SUV جدید پرچمدار بامو که X7 نام گرفته است، مراحل پایانی آزمایشات را میگذراند و در آیندهای نزدیک بهعنوان برادر بزرگتر X5 به بازار عرضه خواهد شد. بامو با این خودرو رقبایی مانند مرسدس بنز GLS، رنجروور و احتمالاً بنتلی بنتایگا را هدف قرار داده است. حال بهتازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از نمونههای در حال آزمایش X7 منتشر شده که جزئیات بیشتری از طراحی آنرا نشان میدهد.
از روی این تصاویر جاسوسی میتوان فهمید که این خودرو یک SUV بسیار بزرگ و احتمالاً باابهت است. همچنین احتمالاً در X7 جلوپنجرهٔ کلیوی شکل معروف بامو بهصورت وارونه طراحی شده است. طرحی که برای اولین بار آنرا در کانسپت X2 مشاهده کردیم. با توجه به تصاویر جاسوسی جدید، سپر جلوی X7 طراحی متفاوتی با نمونهٔ مورداستفاده در X5 خواهد داشت چراکه مردم از X7 انتظار شخصیتی منحصربهفرد را دارند نه صرفاً یک X5 بزرگتر. همچنین درهای عقب این SUV لوکس هم بهویژه در مقایسه با مرسدس بنز GLS، بزرگتر به نظر میرسند هرچند که هنوز در این رابطه مطمئن نیستیم.
در زیر پوست X7، نسخهٔ کشیدهٔ پلتفرم CLAR بامو قرار دارد که در حال حاضر در سری ۷ و سری ۵ مورداستفاده قرار گرفته و همچنین نسل جدید مدلهای X5 و سری ۳ هم بر اساس آن ساخته خواهند شد. درواقع بامو قصد دارد از این پلتفرم در تمامی مدلهای خود از سری ۳ به بالا استفاده کند. در بخش پیشرانهها هم X7 با موتورهای بنزینی و دیزل شش سیلندر و هشت سیلندر بهعلاوهٔ یک واحد چهار سیلندر پلاگینهیبریدی عرضه خواهد شد.
همچنین با توجه به گزارشات اخیر، بامو قصد ساخت مدل X7 M را هم بهعنوان رقیب مستقیم مرسدس بنز GLS63 AMG دارد. احتمالاً در این مدل از پیشرانهٔ دوازده سیلندر مورداستفاده در سدان کنونی M760 استفاده خواهد شد. برای کابین X7 نیز بامو تمامی جدیدترین تجهیزات و امکاناتی که هماکنون در سری ۷ و سری ۵ وجود دارند را ارائه خواهد کرد. این به معنی وجود تکنولوژی بالای رانندگی نیمهخودکار و خدمات اتصالی بسیار عالی در X7 خواهد بود.
گزارشی در سال گذشته منتشر شد که نشان میداد X7 احتمالاً با سه ترکیب داخلی عرضه خواهد شد که عبارتاند از مدل پنج صندلی، نمونهٔ هفت صندلی و یک نسخهٔ چهار صندلی که آخری تأکید بیشتری بر لوکس بودن دارد. امکان عرضۀ این سه مدل هنوز هم وجود دارد. قرار است تولید SUV پرچمدار بامو در سال ۲۰۱۸ در کارخانهٔ این شرکت در کارولینای جنوبی آغاز شود که این یعنی X7 با مدل ۲۰۱۹ پای به خیابانها خواهد گذاشت.
سیدامین فاخر
۲۸ آذر ۱۳۹۵از ظاهرش معلومه بایه طراحی با ابهت و یقور طرفیم که شاید از لندکروز هم هیکل تر باشه
احتمالا در آینده افراد زیادی سر دوراهی x7یا glsقرار میگیرند
Bavaria
۲۸ آذر ۱۳۹۵لذت میبرم از ب ام و
کمپانی که یک تنه داره با دو غول بی شاخ و دم ،دایملر و فولکس میجنگه.به اندازه اونا سرمایه و فروش نداره ولی پا به پای اونا داره میاد
خلاصه ب ام و گلادیاتور دنیای اتومبیله?
