان گیری موتور ترند راحت گیرمیاد در آپارات وخودتون میتونید دانلودش کنید.اما مال این مجله در آپارات نیست.وباید ازخوده مجله ویادر یوتیوب دانلودش کنید
seyed.AMG
۵ فروردین ۱۳۹۸هنوز برای قضاوت زوده ولی به نظر میرسه x6 m خیلی جذاب تر از x4 m باشه
من هنوز هم gle کوپه نسل قبل و glc کوپه قبل از فیس لیفت رو به این دو تا ترجیح میدم (از نظر ظاهر)
X5 که فوق العادهست چه نسخه معمولی و چه m power
مهدی
۵ فروردین ۱۳۹۸GLC کوپه که در اولین رقابتش باX4 شکست خورد.
اتواکسپرس این رقابت رو انجام داده که پدال هم ترجمه اش رو گذاشت. اونجا گفتش که کابین GLC کیفیتش سطح پایین تر ازX4هستش وعملکرد خودرو به خوبی X4 نیست.
درضمن درنقاط قوت GLC این جمله رو نوشته: طراحی شبیه به X4
من لینک این رقابت رو برات میفرستم.مطالعه کن وبعد قضاوت کن.شایدکمی طول بکشه تایید بشه
seyed.AMG
۵ فروردین ۱۳۹۸بابا تو دیگه کی هستی ، من میگم از لحاظ ظاهر این دو تا رو بیشتر میپسندم ، تو بحث کیفیت کابین رو وسط میکشی
، بعدش منظور من نسخه های پرفورمنس این دو خودرو بود نه نسخه های معمولی مورد بررسی اون هم از لحاظ طراحی خارجی و داخلی
هر کسی هم بگه طبق سلیقه من x4 m از glc63s زیباتره خیلی بد سلیقه ست و از روی تعصب نظر میده
مهدی
۵ فروردین ۱۳۹۸https://www.pedal.ir/%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D9%88/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-bmw-x4-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-glc-%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%87-2/
رقابتX4 و GLC