درحالیکه زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسل جدید بامو M3 باقی نمانده، یک پروتوتایپ آبیرنگ از این ماشین با پوششهای استتاری سبک در حال آزمایش دیده شده است. البته هنوز هم پوششهای استتاری در جلو، عقب، سقف، آینههای جانبی و رکابهای خودرو به چشم میخورد اما بااینحال در این تصاویر بهوضوح میتوان ویژگیهای طراحی M3 جدید مثل جلوپنجرهٔ عظیم جنجالبرانگیز، سپرهای اسپرتتر، گلگیرهای برآمده، رکابهای بزرگتر، دیفیوزر تهاجمی، چهار سر اگزوز و اسپویلر کوچک لبهٔ درب صندوق را مشاهده کرد. نشانهای معمول M، رینگهای ویژه، رنگهای منحصربهفرد، تودوزی خاص، صندلیهای جلوی اسپرت و غربیلک فرمان متفاوت هم از دیگر ویژگیهای این سدان اسپرت هستند.
بامو قبلاً تأیید کرده است که نسل جدید M3 به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی جدید بنام S58 مجهز خواهد بود که با دو خروجی مختلف ارائه میشود. نسخهٔ پایهٔ این موتور ۴۸۰ اسب بخار قدرت تولید میکند درحالیکه خروجی آن در نسخهٔ کامپتیشن برابر با ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. این ماشین همچنین در هردو نسخهٔ محرک عقب و چهارچرخ محرک و همینطور با گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی و هشت سرعتهٔ اتوماتیک (که جایگزین گیربکس دوکلاچهٔ قبلی شده است) عرضه خواهد شد. البته نسخهٔ قویتر کامپتیشن صرفاً با گیربکس اتوماتیک عرضه میشود و کسانی که خواهان گیربکس دستی هستند فقط میتوانند مدل پایهٔ ۴۸۰ اسب بخاری را خریداری کنند.
نسل جدید M3 ماه آینده رسماً رونمایی خواهد شد تا با رقبای اصلی خود یعنی مرسدس C63 AMG، آئودی RS4 و آلفارومئو جولیا کوادروفولیو به رقابت به پردازد. سپس در اواسط ماه سپتامبر برادر دودر این سدان پرفورمنس بامو یعنی کوپهٔ M4 هم معرفی خواهد شد. در همین حال، بامو بهتازگی رسماً تأیید کرده است که سرانجام برای اولین بار در این نسل، نسخهٔ تورینگ یا استیشن M3 هم ساخته خواهد شد.
آرمان
۳۱ مرداد ۱۳۹۹خیلی خوبه
به نظرم هر چی بیشتر میگذره این جلو پنجره قشنگ تر میشه
آرین
۱ شهریور ۱۳۹۹احساس می کنم متناسب نیست
رامین
۳۱ مرداد ۱۳۹۹دوسش ندارم این جلو پنجررو درست کنین. E46 و E92 کجا این چیه آخه ؟؟
M.A.S
۳۱ مرداد ۱۳۹۹واقعا این جلو پنجره جدید رو درک نمیکنم
خیلی خیلی زشته
حامد
۳۱ مرداد ۱۳۹۹من از نزدیک X7 رو دیدم که بزرگترین جلو پنجره رو داره. ابهت این ماشین بینظیره. تا از نزدیک این ماشین رو ندیدین قضاوت نکنید
Sina
۳۱ مرداد ۱۳۹۹اون ماشین نیاز به ابهت داره ولی ام۳ ماشین کوچیکیه و قیافه ی عادی نیاز داره
رامین
۱ شهریور ۱۳۹۹جلو پنجره این چه ربطی به X7 داره ??