دوبار تا مرز ورشکستگی رفت ولی خودش پاشد
فراری قسمتی از سهامش رو فروخت،لامبو کلا زیرشاخه شد،پورشه و کلی کمپانی امریکایی
فقط مکلارن و ب ام و، ی تنه رو پای خودشون موندن
ahmadreza khz
۲۸ آذر ۱۳۹۵پسر حرفات اشکمو درورد واقعا ب ام و رو پای خودش بهترین شده
AK_007
۲۸ آذر ۱۳۹۵البته مک لارن و استون مارتین هم سرمایه گذاری عربی نجاتشون داد
elemento
۲۸ آذر ۱۳۹۵مکلارن |=> دولت بحرین
استون |=> دولت قطر
mph
۲۸ آذر ۱۳۹۵اگه منظورت این بود که بنز زیر مجموعه دایملره بایدت خدمتت عارض بشم دایملر فقط یک اسمه
وسلام
قبلا زیاد ازاین بحثا بود تو سایت
قدیمیون یادشونه!!!
لامبو یا پورشه رو با بیمر مقایسه نکن هیچ وقت چون ذاتشون خیلی خیلی متفاوته
بنز کجا فروشش از ب ام و بیشتره؟؟؟؟؟
اختلاف فروششون خیلی کمه و تو این چند سال اخیر اکثرا بیمر پرفروشتر بوده…..
در کل پیش کشیدن این حرفا زیاد خوب نیست
madjid
۲۸ آذر ۱۳۹۵98 درصد از ماهیت دایملر همون مرسدس بنزه .
با mph موافقم.
بنز زیر مجموعه ی دایملر نیست، خوده دایملره !
Bavaria
۲۹ آذر ۱۳۹۵من کی گفتم دایملر(که همون بنز هست) یا فولکس زیرمجموعه هستن!!!!!!
شما خودت داری با برداشت اشتباه، حرف من رو منحرف میکنی
عمدا اسم دایملر رو بردم تا کل امپراطوری بنز رو در نظر بگیرین(خلاصه سود کامیون سازی در کل پیشرفت کمپانی دخیل هست)
دایملر بعد از فولکس و تویوتا پر درامد ترین شرکت خودروسازیه
http://www.pedal.ir/متفرقه/پردرآمدترین-شرکتهای-خودروساز-2014/
درضمن پیش کشیدن این واقعیت که بنز کمپانی پر درامدتر و بزرگتریه کجاش نا درسته و خوب نیست!!!!
عاجزانه درخواست میکنم نظراتی که قصد جواب دادن به آنهارو دارید با دقت بخونید
MPH
۲۹ آذر ۱۳۹۵??سلام،دلیل این حرفم اینه که از لفظ دایملر بجای مرسدس استفاده کردی
بله درسته فروش کل کمپانی رو پیشرفت تاثیر داره
ولی گفتی ب ام و داره با دو غول بی شاخ و دم رقابت و پابپاشون میاد مگه ب ام و کمپانی کوچکیه؟؟؟؟؟؟
??اون بحث لامبو هم بنظرم خیلی اشتباهه??
Bavaria
۲۹ آذر ۱۳۹۵سلام، هر کمپانی در تاریخچه اش دوران سخت رو سپری کرده
از فراری که در جنگ جهانی کارخونه اش با خاک یکسان شد(اگه اشتباه نکنم)
تا ب ام و که به حدی به ورشکستگی رسیده بود که خط تولیدش فقط به وسیله کارکنانش به راه بود و هر خودرو با خودروی بعدیش که از خط تولید خارج میشد(به دلیل مونتاژ کاملا بوسیله دست) تفاوت داشت
هدف لامبو با ب ام و یا هرکمپانی دیگه فرق میکنه اما وجه اشتراکشون اینه که خودروسازن و میشه اونارو از لحاظ کیفیت درامد اعتماد مشتری “”پیشرفت در اهدافشون”” و امثال اینا مقایسه کرد
در کل اگر حرف نابجا زدم عذر میخوام
موفق باشید
احمد باقری
۲۸ آذر ۱۳۹۵واقعا پر ابهته.
saied
۲۹ آذر ۱۳۹۵خیلی زیبا شده. ولی بی ام دبلیو فکر نکنم واسه افرود باشه. البته نظر شخصیه منه. از الان عاشقت شدم x7