NISSAN GTR SOLTAN
۳۱ مرداد ۱۳۹۹یه قانونی هست به اسم ۳ ثانیه ی اول
اگر قراره باشه از یه چیزی خوشت بیاد با دیدنش این اتفاق توی ۳ ثانیه می افته و به دلت میشینه هیچ نیازی هم به دقت خاصی نداره
خودمونو با این جمله که هر چی میگذره قشنگ تر میشه و به دل میشینه گول نزنیم
مهدی موتورز
۳۱ مرداد ۱۳۹۹چرا ام ۳
مهدی موتورز
۳۱ مرداد ۱۳۹۹خب مگه نمیتونن پلاکو بقل ماشین بزارن؟
ماکان
۳۱ مرداد ۱۳۹۹سلام . انشاالله که در نسل بعدی بی ام و سری ۷ نسخه ی آلپینا B7 را به صورت پلاگین هیبرید با مجموع قدرت حد اقل 750 تا 800 اسب بخار بسازند و تولید کنند و همین طور برای اینکه در نسل بعدی بی ام و سری ۷ گزینه های بیشتری در نسخه های سری ۷ بی ام و برای انتخاب وجود داشته باشد و تنوع بیشتری برای افراد مختلف باشد ، انشاالله که نسخه ی M7 بی ام و را هم به صورت پلاگین هیبرید و با دو نسخه ی استاندارد و کامپتیشن با مجموع قدرت حد اقل 850 تا 900 اسب بخار بسازند و به صورت انبوه تولید کنند انشاالله ، که هم تا جایی که امکان دارد کم مصرف باشند و هم قدرتمند . بنده به سلیقه ی شخصی خودم مانند برخی انسان های دیگر نسخه ی M7 را اگر که از لحاظ قدرت و قوای محرکه این جوری که گفته ام را بسازند به شخصه یکی از مشتریان قطعی نسخه ی M7 از بی ام و سری 7 در نسل بعدی اش هستم مخصوصاً نسخه ی کامپتیشن M7 .
ماکان
۳۱ مرداد ۱۳۹۹خیلی ببخشید باید بگویم که عرضم به خدمت تمام کسانی که مخالف ساختن نسخه های زیاد از هر مدل و تنوع بیشتر نسخه ها از هر مدل در بی ام و و سایر برند ها هستند و به همین دلیل دیس لایک زیادی می دهند باید بگویم که آنها باید درک این را داشته باشند و بدانند که تمام این نسخه هایی که فعلاً از تمام مدل های برند ها مخصوصاً بی ام و و مرسدس بنز موجود هستش برای همه افراد دنیا مناسب و ایده آل نیست یعنی وضعیت خودرو های دنیا فعلاً جوری هستش که برای بعضی از افراد خودرویی که به صورت صد در صد قانع کننده باشد و آن افراد از تمام خصوصیات خودرویی که می خرند و دارند را به اندازه ی کافی راضی باشند و نهایت لذت را از داشتن آن ببرند خودروی مناسبی موجود نیست و باید هر مدل از برند های مختلف خودروسازی نسخه های متنوع تری از خودشان داشته باشند که که برای همه نوع فردی به اندازه ی لازم راضی کننده باشد انشاالله .
ماکان
۳۱ مرداد ۱۳۹۹در ضمن اگر که برند های خودروسازی بعضی از نسخه های جدیدتر شان را بعد از ساختن و وارد بازار کردن دیدند که خدایی نکرده بعضی از نسخه های جدیدتر شان کم فروش رفته و یا اینکه اصلاً فروش نرفته و بعد هم در بازار و انبار زیاد مانده می توانند که آن نسخه های فروش نرفته را تا یه مدتی تولید نکنند و صبر کنند تا اول آنهایی که در بازار و انبار مانده بیشتر آنها به فروش برود و بعد دوباره آنها را تولید کنند انشاالله .
Babak
۳۱ مرداد ۱۳۹۹توصیه آخرتون بسیار کاربردی بود ان شالله.
خواهشمندم همین متن رو در ترنسلیت گوگل کپی کنید و ترجمه را برای شرکت بامو ایمیل کنید تا بتوانند در زنجیره خطوط تولید خود بهبود ایجاد کرده و شما را دعا کنند ان شاالله.
زیزیگولو
۳۱ مرداد ۱۳۹۹بی ام و M3 رو میشه نماد خودرهای اسپرت دونست
MAHDI
۳۱ مرداد ۱۳۹۹خیره کننده است.
خیلی مخوف و جذاب و پرفومنس حس میشه!!!
behnam1012
۳۱ مرداد ۱۳۹۹کاش جلو پنجره ماشبه نمونه M340 این نسل با کمی تفاوت در سپر بود ?
Sina
۳۱ مرداد ۱۳۹۹بسیار زشت ،
واقعا بامو داره با این طراحی زشت ارزش خودشو کم میکنه.
تنها امیدواری اینکه این پروتوتایپ رو برای اندازه گیری نظرات و تست جلوپنجره بزرگ باشه یا M4 گرن کوپه باشه
اگه قراره بامو اینکارا رو بکنه طرفداران خودشو از دست میده و فروشی که چند وقته بیشتر شده رو هم نابود میکنه.
من بودم تیم طراحیش رو اخراج میکردم
Sina
۳۱ مرداد ۱۳۹۹البته اگه دقت کنید سری ۳ عادی چراغ ها به جلوپنجره متصل بودن، گرافیک چراغ ها کمی متفاوت بود ، و یه مشخصه طراحی ریز در پایین چراغ هم وجود داشت که یادآور مدل های قدیمی بود ، ولی هیچ کدوم از اینا تو این نیست و یه مدل آزمایشی دیگه دیده بودم که همه ی اینا رو داشت، چند رندر از مدل ام ۳ با جلوپنجره عادی دیدم بسیار زیبا بود ولی این غیرقابل تحمله
نکته بعدی اینه که چراغ های جلوی این مدل دقیقا شبیه سری ۴ هستن بدون کمترین تفاوت.
ولی چیز دیگه ای که هست اینه اگه دقت کردید دیگه خبر زیادی از سری ۴ نمی شنویم با اینکه خود بامو خواسته بود که ماشین رو خاص جلوه بده و همه جا اسمش رو بیارن و نشد، اینکارا سودی برای بامو نداره
Babak
۳۱ مرداد ۱۳۹۹اگه عکس نمای بغل ماشین رو ببینین مشخصه که خودرو سدان هست و گرن کوپه نیست. پس فرضیه M4 گرن کوپه رد میشه.
فقط امیدوارم که محصول نهایی چیز خوبی از آب در بیاد.
ماکان
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ممنون از شما . فقط لطفاً آدرس ایمیل و آدرس سایت اصلی خود شرکت بی ام و در آلمان را برایم در همین جا بفرستید . با تشکّر
Sina
۳۱ مرداد ۱۳۹۹امیدوارم که این فقط در حد یه پروتوتایپ باشه.
ولی نکته اینه که احتمال گرن کوپه بودن رد نمیشه چون تمام نمای جلو متعلق به سری۴ هست و خب من هنوز تصویری از سری ۴ گرن کوپه عادی ندیدم شاید عقب سری ۴ گرن کوپه همین شکلی باشه.
یه راه دیگش اینه که بامو هیچ وقت ماشین به این مهمی رو بدون مخفی سازی تست نمی کنه ، تنها راه موجود اینه که این یه پروتوتایپ برای اندازه گیری محبوبیت جلوپنجره زشت و بزرگه
Hadi
۳۱ مرداد ۱۳۹۹جلو پنجرش از سری ۴ بهتره اما در کل خوب نیست…
مدل دف عقبش با دنده دستی اوج لذته ?…
AMG///
۳۱ مرداد ۱۳۹۹آقا سینا دیدی گفتم میخوان جلوپنجرش رو شبیه m4 کنن
دیدی
دیدی
Milad AMG
۳۱ مرداد ۱۳۹۹خدایی اون جلو پنجره چیه آخه!!
AMG///
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ولی خدایی من از این جلوپنجره جدید خیلی خوشم اومد
هم لوکسش کرده هم اسپرت
ماکان
۱ شهریور ۱۳۹۹خسته نباشید .
Km
۱ شهریور ۱۳۹۹بنظر من این جلو پنجره تو ام 4 حرف نداره منتها تو سری سه شاید بخوبی سری 4 نباشه ولی در کل خشن و رام نشدنی نشون میده
MehdiTurbo
۱ شهریور ۱۳۹۹به نظرم هم بنز هم بی ام و تو طراحی نسل های جدیدشان دقتی که باید میکردند و نکردند و یه جاهایی از نظر طراحی عقبگرد بوده.